Zoiets?quote:Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Ja man.. Leuk overigens, MaGNeT, die spotjes zo. Mochten mensen overigens die spotjes leuk vinden maar er geen spotjes-variant van willen, bij de Kwantum hebben ze ongeveerv dezelfde lampjes, maar dan in "gloeilamp"- vorm. (gewoon een van kleur veranderend lampje dus..)
Die extra controllers hebben ze vrijdag of donderdag pas toegevoegd, ik heb er eentje besteld, voor 22 euro!quote:Op zondag 7 december 2008 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Edit: iemand overigens ervaringen met xbox 360 accesoires, besteld bij DX..? Zie dat extra controllers daar ook niet echt duur zijn, dus..
quote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is ideaal licht als je gezellig op de bank zit, beetje vergelijkbaar met een paar schermerlampjes in de kamer.
Maar dan met instelbare kleuren die een gloed over de hele kamer verspreiden.
Ideaal met dodelijk witte muren...
Als ik wat wil lezen kan ik de normale lamp nog inschakelen.
Lezen bij dit licht lukt trouwens wel, afhankelijk van welke kleuren je kiest gaat het wat beter of slechter.
Ik zit daarbij gewoon op de bank, spotjes staan zoals op foto ingesteld.
Per spotje is het verbruik 5 Watt/h, dus totaal 20Watt/h.
Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijtquote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
watt is altijd per seconde
ik vind het nog steeds te duur voor wat je krijgt, als je een beetje handig bent zet je zelf iets leukers in elkaar (met of zonder afstandsbediening)...
mijn broer heeft ook lampjes van ebay met LEDjes er in, maar die geven nauwelijks licht, vandaar mijn vraag over de sterkte van het licht
Waarom zou iemand dat willen?quote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef RacerDKB het volgende:
Wie wilt er 58 DX-punten ruilen voor $5.80?
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?quote:Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, als je wilt pionieren ben je geld kwijt
En iedereen begrijpt Watt/h wel als:
wattuur
watt - uur
[ ´ wat-, ´ wot-]
het -woord
watturen
per uur verbruikte energie bij stroomsterkte van één watt
Dat mijn notatie niet wetenschappelijk/natuurkundig verantwoord is begrijp ik.
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat willen?
Ik heb er 540 voor je =(
Watt in de volksmond is watt per uur.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
Per uur idd.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Even een snel vraagje tussendoor: op de elektrische verwarming hier naast me staat 1250W, betekent dat nou per uur of per seconde?
Ik kan hem wel voor je kopen?quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.
Dus ik dacht, dan koop ik hem met punten
En toen kwam ik er achter dat ik nog maar 4 punten had
En hij is $6.21
Welke wil je kopen? Heb er hier nog eentje ongebruikt in de la liggen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil een vlindermes kopen, maar dat mag niet meer van Paypal, dus kan je met creditcard betalen, maar ik heb geen creditcard.
Wat heeft paypal daarmee te maken wat je koopt,ze zijn toch gewoon een betalingsmiddel.quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze dus:quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef neo2000 het volgende:
Nee, ik bedoel meer ouderwetsche gloeilamp vorm.. (dus rond i.p.v. spotje..)
Vanacht hier, is daar ochtend he.quote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm DX verstuurd wel ook op zondag, vannacht weer een aantal shipped.
quote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Per uur idd.
Als hij aan staat kost 't je dus zo'n 25 cent per uur stoken.
Uiteraard als hij full-time aan staat... Als hij tussendoor uitschakelt omdat 't warm genoeg is verbruikt hij minder in een uur.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DealExtreme hebben ze ook de variant met gewone E27 schroefdraad, zoals bovenstaande.
Die is zelfs nog iets goedkoper dan deze variant met GU10 voetjes.
Kan dan in gewone fittingen of spotjes met gewone fittingen.
Heb ook lampjes gezien (bollen) die van kleur veranderen maar die kan je niet instellen; die blijven verlopen.
Die hebben overigens ook een véél lagere lichtopbrengst.
Denk dat ie daar na een week al heel veel over kan zeggen inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef Fiskus het volgende:
Hoe zit het met de levensduur van die lampjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |