De reden waarom ik graag de doek gebruik; ik moet juist goed lopen van de fysio; bekken kantelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:43 schreef freecell het volgende:
Ik voel me nu helemaal een muts met mijn geklaag over maat 40
Maar ik was vlak voor mijn zwangerschap zo lekker afgevallen (van maat 46 naar maat 38, soms 36) En dan is 40 gewoon irritant.
Wie herkent trouwens de neiging om achter de kinderwagen met je kont naar achteren te gaan lopen? Als ik niet oplet ben ik echt zo'n waggelende moeke achter de wagen
Klinkt beiden heel bekendquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:22 schreef Reinhilde het volgende:
Van de collega was ik vergeten.![]()
En mijn schoonouders zijn lieve mensen hoor, maar ook erg druk en vaak hier, niet alle dagen kan ik er tegen. Zoals vandaag.
Ziet Secret Santa er uit als een pinguin soms?quote:
We moeten toch maar eens meeten, mijn huid is wat bleek, maar verder ben ik toch aardig menselijk hoorquote:
Wij hadden toendertijd 1 bezoekje per dag en voor het eerst 8 dagen na de geboorte (ouders en zussen/broers natuurlijk wel gelijk op bezoek) en bezoeken maximaal 60 minuten, ook al moest met van 200 km ver komen. Dus koffie en thee en beschuitjes stonden al klaar als het bezoek kwam en na 60 minuten afkappen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef Moonah het volgende:
Oooh, kraaaaambezoek.... Wat had ik dáár genoeg van zeg.... In het begin had ik soms wel 3 bezoeken op een dag. Ik werd er gestoord van. Toen hebben we ook heel duidelijk grenzen gesteld voor onszelf. Eén bezoekje per dag en zeker twee dagen in de week niets. Wát een opluchting was dat!
Het is toch eigenlijk vreemd dat je hiervoor een week weg moet gaan uit je eigen huis?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben zooooo blij dat we een week weg gaan! Geen bezoek. Alleen mijn ouders, zusje, broertje, nixxx, Thomas en ik. Lekker bijkomen.![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 20 december 2008 07:38 schreef Sugar het volgende:
En eerlijk gezegd vind ik dat ook best een vervelend klinkende opmerking.
Ik was het eerlijk gezegd voor 100% met je eens, Moonah.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.Het was wellicht beter geweest me er niet mee te bemoeien.
Ja. Daar heb je helemaal gelijk in. Bij een tweede ga ik het dan ook echt helemaal anders aanpakken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:45 schreef Darkenrahl het volgende:
Het is toch eigenlijk vreemd dat je hiervoor een week weg moet gaan uit je eigen huis?
Thomas is pas twee weken, het kan bij de eerste ook al anders hequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:16 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja. Daar heb je helemaal gelijk in. Bij een tweede ga ik het dan ook echt helemaal anders aanpakken.
Dat is ook weer waar... Nu eerst een weekje weg, kunnen we eens goed dingen doorspreken over de periode hierna. Waar ik denk ik het meeste moeite mee heb, is dat visite (ook mijn schoonouders) zo lang blijft hangen. Ik vind het dan moeilijk om na een uur te zeggen; 'zo, het is mooi geweest, tot ziens'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Thomas is pas twee weken, het kan bij de eerste ook al anders he
Snap dat je het moeilijk vindt, misschien moet Nixxx zijn ouders anders maar eens even bellen?
Haha!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:06 schreef Reinhilde het volgende:
Bleven ze gewoon nog 2 uur hangen, om te kijken of we weer terug zouden komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |