abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 08:57:10 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63925244
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik dweil elke dag... Dat is het allerleukste klusje want dat is zo 1,2,3 gedaan. Stofzuigen daarentegen wil er nog wel eens bij door vliegen (maarja het meest is toch al weg door de dweil, denk ik dan. Toch? )
Hahaha dat zou mijn tekst kunnen zijn
Stofzuigen kunnen wij alleen als Eva echt echt niet thuis is, want ze is doodsbang van dat ding. Dus, als Eva op school is kunnen wij stofzuigen, de rest van de tijd gaat het met een bezem en dweil.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63925250
Met alles dweilen ben ik zeker anderhalf uur bezig, ik zie niet in hoe mensen dat snel kunnen doen!
* freecell denkt dat het tijd is om een mop oid te kopen!
pi_63925267
Ik kwam daar dus ook niet meer aan toe en geen zin in/talent voor , dus ik heb een hulp genomen. Heerlijk, nu wordt in ieder geval iedere week m'n badkamer schoongemaakt en de vloer gedweild en regelmatig m'n ramen gezeemd.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 09:01:00 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63925282
Een mop vind ik ranzig Ik heb zo'n dweilstokding.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63925310
Ja, die heb ik ook. Maar dan zonder die emmer. Ik vind een mop ook zo ranzig, hiervan kunnen die dingen tenminste na gebruik gewoon de was in.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63925322
freecell ik heb je gePMed, je kan er nog bij hoor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63925343
dweilen doe ik niet vaak, eens per maand denk ik, en verder alleen vleksgewijs, à la grijs . stofzuigen doe ik juist wel vaak. ik snap ook niet hoe je dweilen als snel klusje kunt zien rocka, ik vind 't véél meer werk dan stofzuigen.
helaas heb ik m'n hulp een tijdje geleden opgezegd toen ik minder uren ging werken. maar ik vond 't heerlijk. zodra het weer kan zou ik dat graag weer willen. (hey, ik kon m'n santalijstje nog aanpassen he? ).
pi_63925359
lois, ik heb div. dweilstokdingen gehad maar die kreeg ik niet droog genoeg tussendoor en daar kan m'n vloer niet tegen. ik doe 't dus ouderwets met de hand, op de knieën.
pi_63925459
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:03 schreef huuphuup het volgende:
freecell ik heb je gePMed, je kan er nog bij hoor
tof!

En ik bedoel zo'n ding Ik noem alles aan een stok om mee te dweilen een mop
  donderdag 11 december 2008 @ 09:15:01 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63925506
Ja, ene hulp... het lijkt mij heerlijk, maar ik vind het ook best een hoop geld. Zeker nu ik maar 2,5 dag werk vind ik het eigenlijk onzin.

Ik heb wel een mop (hoewel ik dat een dweilstok noem). Gewoon flink uitspoelen en hij hangt aan een haakje in de schuur om te drogen. Dweil door de kamer. Bij de bank eindigen waar al heel handig de laptop en een glas thee klaar staan en wachten maar.

Maar ik moet eig. altijd wel eerst zuigen voor ik dweil, anders krijg je van die lelijke stofsporen.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 09:49:37 #286
43556 miss_dynastie
pi_63926295
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:01 schreef Lois het volgende:
Een mop vind ik ranzig Ik heb zo'n dweilstokding.
Wat is er ranzig aan een mop dan ? Ik mik het ding na gebruik in de wasmachine en klaar is klara
  donderdag 11 december 2008 @ 09:51:35 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63926340
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat is er ranzig aan een mop dan ? Ik mik het ding na gebruik in de wasmachine en klaar is klara
De stok van mijn mop past niet in de wasmachine hoor!
pi_63926408
Haha! Het lijkt wel het Flyladytopic hier!
Anyway, ik heb net als Lois een kind dat doodsbang is voor de stofzuiger en dus vooral veel veeg en dweil. Ik vind het een klotenklus, maar als het klaar is voelt het wel altijd superfris, dus dat houd ik dan maar voor ogen.
Oh, en mijn dweilding kan ook de wasmachine in.

Zo. Iedereen weer op de hoogte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 09:57:26 #289
43556 miss_dynastie
pi_63926495
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De stok van mijn mop past niet in de wasmachine hoor!
Nee, bij mij ook niet, vandaar dat je die eraf kan schroeven
pi_63926504
Ik heb ook een dweilstokding met bovenin een reservoir waar water in kan. Drukken op de knop en er komt water aan de onderkant uit, heel handig. En ik gooi mijn dweil en stofding gewoon in de wasmachine.
Ik dweil 1x per week denk ik. Ik wis wel elke dag en stofzuigen dat doe ik om de 3 dagen denk ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63926904
Ik zuig momenteel alleen
Dweilen komt er echt even niet van, maar ik zuig wel heel grondig met een piepklein maar supersterk zuigertje . Bijkomend voordeel: Leander vindt het heel tof om naar te kijken, dus hij gaat niet piepen.
pi_63927043
Ik moet wel om de 2 dagen of zelfs elke dag stofzuigen omdat wij 7 katten hebben.
Dweilen doe ik nu met plezier omdat ik een elektrische heb (Royal nogwat bij de Wehkamp)
Ideaal en het word zo lekker schoon.
Ik hoef het echt niet super netjes te hebben hier maar diksap plekken enz op de vloer is gewoon goor na een paar dagen.
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 10:22:24 #293
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63927114
Ik heb meer het "hij kan niet in de wasmachine en dat is dus goor" idee bij een mop Miss D. Vandaar mijn ranzig
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63927134
ja hier ook elke dag stofzuigen ivm hond en dweilen ook om de 2 a 3 dgn en straks als dana gaat kruipen liever nog vaker.

Electrische dweil? *op wehkamp.nl gaat kijken*

Edit: hm dat ziet er handig uit, mischien ook maar bestellen
pi_63927185
elektrische dweil? daar wil ik ook meer van weten.
pi_63927437
Dweilen doe ik meerdere keren per week. Meestal als Jen op bed ligt, dan pak ik niet de stofzuiger, maar de dweil. Met een kwartiertje ben ik echt wel klaar.

Dan doe ik meteen de kattenbakken, de vuilniszak en de keuken met een doekje. Met een half uurtje heb ik het huisje schoon.

Bij het 2e slaapje doe ik het toilet en de badkamer.

De was doe ik gewoon tussendoor. Dat kost geen moeite. Opvouwen doe ik meestal 's avonds voor de tv.

Gister moest ik bij mijn ouders de was doen, ik had van 2 dagen was liggen, dus in totaal 6 wassen. Gelukkig heeft mijn mam een grote trommel van 7 kg!

Kwestie van bijhouden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63927475
nou als je je verveeld ticootje dan weet ik nog wel een huisje in de buurt
vriendlief in de nachtdienst, ik ziekig en heeel druk.. dus huis een pestbende.
  donderdag 11 december 2008 @ 10:36:27 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_63927499
Misschien ook tijd voor een "Hoe houd je je huis schoon als je kinderen hebt" topic?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63927544
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:35 schreef p_iglet het volgende:
nou als je je verveeld ticootje dan weet ik nog wel een huisje in de buurt
vriendlief in de nachtdienst, ik ziekig en heeel druk.. dus huis een pestbende.
Weet je, normaal zou ik het zo doen. Geen moeite. Maar de kleine is ziek die zit nu bij mijn mam. Ik moest haar vanmorgen naar zoetermeer brengen en was dus pas laat op mn werk, dus ik ben zelf ook pas rond 6en thuis. En dan ga ik kleine Jen mega knuffelen. Manlief moet vanavond zijn ouders helpen met verhuizen, dus het gaat m echt niet worden.

Morgen ben ik wel vrij, maar dan is eerst mijn eigen huisje aan de beurt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 10:41:06 #300
43556 miss_dynastie
pi_63927618
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Dweilen doe ik nu met plezier omdat ik een elektrische heb (Royal nogwat bij de Wehkamp)
Ik ging gelijk enthousiast zoeken, maar jij bedoelt een stoomreiniger, toch? Ik hoopte bij elektrisch eigenlijk dat ie het helemaal uit zichzelf deed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')