abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 07:54:18 #1
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_63800351

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
  zaterdag 6 december 2008 @ 08:06:22 #2
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_63800386
zo, eergister voor het eerst iets op DX gekocht, dit horloge:

Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch k zag em hier al voorbij komen

ben benieuwd waneer die binnen is,

maar ik vraag me af hoe lang hij stil kan liggen voor die niet meer loopt?
pi_63800678
net 2 mijn eerste 2 bestellingen geplaatst, eentje met geld op mijn paypal en de 2e zonder, kijken wanneer ze aankomen. (sd kaartjes e.d)
pi_63800705
De customerservice van FP is echt om te huilen
  zaterdag 6 december 2008 @ 09:35:52 #5
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63800740
TijdVoorPakjes.
Whatever one can conceive, one can achieve.
  zaterdag 6 december 2008 @ 09:37:33 #6
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63800751
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 09:30 schreef Poepoog het volgende:
De customerservice van FP is echt om te huilen
Ik heb er wel goede ervaringen mee hoor! Je gebruikt toch wel het ticket-systeem?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_63800800
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 09:37 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik heb er wel goede ervaringen mee hoor! Je gebruikt toch wel het ticket-systeem?
Ja Had ik een gevraagd of ze een adres kunnen wijzigen omdat het land verkeerd staat, is het antwoord,

I am not sure if the order was sent.

If it has not been sent,I can change the address for you.

dat ik denk van Troela, de ordernummer staat gewoon in de header en in de boodschap.

en dit is maar een van de voorbeelden.
pi_63800820
tvpje
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:29:39 #9
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_63801200
ffe Tvp.
pi_63801224
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 08:06 schreef makkie88 het volgende:

Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch k zag em hier al voorbij komen

Ik ben eigenlijk niet zo'n horlogemens, maar voor dat geld kun je zo'n geval eigenlijk niet laten liggen

Wellicht in de volgende bestelling eentje mee laten zenden
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:39:08 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63801295
Er staan 3 pakketjes te wachten op 'Expected order received - In stock'
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:39:54 #12
170462 Stinosss
pi_63801304
Fijn dat je het ffe laat weten .
pi_63801346
De werpmesjes zijn voor mij ook onderweg
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:53:55 #14
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63801435
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:39 schreef Stinosss het volgende:
Fijn dat je het ffe laat weten .
Was een verkapte TVP
pi_63801650
lmfao net een mail gekregen van een bedrijfsjurist van Apple EN Sony(zozo die zou het druk hebben, heeft ook nog een ICT bedrijfje http://www.**********.nl/ ):
Beste ---- ,

Ik ben B. H. van Bhict. Ik ben bedrijfsjurist voor onder Apple en Sony.

Ik constateer dat je veel producten op marktplaats aanbiedt onder de aankoopprijs. Dit is natuurlijk illegaal, en dat zul je zelf ook wel weten.

Ik pleit ervoor dat je de advertenties binnen 1 week verwijderd, anders zullen er juridische stappen ondernomen gaan worden.

Daarnaast zullen wij;
www.focalprice.com
en
www.dealextreme.com

op de hoogte stellen van jouw activiteiten.

Hopende jou voldoende te hebben ingelicht,

MVG B. H., Bhict

_O-
Het ergste vind ik nog dat ie FP en DE in gaat lichten :'( .
Wedden dat die gast zelf gewoon die shit op MP verkoopt en hoopt dat ie dit nu ook echt ga doen _O- .

Wie weet wat leuks om terug te sturen :9~ ?

En ja ik verkoop wat oordopjes op MP om wat extra geld op mijn paypal te ontvangen :6 .

Wel leuk dat ie ook zijn echte naam/email enzo gebruikt komt dit mooi op google binnenkort als je zijn naam/bedrijfje zoekt

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 01-04-2011 15:51:29 ]
pi_63801669
quote:
1.gif Op zaterdag 6 december 2008 11:15 schreef Kadooosh het volgende:
lmfao net een mail gekregen van een bedrijfsjurist van Apple EN Sony(zozo die zou het druk hebben, heeft ook nog een ICT bedrijfje http://www.**********.nl/ ):
Beste ---- ,

Ik ben B. H. van Bhict. Ik ben bedrijfsjurist voor onder Apple en Sony.

Ik constateer dat je veel producten op marktplaats aanbiedt onder de aankoopprijs. Dit is natuurlijk illegaal, en dat zul je zelf ook wel weten.

Ik pleit ervoor dat je de advertenties binnen 1 week verwijderd, anders zullen er juridische stappen ondernomen gaan worden.

Daarnaast zullen wij;
www.focalprice.com
en
www.dealextreme.com

op de hoogte stellen van jouw activiteiten.

Hopende jou voldoende te hebben ingelicht,

MVG B. H., Bhict

_O-
Het ergste vind ik nog dat ie FP en DE in gaat lichten :'( .
Wedden dat die gast zelf gewoon die shit op MP verkoopt en hoopt dat ie dit nu ook echt ga doen _O- .

Wie weet wat leuks om terug te sturen :9~ ?

En ja ik verkoop wat oordopjes op MP om wat extra geld op mijn paypal te ontvangen :6 .
je bent de eerste niet :')
iPod oordopjes op Marktplaats, advocaat van Apple mailt me?

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 01-04-2011 15:52:05 ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63801710
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

je bent de eerste niet
iPod oordopjes op Marktplaats, advocaat van Apple mailt me?
Als het nou een beetje serieus was geschreven oke maar dit hier kots ik op .

Ga trouwens niet een email terug sturen denk ik, heb geen zin dat ie mijn (echte) naam op internet gaat zetten ofzo.
pi_63801735
Op 23/11 heb ik een Wii remote besteld, afgelopen woensdag ontvangen en hij werkt prima! Prijs is ondertussen alweer 2x verlaagd. Prijs in NL = ¤ 39,99 en bij DX nu 'slechts' $ 29,99
pi_63802570
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
tvp
nog steeds benieuwd of iemand ervaring heeft met canon lenzen
Fotografie
pi_63802620
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
tvp
nog steeds benieuwd of iemand ervaring heeft met canon lenzen
Hoe bedoel je en wat wil je weten? Geen Canon trouwens, wel Nikon-lenzen. Maar niet van DX, FP o.i.d.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 13:08:18 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63803370
Inmiddels is het vrije invoerbedrag toch verhoogd naar 150 euro? Al douane-ervaringen hiermee?

En de OP is daar nog niet op aangepast
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:09:37 #22
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63803392
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:07 schreef Stinosss het volgende:
We blamen jou wel. Jij komt aanzetten dat het een jurist van Apple is.
Hé, ik vroeg het aan hem zelf
Ik wist het ook niet
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:11:48 #23
170462 Stinosss
pi_63803429
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:09 schreef mstr het volgende:

[..]

Hé, ik vroeg het aan hem zelf
Ik wist het ook niet
En dat noem je dan een ''betrouwbare bron''?
pi_63803483
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels is het vrije invoerbedrag toch verhoogd naar 150 euro? Al douane-ervaringen hiermee?

En de OP is daar nog niet op aangepast
Neuh. Het is niet geheel verhoogd, je bent namelijk wel gewoon BTW schuldig, maar geen invoerkosten meer.
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:16:19 #25
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63803509
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:11 schreef Stinosss het volgende:

[..]

En dat noem je dan een ''betrouwbare bron''?
In de zin van dat ik hem wel vertrouw
pi_63803526
quote:
1.gif Op zaterdag 6 december 2008 13:03 schreef Kadooosh het volgende:
Maar goed alsof Apple/Sony een of andere vaag eenmanszaakje zouden inhuren...
http://www.basheijns.nl/

quote:
Uw foto's op DVD voor slechts 15 euro!

Een onvergetelijke herinnering wilt u natuurlijk zo mooi mogelijk bewaren. B. H. ICT maakt dit mogelijk voor u. Want voor slechts 15 euro zetten wij, met een maximum van 150 foto's, al uw foto's over op DVD. Heeft u meer foto's betaald u slechts ¤ 2,50 per 50 foto's! Met mooie effecten en een heerlijk achtergrondmuziekje heeft u een heerlijke DVD!
En dan óók nog eens tijd hebben om een prachtig dvdtje voor je in elkaar te flansen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 01-04-2011 15:53:26 ]
pi_63803547
quote:
B.H. B. H. is offline
Particulier | Berichten: 117

Ik importeer al langere tijd goederen uit het buitenland via mijn bedrijf en weet zeer zeker dat dit zowel;

* een illegale activiteit is, aangezien iPhones enkel en alleen in Nederland verkocht mogen worden via T-mobile. Daarnaast zit er in de nieuwe iPhone een lock die het ziet als er een andere simkaart in de iPhone zit dan bij aankoop en waardoor je iPhone 3G binnen 1 jaar word geblokkeerd, je hebt er dan niets meer aan.

* Je moet WEL invoerbelasting betalen. Ook al bestel je goederen binnen de EU, hierover word gewoon BTW en dus invoerbelasting betaald. Het is aan jouw zelf of je dit risico wilt nemen tegenover je klanten. Invoeren mag, tot 180 euro per zending, gaat bij een iPhone dus niet op.

Sorry, maar ik ga dit risico dus niet nemen.
Betrapt....

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 01-04-2011 15:53:48 ]
pi_63803846
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:17 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

En dan óók nog eens tijd hebben om een prachtig dvdtje voor je in elkaar te flansen.
Die mag hij zelf volkwelen.

Volgens mij is hij het.
woef
pi_63803869
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Betrapt....

wat een debiel, hij denkt dat het internet van hem is, we moeten hem gezamenlijk gaan bashen om hem verstand bij te brengen
pi_63803915
We moeten eigenlijk een Britse variant van DealExtreme vinden!

http://finance.google.com/finance?q=GBPEUR
pi_63803946
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

wat een debiel, hij denkt dat het internet van hem is, we moeten hem gezamenlijk gaan bashen om hem verstand bij te brengen
Je kan hem een brief sturen of bellen.
woef
  FOK!fotograaf zaterdag 6 december 2008 @ 15:24:40 #32
145146 Andyy
pi_63805440
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
We moeten eigenlijk een Britse variant van DealExtreme vinden!

http://finance.google.com/finance?q=GBPEUR
op Ebay worden nog wel eens dingen uit China aangeboden met de pond
  FOK!fotograaf zaterdag 6 december 2008 @ 15:49:30 #33
145146 Andyy
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:50:19 #34
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63805822
quote:
Pros: The quality of the lighter is ok . But the flame is so out .
the keychain is not really a good quality

Cons: The flame is so out..

Other Thoughts: Notin 1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters

Bottomline: For the price is it ok
Eerlijk toegeven: wie van jullie heeft deze review geschreven ?
pi_63806139
-weg-

[ Bericht 37% gewijzigd door BrandX op 06-12-2008 18:09:45 ]
Voor al uw webdiensten!
pi_63806678
Het gaat weer lekker over DealExtreme zeg

Laatste tijd wordt de topicreeks verpest door newbies met nutteloze vragen.

Mij zul je een tijdje niet meer zien hier denk ik.
pi_63806741
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
Het gaat weer lekker over DealExtreme zeg

Laatste tijd wordt de topicreeks verpest door newbies met nutteloze vragen.

Mij zul je een tijdje niet meer zien hier denk ik.
Kom op man, omdat er hier 1 iemand de boel loopt te verzieken en we misschien 20 posts offtopic zijn gegaan is de hele reeks verpest?
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:44:08 #38
170462 Stinosss
pi_63807715
Gezellig hier .

Ik heb een paar topic geleden al aangegeven of er misschien een of ander affliate systeem bedacht kan worden? Ik koop regelmatig voor grote bedragen bij DX. Iemand die dit ook doet en interesse heeft om elkaar wat DX punten te geven?
  Boks-Chick zaterdag 6 december 2008 @ 18:15:01 #39
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63808201
Zo besten mensen, ik heb een heel groot deel van het b. h. verhaal gedelete, als je post er tussen stond en meegedelete is.... Jammer, het was een zooitje _O-

Graag vanaf dit punt gewoon weer leuk over dealextreme en niet meer over bassie.
Alvast bedankt voor de medewerking. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 01-04-2011 15:54:07 ]
lolwut
pi_63808217
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef Stinosss het volgende:
Gezellig hier .

Ik heb een paar topic geleden al aangegeven of er misschien een of ander affliate systeem bedacht kan worden? Ik koop regelmatig voor grote bedragen bij DX. Iemand die dit ook doet en interesse heeft om elkaar wat DX punten te geven?
Hoe werkt dat nou eigenlijk, ik bedoelt neem aan dat je dan een nieuwe account moet maken met een link die de ander geeft?
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:40:25 #41
170462 Stinosss
pi_63808582
Je krijgt een URL van DX die je aan iemand anders geeft. Alles wat via die link wordt gekocht krijg jij punten voor.
pi_63809235
Hmm dus het kost mij geen punten ofzo?
Geef me dan maar je referall code, kga nu net een 8gb memory stick pro bestellen :p
Mijne is "~r.55238039"
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:16:53 #43
170462 Stinosss
pi_63809252
PM me even Kadoosh.
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:58:15 #44
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63810060
Iemand die met mij ref-links wil delen? Besteed zelf zo'n $20-$40 per week bij DX.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:01:11 #45
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63810135
Total points collected (historical): 93
Waarvan 21 voor video's.
Sinds 14 september.
Dus 12 weken.

72/12 = 6, dus ongeveer 60 eurodollar per week.

Iemand die met mij z'n ref wilt ruilen?
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:06:56 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63810284
Yep, ik PM je .
pi_63812176
Trouwens, in Firefox werken die referral links niet.
Bestel dus eventjes via Internet Explorer als je elkaar referall gebruikt!
pi_63812313
En nog wat, om te controleren of de referal werkt moet je even in de footer (onderkant van de site) kijken.

Daar staat normaal:
Join our Affiliate Program - click here.
© 2007~2008 DealExtreme.com. All rights reserved.
-

Maar daar staat dan nu bijvoorbeeld:
R14933826.
pi_63812874
Jammer dat je jezelf niet kan referren
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:02:37 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63812890
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef Poepoog het volgende:
Jammer dat je jezelf niet kan referren
Als je 2 accounts hebt wel denk ik?
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:54:04 #51
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63815209
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
En nog wat, om te controleren of de referal werkt moet je even in de footer (onderkant van de site) kijken.

Daar staat normaal:
-

Maar daar staat dan nu bijvoorbeeld:
R14933826.
Daar was ik ook al achter , heeft iemand ook nog 0,37 DX points gekost .

[ Bericht 8% gewijzigd door MacorgaZ op 07-12-2008 00:05:20 ]
pi_63815665
Bah werkt niet hier... heb het in FF en IE geprobeerd.
Ik zie dat hele nummer dus gewoon niet.
Ook niet als ik begin met bv http://www.dealextreme.com/default.dx/r.80022222
  zondag 7 december 2008 @ 01:23:54 #53
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_63816749
tvp
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_63820178
Ik dacht dat je vanaf december voor onder de 150 euro mocht importeren. Maar wat ik nu zie is dat je wel belasting moet betalen boven de 22 euro -_-.
Klopt dit, of zie ik het nou verkeerd

http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P92_6003
  zondag 7 december 2008 @ 11:19:27 #55
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63820213
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:16 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat je vanaf december voor onder de 150 euro mocht importeren. Maar wat ik nu zie is dat je wel belasting moet betalen boven de 22 euro -_-.
Klopt dit, of zie ik het nou verkeerd

http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P92_6003
You're right
  zondag 7 december 2008 @ 11:51:47 #56
230390 She_Maiden
Maiden of She
pi_63820675
n00b hier.. wat een toffe website!! *maakt paypall account aan*
Ik moet zeggen dat ik er wel wat hebberig van word :$
pi_63821191
Ik kwam zojuist een advertentie tegen op Marktplaats (deze), het viel me op dat de stickers op de doosjes die je op de foto ziet, veracht veel lijken op die men bij DX ook altijd gebruikt.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_63821337
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef mvc het volgende:
Ik kwam zojuist een advertentie tegen op Marktplaats (deze), het viel me op dat de stickers op de doosjes die je op de foto ziet, veracht veel lijken op die men bij DX ook altijd gebruikt.
Boeiend, 20 euro voor een DS kaartje inclusief verzenden is gewoon niet duur.
pi_63821985
Verstuurd DX eigenlijk ook op zondag?
Zaterdag wel in iedergeval...
  zondag 7 december 2008 @ 14:09:39 #60
170462 Stinosss
pi_63823310
Zondag niet. Zaterdag wel.
pi_63823389
Ze zijn nu ook gewoon pakketjes van mij aan het inpakken, maargoed hoe laat is het in hongkong? Tijdsverschil
  zondag 7 december 2008 @ 14:14:22 #62
170462 Stinosss
pi_63823413
Nee, die zijn ze niet aant inpakken. Wordt maandag pas weer gedaan.
Zondags wordt er bij DX niet gewerkt.
pi_63827122
http://www.lightinthebox.(...)-Jersey_c1481?page=1

Lightinthebox verkoopt wel mooie spullen, zoals bijvoorbeel die voetbalshirten , zoals ze zijn afgebeeld zien ze er echt super uit ! , jammer dat die verzendkosten zo hoog zijn :|

31 euro om een voetbalshirtje te laten verzenden van 9 euro vind ik een beetje te gek

EDIT: ik zie dat ik ook kan kiezen voor standaard airmail voor 10 euro als het onder de 0,5 kg blijft ofzo ? of heb ik dit nu fout ?

Snap de hele verzend wijze daar niet ; een tshirtje zou 0.5 kg wegen , terwelijk een mp3 speler 0.16 zou moeten zijn ?

en die gewicht verschillen schelen al 7 euro ofzo :| , overigs kun je bij sommige items geen eens airmail kiezen ..

Gewoon bij vertrouwde dx houden dus

[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 07-12-2008 17:06:29 ]
pi_63827679
Kan iemand mij uitleggen wat dit nou precies betekent, of ben ik zo dom :p
Level DX Points Cash Back Equivalent Amount
(rate: 10 DX points = USD$1) To reach this level...
Starter 5% 7.5% $0.375 per $50 in referrals (0.75% commission) -
Standard 10% $0.50 per $50 in referrals (1.0% commission) 25 accumulated points
Premium 15% $0.75 per $50 in referrals (1.5% commission) 200 accumulated points

Je krijgt toch gewoon per 10 punten $1 terug... wtf houdt dat hierboven dan precies in?
  zondag 7 december 2008 @ 17:57:16 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_63828648
deleted

[ Bericht 99% gewijzigd door THEFXR op 07-12-2008 18:02:46 ]
pi_63829856
Vandaag eindelijk de 16 kleuren PowerLed spotjes van DX opgehangen.

Heb een 4x GU10 spotlight van de Lidl aangepast door de voetjes iets in te korten zodat de lampen er in passen, moest ongeveer 1cm afgezaagd worden (plaatje onder, zie punt A):

Verder een gat (plaatje boven, zie punt B) in de lampvoet zodat mijn gewone lamp ook weer kon hangen.
Heb het doorvoerbusje van de oude lamp hier weer voor gebruikt zodat het veilig hangt.
Als laatste nog een schakelaar (plaatje onder, zie punt C) in het snoer zodat ik de lamp uit kan schakelen als de spotjes branden.

De spotjes hebben een afstandbediening en kunnen daarom sowieso al uitgezet worden.

pi_63830434
En nu is met een andere kleur?
pi_63830465
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:16 schreef Wunny het volgende:
En nu is met een andere kleur?
Dit is de laatste oranje vóór de knop "rood".
Haha, ik ga ze niet allemaal op de foto zetten.
Er zijn in vorige DX topics al foto's gemaakt van de kleuren.
Zal eens kijken.

edit: In m'n vorige topic over deze lampen:
Color Changing LED lamp met afstandbediening
pi_63831382
het ziet er op de foto's een beetje mager uit
pi_63831585
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef JoPiDo het volgende:
het ziet er op de foto's een beetje mager uit
Het is ideaal licht als je gezellig op de bank zit, beetje vergelijkbaar met een paar schermerlampjes in de kamer.
Maar dan met instelbare kleuren die een gloed over de hele kamer verspreiden.
Ideaal met dodelijk witte muren...

Als ik wat wil lezen kan ik de normale lamp nog inschakelen.
Lezen bij dit licht lukt trouwens wel, afhankelijk van welke kleuren je kiest gaat het wat beter of slechter.
Ik zit daarbij gewoon op de bank, spotjes staan zoals op foto ingesteld.

Per spotje is het verbruik 5 Watt/h, dus totaal 20Watt/h.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-12-2008 20:17:07 ]
pi_63832073
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dit is de laatste oranje vóór de knop "rood".
Haha, ik ga ze niet allemaal op de foto zetten.
Er zijn in vorige DX topics al foto's gemaakt van de kleuren.
Zal eens kijken.

edit: In m'n vorige topic over deze lampen:
Color Changing LED lamp met afstandbediening
En bedankt!
pi_63832255
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef Wunny het volgende:

[..]

En bedankt!
Dit is met de knop "licht-geel", gelijk meer lichtopbrengst:

En dit is met de gewone hanglamp erbij (12Watt Hema Terra spaarlamp - vergelijkbaar met Philips softtone):

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-12-2008 20:50:06 ]
  zondag 7 december 2008 @ 20:29:56 #73
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_63832273
Ben er weer
  zondag 7 december 2008 @ 20:39:48 #74
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_63832522
Ja man.. Leuk overigens, MaGNeT, die spotjes zo. Mochten mensen overigens die spotjes leuk vinden maar er geen spotjes-variant van willen, bij de Kwantum hebben ze ongeveerv dezelfde lampjes, maar dan in "gloeilamp"- vorm. (gewoon een van kleur veranderend lampje dus..)

Edit: iemand overigens ervaringen met xbox 360 accesoires, besteld bij DX..? Zie dat extra controllers daar ook niet echt duur zijn, dus..

[ Bericht 21% gewijzigd door neo2000 op 07-12-2008 20:46:24 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_63832715
Blauw, met lamp aan:

Groen, met lamp aan:

Niet aan gefotosoept, alleen ruis verwijderd, bijgesneden, verkleind, tikkeltje verscherpt.
pi_63832759
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Ja man.. Leuk overigens, MaGNeT, die spotjes zo. Mochten mensen overigens die spotjes leuk vinden maar er geen spotjes-variant van willen, bij de Kwantum hebben ze ongeveerv dezelfde lampjes, maar dan in "gloeilamp"- vorm. (gewoon een van kleur veranderend lampje dus..)
Zoiets?

Bij DealExtreme hebben ze ook de variant met gewone E27 schroefdraad, zoals bovenstaande.
Die is zelfs nog iets goedkoper dan deze variant met GU10 voetjes.
Kan dan in gewone fittingen of spotjes met gewone fittingen.

Heb ook lampjes gezien (bollen) die van kleur veranderen maar die kan je niet instellen; die blijven verlopen.
Die hebben overigens ook een véél lagere lichtopbrengst.
  zondag 7 december 2008 @ 21:21:02 #77
48067 neo2000
pi_63833763
Nee, ik bedoel meer ouderwetsche gloeilamp vorm.. (dus rond i.p.v. spotje..)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_63833858
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Edit: iemand overigens ervaringen met xbox 360 accesoires, besteld bij DX..? Zie dat extra controllers daar ook niet echt duur zijn, dus..
Die extra controllers hebben ze vrijdag of donderdag pas toegevoegd, ik heb er eentje besteld, voor 22 euro!
En ze zijn echt.

Ik heb verder nog die neppe Quick Charge Kit (geweldig ding ), die VGA kabel, en nog wat 360-prul. O.a. die opening tool en een SATA-chipset kaartje om hem te flashen.
  zondag 7 december 2008 @ 22:02:05 #79
48067 neo2000
pi_63835192
Ja, kga er dus ook gwoon een bestellen ergens van de week.. Ben benieuwd.. mocht jij 'm binnen hebben, laat 't dan ff weten..
pi_63836074
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is ideaal licht als je gezellig op de bank zit, beetje vergelijkbaar met een paar schermerlampjes in de kamer.
Maar dan met instelbare kleuren die een gloed over de hele kamer verspreiden.
Ideaal met dodelijk witte muren...

Als ik wat wil lezen kan ik de normale lamp nog inschakelen.
Lezen bij dit licht lukt trouwens wel, afhankelijk van welke kleuren je kiest gaat het wat beter of slechter.
Ik zit daarbij gewoon op de bank, spotjes staan zoals op foto ingesteld.

Per spotje is het verbruik 5 Watt/h, dus totaal 20Watt/h.

watt is altijd per seconde

ik vind het nog steeds te duur voor wat je krijgt, als je een beetje handig bent zet je zelf iets leukers in elkaar (met of zonder afstandsbediening)...

mijn broer heeft ook lampjes van ebay met LEDjes er in, maar die geven nauwelijks licht, vandaar mijn vraag over de sterkte van het licht
pi_63836280
Wie wilt er 58 DX-punten ruilen voor $5.80?
pi_63836374
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik vind het nog steeds te duur voor wat je krijgt, als je een beetje handig bent zet je zelf iets leukers in elkaar (met of zonder afstandsbediening)...

mijn broer heeft ook lampjes van ebay met LEDjes er in, maar die geven nauwelijks licht, vandaar mijn vraag over de sterkte van het licht
Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijt

En iedereen begrijpt Watt/h wel als:

wattuur
watt - uur
[ ´ wat-, ´ wot-]
het -woord
watturen
per uur verbruikte energie bij stroomsterkte van één watt

Dat mijn notatie niet wetenschappelijk/natuurkundig verantwoord is begrijp ik.
pi_63837341
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef RacerDKB het volgende:
Wie wilt er 58 DX-punten ruilen voor $5.80?
Waarom zou iemand dat willen?

Ik heb er 540 voor je =(
  zondag 7 december 2008 @ 23:05:42 #84
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63837511
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijt

En iedereen begrijpt Watt/h wel als:

wattuur
watt - uur
[ ´ wat-, ´ wot-]
het -woord
watturen
per uur verbruikte energie bij stroomsterkte van één watt

Dat mijn notatie niet wetenschappelijk/natuurkundig verantwoord is begrijp ik.

Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
pi_63837673
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat willen?

Ik heb er 540 voor je =(
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.

Dus ik dacht, dan koop ik hem met punten
En toen kwam ik er achter dat ik nog maar 4 punten had
En hij is $6.21
pi_63837701
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
Watt in de volksmond is watt per uur.
pi_63837951
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Per uur idd.
Als hij aan staat kost 't je dus zo'n 25 cent per uur stoken.

Uiteraard als hij full-time aan staat... Als hij tussendoor uitschakelt omdat 't warm genoeg is verbruikt hij minder in een uur.
pi_63838336
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.

Dus ik dacht, dan koop ik hem met punten
En toen kwam ik er achter dat ik nog maar 4 punten had
En hij is $6.21
Ik kan hem wel voor je kopen?

Maak jij het bedrag in Euro's over naar mijn bankrekening?
pi_63839653
quote:

[..]

Welke wil je kopen? Heb er hier nog eentje ongebruikt in de la liggen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5972
pi_63840191
quote:

[..]

Wat heeft paypal daarmee te maken wat je koopt,ze zijn toch gewoon een betalingsmiddel.
pi_63843944
Hmm DX verstuurd wel ook op zondag, vannacht weer een aantal shipped .
pi_63844711
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef neo2000 het volgende:
Nee, ik bedoel meer ouderwetsche gloeilamp vorm.. (dus rond i.p.v. spotje..)
Deze dus:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12882
pi_63844780
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm DX verstuurd wel ook op zondag, vannacht weer een aantal shipped .
Vanacht hier, is daar ochtend he.
pi_63848060
Zojuist een nieuw touchscreen voor mn Ds besteld
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_63849802
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Per uur idd.
Als hij aan staat kost 't je dus zo'n 25 cent per uur stoken.

Uiteraard als hij full-time aan staat... Als hij tussendoor uitschakelt omdat 't warm genoeg is verbruikt hij minder in een uur.

1250 watt op de verwarming betekend 1250 watt PER SECONDE, wat neer komt op 1250 Wh (vergeet de h niet!) per uur, wat neer komt op 1,250 kWh gebruik (kiloWatthour kilowattuur watt per uur...), maar watt is per definitie per seconde

1 kWh = 3 600 000 watt
  maandag 8 december 2008 @ 14:09:46 #97
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_63850416
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bij DealExtreme hebben ze ook de variant met gewone E27 schroefdraad, zoals bovenstaande.
Die is zelfs nog iets goedkoper dan deze variant met GU10 voetjes.
Kan dan in gewone fittingen of spotjes met gewone fittingen.

Heb ook lampjes gezien (bollen) die van kleur veranderen maar die kan je niet instellen; die blijven verlopen.
Die hebben overigens ook een véél lagere lichtopbrengst.

heb je linkje voor me?

en hoe lang duurt normaal gesproken het shippen?
pi_63851979
me 1e koop gedaan op DX een transflash kaartje
pi_63852208
Hoe zit het met de levensduur van die lampjes?
pi_63853951
quote:
Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef Fiskus het volgende:
Hoe zit het met de levensduur van die lampjes?
Denk dat ie daar na een week al heel veel over kan zeggen inderdaad.
pi_63854121
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik kan hem wel voor je kopen?

Maak jij het bedrag in Euro's over naar mijn bankrekening?
Hmm, is het niet voor jou makkelijk om mij die punten te geven en dat ik dan daar voor betaal?
Want anders moet jij helemaal Change Order doen enzo en met de Service Express praten
En dan ook mijn adres kiezen ipv jouw adres...

En als ik gewoon een paar euro nara je bankrekenign/paypal overmaak voor die 58 punten, is het toch makkelijk zou ik zeggen? Hoef jij alleen maar op het DX forums ''Tip post'' te doen bij een post van mij daar.
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:15 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Welke wil je kopen? Heb er hier nog eentje ongebruikt in de la liggen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5972

Ik wilde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3991
Die jij hebt werd me juist afgeraden door een vriend, schijnt snel stuk te gaan.
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wat heeft paypal daarmee te maken wat je koopt,ze zijn toch gewoon een betalingsmiddel.
Ja maar kennelijk mogen zij regels eraan stellen wat mensen wel/niet mogen kopen:
''PayPal restrictions apply: please note that PayPal's acceptable use policy (AUP) disallows sales and purchases of butterfly tool knives via the PayPal system. Therefore this product is unavailable for purchase via PayPal.''
pi_63854953
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wilde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3991
Die jij hebt werd me juist afgeraden door een vriend, schijnt snel stuk te gaan.
Ik vind hem juist te zwaar (ziet er ook stevig uit).
Kans is klein maar heeft toevallig iemand deze over? http://dealextreme.com/details.dx/sku.5747
pi_63855103
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik vind hem juist te zwaar (ziet er ook stevig uit).
Nou oke, hoeveel zou je ervoor willen hebben dan?
pi_63855159
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
Nou oke, hoeveel zou je ervoor willen hebben dan?
In ieder geval niet meer dan de DX prijs natuurlijk, liefst ruil ik hem om voor een ander mes.
pi_63855847
quote:

[..]

Hmm, is het niet voor jou makkelijk om mij die punten te geven en dat ik dan daar voor betaal?
Want anders moet jij helemaal Change Order doen enzo en met de Service Express praten
En dan ook mijn adres kiezen ipv jouw adres...

En als ik gewoon een paar euro nara je bankrekenign/paypal overmaak voor die 58 punten, is het toch makkelijk zou ik zeggen? Hoef jij alleen maar op het DX forums ''Tip post'' te doen bij een post van mij daar.
Dat bedoel ik... Pm maar.
  maandag 8 december 2008 @ 17:21:40 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_63855860
quote:
Ja maar kennelijk mogen zij regels eraan stellen wat mensen wel/niet mogen kopen:
''PayPal restrictions apply: please note that PayPal's acceptable use policy (AUP) disallows sales and purchases of butterfly tool knives via the PayPal system. Therefore this product is unavailable for purchase via PayPal.''
Dat is gewoon belachelijk, stellentje big brother watchers.
  maandag 8 december 2008 @ 20:39:07 #107
48067 neo2000
pi_63860023
quote:
Ja, dat is um ongeveer..
pi_63862832
tvp.
Geen referral hier.
pi_63865124
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, dat is um ongeveer..
Gloeilamp type zou ik voorlopig maar uit mijn hoofd zetten, not going to happen.
Led's hebben een maximale openingshoek, ze zitten namelijk op een bordje vast.
  maandag 8 december 2008 @ 23:19:42 #110
81996 Bond
License to kill
pi_63865190
Vraag me af hoe lang zo'n pakketje nu moet vliegen. Van de zomer was ik er zo. Dit pakketje neemt zijn tijd. (tvp )
Geen commentaar
pi_63865702
Ik heb nu ondertussen een stuk of 4 grote bestellingen geplaatst. Onder andere de LED-RGB-strip van 5 meter met afstandsbediening ben erg benieuwd weer...
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:24:01 #112
170462 Stinosss
pi_63867089
Met die controller kun je de kleuren van je leds niet regelen.
pi_63867197
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef Stinosss het volgende:
Met die controller kun je de kleuren van je leds niet regelen.
Je hebt wel 7 standaard instellingen (fixed color) En overgangen e.d., dat kan wel met die controller volgens 't forum en de reviews. Waar leid je het vanaf? Want anders moet ik nog wat extra regelen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:28:31 #114
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63876732
quote:
Wow altijd al willen hebben!!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:41:52 #116
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_63877297
quote:
juh, koop een lege doos!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:43:17 #117
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_63877349
quote:
kan kan je je iphone " gebruikt in doos" verkopen op MP
pi_63882471
Sjesus echt heerlijk die correspondentie met de FP gasten =(
pi_63882965
Iemand trouwens ervaringen met de batterijen (oplaadbare) van DX?
pi_63882967
Zelfs het logo van DX is een chinese knock off.

pi_63883000
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef Poepoog het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met de batterijen (oplaadbare) van DX?
Die Soshine AA 2500mAh geloof ik zijn tof, daar heb ik er 12 van. Gebruik ze best veel, en ze werken prima, ook met die snelle charger met LCD schermpje.

Verder heb ik nog CR2 batterijen van Ultrafire, AAA van Soshine, en nog wat andere.
pi_63885483
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef RacerDKB het volgende:
Zelfs het logo van DX is een chinese knock off.

[ afbeelding ]
Hahahaha, hoe vet is dat

Trouwens, weer nieuwe en hele goedkope No-name microSD kaartjes op DX
pi_63885977
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef lezut het volgende:
Trouwens, weer nieuwe en hele goedkope No-name microSD kaartjes op DX
Inderdaad, nu staan er ook 4 & 8 GB kaartjes bij. Heb er meteen eentje gekocht. (Voor zo'n prijs kun je ze niet laten liggen)
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:18:56 #124
48067 neo2000
pi_63887970
Overigens allicht wel handig voor in de OP aangeziend eze vraag terug zal blijven komen (schaamteloos gejat van een "ander" forum):

Winkellocatie Waarde Douanerechten BTW
-------------------------------------------------------------------------
In EU Ongelimiteerd Nee Nee
Buiten EU Tot 22,- Nee Nee
Buiten EU 22 tot 150,- Nee Ja
Buiten EU Meer dan 150,- Ja Ja

/me: sorry voor de opmaak, elke keer als ik probeer deze te wijzigen krijgt ik een error van het forum terug. Zucht.

[ Bericht 10% gewijzigd door neo2000 op 09-12-2008 20:24:09 ]
pi_63888224
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:18 schreef neo2000 het volgende:
Overigens allicht wel handig voor in de OP aangeziend eze vraag terug zal blijven komen (schaamteloos gejat van een "ander" forum):

Winkellocatie Waarde Douanerechten BTW
-------------------------------------------------------------------------
In EU Ongelimiteerd Nee Nee
Buiten EU Tot 22,- Nee Nee
Buiten EU 22 tot 150,- Nee Ja
Buiten EU Meer dan 150,- Ja Ja

/me: sorry voor de opmaak, elke keer als ik probeer deze te wijzigen krijgt ik een error van het forum terug. Zucht.
Is dit ook goed?

dinsdag 9 december 2008 @ 21:56:09 #126
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63890470
Ik krijg de hele tijd van die foutmeldingen, hebben jullie dat ook?

[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:59:11 #127
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63890573
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik krijg de hele tijd van die foutmeldingen, hebben jullie dat ook?

[ afbeelding ]
Jup.
pi_63890621
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:09 schreef RacerDKB het volgende:
Die Soshine AA 2500mAh geloof ik zijn tof
Confirmed, heb er wat minder maar ze werken prima. De AAA's zijn ook goed, gaan iets langer mee dan Sony 700mAh exemplaren.
pi_63896834
Mn order is geshipped
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 10 december 2008 @ 08:15:40 #130
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_63897035
quote:
Op woensdag 10 december 2008 07:49 schreef Joene het volgende:
Mn order is geshipped
mijne ook begrijp alleen geen kut van die tracking
pi_63897046
quote:
Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef makkie88 het volgende:

[..]

mijne ook begrijp alleen geen kut van die tracking
ik zie het over 2 weken wel
pi_63897923
Weet iemand of je in IE het bericht " wilt u de onbeveiligde items weergeven uitzetten" uit kan zetten..
Ik moet IE gebruiken aangezien refferals niet in FF werken(opera ook niet?) maar daar krijg ik dat bericht dus bij elke DX pagina die ik laadt.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:56:26 #133
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_63900026
Heb net na twee week wachten sku10130 ontvangen ipv sku10103... Mag ik die shit nu weer terug gaan zenden naar Azië? Dan kom ik veel duurder uit dan het product, dus lijkt me toch wel dat ik hem mag houden en m'n andere product alsnog krijg
En MaGNeT, ik heb ook zo'n spotje maar ik moet met de afstandsbediening echt recht op de voorkant van de lamp mikken, heb jij daar ook last van of zal m'n batterij gewoon te zwak zijn ofzo
Niet geraakt is altijd mis
  FOK!fotograaf woensdag 10 december 2008 @ 11:05:54 #134
145146 Andyy
pi_63900342
naast condooms nu ook tandenborstels
  woensdag 10 december 2008 @ 11:41:21 #135
48067 neo2000
pi_63901257
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Is dit ook goed?

[ afbeelding ]
Mawh.. beter nog zelfs. Iets voor in de OP?
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:23 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of je in IE het bericht " wilt u de onbeveiligde items weergeven uitzetten" uit kan zetten..
Ik moet IE gebruiken aangezien refferals niet in FF werken(opera ook niet?) maar daar krijg ik dat bericht dus bij elke DX pagina die ik laadt.
Alstu.
  woensdag 10 december 2008 @ 13:11:33 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63903558
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef -Tim- het volgende:
Heb net na twee week wachten sku10130 ontvangen ipv sku10103... Mag ik die shit nu weer terug gaan zenden naar Azië? Dan kom ik veel duurder uit dan het product, dus lijkt me toch wel dat ik hem mag houden en m'n andere product alsnog krijg
En MaGNeT, ik heb ook zo'n spotje maar ik moet met de afstandsbediening echt recht op de voorkant van de lamp mikken, heb jij daar ook last van of zal m'n batterij gewoon te zwak zijn ofzo
Ze staan alle 4 een andere kant op gericht, zoals je ziet op de foto.
Met 1x drukken springen ze alle 4 naar een andere kleur, vanaf zo'n 2 meter afstand.

Nu zijn mijn muren wel erg licht, mogelijk weerkaatst het IR van de remote daar gemakkelijk op.
Bij ieder spotje zat 1 remote dus heb er nog 3 op reserve
pi_63904378
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 08:06 schreef makkie88 het volgende:

Post even een foto wanneer hij binnen is
pi_63906765
MaGNeT, tot hoever werkt die AB eigenlijk? (gericht dan natuurlijk )
pi_63907561
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mawh.. beter nog zelfs. Iets voor in de OP?
[..]

Alstu.
Thanks
pi_63911060
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef g0dz0r het volgende:
MaGNeT, tot hoever werkt die AB eigenlijk? (gericht dan natuurlijk )
3-4 meter, niet gigantisch dus.
Maar ik zit er onder en afstandsbediening ligt op salontafel.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:24:32 #142
177876 Maruna
pi_63913015
Ook weer een pakketje binnen... maar helaas...

4 lasers besteld, voor mezelf, en een maat...

1 doet het niet, lag niet aan batterijen, dus aan de lamp zelf, spijtig, ff een schopje op site geven. Vorige keer ook al een laser kapot toen ik er een paar had besteld...
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
pi_63914555
quote:
Vet, deze is op dit moment ook onderweg naar mijn huis (oud/nieuw enzo)
  woensdag 10 december 2008 @ 20:22:28 #144
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63914621
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef lezut het volgende:

[..]

Vet, deze is op dit moment ook onderweg naar mijn huis (oud/nieuw enzo)
Dat is ook de reden dat ik hem besteld hebt.
Ik kreeg hem gevuld thuis
pi_63920481
Had gehoopt vandaag mijn aansteker binnen te zullen krijgen , helaas niets

zal die er morgen zijn ... WIE WEET
  woensdag 10 december 2008 @ 23:25:22 #146
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63920524
Mijne was er wel netjes na 5 dagen, ondanks de drukte.
pi_63921677
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

3-4 meter, niet gigantisch dus.
Maar ik zit er onder en afstandsbediening ligt op salontafel.
Thanks! Dat is me helaas te weinig, ik wil hem ongeveer op een meter of 4,5 a 5 hebben. Zou leuk zijn als ze binnenkort eens komen met RF lampjes, kun je ze ook leuk inbouwen enzo.
  donderdag 11 december 2008 @ 00:37:33 #148
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63922856
Kreeg van de week een DSTT-kaartje terug.
Maak hem net open, jahoor, het is een fake.
Dus de 1.16-kernel heeft 'm gekilled.

Dat is de eerste van de +- 35 die het begeven heeft.
  donderdag 11 december 2008 @ 07:09:31 #149
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63924485
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik hem besteld hebt.
Ik kreeg hem gevuld thuis
Ik kreeg hem ook gevuld hij is erg mooi met nog een Luis Vuitton style aansteker is ook erg mooi, kwam ook gevuld!
Stond op het pakketje dat ze empty waren

En ik heb deze nog maar bijbesteld;
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5627

en 2 van deze :
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078

[ Bericht 13% gewijzigd door Dionysiou op 11-12-2008 07:17:42 ]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_63924966
AceKard 2 AK2 for DS and NDS Lite - Multilingual (Multimedia SDHC TF Adapter) x 1 Pending
ETA 12/25/2008
pi_63924974
  donderdag 11 december 2008 @ 10:00:38 #152
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63926562
Die krijg je niet meer voor kerst
pi_63926991
Ben benieuwd hoe snel BG gaat leveren, heb nu regelmatig contact met ze en dat is best prettig te noemen. Productrequests worden ook heel snel ingewilligd dus als ze nou ook nog snel leveren zou dat helemaal mooi zijn.
Heb op dit moment nog een request openstaan voor ceramische messen, weet iemand nog iets anders wat DX/KD/FP niet heeft?
  donderdag 11 december 2008 @ 10:23:15 #154
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63927143
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef g0dz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe snel BG gaat leveren, heb nu regelmatig contact met ze en dat is best prettig te noemen. Productrequests worden ook heel snel ingewilligd dus als ze nou ook nog snel leveren zou dat helemaal mooi zijn.
Heb op dit moment nog een request openstaan voor ceramische messen, weet iemand nog iets anders wat DX/KD/FP niet heeft?
BG?
pi_63927657
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:23 schreef mstr het volgende:

[..]

BG?
Budgetgadgets, nog een DX kloon.
pi_63927769
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:00 schreef mstr het volgende:
Die krijg je niet meer voor kerst
denk je wel voor 31 december?
  donderdag 11 december 2008 @ 11:04:02 #157
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63928178
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:47 schreef henkspank het volgende:

[..]

denk je wel voor 31 december?
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NL
pi_63930645
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:

[..]

Serieus? Wanneer beginnen ze dan weer? Want dan mogen ze wel opschieten met een paar bestellingen
  donderdag 11 december 2008 @ 13:22:14 #159
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63931600
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Serieus? Wanneer beginnen ze dan weer? Want dan mogen ze wel opschieten met een paar bestellingen
Nieuwe jaar
pi_63932053
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Nieuwe jaar
Putverdeurie
pi_63932056
Vanaf nu hebben ze ook MicroSD adaptertjes/hoesjes voor erg mooie prijzen op DX.
Bijvoorbeeld http://dealextreme.com/details.dx/sku.18734, voor ongeveer ¤1,30 4 hoesjes met adaptertjes. Heb ze meteen even besteld.
pi_63932287

kan ik niet de acekard ''weghalen'' uit deze lijst, of dat de andere spullen wat eerder laten komen? aangezien ik denk dat alles dus in het nieuwe jaar komt..
  donderdag 11 december 2008 @ 14:01:50 #163
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63932663
Vaak verzenden ze het zelf al in 2 shipments
pi_63933558
ooh netjes

dan nog een laatste vraag: is het normaal dat dit al sinds zaterdag is? 5 werkdagen is meer dan Step 1 (1-3 days)
  donderdag 11 december 2008 @ 14:41:51 #165
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63933659
Kan zomaar.
pi_63935204
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef henkspank het volgende:
[ afbeelding ]

kan ik niet de acekard ''weghalen'' uit deze lijst, of dat de andere spullen wat eerder laten komen? aangezien ik denk dat alles dus in het nieuwe jaar komt..
Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:49:52 #167
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63935537
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?
Dat de Acekard op ETA staat, dus de hele order daar op wacht.
pi_63936489
quote:

[..]

Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!

http://www.hongkongpost.c(...)/20081110a/index.htm

Dus áls je wat besteld, gaat het snel denk ik (mits het dus voor de 16e wordt geshipped)
pi_63936662
Is het niet gewoon zo dat dat de laatste data zijn dat ze garanderen dat het voor kerstmis aankomt?

Het lijkt me wel heel erg stug als de hele HK-post na 16 december een aantal weken op z'n gat gaat zitten, dat is nou niet bepaald een Chinese mentaliteit volgens mij
pi_63936743
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!

http://www.hongkongpost.c(...)/20081110a/index.htm

Dus áls je wat besteld, gaat het snel denk ik (mits het dus voor de 16e wordt geshipped)
Nice! Hopelijk houden ze daar ook rekening mee bij DX
  donderdag 11 december 2008 @ 16:59:06 #171
48067 neo2000
pi_63937225
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je zit weer boven op het nieuws RacerDKB!
Overigens ook die wireless 360 controller besteld, ben benieuwd of ie echt is en hoe ie hier aan komt.
pi_63938786
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:34 schreef lezut het volgende:
Is het niet gewoon zo dat dat de laatste data zijn dat ze garanderen dat het voor kerstmis aankomt?

Het lijkt me wel heel erg stug als de hele HK-post na 16 december een aantal weken op z'n gat gaat zitten, dat is nou niet bepaald een Chinese mentaliteit volgens mij
ze werken gewoon door hoor, voor 16 dec garanderen ze dat het idd voor kerst aankomt.
  donderdag 11 december 2008 @ 18:02:16 #173
177876 Maruna
pi_63938884
klachtje over m'n laser ingeleverd, zal mij benieuwen wat ze er deze keer mee doen
pi_63939168
De dollar is weer bijna op het niveau van eind oktober (¤1=$1.34)!

Gaat de goede kant op!

[ Bericht 31% gewijzigd door pfefferkatze op 11-12-2008 18:28:44 ]
  donderdag 11 december 2008 @ 19:46:14 #175
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63941373
dit was mijn paypalbetaling van zojuist:
quote:
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,30017USD
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 11 december 2008 @ 20:59:11 #176
170462 Stinosss
pi_63943231
Same here
pi_63943368
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
De dollar is weer bijna op het niveau van eind oktober (¤1=$1.34)!

Gaat de goede kant op!

[ afbeelding ]
Hooray zag het net ook al bij me betalingen in paypall ... $1.30
  FOK!fotograaf donderdag 11 december 2008 @ 21:18:32 #178
145146 Andyy
pi_63943838
quote:

[..]

16-12 is uiterste datum wil je het nog voor kerst hebben
pi_63945245
mijn Aansteker binnen ! 5 dec verzonden behoorlijk snel dus !

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320

werkt super goed , en word gloeiend heet !

goed te gebruiken voor vuurwerk aan te steken met oud en nieuw dus
pi_63945325
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Downstar het volgende:

JIJ = DIT
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:21:01 #181
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63946039
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Downstar het volgende:

Rule number one: Gebruik nooit een aansteker/windproof lighter met vuurwerk.

Als je de aansteeklont van een rotje of wat dan ook verkeerd aansteekt of schuin of er zit kruit aan word je niet blij
  FOK!fotograaf donderdag 11 december 2008 @ 22:22:37 #182
145146 Andyy
pi_63946105
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als je de aansteeklont van een rotje of wat dan ook verkeerd aansteekt of schuin of er zit kruit aan word je niet blij
ervaring mee ?
mijn ervaring is juist dat die goed werken
mits je niet de lont boven aan steekt en van de vlam van de lont af houdt
pi_63946113
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Remake het volgende:

[..]

JIJ = DIT
Gooi dan gelijk eeen remixjeee erin ;

pi_63946294
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

ik steek al jaren lang vuurwerk af met aanstekers nooit problemen gehad , maar ik snap wat je bedoeld ..

heb hem trouwens ook niet voor oud en nieuw gekocht ; gewoon een hebbedingetje maar kan hem wel goed gebruiken met oud en nieuw
  donderdag 11 december 2008 @ 22:45:10 #185
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63946926
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Andyy het volgende:

[..]

ervaring mee ?
mijn ervaring is juist dat die goed werken
mits je niet de lont boven aan steekt en van de vlam van de lont af houdt
Nee is algemeen bekend hoor, mijn stief pa is brandweerman vandaar dat ik dat weet maar ik stak vroeger ook af met windproof lighters maar niet doen..

En die lighter is inderdaad erg elegant heb er nog een paar bijbesteld

[ Bericht 5% gewijzigd door Dionysiou op 12-12-2008 07:05:46 ]
pi_63955119
En BG heeft geleverd! Gisteren kreeg ik een sample (ongevraagd overigens, wel leuk) toegestuurd die 3-12 uit Shenzen is vertrokken en vandaag wederom heel netjes in schuimfolie en bubbeltjes envelop ingepakt mijn bestelling van 4-12. Met name het verpakken is een stuk beter dan bij DX/KD, wel vermelden ze de werkelijke waarde op het pakket en mislabelden ze het in mijn geval als "electronics".

Ik heb er weer een adresje bij.
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:35:50 #187
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63955120
Filmpje van m'n Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter
Bekijk deze YouTube-video

Made by me
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:57:26 #188
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_63960398
vandaag geld teruggestort gekregen op m'n paypal nadat ze iets niet konden leveren. Dan soort dingen handelen ze netjes af hoor
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:26:33 #190
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_63962604
Jeuj heb me usb naar sata/ide converter binnen. Nu nog een converter voor naar een NL stekker regelen.
Lekker slim
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:33:36 #191
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_63962800
Heb zo'n stekker met 2 platte steeksels en 1 ronde.
Heb ik dan deze converter nodig ?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_63962998
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb zo'n stekker met 2 platte steeksels en 1 ronde.
Heb ik dan deze converter nodig ?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Heb je deze?

Dat is een een Brits stopcontactding, en dan heb je niets aan die converter.

Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525

Let wel op dat het apparaat dus 230volt is.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:48:44 #193
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63965047
Met welk spul moet ik deze aansteker vullen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078

Wasbenzine ofzo?
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:01:22 #194
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63965371
Zegt 'Butane' je niets? Je moet het vullen met zo'n busje butaangas.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:11:51 #195
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63965638
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Dionysiou het volgende:
Met welk spul moet ik deze aansteker vullen?

Wasbenzine ofzo?
Aanstekergas
  Moderator vrijdag 12 december 2008 @ 17:35:42 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_63966183
DVD Player and Drive Cleaner Kit, die op 7 december waren verstuurd,. heb ik woensdag binnengekregen, netjes! Nog geen tijd gehad om uit te proberen trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:48:19 #197
81996 Bond
License to kill
pi_63966413
Gisteren brief van tnt, vandaag opgehaald. Hoesje voor de DS is top, voelt stevig aan en spellen + DS passen precies. Autolader hebben we nog niet geprobeerd. Helaas zat mijn ab voor mijn camera er niet bij Moet ik weer wachten.

Maar iig ik ben blij met mijn eerste bestelling.

Even een vraagje. Het pakje is aangemerkt als gift er staat alleen we precies op wat erin zit. Nu is dat niet zo erg, maar bij andere bestellingen wel lijkt mij (ik zie op de site lockpicks, messen, lasers, etc). Pakt de douane je er dan niet zo uit? (ik ga die spullen niet bestellen, vraag het me alleen af)
Geen commentaar
pi_63966678
Iemand ervaring met de service van Focalprice ? Voor m'n collega's had ik van een bepaald item 20 stuks besteld. Vandaag een doosje van Focal ontvangen, maar daar zaten dus 20 dingen in die ik niet besteld heb. Inmiddels een ticket aangemaakt, ik vraag me nu af hoe ze gaan reageren.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_63966709
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:48 schreef Bond het volgende:
Gisteren brief van tnt, vandaag opgehaald. Hoesje voor de DS is top, voelt stevig aan en spellen + DS passen precies. Autolader hebben we nog niet geprobeerd. Helaas zat mijn ab voor mijn camera er niet bij Moet ik weer wachten.

Maar iig ik ben blij met mijn eerste bestelling.

Even een vraagje. Het pakje is aangemerkt als gift er staat alleen we precies op wat erin zit. Nu is dat niet zo erg, maar bij andere bestellingen wel lijkt mij (ik zie op de site lockpicks, messen, lasers, etc). Pakt de douane je er dan niet zo uit? (ik ga die spullen niet bestellen, vraag het me alleen af)
Als je een laser koopt zou er LED Flashlight op staan, of bij een lockpicksetje iets van Professional Tools.
Zeker als je sku.1888 toevoegd.
pi_63966734
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef mvc het volgende:
Iemand ervaring met de service van Focalprice ? Voor m'n collega's had ik van een bepaald item 20 stuks besteld. Vandaag een doosje van Focal ontvangen, maar daar zaten dus 20 dingen in die ik niet besteld heb. Inmiddels een ticket aangemaakt, ik vraag me nu af hoe ze gaan reageren.
De gemiddelde ervaring met de service van Focalprice is dat het kut is.
pi_63966811
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef mvc het volgende:
Ze zijn niet zozeer kut, meer dom en zeer langzaam, gisteren 1 uur in de livechat moeten zitten om een order recht te breien.
pi_63967285
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef g0dz0r het volgende:
En BG heeft geleverd! Gisteren kreeg ik een sample (ongevraagd overigens, wel leuk) toegestuurd die 3-12 uit Shenzen is vertrokken en vandaag wederom heel netjes in schuimfolie en bubbeltjes envelop ingepakt mijn bestelling van 4-12. Met name het verpakken is een stuk beter dan bij DX/KD, wel vermelden ze de werkelijke waarde op het pakket en mislabelden ze het in mijn geval als "electronics".

Ik heb er weer een adresje bij.
Wat is BG?
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:44:56 #203
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63967620
Budgetgadgets.com
pi_63967656
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:30 schreef Wunny het volgende:

[..]

Wat is BG?
Budgetgadgets

Edit: te laat.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:07:56 #205
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_63968229
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Heb je deze?

[ afbeelding ]

Dat is een een Brits stopcontactding, en dan heb je niets aan die converter.

Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525

Let wel op dat het apparaat dus 230volt is.
Nee maar ook stom want er kan gewoon een voedingsstekker in.. haha niet eens aan gedacht.
pi_63970240
Afgelopen week oordopjes binnen gekomen..3 setjes voor totaal van 9euro..

1 setje valt tegen, de andere 2 perfect! Ik zal er nog wel even een fotootje van schieten..

Iemand enig idee waar ik (zoals DX site) witte t-shirts (gewoon merkloos) kan vandaan halen?
x
pi_63970387
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:44 schreef mstr het volgende:
Budgetgadgets.com
Bedankt!
pi_63974887
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Thanks! Dat is me helaas te weinig, ik wil hem ongeveer op een meter of 4,5 a 5 hebben. Zou leuk zijn als ze binnenkort eens komen met RF lampjes, kun je ze ook leuk inbouwen enzo.
Misschien lukt het met deze afstandsbediening?
http://www.lightbulbs-dir(...)remote-control-lamp/

Ziet er wat degelijker uit
pi_63975125
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:44 schreef mstr het volgende:
Budgetgadgets.com
Hoeveel hebben we er nu?

http://www.dealextreme.com
http://www.budgetgadgets.com
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com/

Nog meer?

[ Bericht 6% gewijzigd door TheFreshPrince op 12-12-2008 23:19:10 ]
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:12:05 #210
170462 Stinosss
pi_63975208
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Misschien lukt het met deze afstandsbediening?
http://www.lightbulbs-dir(...)remote-control-lamp/

Ziet er wat degelijker uit
En ook wat duurder .
pi_63975360
quote:
KaiDomain natuurlijk!

Het slechte broertje van DX
pi_63975374
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef Stinosss het volgende:

[..]

En ook wat duurder .
Naja, het produkt vinden is één.
Stap 2 is altijd; hoe vind ik hetzelfde produkt voor een lagere prijs.
pi_63976295
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

KaiDomain natuurlijk!

Het slechte broertje van DX
Ik vraag mij toch af of de traangas die ze daar verkopen niet handig is "voor het gevalletje dat"...
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:54:32 #214
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63976513
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik vraag mij toch af of de traangas die ze daar verkopen niet handig is "voor het gevalletje dat"...
Link?
Tear, gas, en teargas leveren niks op .
pi_63976553
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Link?
Tear, gas, en teargas leveren niks op .
Kijk eens op de voorpagina. Pepperspray.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 december 2008 @ 23:56:17 #216
145146 Andyy
pi_63976554
quote:
LightInTheBox.Com

volgende topic veranderen van dealextreme ervaringentopic naar iets goedkoperotzooisites ervaringentopic ofzo ?
pi_63976649
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Andyy het volgende:

[..]

LightInTheBox.Com
Niet echt een DX / FP kloon, of wat?
pi_63976743
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Kijk eens op de voorpagina. Pepperspray.
Availability: Soldout
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 00:07:27 #219
145146 Andyy
pi_63976827
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Niet echt een DX / FP kloon, of wat?
het is Chinees en veel goedkope crap
pi_63976850
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Availability: Soldout
je weet wel, mailen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:20:50 #221
170462 Stinosss
pi_63977121
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef Andyy het volgende:

[..]

het is Chinees en veel goedkope crap
Al eens wat gekocht daar?
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 00:53:38 #222
145146 Andyy
pi_63977826
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Al eens wat gekocht daar?
jup, eergisteren verzonden
wacht in spanning af
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:00:41 #223
170462 Stinosss
pi_63977987
Hoe zit het met verzendkosten daar?
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 01:19:53 #224
145146 Andyy
pi_63978362
ik had een paar oordopjes besteld om te testen, kon worden verzonden voor 2-3 dollar
  zaterdag 13 december 2008 @ 07:27:34 #225
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63980482
quote:
We had to find some ways to test this stuff out so somehow we decided to spray them on those unwelcome bugs crawling in our pantry. After an one-second attack, our 300 sq. ft. room was filled with spicy air and we had to evacuate the room for the next couple hours. We are not sure what happened to those bugs but this thing surely qualifies as a human-repellent. One thing to note is that the spray button is really firm so remember to use some force when you are in an emergency. It is probably designed to prevent accidental sprays.
pi_63981337
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4565
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4564

Godverdomme, beide sold out, als hij er weer is koop ik er sowieso 3 van ofzo
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:25:25 #227
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63981400
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:18 schreef Wunny het volgende:
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4565
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4564

Godverdomme, beide sold out, als hij er weer is koop ik er sowieso 3 van ofzo
Zijn al tijdje sold out
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:37:39 #228
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_63981517
Mijne is shipped
(Presentatielasertje )
pi_63982071
Testaankoop gedaan, eens even testen of het echt aankomt, voor drie euro is dit wel te doen:

Klik hier...

In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange)
pi_63982128
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:17 schreef ILCILA het volgende:
Testaankoop gedaan, eens even testen of het echt aankomt, voor drie euro is dit wel te doen:

[ afbeelding ]

Klik hier...

Nee ze komen niet aan, zeg maar gedag tegen je 3 euro
pi_63982345
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Zijn al tijdje sold out
pi_63982610
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Zijn al tijdje sold out
Je moet ze ook mailen daarvoor
pi_63982622
quote:

[ afbeelding ]

Klik hier...

Nee, het klopt, wat een risico loop jij. We lopen al 28 topics vol te lullen over een oplichterswebsite. Wat dapper dat je het aandurfde.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 12:10:45 #234
145146 Andyy
pi_63982865
quote:

[ afbeelding ]

Klik hier...

kon je beter wat bij lightinthebox kopen
shure e2c factory reject dopjes voor maar 3 dollar
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:39:26 #235
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63983317
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Gedaan
pi_63983406
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja? Hebben ze ze dan opeens wel?

Even doen dan maar
pi_63983584
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja? Hebben ze ze dan opeens wel?

Even doen dan maar
Bij KaiDomain doen ze dat wel vaker met dergelijke wapenachtige dingen. Heb het nou al drie keer meegemaakt
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:56:54 #238
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63983601
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Bij KaiDomain doen ze dat wel vaker met dergelijke wapenachtige dingen. Heb het nou al drie keer meegemaakt
Hoop dat ze ze wel hebben dan
pi_63983919
Hmm als ze ze alsnog verkopen koop ik er een voor me zus en me ma :p
pi_63984196
quote:

[ afbeelding ]

Klik hier...

die heb k, op zich bevallen ze goed, alleen ze maken zo'n rare klik als je ze in je oor stopt, en soms is het net of ze vacuum trekken zeg mar, da's irritant
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:40:10 #241
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63984298
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:16 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm als ze ze alsnog verkopen koop ik er een voor me zus en me ma :p
Ik ook een voor mn mama
pi_63984570
Grappig, dat is dus ook de reden waarom ik er eentje wou kopen .
Voor mijn moeder.

Maar, wat mailen jullie dan?

Hello Kaidomain,
I really want to buy pepperpray 2.1.

Thank you,

Of wat?
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:05:34 #243
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63984698
Ik mail Jerry gewoon van KD
quote:
Dear Jerry/KD,

Could you please arrange this item for me: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4562 ?

Kindly Regards
Dion
Ik wou deze: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4562 maar het nadeel is dat als de Pepperspray op is je alleen de stun gun hebt.

Dus ik denk dat ik deze gewoon neem: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=4564
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:06:52 #244
170462 Stinosss
pi_63984728
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef Wunny het volgende:
Grappig, dat is dus ook de reden waarom ik er eentje wou kopen .
Voor mijn moeder.

Maar, wat mailen jullie dan?

Hello Kaidomain,
I really want to buy pepperpray 2.1.

Thank you,

Of wat?
Je kunt geen emailtje opstellen?
pi_63984798
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:06 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Je kunt geen emailtje opstellen?
Waar kan je dat in godsnaam uit opmaken?
Nergens? Ik vraag alleen wat de mensen hier mailen? Niet hoe je een mailtje opstelt.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:14:13 #246
170462 Stinosss
pi_63984878
Ja, verzin dat zelf ofzo .

Is there a way to order sku:.....

blablabla.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:14:56 #247
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63984892
Hmm, ik denk dat ik ook maar een e-mailtje stuur, maar dan ook de vraag of die Stungun nog beschikbaar is .
pi_63984949
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

die heb k, op zich bevallen ze goed, alleen ze maken zo'n rare klik als je ze in je oor stopt, en soms is het net of ze vacuum trekken zeg mar, da's irritant
Daar merk ik niets van.
pi_63985006
Ik volg dit topic al een tijdje, lees alles stilletjes mee.
Heb hier al een stuk of 35 enveloppen liggen van DX Gisteravond heb ik snel nog even een bestelling gedaan van een paar dollar in de hoop dat ie voor 16-12 verstuurd wordt.

Gaat de goede kant op met de dollar he? Ik heb zelfs een berichtje gelezen http://www.beursgorilla.nl/dollar-over-hoogste-punt.asp dat de dollar op lange termijn naar de 0,5 euro toe gaat.
Maarja die chinezen hongkongenaars zijn ook niet dom, mischien word de euro straks wel het standaard betaalmiddel..

Ook heb ik hier al een testbestelling ontvangen van Lightinthebox.com. Alles was netjes ingepakt en zat in een bubbelenvelop. Jammer is wel dat de verzendkosten in sommige gevallen nog hoger zijn dan het product zelf
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:11:34 #250
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63985890
Als je vandaag nog wat gaat bestellen red je pakje het niet tot net aan om voor de kerst in Nederland te komen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:39:38 #251
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63986448
Zo even 2 orders met 50 condooms geshipped naar 2 maatjes van me (onverwachts)
pi_63986456
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef Dionysiou het volgende:
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:57:23 #253
170462 Stinosss
pi_63986758
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef Dionysiou het volgende:
Fijn te horen .
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:06:10 #254
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63986922
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:57 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Fijn te horen .
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 17:30:32 #255
145146 Andyy
pi_63988666
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18097
anal condom
lijkt me trouwens vet om eens te doen
  zaterdag 13 december 2008 @ 17:37:57 #256
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_63988799
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18097
anal condom
lijkt me trouwens vet om eens te doen
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 18:05:50 #257
145146 Andyy
pi_63989311
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:37 schreef drummerdude het volgende:

[..]

dat sturen dan he
  zaterdag 13 december 2008 @ 19:26:02 #258
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_63990973
Dan is het goed, haha
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 20:31:15 #259
145146 Andyy
pi_63992400
ik wil niks in m'n aars
of naar wat stomme breezersletten ofzo
pi_63992533
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:31 schreef Andyy het volgende:
ik wil niks in m'n aars
of naar wat stomme breezersletten ofzo
Zeker ook 1man1cup gekeken?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:18:18 #261
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63993477
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:05 schreef Andyy het volgende:

[..]

dat sturen dan he
Ben benieuwd naar de reacties van m'n 2 maatjes
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2008 @ 21:49:28 #262
145146 Andyy
pi_63994179
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:37 schreef Remake het volgende:

[..]

Zeker ook 1man1cup gekeken?
nee, ook niet van plan
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:04:07 #263
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63994553
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:17:19 #264
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63996330
Gaat iedereen nu fratsen naar hun maatjes sturen?
  zondag 14 december 2008 @ 00:26:33 #265
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63997945
Even offtopic: maatjes
  zondag 14 december 2008 @ 00:53:49 #266
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63998424
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Even offtopic: maatjes
Vriendje klinkt zo gay in mijn oren.. maar dat is puur persoonlijk!
pi_63998627
hey mensen ik weet niet of dit de juiste plaats is om het te vragen, maar ik probeer het maar

heb laatst een mp4 speler(8gb) gekocht van dealextreme

de 1e keer dat ik het met de pc aansloot ging alles automatisch en prima

maar nu doet mn pc niets meer als het het aansluit met mn usb, het lijkt alsof mn pc niets waarneemt

mn mp3 speler begint spontaan op te laden, het gaat dus automatisch in de oplaadmodus als ik het aansluit met mn pc (opladen gaat normaal gesproken met dezelfde kabeltje)

is iemand al hetzelfde rpobleem tegengekomen? wie kan mij helpen? als er meer info nodig is, hoor ik het wel

alsvast bedankt!
pi_63998886
probeer het op de forums van Dealexterme
  zondag 14 december 2008 @ 01:47:20 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63999276
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Waarom steeds een verkleinwoord? Vriend, maat, kameraad, gabber, conjo is toch ook goed?
  zondag 14 december 2008 @ 02:22:03 #270
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_63999986
onderhand al wel 2000 dollar uitgegeven daarzo..
  zondag 14 december 2008 @ 02:29:09 #271
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_64000137
Toch nog even een tvp plaatsen.
  zondag 14 december 2008 @ 09:50:38 #272
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_64001730
quote:
Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Waarom steeds een verkleinwoord? Vriend, maat, kameraad, gabber, conjo is toch ook goed?
Wat boeit jou nou of ik maat of maatje gebruik, ga nou maar weer ontopic.
Ik ga werken later
pi_64002256
Status: Order Received - in stock

Hoop echt dat die verstuurd word voor 16/12!
  zondag 14 december 2008 @ 11:04:13 #274
98259 mstr
Een jonge God!
pi_64002290
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:01 schreef henkspank het volgende:
Status: Order Received - in stock

Hoop echt dat die verstuurd word voor 16/12!
Met een beetje geluk wel.
En anders heb je alsnog kans dat je het voor kerst krijgt. Alleen het is niet gegarandeerd dat je het voor kerst krijgt.
pi_64002341
Hmm wat gebeurt er eigenlijk als je iets vergeten bent op te halen bij het postkantoor...
Had nog zon zalmpje van $1 besteld bij focal maar ben hem vergeten op te halen wordt ie nu helemaal weer terug gestuurd .
En dat voor een $1 zaklampje
pi_64002371
Ik heb twee deurbellen besteld. Wat moet een mens met twee deurbellen, vraag je je af. Nou, mijn vriend hoort de bel vaak niet als hij in zijn kamer achter de computer zit. Dus heb ik twee identieke draadloze deurbellen besteld zodat ik twee ontvangers kan ophangen; eentje in de woonkamer en eentje in de logeer-/computerkamer.

Ben benieuwd. Ik vind het wel een toffe site.
  zondag 14 december 2008 @ 11:24:28 #277
98259 mstr
Een jonge God!
pi_64002522
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm wat gebeurt er eigenlijk als je iets vergeten bent op te halen bij het postkantoor...
Had nog zon zalmpje van $1 besteld bij focal maar ben hem vergeten op te halen wordt ie nu helemaal weer terug gestuurd .
En dat voor een $1 zaklampje
Blijft paar weken liggen geloof ik
pi_64002714
Vogeltjesdans, hoe is het atm met je mobieltje?
pi_64002977
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Blijft paar weken liggen geloof ik
Ja 3 weken volgens die ophaalbrief, is nu al bijna 4 weken geleden.
Mja anders check ik maandag wel ff.
  zondag 14 december 2008 @ 13:58:17 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_64005334
De Remote Controlled 1-LED Multicolor LED, is bij blokker in de aanbieding, bij DX niet meer leverbaar.
pi_64005516
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Misschien ben je ook wel onzeker, persoonlijk.
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef THEFXR het volgende:
De Remote Controlled 1-LED Multicolor LED, is bij blokker in de aanbieding, bij DX niet meer leverbaar.
Haha, complot? Misschien heeft Blokker wel de hele voorraad opgekocht hun zien vast ook de voordelen van DX in

[ Bericht 23% gewijzigd door ImTheBase op 14-12-2008 14:13:19 ]
pi_64005950
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:05 schreef ImTheBase het volgende:

hun zien
pi_64006060
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik zie een forum nou niet echt als een medium waar ik politiek correct mijn zinnen moet formuleren, sorry poepie.

hap hap
  FOK!fotograaf zondag 14 december 2008 @ 14:45:29 #284
145146 Andyy
pi_64006489
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Ik zie een forum nou niet echt als een medium waar ik politiek correct mijn zinnen moet formuleren, sorry poepie.

hap hap
politiek correct ?
  zondag 14 december 2008 @ 14:53:23 #285
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_64006659
Mijn pakje van 3 maanden geleden is nu nog niet aangekomen
Kaleidoscopiklimax
  zondag 14 december 2008 @ 14:53:52 #286
170462 Stinosss
pi_64006668
Hij moet niet zo zeiken. Zucht...
pi_64006714
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Ik zie ze nog gewoon op voorraad staan... Geen "sold out"...

E27 schroef fitting
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710

GU10 bajonet fitting
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714

En heb er gelukig nog altijd 14 euro per stuk minder voor betaald dan bij de Blokker
  zondag 14 december 2008 @ 15:01:18 #288
170462 Stinosss
pi_64006859
Behoorlijk prijsverschil. Wanneer waren ze daar in de aanbieding?
pi_64006922
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:01 schreef Stinosss het volgende:
Behoorlijk prijsverschil. Wanneer waren ze daar in de aanbieding?
Nu
  zondag 14 december 2008 @ 15:34:30 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_64007628
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zie ze nog gewoon op voorraad staan... Geen "sold out"...

E27 schroef fitting
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710

GU10 bajonet fitting
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714

En heb er gelukig nog altijd 14 euro per stuk minder voor betaald dan bij de Blokker
Ik had deze te pakken en die is sold out.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2512
ze hebben die dingen dus onder meerdere nrs.
pi_64008089
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik had deze te pakken en die is sold out.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2512
ze hebben die dingen dus onder meerdere nrs.
Die is al echt maanden uitverkocht, die andere twee zijn wel redelijk tot goed beschikbaar.
pi_64008783
Eerste DealExtreme bestelling gedaan;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12996

Totaal: $8,52 USD

Hopelijk is de boel voor oud & nieuw binnen zodat ik de aansteker nog kan gebruiken voor vuurwerk
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 14 december 2008 @ 17:40:40 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_64010127
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef MoneyTalks het volgende:
Eerste DealExtreme bestelling gedaan;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12996

Totaal: $8,52 USD

Hopelijk is de boel voor oud & nieuw binnen zodat ik de aansteker nog kan gebruiken voor vuurwerk
je gebruikt een aanmaak lont of sigaret om vuurwerk aan te steken,maar zeker geen aansteker.
pi_64010214
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je gebruikt een aanmaak lont of sigaret om vuurwerk aan te steken,maar zeker geen aansteker.

Rot op moraalridder
  zondag 14 december 2008 @ 17:47:52 #295
128384 mcwops
gat in je glas
pi_64010260
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Rot op moraalridder
en toch heeft ie gelijk. betweter
pi_64010343
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Let je er wel op dat je je kanonslag op de grond legt en niet in uit je hand gooit?
Oowja het belangrijkste: 2 meter afstand!

En anders gebruik je deze:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3399

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2008 17:53:51 ]
  zondag 14 december 2008 @ 17:54:32 #297
128384 mcwops
gat in je glas
pi_64010382
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef Wunny het volgende:

[..]

Let je er wel op dat je je kanonslag op de grond legt en niet in uit je hand gooit?
Oowja het belangrijkste: 2 meter afstand!
eternal rains of fire
the smart bomb
pi_64010392
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:54 schreef mcwops het volgende:

[..]

eternal rains of fire
Omfg, denk je dat ik niet met vuurwerk om kan gaan?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2008 17:58:28 ]
  zondag 14 december 2008 @ 18:01:19 #299
128384 mcwops
gat in je glas
pi_64010528
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:54 schreef Wunny het volgende:

[..]

Omfg, denk je dat ik niet met vuurwerk om kan gaan?
nee hoor, maar t zou zonde zijn als je 1e 2009-bestelling bij DX met 4 vingers en 1 oog moet intypen

en nu weer on-topic please.
heb van een bestelling van donderdag 11 dec 1 art op ETA 30 dec staan. dat artikel wil ik eruit hebben en de rest opgestuurd (voor de 16e). status waiting for supplie,r ook al ticket aangemaakt (vrijdag) maar nog geen reactie.
pi_64011709
quote:
Op zondag 14 december 2008 02:22 schreef luciferist het volgende:
onderhand al wel 2000 dollar uitgegeven daarzo..
Kom je ook wel eens in de winkel
  zondag 14 december 2008 @ 19:14:40 #301
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_64011839
quote:
Op zondag 14 december 2008 01:04 schreef Fok_Fok het volgende:
hey mensen ik weet niet of dit de juiste plaats is om het te vragen, maar ik probeer het maar

heb laatst een mp4 speler(8gb) gekocht van dealextreme

de 1e keer dat ik het met de pc aansloot ging alles automatisch en prima

maar nu doet mn pc niets meer als het het aansluit met mn usb, het lijkt alsof mn pc niets waarneemt

mn mp3 speler begint spontaan op te laden, het gaat dus automatisch in de oplaadmodus als ik het aansluit met mn pc (opladen gaat normaal gesproken met dezelfde kabeltje)

is iemand al hetzelfde rpobleem tegengekomen? wie kan mij helpen? als er meer info nodig is, hoor ik het wel

alsvast bedankt!
Doet de mijne ook weleens, je moet dan gewoon die mp4 erin en eruit tot hij zich aansluit.
Zorg er ook voor dat de computer aan is als je hem erin stopt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')