abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64201888
Ik wil ook zo`m stagiair waar kan ik die aanvragen?
Saartje
pi_64201970
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef livelink het volgende:
Voor mijn nieuwsgierigheid. Ik ben heel erg bang dat ik het functioneel opruimen ook nog niet onder de knie heb. Even een kleine uitleg? Of is dat te veel offtopic?

PM mag natuurlijk ook.
Ik stel me er zoiets bij voor: als je iets hebt gedaan (kind verschonen, ontbijten, whatever) dat je dan meteen opruimt. En niet de boel overhoop haalt, alles laat liggen en naar de volgende activiteit overgaat. Dat als de prullebak vol is (dus je wil er iets bijgooien maar moet dat drie keer opnieuw doen omdat het er steeds uit valt) dat het dan tijd is om de zak te verwisselen. De post doornemen, en alles wat weg kan ook meteen wegdoen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 21 december 2008 @ 11:21:37 #278
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64202033
En als je klaarbent met koffie drinken je kopje weer meenemen naar de keuken enzo

Het is wel schrikbarend hoe weinig basis meiden van 17/18 nog hebben. Zelfs afwassen is voor sommigen al een hele opgave. TV kijken met Saskia vond ze wel leuk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 21 december 2008 @ 11:26:41 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_64202131
het lijkt mij alleen maar een zorg erbij als ik dat zo hoor
stormy waters...
sailin'
  zondag 21 december 2008 @ 11:47:09 #280
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64202601
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef Belana het volgende:
het lijkt mij alleen maar een zorg erbij als ik dat zo hoor
Het heft elkaar een beetje op, waarbij het geheel iets doorslaat naar positief voor mij

Een zorg erbij, maar ook een extra paar handen erbij die dingen voor mij makkelijker maken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 21 december 2008 @ 11:49:18 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_64202644
ja ok, het is natuurlijk best fijn als iemand even Saskia naar school kan brengen e.d. het scheelt wel veel geren en gevlieg dan
Ik zou er niet zo goed tegen kunnen denk ik, maar ik red me ook wel zo. soms ook wel druk, maar eigenlijk is het best te doen met 2 kinderen.
stormy waters...
sailin'
  zondag 21 december 2008 @ 12:52:15 #282
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64204233
Mijn leven is nog láng niet 'als ik later groot ben'.
Het is nu ook echt nog niet zo als ik het wil, ben totaal niet tevreden, en ik weet dat ik nog tijd zat heb, maar vind het toch wel jammer, omdat ik al moeder ben ook. ik wil dan de moeder zijn die ik had willen zijn zegmaar. maar dat gaat helemaal niet. niet teveel over nadenken, het komt ooit wel goed, dat weet ik zeker! ik vind het alleen wel heel jammer dat de eerste jaren met max niet de jaren zijn/waren hoe ik ze had gewild.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 21 december 2008 @ 12:58:17 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64204385
Oh, ik zou dat niet kunnen, een stagiar begeleiden, Nou ja, ik zou het wel kunnen waarschijnlijk, maar het niet willen. Moet je ineens rolmodel zijn en ik doe altijd maar wat... En dat opruimen idd. Misschien moet ik zelf bij iemand gaan stage lopen?
En de meeste ouders zijn ouder dan ik ben,(hihi) en zo ervaar ik het dan ook, asubegrijptwatikbedoel. Moeders zijn mensen die weten wat ze doen en alles onder controle hebben. Dan gevoel heb ik echt bijna nooit. Beetje eindjes aan elkaar knopen, wat rommelen met het huishouden. Maar zo voelde mijn moeder dat waarschijnlijk ook en zo zag ik dat als kind nooit.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 21 december 2008 @ 13:06:07 #284
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64204556
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Beetje eindjes aan elkaar knopen, wat rommelen met het huishouden. Maar zo voelde mijn moeder dat waarschijnlijk ook en zo zag ik dat als kind nooit.
Dat bedacht ik me laatst ook. Geweldig toch? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 21 december 2008 @ 13:10:24 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64204716
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me laatst ook. Geweldig toch? .
Ja, dat je in de ogen van je kind tot mythische proporties kan uitgroeien maar dat zelf nooit zo voelt.
Maar dat is voor mij wel het gevoel waar ik me aan afmeet. Wat mijn beeld van een moeder is. Maar gelukkig kom je er op een gegeven moment achter

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 21-12-2008 13:31:04 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 21 december 2008 @ 13:28:19 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_64205337
ow ik weet zeker dat onze moeder dat ook zo hadden ja inmiddels weet ik dat en ook dat jullie het allemaal net zo voelen en dat helpt
stormy waters...
sailin'
pi_64205660
Ik ben inderdaad ook heel blij te lezen dat ik de enige niet ben
En waarschijnlijk voelden onze moeders zich ook zo en in onze ogen was dat dus zeker niet zo
Saartje
  zondag 21 december 2008 @ 14:00:58 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64206601
Oh, wat herkenbeer dit allemaal!

Zo hadden we vorige week een feestje op het KDV, en dus ook een soort toneelstukje, waarbij de grotere groep (2 - 4 jr ) steeds antwoord moest geven op de vragen van de juffen.
nog niet zo lang gelden zat ik daar zelf "JA" en "NEE" terug te krijsen naar de juf, over een jaar zit mijn kind daar!
Onwerkelijk, hoor!

Idd, het besef dat ik voor Eli ben wat mijn moeder voor mij is geweest, is nog steeds best overweldigend
En we zijn bezig met schoolkeuze voor Eli. dat is al zoiets voor "grote mensen". Dat schijn ik dus nu ook te zijn. Het wil er nog niet helemaal in, geloof ik
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64214469
Wta leuk om te lezen, al die herkenbare dingen
Ik zie via hyves de laatste tijd dat steeds meer oud-klasgenoten kinderen krijgen. Elke keer is mijn eerste gedachte weer "jeumig, nu al! Wat jong!" tot ik bedenk dat ik er zelf inmiddels twee heb en dat ik met mijn 28 (en zij dus met dezelfde leeftijd) helemaal niet zo abnormaal jong ben
pi_64219717
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef E.T. het volgende:
Het is wel schrikbarend hoe weinig basis meiden van 17/18 nog hebben. Zelfs afwassen is voor sommigen al een hele opgave. TV kijken met Saskia vond ze wel leuk
Onze stagiaire wist gelukkig van aanpakken. Het was wel handig en ook gezellig. Al kan je hetzelfde in 25% van de tijd doen als je kindje slaapt en is aan het einde van de stage dag het resultaat hetzelfde, maar het was ook wel gezellig en ze kon goed onze zoon eten geven e.d. en heeft ook 1 keer voor ons gekookt (en dat hebben we maar bij 1 keer gelaten...).

Stagiaire kwam van mbo school (verzorging deed ze) en ze belde ons zelf op omdat ze wist dat we een baby hadden.
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef livelink het volgende:
Voor mijn nieuwsgierigheid. Ik ben heel erg bang dat ik het functioneel opruimen ook nog niet onder de knie heb.
Inderdaad na gebruik alles terugzetten en echt voor alles in je huis een vaste plek hebben. Daarnaast een strak schema hanteren zodat je in de middag en avond niet meer hoeft te schoonmaken etc. In de ochtend kan je eenvoudig alles doen als je het maar heel systematisch doet.

[ Bericht 22% gewijzigd door Darkenrahl op 21-12-2008 20:35:32 ]
pi_64221345
kunnen jullie wat meer vertellen over zo'n stage? moet je aan speciale voorwaarden voldoen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64238018
Leuk om te lezen dit.
Ik voel me ook vaak nogal een n))b. Ik dacht van te voren dat ik wel goed voorbereid was en zag tegen bepaalde dingen wel heel erg op (veel kraambezoek, gebroken nachten) en tegen andere helemaal niet, want dat zou ik wel redden.
Het blijkt over het algemeen best wel andersom te zijn De dingen waar ik tegenop zag gingen en gaan prima en er zijn dingen die tegenvallen waar ik nog nóóit over na had gedacht (zoals dat ik 's morgens niet éérst kan douchen voor mijn dag begint).
Maar al met al heb ik regelmatig het gevoel dat ik echt moedertje aan het spelen ben met mijn 24 jaar Het is maar goed dat mijn moeder af en toe roept dat zij er toen al 3 had rondlopen en ook echt aan het moedertje spelen was Dat beurt mij op, haha.
Maarja, ik was de 7e en toen liep het huishouden van mijn moeder echt op rolletjes
  maandag 22 december 2008 @ 10:55:38 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_64238141
Het voordeel van vadertje en moedertje spelen was dat vadertje ook meespeelde.

Hier loopt het momenteel niet zo heel erg lekker ronduit kut. Ik heb dan ook absoluut geen zin in de feestdagen. Wil het liefst gewoon in bed liggen de hele dag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64238215
Troel Ik kreeg al zo het idee na een aantal posts over het wel of vooral niet meespelen van vader Sterkte
  maandag 22 december 2008 @ 10:59:42 #295
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64238261
Rot Troel. Ik heb precies hetzelfde, alleen gaat het hier gewoon zijn gangetje en ligt het echt aan mij . Ik zal zó blij zijn als de 24e weer geweest is en de dagen weer langer worden...
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 22 december 2008 @ 11:00:10 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_64238273
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef owlet het volgende:
Troel Ik kreeg al zo het idee na een aantal posts over het wel of vooral niet meespelen van vader Sterkte
Weet je, ik snap dat best dat sommige dingen voor een man misschien niet te begrijpen zijn. Maar in sommige veel gevallen vraag ik me soms wel eens af of ik wel de ergste autist ben in dit gezin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64238298
Troel

Ik heb heel vaak het idee dat alles op mij terecht komt. Maar als ik dan eens nadenk valt het hier best wel mee. M. probeert ook echt zijn steentje bij te dragen, hij doet het alleen anders als dat ik het zou doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64238333
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Troel het volgende:
Het voordeel van vadertje en moedertje spelen was dat vadertje ook meespeelde.

Hier loopt het momenteel niet zo heel erg lekker ronduit kut. Ik heb dan ook absoluut geen zin in de feestdagen. Wil het liefst gewoon in bed liggen de hele dag.
Wat balen Troel
Feestdagen ben ik ook nooit zo weg van, maar hey, voor je het weet zijn ze weer voorbij

En vadertje en moedertje? TARA heeft een fulltime studie en werkt ook nog bijna 30 uur per week. Dus die is érg weinig thuis momenteel. Als hij vandaag uit zijn werk komt, is hij een paar dagen vrij Daar ben ik zó aan toe!
pi_64238345
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Rot Troel. Ik heb precies hetzelfde, alleen gaat het hier gewoon zijn gangetje en ligt het echt aan mij . Ik zal zó blij zijn als de 24e weer geweest is en de dagen weer langer worden...
Ik vluchtte altijd rond deze tijd. Helaas zit dat er dit jaar niet in en moet ik er toch echt aan geloven. De dagen dat je overal gezellig langs moet, omdat dat zo reuze gezellig is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64238377
Troel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')