Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef henkspank het volgende:
[ afbeelding ]
kan ik niet de acekard ''weghalen'' uit deze lijst, of dat de andere spullen wat eerder laten komen? aangezien ik denk dat alles dus in het nieuwe jaar komt..
Dat de Acekard op ETA staat, dus de hele order daar op wacht.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NL
Nice! Hopelijk houden ze daar ook rekening mee bij DXquote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!
http://www.hongkongpost.c(...)/20081110a/index.htm
Dus áls je wat besteld, gaat het snel denk ik (mits het dus voor de 16e wordt geshipped)
Je zit weer boven op het nieuws RacerDKB!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!
ze werken gewoon door hoor, voor 16 dec garanderen ze dat het idd voor kerst aankomt.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:34 schreef lezut het volgende:
Is het niet gewoon zo dat dat de laatste data zijn dat ze garanderen dat het voor kerstmis aankomt?
Het lijkt me wel heel erg stug als de hele HK-post na 16 december een aantal weken op z'n gat gaat zitten, dat is nou niet bepaald een Chinese mentaliteit volgens mij
quote:De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,30017USD
Hoorayquote:Op donderdag 11 december 2008 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
De dollar is weer bijna op het niveau van eind oktober (¤1=$1.34)!
Gaat de goede kant op!
[ afbeelding ]
16-12 is uiterste datum wil je het nog voor kerst hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NL
JIJ = DITquote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Downstar het volgende:
mijn Aansteker binnen! 5 dec verzonden
behoorlijk snel dus !
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
werkt super goed , en word gloeiend heet!
goed te gebruiken voor vuurwerk aan te steken met oud en nieuw dus
Rule number one: Gebruik nooit een aansteker/windproof lighter met vuurwerk.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Downstar het volgende:
mijn Aansteker binnen! 5 dec verzonden
behoorlijk snel dus !
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
werkt super goed , en word gloeiend heet!
goed te gebruiken voor vuurwerk aan te steken met oud en nieuw dus
ervaring mee ?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rule number one: Gebruik nooit een aansteker/windproof lighter met vuurwerk.
Als je de aansteeklont van een rotje of wat dan ook verkeerd aansteekt of schuin of er zit kruit aan word je niet blij
ik steek al jaren lang vuurwerk af met aanstekers nooit problemen gehad , maar ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rule number one: Gebruik nooit een aansteker/windproof lighter met vuurwerk.
Als je de aansteeklont van een rotje of wat dan ook verkeerd aansteekt of schuin of er zit kruit aan word je niet blij
Nee is algemeen bekend hoor, mijn stief pa is brandweerman vandaar dat ik dat weet maar ik stak vroeger ook af met windproof lighters maar niet doen..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
ervaring mee ?
mijn ervaring is juist dat die goed werken
mits je niet de lont boven aan steekt en van de vlam van de lont af houdt
Heb je deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb zo'n stekker met 2 platte steeksels en 1 ronde.
Heb ik dan deze converter nodig ?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Aanstekergasquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Dionysiou het volgende:
Met welk spul moet ik deze aansteker vullen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078
Wasbenzine ofzo?
Als je een laser koopt zou er LED Flashlight op staan, of bij een lockpicksetje iets van Professional Tools.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:48 schreef Bond het volgende:
Gisteren brief van tnt, vandaag opgehaald. Hoesje voor de DS is top, voelt stevig aan en spellen + DS passen precies. Autolader hebben we nog niet geprobeerd. Helaas zat mijn ab voor mijn camera er niet bijMoet ik weer wachten.
Maar iig ik ben blij met mijn eerste bestelling.
Even een vraagje. Het pakje is aangemerkt als gift er staat alleen we precies op wat erin zit. Nu is dat niet zo erg, maar bij andere bestellingen wel lijkt mij (ik zie op de site lockpicks, messen, lasers, etc). Pakt de douane je er dan niet zo uit? (ik ga die spullen niet bestellen, vraag het me alleen af)
De gemiddelde ervaring met de service van Focalprice is dat het kut is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef mvc het volgende:
Iemand ervaring met de service van Focalprice ? Voor m'n collega's had ik van een bepaald item 20 stuks besteld. Vandaag een doosje van Focal ontvangen, maar daar zaten dus 20 dingen in die ik niet besteld heb. Inmiddels een ticket aangemaakt, ik vraag me nu af hoe ze gaan reageren.
Ze zijn niet zozeer kut, meer dom en zeer langzaam, gisteren 1 uur in de livechat moeten zitten om een order recht te breien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef mvc het volgende:
Iemand ervaring met de service van Focalprice ? Voor m'n collega's had ik van een bepaald item 20 stuks besteld. Vandaag een doosje van Focal ontvangen, maar daar zaten dus 20 dingen in die ik niet besteld heb. Inmiddels een ticket aangemaakt, ik vraag me nu af hoe ze gaan reageren.
Wat is BG?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef g0dz0r het volgende:
En BG heeft geleverd!Gisteren kreeg ik een sample (ongevraagd overigens, wel leuk) toegestuurd die 3-12 uit Shenzen is vertrokken en vandaag wederom heel netjes in schuimfolie en bubbeltjes envelop ingepakt mijn bestelling van 4-12. Met name het verpakken is een stuk beter dan bij DX/KD, wel vermelden ze de werkelijke waarde op het pakket en mislabelden ze het in mijn geval als "electronics".
![]()
Ik heb er weer een adresje bij.
Nee maar ook stom want er kan gewoon een voedingsstekker in.. haha niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je deze?
[ afbeelding ]
Dat is een een Brits stopcontactding, en dan heb je niets aan die converter.
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525
Let wel op dat het apparaat dus 230volt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |