BG?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef g0dz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe snel BG gaat leveren, heb nu regelmatig contact met ze en dat is best prettig te noemen. Productrequests worden ook heel snel ingewilligd dus als ze nou ook nog snel leveren zou dat helemaal mooi zijn.![]()
Heb op dit moment nog een request openstaan voor ceramische messen, weet iemand nog iets anders wat DX/KD/FP niet heeft?
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NLquote:Op donderdag 11 december 2008 10:47 schreef henkspank het volgende:
[..]
denk je wel voor 31 december?
Serieus? Wanneer beginnen ze dan weer? Want dan mogen ze wel opschieten met een paar bestellingenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NL
Nieuwe jaarquote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Serieus? Wanneer beginnen ze dan weer? Want dan mogen ze wel opschieten met een paar bestellingen
Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef henkspank het volgende:
[ afbeelding ]
kan ik niet de acekard ''weghalen'' uit deze lijst, of dat de andere spullen wat eerder laten komen? aangezien ik denk dat alles dus in het nieuwe jaar komt..
Dat de Acekard op ETA staat, dus de hele order daar op wacht.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet lezen wat er staat, hoekomt dit?
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want 16-12 gaat de laatste post van dit jaar vanuit Hong Kong Post naar NL
Nice! Hopelijk houden ze daar ook rekening mee bij DXquote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!
http://www.hongkongpost.c(...)/20081110a/index.htm
Dus áls je wat besteld, gaat het snel denk ik (mits het dus voor de 16e wordt geshipped)
Je zit weer boven op het nieuws RacerDKB!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, en dan hebben we nog mazzel, want na 12-12-2008 is het enige land waar ze nog naar toe sturen Nederland!
ze werken gewoon door hoor, voor 16 dec garanderen ze dat het idd voor kerst aankomt.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:34 schreef lezut het volgende:
Is het niet gewoon zo dat dat de laatste data zijn dat ze garanderen dat het voor kerstmis aankomt?
Het lijkt me wel heel erg stug als de hele HK-post na 16 december een aantal weken op z'n gat gaat zitten, dat is nou niet bepaald een Chinese mentaliteit volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |