Als je 2 accounts hebt wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef Poepoog het volgende:
Jammer dat je jezelf niet kan referren
Daar was ik ook al achterquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
En nog wat, om te controleren of de referal werkt moet je even in de footer (onderkant van de site) kijken.
Daar staat normaal:
Join our Affiliate Program - click here.
© 2007~2008 DealExtreme.com. All rights reserved.
-
Maar daar staat dan nu bijvoorbeeld:
Join our Affiliate Program - click here.
© 2007~2008 DealExtreme.com. All rights reserved.
R14933826.
You're rightquote:Op zondag 7 december 2008 11:16 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat je vanaf december voor onder de 150 euro mocht importeren. Maar wat ik nu zie is dat je wel belasting moet betalen boven de 22 euro -_-.
Klopt dit, of zie ik het nou verkeerd![]()
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P92_6003
Boeiend, 20 euro voor een DS kaartje inclusief verzenden is gewoon niet duur.quote:Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef mvc het volgende:
Ik kwam zojuist een advertentie tegen op Marktplaats (deze), het viel me op dat de stickers op de doosjes die je op de foto ziet, veracht veel lijken op die men bij DX ook altijd gebruikt.
Dit is de laatste oranje vóór de knop "rood".quote:
Het is ideaal licht als je gezellig op de bank zit, beetje vergelijkbaar met een paar schermerlampjes in de kamer.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef JoPiDo het volgende:
het ziet er op de foto's een beetje mager uit
En bedankt!quote:Op zondag 7 december 2008 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit is de laatste oranje vóór de knop "rood".
Haha, ik ga ze niet allemaal op de foto zetten.
Er zijn in vorige DX topics al foto's gemaakt van de kleuren.
Zal eens kijken.
edit: In m'n vorige topic over deze lampen:
Color Changing LED lamp met afstandbediening
Dit is met de knop "licht-geel", gelijk meer lichtopbrengst:quote:
Zoiets?quote:Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Ja man.. Leuk overigens, MaGNeT, die spotjes zo. Mochten mensen overigens die spotjes leuk vinden maar er geen spotjes-variant van willen, bij de Kwantum hebben ze ongeveerv dezelfde lampjes, maar dan in "gloeilamp"- vorm. (gewoon een van kleur veranderend lampje dus..)
Die extra controllers hebben ze vrijdag of donderdag pas toegevoegd, ik heb er eentje besteld, voor 22 euro!quote:Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Edit: iemand overigens ervaringen met xbox 360 accesoires, besteld bij DX..? Zie dat extra controllers daar ook niet echt duur zijn, dus..
quote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is ideaal licht als je gezellig op de bank zit, beetje vergelijkbaar met een paar schermerlampjes in de kamer.
Maar dan met instelbare kleuren die een gloed over de hele kamer verspreiden.
Ideaal met dodelijk witte muren...
Als ik wat wil lezen kan ik de normale lamp nog inschakelen.
Lezen bij dit licht lukt trouwens wel, afhankelijk van welke kleuren je kiest gaat het wat beter of slechter.
Ik zit daarbij gewoon op de bank, spotjes staan zoals op foto ingesteld.
Per spotje is het verbruik 5 Watt/h, dus totaal 20Watt/h.
Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijtquote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
watt is altijd per seconde
ik vind het nog steeds te duur voor wat je krijgt, als je een beetje handig bent zet je zelf iets leukers in elkaar (met of zonder afstandsbediening)...
mijn broer heeft ook lampjes van ebay met LEDjes er in, maar die geven nauwelijks licht, vandaar mijn vraag over de sterkte van het licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |