quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:03 schreef Kadooosh het volgende:
Maar goed alsof Apple/Sony een of andere vaag eenmanszaakje zouden inhuren...
http://www.basheijns.nl/
En dan óók nog eens tijd hebben om een prachtig dvdtje voor je in elkaar te flansen.quote:Uw foto's op DVD voor slechts 15 euro!
Een onvergetelijke herinnering wilt u natuurlijk zo mooi mogelijk bewaren. B. H. ICT maakt dit mogelijk voor u. Want voor slechts 15 euro zetten wij, met een maximum van 150 foto's, al uw foto's over op DVD. Heeft u meer foto's betaald u slechts ¤ 2,50 per 50 foto's! Met mooie effecten en een heerlijk achtergrondmuziekje heeft u een heerlijke DVD!
Betrapt....quote:B.H. B. H. is offline
Particulier | Berichten: 117
Ik importeer al langere tijd goederen uit het buitenland via mijn bedrijf en weet zeer zeker dat dit zowel;
* een illegale activiteit is, aangezien iPhones enkel en alleen in Nederland verkocht mogen worden via T-mobile. Daarnaast zit er in de nieuwe iPhone een lock die het ziet als er een andere simkaart in de iPhone zit dan bij aankoop en waardoor je iPhone 3G binnen 1 jaar word geblokkeerd, je hebt er dan niets meer aan.
* Je moet WEL invoerbelasting betalen. Ook al bestel je goederen binnen de EU, hierover word gewoon BTW en dus invoerbelasting betaald. Het is aan jouw zelf of je dit risico wilt nemen tegenover je klanten. Invoeren mag, tot 180 euro per zending, gaat bij een iPhone dus niet op.
Sorry, maar ik ga dit risico dus niet nemen.
Die mag hij zelf volkwelen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
En dan óók nog eens tijd hebben om een prachtig dvdtje voor je in elkaar te flansen.
quote:
Je kan hem een brief sturen of bellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat een debiel, hij denkt dat het internet van hem is, we moeten hem gezamenlijk gaan bashen om hem verstand bij te brengen
op Ebay worden nog wel eens dingen uit China aangeboden met de pondquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
We moeten eigenlijk een Britse variant van DealExtreme vinden!
http://finance.google.com/finance?q=GBPEUR
Eerlijk toegeven: wie van jullie heeft deze review geschrevenquote:Pros: The quality of the lighter is ok . But the flame is so out .
the keychain is not really a good quality
Cons: The flame is so out..
Other Thoughts: Notin 1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters1000 characters
Bottomline: For the price is it ok
Kom op man, omdat er hier 1 iemand de boel loopt te verzieken en we misschien 20 posts offtopic zijn gegaan is de hele reeks verpest?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
Het gaat weer lekker over DealExtreme zeg
Laatste tijd wordt de topicreeks verpest door newbies met nutteloze vragen.
Mij zul je een tijdje niet meer zien hier denk ik.
Hoe werkt dat nou eigenlijk, ik bedoelt neem aan dat je dan een nieuwe account moet maken met een link die de ander geeft?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef Stinosss het volgende:
Gezellig hier.
Ik heb een paar topic geleden al aangegeven of er misschien een of ander affliate systeem bedacht kan worden? Ik koop regelmatig voor grote bedragen bij DX. Iemand die dit ook doet en interesse heeft om elkaar wat DX punten te geven?
Als je 2 accounts hebt wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef Poepoog het volgende:
Jammer dat je jezelf niet kan referren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |