Jup.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik krijg de hele tijd van die foutmeldingen, hebben jullie dat ook?
[ afbeelding ]
Confirmed, heb er wat minder maar ze werken prima.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:09 schreef RacerDKB het volgende:
Die Soshine AA 2500mAh geloof ik zijn tof
ik zie het over 2 weken welquote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef makkie88 het volgende:
[..]
mijne ookbegrijp alleen geen kut van die tracking
Mawh.. beter nog zelfs. Iets voor in de OP?quote:
Alstu.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:23 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of je in IE het bericht " wilt u de onbeveiligde items weergeven uitzetten" uit kan zetten..
Ik moet IE gebruiken aangezien refferals niet in FF werken(opera ook niet?) maar daar krijg ik dat bericht dus bij elke DX pagina die ik laadt.
Ze staan alle 4 een andere kant op gericht, zoals je ziet op de foto.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef -Tim- het volgende:
Heb net na twee week wachten sku10130 ontvangen ipv sku10103... Mag ik die shit nu weer terug gaan zenden naar Azië? Dan kom ik veel duurder uit dan het product, dus lijkt me toch wel dat ik hem mag houden en m'n andere product alsnog krijg![]()
En MaGNeT, ik heb ook zo'n spotje maar ik moet met de afstandsbediening echt recht op de voorkant van de lamp mikken, heb jij daar ook last van of zal m'n batterij gewoon te zwak zijn ofzo
Post even een foto wanneer hij binnen isquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:06 schreef makkie88 het volgende:
zo, eergister voor het eerst iets op DX gekocht, dit horloge:
Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch k zag em hier al voorbij komen
ben benieuwd waneer die binnen is,
maar ik vraag me af hoe lang hij stil kan liggen voor die niet meer loopt?
Thanksquote:Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mawh.. beter nog zelfs. Iets voor in de OP?
[..]
Alstu.
3-4 meter, niet gigantisch dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef g0dz0r het volgende:
MaGNeT, tot hoever werkt die AB eigenlijk? (gericht dan natuurlijk)
Vet, deze is op dit moment ook onderweg naar mijn huis (oud/nieuw enzo)quote:Op woensdag 10 december 2008 13:11 schreef mstr het volgende:
SKU.3078 - Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter
Werkt goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook de reden dat ik hem besteld hebt.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef lezut het volgende:
[..]
Vet, deze is op dit moment ook onderweg naar mijn huis (oud/nieuw enzo)
Thanks! Dat is me helaas te weinig, ik wil hem ongeveer op een meter of 4,5 a 5 hebben. Zou leuk zijn als ze binnenkort eens komen met RF lampjes, kun je ze ook leuk inbouwen enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
3-4 meter, niet gigantisch dus.
Maar ik zit er onder en afstandsbediening ligt op salontafel.
Ik kreeg hem ook gevuld hij is erg mooi met nog een Luis Vuitton style aansteker is ook erg mooi, kwam ook gevuld!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem besteld hebt.
Ik kreeg hem gevuld thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |