Ik heb er wel goede ervaringen mee hoor! Je gebruikt toch wel het ticket-systeem?quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:30 schreef Poepoog het volgende:
De customerservice van FP is echt om te huilen
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:37 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb er wel goede ervaringen mee hoor! Je gebruikt toch wel het ticket-systeem?
Ik ben eigenlijk niet zo'n horlogemens, maar voor dat geld kun je zo'n geval eigenlijk niet laten liggenquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:06 schreef makkie88 het volgende:
zo, eergister voor het eerst iets op DX gekocht, dit horloge:
Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch k zag em hier al voorbij komen
ben benieuwd waneer die binnen is,
maar ik vraag me af hoe lang hij stil kan liggen voor die niet meer loopt?
je bent de eerste nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:15 schreef Kadooosh het volgende:
lmfao net een mail gekregen van een bedrijfsjurist van Apple EN Sony(zozo die zou het druk hebben, heeft ook nog een ICT bedrijfje http://www.**********.nl/ ):
Beste ---- ,
Ik ben B. H. van Bhict. Ik ben bedrijfsjurist voor onder Apple en Sony.
Ik constateer dat je veel producten op marktplaats aanbiedt onder de aankoopprijs. Dit is natuurlijk illegaal, en dat zul je zelf ook wel weten.
Ik pleit ervoor dat je de advertenties binnen 1 week verwijderd, anders zullen er juridische stappen ondernomen gaan worden.
Daarnaast zullen wij;
www.focalprice.com
en
www.dealextreme.com
op de hoogte stellen van jouw activiteiten.
Hopende jou voldoende te hebben ingelicht,
MVG B. H., Bhict
![]()
Het ergste vind ik nog dat ie FP en DE in gaat lichten.
Wedden dat die gast zelf gewoon die shit op MP verkoopt en hoopt dat ie dit nu ook echt ga doen.
Wie weet wat leuks om terug te sturen?
En ja ik verkoop wat oordopjes op MP om wat extra geld op mijn paypal te ontvangen.
Als het nou een beetje serieus was geschreven oke maar ditquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je bent de eerste niet
iPod oordopjes op Marktplaats, advocaat van Apple mailt me?
Fotografiequote:Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
tvp
nog steeds benieuwd of iemand ervaring heeft met canon lenzen
Hoe bedoel je en wat wil je weten? Geen Canon trouwens, wel Nikon-lenzen. Maar niet van DX, FP o.i.d.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
tvp
nog steeds benieuwd of iemand ervaring heeft met canon lenzen
Hé, ik vroeg het aan hem zelfquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:07 schreef Stinosss het volgende:
We blamen jou wel. Jij komt aanzetten dat het een jurist van Apple is.
En dat noem je dan een ''betrouwbare bron''?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Hé, ik vroeg het aan hem zelf
Ik wist het ook niet
Neuh. Het is niet geheel verhoogd, je bent namelijk wel gewoon BTW schuldig, maar geen invoerkosten meer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels is het vrije invoerbedrag toch verhoogd naar 150 euro? Al douane-ervaringen hiermee?
En de OP is daar nog niet op aangepast
In de zin van dat ik hem wel vertrouwquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:11 schreef Stinosss het volgende:
[..]
En dat noem je dan een ''betrouwbare bron''?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:03 schreef Kadooosh het volgende:
Maar goed alsof Apple/Sony een of andere vaag eenmanszaakje zouden inhuren...
http://www.basheijns.nl/
En dan óók nog eens tijd hebben om een prachtig dvdtje voor je in elkaar te flansen.quote:Uw foto's op DVD voor slechts 15 euro!
Een onvergetelijke herinnering wilt u natuurlijk zo mooi mogelijk bewaren. B. H. ICT maakt dit mogelijk voor u. Want voor slechts 15 euro zetten wij, met een maximum van 150 foto's, al uw foto's over op DVD. Heeft u meer foto's betaald u slechts ¤ 2,50 per 50 foto's! Met mooie effecten en een heerlijk achtergrondmuziekje heeft u een heerlijke DVD!
Betrapt....quote:B.H. B. H. is offline
Particulier | Berichten: 117
Ik importeer al langere tijd goederen uit het buitenland via mijn bedrijf en weet zeer zeker dat dit zowel;
* een illegale activiteit is, aangezien iPhones enkel en alleen in Nederland verkocht mogen worden via T-mobile. Daarnaast zit er in de nieuwe iPhone een lock die het ziet als er een andere simkaart in de iPhone zit dan bij aankoop en waardoor je iPhone 3G binnen 1 jaar word geblokkeerd, je hebt er dan niets meer aan.
* Je moet WEL invoerbelasting betalen. Ook al bestel je goederen binnen de EU, hierover word gewoon BTW en dus invoerbelasting betaald. Het is aan jouw zelf of je dit risico wilt nemen tegenover je klanten. Invoeren mag, tot 180 euro per zending, gaat bij een iPhone dus niet op.
Sorry, maar ik ga dit risico dus niet nemen.
Die mag hij zelf volkwelen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
En dan óók nog eens tijd hebben om een prachtig dvdtje voor je in elkaar te flansen.
quote:
Je kan hem een brief sturen of bellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat een debiel, hij denkt dat het internet van hem is, we moeten hem gezamenlijk gaan bashen om hem verstand bij te brengen
op Ebay worden nog wel eens dingen uit China aangeboden met de pondquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
We moeten eigenlijk een Britse variant van DealExtreme vinden!
http://finance.google.com/finance?q=GBPEUR
Eerlijk toegeven: wie van jullie heeft deze review geschrevenquote:Pros: The quality of the lighter is ok . But the flame is so out .
the keychain is not really a good quality
Cons: The flame is so out..
Other Thoughts: Notin 1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters
Bottomline: For the price is it ok
Kom op man, omdat er hier 1 iemand de boel loopt te verzieken en we misschien 20 posts offtopic zijn gegaan is de hele reeks verpest?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
Het gaat weer lekker over DealExtreme zeg
Laatste tijd wordt de topicreeks verpest door newbies met nutteloze vragen.
Mij zul je een tijdje niet meer zien hier denk ik.
Hoe werkt dat nou eigenlijk, ik bedoelt neem aan dat je dan een nieuwe account moet maken met een link die de ander geeft?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef Stinosss het volgende:
Gezellig hier.
Ik heb een paar topic geleden al aangegeven of er misschien een of ander affliate systeem bedacht kan worden? Ik koop regelmatig voor grote bedragen bij DX. Iemand die dit ook doet en interesse heeft om elkaar wat DX punten te geven?
Als je 2 accounts hebt wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef Poepoog het volgende:
Jammer dat je jezelf niet kan referren
Daar was ik ook al achterquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
En nog wat, om te controleren of de referal werkt moet je even in de footer (onderkant van de site) kijken.
Daar staat normaal:
Join our Affiliate Program - click here.
© 2007~2008 DealExtreme.com. All rights reserved.
-
Maar daar staat dan nu bijvoorbeeld:
Join our Affiliate Program - click here.
© 2007~2008 DealExtreme.com. All rights reserved.
R14933826.
You're rightquote:Op zondag 7 december 2008 11:16 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat je vanaf december voor onder de 150 euro mocht importeren. Maar wat ik nu zie is dat je wel belasting moet betalen boven de 22 euro -_-.
Klopt dit, of zie ik het nou verkeerd![]()
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P92_6003
Boeiend, 20 euro voor een DS kaartje inclusief verzenden is gewoon niet duur.quote:Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef mvc het volgende:
Ik kwam zojuist een advertentie tegen op Marktplaats (deze), het viel me op dat de stickers op de doosjes die je op de foto ziet, veracht veel lijken op die men bij DX ook altijd gebruikt.
Dit is de laatste oranje vóór de knop "rood".quote:
Het is ideaal licht als je gezellig op de bank zit, beetje vergelijkbaar met een paar schermerlampjes in de kamer.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef JoPiDo het volgende:
het ziet er op de foto's een beetje mager uit
En bedankt!quote:Op zondag 7 december 2008 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit is de laatste oranje vóór de knop "rood".
Haha, ik ga ze niet allemaal op de foto zetten.
Er zijn in vorige DX topics al foto's gemaakt van de kleuren.
Zal eens kijken.
edit: In m'n vorige topic over deze lampen:
Color Changing LED lamp met afstandbediening
Dit is met de knop "licht-geel", gelijk meer lichtopbrengst:quote:
Zoiets?quote:Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Ja man.. Leuk overigens, MaGNeT, die spotjes zo. Mochten mensen overigens die spotjes leuk vinden maar er geen spotjes-variant van willen, bij de Kwantum hebben ze ongeveerv dezelfde lampjes, maar dan in "gloeilamp"- vorm. (gewoon een van kleur veranderend lampje dus..)
Die extra controllers hebben ze vrijdag of donderdag pas toegevoegd, ik heb er eentje besteld, voor 22 euro!quote:Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Edit: iemand overigens ervaringen met xbox 360 accesoires, besteld bij DX..? Zie dat extra controllers daar ook niet echt duur zijn, dus..
quote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is ideaal licht als je gezellig op de bank zit, beetje vergelijkbaar met een paar schermerlampjes in de kamer.
Maar dan met instelbare kleuren die een gloed over de hele kamer verspreiden.
Ideaal met dodelijk witte muren...
Als ik wat wil lezen kan ik de normale lamp nog inschakelen.
Lezen bij dit licht lukt trouwens wel, afhankelijk van welke kleuren je kiest gaat het wat beter of slechter.
Ik zit daarbij gewoon op de bank, spotjes staan zoals op foto ingesteld.
Per spotje is het verbruik 5 Watt/h, dus totaal 20Watt/h.
Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijtquote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
watt is altijd per seconde
ik vind het nog steeds te duur voor wat je krijgt, als je een beetje handig bent zet je zelf iets leukers in elkaar (met of zonder afstandsbediening)...
mijn broer heeft ook lampjes van ebay met LEDjes er in, maar die geven nauwelijks licht, vandaar mijn vraag over de sterkte van het licht
Waarom zou iemand dat willen?quote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef RacerDKB het volgende:
Wie wilt er 58 DX-punten ruilen voor $5.80?
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?quote:Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijt
En iedereen begrijpt Watt/h wel als:
wattuur
watt - uur
[ ´ wat-, ´ wot-]
het -woord
watturen
per uur verbruikte energie bij stroomsterkte van één watt
Dat mijn notatie niet wetenschappelijk/natuurkundig verantwoord is begrijp ik.
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat willen?
Ik heb er 540 voor je =(
Watt in de volksmond is watt per uur.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
Per uur idd.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
Ik kan hem wel voor je kopen?quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.
Dus ik dacht, dan koop ik hem met punten
En toen kwam ik er achter dat ik nog maar 4 punten had
En hij is $6.21
Welke wil je kopen? Heb er hier nog eentje ongebruikt in de la liggen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.
Wat heeft paypal daarmee te maken wat je koopt,ze zijn toch gewoon een betalingsmiddel.quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze dus:quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef neo2000 het volgende:
Nee, ik bedoel meer ouderwetsche gloeilamp vorm.. (dus rond i.p.v. spotje..)
Vanacht hier, is daar ochtend he.quote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm DX verstuurd wel ook op zondag, vannacht weer een aantal shipped.
quote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Per uur idd.
Als hij aan staat kost 't je dus zo'n 25 cent per uur stoken.
Uiteraard als hij full-time aan staat... Als hij tussendoor uitschakelt omdat 't warm genoeg is verbruikt hij minder in een uur.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DealExtreme hebben ze ook de variant met gewone E27 schroefdraad, zoals bovenstaande.
Die is zelfs nog iets goedkoper dan deze variant met GU10 voetjes.
Kan dan in gewone fittingen of spotjes met gewone fittingen.
Heb ook lampjes gezien (bollen) die van kleur veranderen maar die kan je niet instellen; die blijven verlopen.
Die hebben overigens ook een véél lagere lichtopbrengst.
Denk dat ie daar na een week al heel veel over kan zeggen inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef Fiskus het volgende:
Hoe zit het met de levensduur van die lampjes?
Hmm, is het niet voor jou makkelijk om mij die punten te geven en dat ik dan daar voor betaal?quote:Op zondag 7 december 2008 23:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je kopen?
Maak jij het bedrag in Euro's over naar mijn bankrekening?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Welke wil je kopen? Heb er hier nog eentje ongebruikt in de la liggen.![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5972
Ja maar kennelijk mogen zij regels eraan stellen wat mensen wel/niet mogen kopen:quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat heeft paypal daarmee te maken wat je koopt,ze zijn toch gewoon een betalingsmiddel.
Ik vind hem juist te zwaar (ziet er ook stevig uit).quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wilde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3991
Die jij hebt werd me juist afgeraden door een vriend, schijnt snel stuk te gaan.
Nou oke, hoeveel zou je ervoor willen hebben dan?quote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te zwaar (ziet er ook stevig uit).![]()
In ieder geval niet meer dan de DX prijs natuurlijk, liefst ruil ik hem om voor een ander mes.quote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
Nou oke, hoeveel zou je ervoor willen hebben dan?
Dat bedoel ik... Pm maar.quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, is het niet voor jou makkelijk om mij die punten te geven en dat ik dan daar voor betaal?
Want anders moet jij helemaal Change Order doen enzo en met de Service Express praten
En dan ook mijn adres kiezen ipv jouw adres...
En als ik gewoon een paar euro nara je bankrekenign/paypal overmaak voor die 58 punten, is het toch makkelijk zou ik zeggen? Hoef jij alleen maar op het DX forums ''Tip post'' te doen bij een post van mij daar.
Dat is gewoon belachelijk, stellentje big brother watchers.quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ja maar kennelijk mogen zij regels eraan stellen wat mensen wel/niet mogen kopen:
''PayPal restrictions apply: please note that PayPal's acceptable use policy (AUP) disallows sales and purchases of butterfly tool knives via the PayPal system. Therefore this product is unavailable for purchase via PayPal.''
Ja, dat is um ongeveer..quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12882
Gloeilamp type zou ik voorlopig maar uit mijn hoofd zetten, not going to happen.quote:
Je hebt wel 7 standaard instellingen (fixed color)quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef Stinosss het volgende:
Met die controller kun je de kleuren van je leds niet regelen.
Wow altijd al willen hebben!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef mstr het volgende:
Hahaha
http://focalprice.com/Gen(...)ack_IP086B_6407.html
juh, koop een lege doos!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef mstr het volgende:
Hahaha
kan kan je je iphone " gebruikt in doos" verkopen op MPquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef mstr het volgende:
Hahaha
Die Soshine AA 2500mAh geloof ik zijn tof, daar heb ik er 12 van. Gebruik ze best veel, en ze werken prima, ook met die snelle charger met LCD schermpje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef Poepoog het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met de batterijen (oplaadbare) van DX?
Hahahaha, hoe vet is datquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef RacerDKB het volgende:
Zelfs het logo van DX is een chinese knock off.
[ afbeelding ]
Inderdaad, nu staan er ook 4 & 8 GB kaartjes bij. Heb er meteen eentje gekocht. (Voor zo'n prijs kun je ze niet laten liggen)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef lezut het volgende:
Trouwens, weer nieuwe en hele goedkope No-name microSD kaartjes op DX
Is dit ook goed?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:18 schreef neo2000 het volgende:
Overigens allicht wel handig voor in de OP aangeziend eze vraag terug zal blijven komen (schaamteloos gejat van een "ander" forum):
Winkellocatie Waarde Douanerechten BTW
-------------------------------------------------------------------------
In EU Ongelimiteerd Nee Nee
Buiten EU Tot 22,- Nee Nee
Buiten EU 22 tot 150,- Nee Ja
Buiten EU Meer dan 150,- Ja Ja
/me: sorry voor de opmaak, elke keer als ik probeer deze te wijzigen krijgt ik een error van het forum terug. Zucht.
Jup.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik krijg de hele tijd van die foutmeldingen, hebben jullie dat ook?
[ afbeelding ]
Confirmed, heb er wat minder maar ze werken prima.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:09 schreef RacerDKB het volgende:
Die Soshine AA 2500mAh geloof ik zijn tof
ik zie het over 2 weken welquote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef makkie88 het volgende:
[..]
mijne ookbegrijp alleen geen kut van die tracking
Mawh.. beter nog zelfs. Iets voor in de OP?quote:
Alstu.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:23 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of je in IE het bericht " wilt u de onbeveiligde items weergeven uitzetten" uit kan zetten..
Ik moet IE gebruiken aangezien refferals niet in FF werken(opera ook niet?) maar daar krijg ik dat bericht dus bij elke DX pagina die ik laadt.
Ze staan alle 4 een andere kant op gericht, zoals je ziet op de foto.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef -Tim- het volgende:
Heb net na twee week wachten sku10130 ontvangen ipv sku10103... Mag ik die shit nu weer terug gaan zenden naar Azië? Dan kom ik veel duurder uit dan het product, dus lijkt me toch wel dat ik hem mag houden en m'n andere product alsnog krijg![]()
En MaGNeT, ik heb ook zo'n spotje maar ik moet met de afstandsbediening echt recht op de voorkant van de lamp mikken, heb jij daar ook last van of zal m'n batterij gewoon te zwak zijn ofzo
Post even een foto wanneer hij binnen isquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:06 schreef makkie88 het volgende:
zo, eergister voor het eerst iets op DX gekocht, dit horloge:
Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch k zag em hier al voorbij komen
ben benieuwd waneer die binnen is,
maar ik vraag me af hoe lang hij stil kan liggen voor die niet meer loopt?
Thanksquote:Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mawh.. beter nog zelfs. Iets voor in de OP?
[..]
Alstu.
3-4 meter, niet gigantisch dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef g0dz0r het volgende:
MaGNeT, tot hoever werkt die AB eigenlijk? (gericht dan natuurlijk)
Vet, deze is op dit moment ook onderweg naar mijn huis (oud/nieuw enzo)quote:Op woensdag 10 december 2008 13:11 schreef mstr het volgende:
SKU.3078 - Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter
Werkt goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook de reden dat ik hem besteld hebt.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef lezut het volgende:
[..]
Vet, deze is op dit moment ook onderweg naar mijn huis (oud/nieuw enzo)
Thanks! Dat is me helaas te weinig, ik wil hem ongeveer op een meter of 4,5 a 5 hebben. Zou leuk zijn als ze binnenkort eens komen met RF lampjes, kun je ze ook leuk inbouwen enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
3-4 meter, niet gigantisch dus.
Maar ik zit er onder en afstandsbediening ligt op salontafel.
Ik kreeg hem ook gevuld hij is erg mooi met nog een Luis Vuitton style aansteker is ook erg mooi, kwam ook gevuld!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem besteld hebt.
Ik kreeg hem gevuld thuis
BG?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef g0dz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe snel BG gaat leveren, heb nu regelmatig contact met ze en dat is best prettig te noemen. Productrequests worden ook heel snel ingewilligd dus als ze nou ook nog snel leveren zou dat helemaal mooi zijn.![]()
Heb op dit moment nog een request openstaan voor ceramische messen, weet iemand nog iets anders wat DX/KD/FP niet heeft?
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NLquote:Op donderdag 11 december 2008 10:47 schreef henkspank het volgende:
[..]
denk je wel voor 31 december?
Serieus? Wanneer beginnen ze dan weer? Want dan mogen ze wel opschieten met een paar bestellingenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NL
Nieuwe jaarquote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Serieus? Wanneer beginnen ze dan weer? Want dan mogen ze wel opschieten met een paar bestellingen
Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef henkspank het volgende:
[ afbeelding ]
kan ik niet de acekard ''weghalen'' uit deze lijst, of dat de andere spullen wat eerder laten komen? aangezien ik denk dat alles dus in het nieuwe jaar komt..
Dat de Acekard op ETA staat, dus de hele order daar op wacht.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nice! Hopelijk houden ze daar ook rekening mee bij DXquote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!
http://www.hongkongpost.c(...)/20081110a/index.htm
Dus áls je wat besteld, gaat het snel denk ik (mits het dus voor de 16e wordt geshipped)
Je zit weer boven op het nieuws RacerDKB!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!
ze werken gewoon door hoor, voor 16 dec garanderen ze dat het idd voor kerst aankomt.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:34 schreef lezut het volgende:
Is het niet gewoon zo dat dat de laatste data zijn dat ze garanderen dat het voor kerstmis aankomt?
Het lijkt me wel heel erg stug als de hele HK-post na 16 december een aantal weken op z'n gat gaat zitten, dat is nou niet bepaald een Chinese mentaliteit volgens mij
quote:De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,30017USD
Hoorayquote:Op donderdag 11 december 2008 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
De dollar is weer bijna op het niveau van eind oktober (¤1=$1.34)!
Gaat de goede kant op!
[ afbeelding ]
16-12 is uiterste datum wil je het nog voor kerst hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:
[..]
JIJ = DITquote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Downstar het volgende:
mijn Aansteker binnen! 5 dec verzonden
behoorlijk snel dus !
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
werkt super goed , en word gloeiend heet!
goed te gebruiken voor vuurwerk aan te steken met oud en nieuw dus
Rule number one: Gebruik nooit een aansteker/windproof lighter met vuurwerk.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Downstar het volgende:
mijn Aansteker binnen! 5 dec verzonden
behoorlijk snel dus !
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
werkt super goed , en word gloeiend heet!
goed te gebruiken voor vuurwerk aan te steken met oud en nieuw dus
ervaring mee ?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rule number one: Gebruik nooit een aansteker/windproof lighter met vuurwerk.
Als je de aansteeklont van een rotje of wat dan ook verkeerd aansteekt of schuin of er zit kruit aan word je niet blij
ik steek al jaren lang vuurwerk af met aanstekers nooit problemen gehad , maar ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rule number one: Gebruik nooit een aansteker/windproof lighter met vuurwerk.
Als je de aansteeklont van een rotje of wat dan ook verkeerd aansteekt of schuin of er zit kruit aan word je niet blij
Nee is algemeen bekend hoor, mijn stief pa is brandweerman vandaar dat ik dat weet maar ik stak vroeger ook af met windproof lighters maar niet doen..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
ervaring mee ?
mijn ervaring is juist dat die goed werken
mits je niet de lont boven aan steekt en van de vlam van de lont af houdt
Heb je deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb zo'n stekker met 2 platte steeksels en 1 ronde.
Heb ik dan deze converter nodig ?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Aanstekergasquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Dionysiou het volgende:
Met welk spul moet ik deze aansteker vullen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078
Wasbenzine ofzo?
Als je een laser koopt zou er LED Flashlight op staan, of bij een lockpicksetje iets van Professional Tools.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:48 schreef Bond het volgende:
Gisteren brief van tnt, vandaag opgehaald. Hoesje voor de DS is top, voelt stevig aan en spellen + DS passen precies. Autolader hebben we nog niet geprobeerd. Helaas zat mijn ab voor mijn camera er niet bijMoet ik weer wachten.
Maar iig ik ben blij met mijn eerste bestelling.
Even een vraagje. Het pakje is aangemerkt als gift er staat alleen we precies op wat erin zit. Nu is dat niet zo erg, maar bij andere bestellingen wel lijkt mij (ik zie op de site lockpicks, messen, lasers, etc). Pakt de douane je er dan niet zo uit? (ik ga die spullen niet bestellen, vraag het me alleen af)
De gemiddelde ervaring met de service van Focalprice is dat het kut is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef mvc het volgende:
Iemand ervaring met de service van Focalprice ? Voor m'n collega's had ik van een bepaald item 20 stuks besteld. Vandaag een doosje van Focal ontvangen, maar daar zaten dus 20 dingen in die ik niet besteld heb. Inmiddels een ticket aangemaakt, ik vraag me nu af hoe ze gaan reageren.
Ze zijn niet zozeer kut, meer dom en zeer langzaam, gisteren 1 uur in de livechat moeten zitten om een order recht te breien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef mvc het volgende:
Iemand ervaring met de service van Focalprice ? Voor m'n collega's had ik van een bepaald item 20 stuks besteld. Vandaag een doosje van Focal ontvangen, maar daar zaten dus 20 dingen in die ik niet besteld heb. Inmiddels een ticket aangemaakt, ik vraag me nu af hoe ze gaan reageren.
Wat is BG?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef g0dz0r het volgende:
En BG heeft geleverd!Gisteren kreeg ik een sample (ongevraagd overigens, wel leuk) toegestuurd die 3-12 uit Shenzen is vertrokken en vandaag wederom heel netjes in schuimfolie en bubbeltjes envelop ingepakt mijn bestelling van 4-12. Met name het verpakken is een stuk beter dan bij DX/KD, wel vermelden ze de werkelijke waarde op het pakket en mislabelden ze het in mijn geval als "electronics".
![]()
Ik heb er weer een adresje bij.
Nee maar ook stom want er kan gewoon een voedingsstekker in.. haha niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je deze?
[ afbeelding ]
Dat is een een Brits stopcontactding, en dan heb je niets aan die converter.
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525
Let wel op dat het apparaat dus 230volt is.
Misschien lukt het met deze afstandsbediening?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Thanks! Dat is me helaas te weinig, ik wil hem ongeveer op een meter of 4,5 a 5 hebben. Zou leuk zijn als ze binnenkort eens komen met RF lampjes, kun je ze ook leuk inbouwen enzo.
Hoeveel hebben we er nu?quote:
En ook wat duurderquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien lukt het met deze afstandsbediening?
http://www.lightbulbs-dir(...)remote-control-lamp/
Ziet er wat degelijker uit
KaiDomain natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we er nu?
http://www.dealextreme.com
http://www.budgetgadgets.com/
http://www.focalprice.com
Nog meer?
Naja, het produkt vinden is één.quote:
Ik vraag mij toch af of de traangas die ze daar verkopen niet handig is "voor het gevalletje dat"...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
KaiDomain natuurlijk!
Het slechte broertje van DX
Link?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af of de traangas die ze daar verkopen niet handig is "voor het gevalletje dat"...
Kijk eens op de voorpagina. Pepperspray.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Link?![]()
Tear, gas, en teargas leveren niks op.
LightInTheBox.Comquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we er nu?
http://www.dealextreme.com
http://www.budgetgadgets.com
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com/
Nog meer?
Availability: Soldoutquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Kijk eens op de voorpagina. Pepperspray.
het is Chinees en veel goedkope crapquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niet echt een DX / FP kloon, of wat?
Al eens wat gekocht daar?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
het is Chinees en veel goedkope crap
quote:We had to find some ways to test this stuff out so somehow we decided to spray them on those unwelcome bugs crawling in our pantry. After an one-second attack, our 300 sq. ft. room was filled with spicy air and we had to evacuate the room for the next couple hours. We are not sure what happened to those bugs but this thing surely qualifies as a human-repellent. One thing to note is that the spray button is really firm so remember to use some force when you are in an emergency. It is probably designed to prevent accidental sprays.
Zijn al tijdje sold outquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:18 schreef Wunny het volgende:
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4565
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4564
Godverdomme, beide sold out, als hij er weer is koop ik er sowieso 3 van ofzo
Nee ze komen niet aan, zeg maar gedag tegen je 3 euroquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:17 schreef ILCILA het volgende:
Testaankoop gedaan, eens even testen of het echt aankomt, voor drie euro is dit wel te doen:
[ afbeelding ]
Klik hier...
In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange)
Nee, het klopt, wat een risico loop jij. We lopen al 28 topics vol te lullen over een oplichterswebsite. Wat dapper dat je het aandurfde.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:17 schreef ILCILA het volgende:
Testaankoop gedaan, eens even testen of het echt aankomt, voor drie euro is dit wel te doen:
[ afbeelding ]
Klik hier...
kon je beter wat bij lightinthebox kopenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:17 schreef ILCILA het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier...
Bij KaiDomain doen ze dat wel vaker met dergelijke wapenachtige dingen. Heb het nou al drie keer meegemaaktquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja? Hebben ze ze dan opeens wel?
Even doen dan maar
Hoop dat ze ze wel hebben danquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:55 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij KaiDomain doen ze dat wel vaker met dergelijke wapenachtige dingen. Heb het nou al drie keer meegemaakt
die heb k, op zich bevallen ze goed, alleen ze maken zo'n rare klik als je ze in je oor stopt, en soms is het net of ze vacuum trekken zeg mar, da's irritantquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:17 schreef ILCILA het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier...
Ik ook een voor mn mamaquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:16 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm als ze ze alsnog verkopen koop ik er een voor me zus en me ma :p
Ik wou deze: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4562 maar het nadeel is dat als de Pepperspray op is je alleen de stun gun hebt.quote:Dear Jerry/KD,
Could you please arrange this item for me: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4562 ?
Kindly Regards
Dion
Je kunt geen emailtje opstellen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef Wunny het volgende:
Grappig, dat is dus ook de reden waarom ik er eentje wou kopen.
Voor mijn moeder.
Maar, wat mailen jullie dan?
Hello Kaidomain,
I really want to buy pepperpray 2.1.
Thank you,
Of wat?
Waar kan je dat in godsnaam uit opmaken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je kunt geen emailtje opstellen?
Daar merk ik niets van.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die heb k, op zich bevallen ze goed, alleen ze maken zo'n rare klik als je ze in je oor stopt, en soms is het net of ze vacuum trekken zeg mar, da's irritant
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef Dionysiou het volgende:
Zo even 2 orders met 50 condooms geshipped naar 2 maatjes van me (onverwachts)
Fijn te horenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef Dionysiou het volgende:
Zo even 2 orders met 50 condooms geshipped naar 2 maatjes van me (onverwachts)
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18097
anal condom![]()
lijkt me trouwens vet om eens te doen
Zeker ook 1man1cup gekeken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:31 schreef Andyy het volgende:
ik wil niks in m'n aars
of naar wat stomme breezersletten ofzo
Ben benieuwd naar de reacties van m'n 2 maatjesquote:
Vriendje klinkt zo gay in mijn oren.. maar dat is puur persoonlijk!quote:
Waarom steeds een verkleinwoord? Vriend, maat, kameraad, gabber, conjo is toch ook goed?quote:Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vriendje klinkt zo gay in mijn oren.. maar dat is puur persoonlijk!
Wat boeit jou nou of ik maat of maatje gebruik, ga nou maar weer ontopic.quote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom steeds een verkleinwoord? Vriend, maat, kameraad, gabber, conjo is toch ook goed?
Met een beetje geluk wel.quote:Op zondag 14 december 2008 11:01 schreef henkspank het volgende:
Status: Order Received - in stock
Hoop echt dat die verstuurd word voor 16/12!
Blijft paar weken liggen geloof ikquote:Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm wat gebeurt er eigenlijk als je iets vergeten bent op te halen bij het postkantoor...
Had nog zon zalmpje van $1 besteld bij focal maar ben hem vergeten op te halenwordt ie nu helemaal weer terug gestuurd
.
En dat voor een $1 zaklampje
Ja 3 weken volgens die ophaalbrief, is nu al bijna 4 weken geleden.quote:
Misschien ben je ook wel onzeker, persoonlijk.quote:Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vriendje klinkt zo gay in mijn oren.. maar dat is puur persoonlijk!
Haha, complot? Misschien heeft Blokker wel de hele voorraad opgekochtquote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef THEFXR het volgende:
De Remote Controlled 1-LED Multicolor LED, is bij blokker in de aanbieding, bij DX niet meer leverbaar.
Ik zie een forum nou niet echt als een medium waar ik politiek correct mijn zinnen moet formuleren, sorry poepie.quote:
politiek correct ?quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zie een forum nou niet echt als een medium waar ik politiek correct mijn zinnen moet formuleren, sorry poepie.
hap hap
Ik zie ze nog gewoon op voorraad staan... Geen "sold out"...quote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef THEFXR het volgende:
De Remote Controlled 1-LED Multicolor LED, is bij blokker in de aanbieding, bij DX niet meer leverbaar.
Nuquote:Op zondag 14 december 2008 15:01 schreef Stinosss het volgende:
Behoorlijk prijsverschil. Wanneer waren ze daar in de aanbieding?
Ik had deze te pakken en die is sold out.quote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie ze nog gewoon op voorraad staan... Geen "sold out"...
E27 schroef fitting
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710
GU10 bajonet fitting
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714
En heb er gelukig nog altijd 14 euro per stuk minder voor betaald dan bij de Blokker
Die is al echt maanden uitverkocht, die andere twee zijn wel redelijk tot goed beschikbaar.quote:Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had deze te pakken en die is sold out.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2512
ze hebben die dingen dus onder meerdere nrs.
je gebruikt een aanmaak lont of sigaret om vuurwerk aan te steken,maar zeker geen aansteker.quote:Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef MoneyTalks het volgende:
Eerste DealExtreme bestelling gedaan;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12996
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078
Totaal: $8,52 USD
Hopelijk is de boel voor oud & nieuw binnen zodat ik de aansteker nog kan gebruiken voor vuurwerk
quote:Op zondag 14 december 2008 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gebruikt een aanmaak lont of sigaret om vuurwerk aan te steken,maar zeker geen aansteker.
en toch heeft ie gelijk. betweterquote:
Let je er wel op dat je je kanonslag op de grond legt en niet in uit je hand gooit?quote:Op zondag 14 december 2008 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gebruikt een aanmaak lont of sigaret om vuurwerk aan te steken,maar zeker geen aansteker.
eternal rains of firequote:Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef Wunny het volgende:
[..]
Let je er wel op dat je je kanonslag op de grond legt en niet in uit je hand gooit?
Oowja het belangrijkste: 2 meter afstand!
Omfg, denk je dat ik niet met vuurwerk om kan gaan?quote:
nee hoor, maar t zou zonde zijn als je 1e 2009-bestelling bij DX met 4 vingers en 1 oog moet intypenquote:Op zondag 14 december 2008 17:54 schreef Wunny het volgende:
[..]
Omfg, denk je dat ik niet met vuurwerk om kan gaan?![]()
Kom je ook wel eens in de winkelquote:Op zondag 14 december 2008 02:22 schreef luciferist het volgende:
onderhand al wel 2000 dollar uitgegeven daarzo..
Doet de mijne ook weleens, je moet dan gewoon die mp4 erin en eruit tot hij zich aansluit.quote:Op zondag 14 december 2008 01:04 schreef Fok_Fok het volgende:
hey mensen ik weet niet of dit de juiste plaats is om het te vragen, maar ik probeer het maar
heb laatst een mp4 speler(8gb) gekocht van dealextreme
de 1e keer dat ik het met de pc aansloot ging alles automatisch en prima
maar nu doet mn pc niets meer als het het aansluit met mn usb, het lijkt alsof mn pc niets waarneemt
mn mp3 speler begint spontaan op te laden, het gaat dus automatisch in de oplaadmodus als ik het aansluit met mn pc (opladen gaat normaal gesproken met dezelfde kabeltje)
is iemand al hetzelfde rpobleem tegengekomen? wie kan mij helpen? als er meer info nodig is, hoor ik het wel
alsvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |