Hahaha dat zou mijn tekst kunnen zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 00:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik dweil elke dag... Dat is het allerleukste klusje want dat is zo 1,2,3 gedaan. Stofzuigen daarentegen wil er nog wel eens bij door vliegen (maarja het meest is toch al weg door de dweil, denk ik dan. Toch?)
tof!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:03 schreef huuphuup het volgende:
freecell ik heb je gePMed, je kan er nog bij hoor![]()
Wat is er ranzig aan een mop danquote:Op donderdag 11 december 2008 09:01 schreef Lois het volgende:
Een mop vind ik ranzigIk heb zo'n dweilstokding.
De stok van mijn mop past niet in de wasmachine hoor!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er ranzig aan een mop dan? Ik mik het ding na gebruik in de wasmachine en klaar is klara
Nee, bij mij ook niet, vandaar dat je die eraf kan schroevenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De stok van mijn mop past niet in de wasmachine hoor!
Weet je, normaal zou ik het zo doen. Geen moeite. Maar de kleine is ziek die zit nu bij mijn mam. Ik moest haar vanmorgen naar zoetermeer brengen en was dus pas laat op mn werk, dus ik ben zelf ook pas rond 6en thuis. En dan ga ik kleine Jen mega knuffelen. Manlief moet vanavond zijn ouders helpen met verhuizen, dus het gaat m echt niet worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:35 schreef p_iglet het volgende:
nou als je je verveeld ticootje dan weet ik nog wel een huisje in de buurt![]()
vriendlief in de nachtdienst, ik ziekig en heeel druk.. dus huis een pestbende.
Ik ging gelijk enthousiast zoeken, maar jij bedoelt een stoomreiniger, toch? Ik hoopte bij elektrisch eigenlijk dat ie het helemaal uit zichzelf deedquote:Op donderdag 11 december 2008 10:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Dweilen doe ik nu met plezier omdat ik een elektrische heb(Royal nogwat bij de Wehkamp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |