Daar merk ik niets van.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die heb k, op zich bevallen ze goed, alleen ze maken zo'n rare klik als je ze in je oor stopt, en soms is het net of ze vacuum trekken zeg mar, da's irritant
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef Dionysiou het volgende:
Zo even 2 orders met 50 condooms geshipped naar 2 maatjes van me (onverwachts)
Fijn te horenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef Dionysiou het volgende:
Zo even 2 orders met 50 condooms geshipped naar 2 maatjes van me (onverwachts)
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18097
anal condom![]()
lijkt me trouwens vet om eens te doen
Zeker ook 1man1cup gekeken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:31 schreef Andyy het volgende:
ik wil niks in m'n aars
of naar wat stomme breezersletten ofzo
Ben benieuwd naar de reacties van m'n 2 maatjesquote:
Vriendje klinkt zo gay in mijn oren.. maar dat is puur persoonlijk!quote:
Waarom steeds een verkleinwoord? Vriend, maat, kameraad, gabber, conjo is toch ook goed?quote:Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vriendje klinkt zo gay in mijn oren.. maar dat is puur persoonlijk!
Wat boeit jou nou of ik maat of maatje gebruik, ga nou maar weer ontopic.quote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom steeds een verkleinwoord? Vriend, maat, kameraad, gabber, conjo is toch ook goed?
Met een beetje geluk wel.quote:Op zondag 14 december 2008 11:01 schreef henkspank het volgende:
Status: Order Received - in stock
Hoop echt dat die verstuurd word voor 16/12!
Blijft paar weken liggen geloof ikquote:Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm wat gebeurt er eigenlijk als je iets vergeten bent op te halen bij het postkantoor...
Had nog zon zalmpje van $1 besteld bij focal maar ben hem vergeten op te halenwordt ie nu helemaal weer terug gestuurd
.
En dat voor een $1 zaklampje
Ja 3 weken volgens die ophaalbrief, is nu al bijna 4 weken geleden.quote:
Misschien ben je ook wel onzeker, persoonlijk.quote:Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vriendje klinkt zo gay in mijn oren.. maar dat is puur persoonlijk!
Haha, complot? Misschien heeft Blokker wel de hele voorraad opgekochtquote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef THEFXR het volgende:
De Remote Controlled 1-LED Multicolor LED, is bij blokker in de aanbieding, bij DX niet meer leverbaar.
Ik zie een forum nou niet echt als een medium waar ik politiek correct mijn zinnen moet formuleren, sorry poepie.quote:
politiek correct ?quote:Op zondag 14 december 2008 14:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zie een forum nou niet echt als een medium waar ik politiek correct mijn zinnen moet formuleren, sorry poepie.
hap hap
Ik zie ze nog gewoon op voorraad staan... Geen "sold out"...quote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef THEFXR het volgende:
De Remote Controlled 1-LED Multicolor LED, is bij blokker in de aanbieding, bij DX niet meer leverbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |