Waarom zou iemand dat willen?quote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef RacerDKB het volgende:
Wie wilt er 58 DX-punten ruilen voor $5.80?
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?quote:Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijt
En iedereen begrijpt Watt/h wel als:
wattuur
watt - uur
[ ´ wat-, ´ wot-]
het -woord
watturen
per uur verbruikte energie bij stroomsterkte van één watt
Dat mijn notatie niet wetenschappelijk/natuurkundig verantwoord is begrijp ik.
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat willen?
Ik heb er 540 voor je =(
Watt in de volksmond is watt per uur.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
Per uur idd.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
Ik kan hem wel voor je kopen?quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.
Dus ik dacht, dan koop ik hem met punten
En toen kwam ik er achter dat ik nog maar 4 punten had
En hij is $6.21
Welke wil je kopen? Heb er hier nog eentje ongebruikt in de la liggen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.
Wat heeft paypal daarmee te maken wat je koopt,ze zijn toch gewoon een betalingsmiddel.quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze dus:quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef neo2000 het volgende:
Nee, ik bedoel meer ouderwetsche gloeilamp vorm.. (dus rond i.p.v. spotje..)
Vanacht hier, is daar ochtend he.quote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm DX verstuurd wel ook op zondag, vannacht weer een aantal shipped.
quote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Per uur idd.
Als hij aan staat kost 't je dus zo'n 25 cent per uur stoken.
Uiteraard als hij full-time aan staat... Als hij tussendoor uitschakelt omdat 't warm genoeg is verbruikt hij minder in een uur.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DealExtreme hebben ze ook de variant met gewone E27 schroefdraad, zoals bovenstaande.
Die is zelfs nog iets goedkoper dan deze variant met GU10 voetjes.
Kan dan in gewone fittingen of spotjes met gewone fittingen.
Heb ook lampjes gezien (bollen) die van kleur veranderen maar die kan je niet instellen; die blijven verlopen.
Die hebben overigens ook een véél lagere lichtopbrengst.
Denk dat ie daar na een week al heel veel over kan zeggen inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef Fiskus het volgende:
Hoe zit het met de levensduur van die lampjes?
Hmm, is het niet voor jou makkelijk om mij die punten te geven en dat ik dan daar voor betaal?quote:Op zondag 7 december 2008 23:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je kopen?
Maak jij het bedrag in Euro's over naar mijn bankrekening?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Welke wil je kopen? Heb er hier nog eentje ongebruikt in de la liggen.![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5972
Ja maar kennelijk mogen zij regels eraan stellen wat mensen wel/niet mogen kopen:quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat heeft paypal daarmee te maken wat je koopt,ze zijn toch gewoon een betalingsmiddel.
Ik vind hem juist te zwaar (ziet er ook stevig uit).quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wilde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3991
Die jij hebt werd me juist afgeraden door een vriend, schijnt snel stuk te gaan.
Nou oke, hoeveel zou je ervoor willen hebben dan?quote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te zwaar (ziet er ook stevig uit).![]()
In ieder geval niet meer dan de DX prijs natuurlijk, liefst ruil ik hem om voor een ander mes.quote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
Nou oke, hoeveel zou je ervoor willen hebben dan?
Dat bedoel ik... Pm maar.quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, is het niet voor jou makkelijk om mij die punten te geven en dat ik dan daar voor betaal?
Want anders moet jij helemaal Change Order doen enzo en met de Service Express praten
En dan ook mijn adres kiezen ipv jouw adres...
En als ik gewoon een paar euro nara je bankrekenign/paypal overmaak voor die 58 punten, is het toch makkelijk zou ik zeggen? Hoef jij alleen maar op het DX forums ''Tip post'' te doen bij een post van mij daar.
Dat is gewoon belachelijk, stellentje big brother watchers.quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ja maar kennelijk mogen zij regels eraan stellen wat mensen wel/niet mogen kopen:
''PayPal restrictions apply: please note that PayPal's acceptable use policy (AUP) disallows sales and purchases of butterfly tool knives via the PayPal system. Therefore this product is unavailable for purchase via PayPal.''
Ja, dat is um ongeveer..quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12882
Gloeilamp type zou ik voorlopig maar uit mijn hoofd zetten, not going to happen.quote:
Je hebt wel 7 standaard instellingen (fixed color)quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef Stinosss het volgende:
Met die controller kun je de kleuren van je leds niet regelen.
Wow altijd al willen hebben!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef mstr het volgende:
Hahaha
http://focalprice.com/Gen(...)ack_IP086B_6407.html
juh, koop een lege doos!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef mstr het volgende:
Hahaha
kan kan je je iphone " gebruikt in doos" verkopen op MPquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef mstr het volgende:
Hahaha
Die Soshine AA 2500mAh geloof ik zijn tof, daar heb ik er 12 van. Gebruik ze best veel, en ze werken prima, ook met die snelle charger met LCD schermpje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef Poepoog het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met de batterijen (oplaadbare) van DX?
Hahahaha, hoe vet is datquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef RacerDKB het volgende:
Zelfs het logo van DX is een chinese knock off.
[ afbeelding ]
Inderdaad, nu staan er ook 4 & 8 GB kaartjes bij. Heb er meteen eentje gekocht. (Voor zo'n prijs kun je ze niet laten liggen)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef lezut het volgende:
Trouwens, weer nieuwe en hele goedkope No-name microSD kaartjes op DX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |