Ohjaquote:Op woensdag 3 december 2008 23:39 schreef neen het volgende:
[..]
Wat? ik had netjes de fiop en jij de sepo niets mis mee toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al gezegd dat ik geen wiskundig wonder was?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:43 schreef Muis006 het volgende:
"Er is een formule waarmee je kunt uitrekenen wat je bloedalcoholgehalte (BAG) is. Deze formule zit achter de alcoholcaculator op deze site.
Let wel: deze formule houdt geen rekening met individuele verschillen. Je kunt er niet blind op varen. Wat telt is de ademtest die afgenomen wordt door de politie.
De formule is als volgt: BAG = a x 10/ g x r - (u - 0.5) x (g x 0.002)
Hierbij is:
a = aantal glazen
g = lichaamsgewicht
r = een maat voor lichaamsvocht bij mannen 0,7 en bij vrouwen 0,5
u = het aantal uren vanaf het eerste glas."
Kan me niet voorstellen dat wij erheen gaan maar zolang ze er cocktails hebben vind ik het bestquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen, in Nijmegen
Daar gaat zowat iedereen heen
Dat is altijd nog een optiequote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef neen het volgende:
Je mag iig niet veel drinken... volgens mij had ik bij m'n examen natuurkunde een opgave erover en wat ik me kan herinneren is dat het vies tegenviel. Kun je niet gewoon met OV gaan
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef Muis006 het volgende:
MoBlo, iets voor jou en René later?
[ afbeelding ]
Met een instance op je beeldscherm zekerquote:Op woensdag 3 december 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wil dan wel een flatscreen 22" op mn steen hebben staan
Truequote:Op woensdag 3 december 2008 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
dood gaan is ook niet moeilijk
ook in WoW niet![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 00:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Trusten MoBlo en lurkers!
ik zou ook wel eerlijk geweest zijn tegen hem, maar k wilde t serieus proberen, omdat ie lief was...quote:Op donderdag 4 december 2008 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
meis.. McBath was gewoon je rebound geworden, en dat wist hij ook
en een rebound hebben is heel fijn en het is naar dat je die kwijt bent, uiteraardmaar voor hem is 't wel fijner en begrijpelijk
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:38 schreef Muis006 het volgende:
SEPOOOOOO
Ik ben dronken van de Fanta Pomelo Zero!
quote:
Mc Bath heeft correct gehandeld vind ik. Hij voelde de bui allaang hangen en heeft de eer aan zichzelf gehouden. Iemand dumpen is nooit tof maar gedumpt worden nog minder.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Wat vervelend Kwak!
En vooral lullig dat hij dat dan aan het einde van de avond doet! Ik snap dat niet zo goed hoor. Eerst gezellig allemaal dingen doen en dan ineens iemand dumpen.
Goedemorgen overigens!
Mijn geplande eetlijstje voor vandaag:
O: 3 knackerbrod met kaas
T: magere biologische yoghurt (van de AH, lekker!) met wat frambozen en muesli
L: Tomatencremesoep, halve maaltijdsalade mozzarella
T: mandarijntjes
D: pasta met ondefinieerbare saus die ik nog in de vriezer vond.![]()
En als het meezit vanavond ook nog even hardlopen.
Waarom zou je eerst gezellig met iemand uit eten gaan, naar de film gaan en dan pas iemand dumpen? Doe het dan net alsof je een vent bent en doe het aan het begin van de avond ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mc Bath heeft correct gehandeld vind ik. Hij voelde de bui allaang hangen en heeft de eer aan zichzelf gehouden. Iemand dumpen is nooit tof maar gedumpt worden nog minder.
Juist. Was mijn gedachte ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waarom zou je eerst gezellig met iemand uit eten gaan, naar de film gaan en dan pas iemand dumpen? Doe het dan net alsof je een vent bent en doe het aan het begin van de avond ofzo.
Eens. Helemaal mee eens...quote:Op donderdag 4 december 2008 08:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waarom zou je eerst gezellig met iemand uit eten gaan, naar de film gaan en dan pas iemand dumpen? Doe het dan net alsof je een vent bent en doe het aan het begin van de avond ofzo.
hmmm ja dan had ze zich verheugd op een leuke avond en had ze na een half uur huilend thuis gezeten?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat een mooie foto's!quote:Op donderdag 4 december 2008 08:26 schreef kaasplankje het volgende:
Niet hier klikken
[CUL SC] Nummer zoveel alweer: Lekkere vis is niet vies
Ik vraag me dan af he... hoe wéét je zoiets?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
heineken is ook vies overigens, vind ik, maar bavaria is nog erger dan je eigen pis op drinken
Gelderse arrogantiequote:Op donderdag 4 december 2008 09:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh allen
Nog even teruggelezen van gisteravond:
[..]
Ik vraag me dan af he... hoe wéét je zoiets?
Mijn vriend is ook nerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))
Bestaat dat nog steeds?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:45 schreef kwakveense het volgende:
(en mcbath heeft de wijn weer meegenomen)
ik kan het met slechts zo voorstellen dat dat zo isquote:
Bavaria heb ik weleens gedronken ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het met slechts zo voorstellen dat dat zo is
ik neem aan dat je wel eens bavaria gedronken hebt![]()
Mijn vriend scoorde er aardig mee toen hij hem voor het eerst naar de helpdesk aanhad, ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe. Dat no, I will not fix your computer wil ik ook. Denk dat dat wel representatief staat bij een helpdesk.
ik vind jouw vriendje tof.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vriendje is denk ik een McNerdy
Lieve Helga,quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Tinkepink het volgende:IK las het verkeerd Ansomie. Ik dacht dat je een gedicht voor Helga aan het schrijven was
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:56 schreef Syrena het volgende:
Muis je kunt keigoed dichtenIk heb gisteren nog eitjes staan koken
Inderdaad!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Tinkepink het volgende:IK las het verkeerd Ansomie. Ik dacht dat je een gedicht voor Helga aan het schrijven was
Hardlopen is verschrikkelijk de eerste keer. En dan denk je dat het de tweede en derde keer beter gaat: dus nietquote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zojuist gaan hardlopen. Daar heb ik maar één ding over te zeggen:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
metrum?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef Esse_est het volgende:
Oh! Ben meteen benieuwd naar het groepje met wie jullie gaan sinterklazen...
Vind het een mooi vers, maar je zou nog even naar het metrum kunnen kijken.
Ik zou een vers als dit inderdaad proberen zo laat mogelijk te plannen. Kan je er niet nog een opdrachtje in frotten dat hij ze even moet passen ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
metrum?tegen de tijd dat we cadeaus doen is iedereen dronken
![]()
Er is een simpele oplossing: schuld bekennen. Het is ook niet zo lief van je natuurlijk! Als je tegen je vrienden al niet overloos kunt zaniken...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer een boze vriendin
verjaardag vergeten![]()
ondanks mijn 3 agenda's.
niet gevraagd naar situatie vriendje
ondanks haar uren en uren oeverloos gezanik erover
Misschien moet ik een tamagochi nemen. Daar kan ik gewoon de batterijen uithalen.
Ze mocht wel zaniken, heeft ze ook gedaan. Ik ben volgens haar alleen vergeten ernaar te vragen. ( de status )quote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing: schuld bekennen. Het is ook niet zo lief van je natuurlijk! Als je tegen je vrienden al niet overloos kunt zaniken...
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
over gedichten gesproken: de mijne is bijna klaar voor vanavond! Het slachtoffer vroeg handboeien
Ik heb altijd de meest gecompliceerde en uitgedachte gedichten. Helaas gebruiken mensen als ze gedichtjes voorlezen nooit leestekens en vallen al mijn prachtige klankrijmen etc totaal op de verkeerde plek waardoor het hele geheel niet meer klinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Is dat zo? Ik ken je niet anders dan als iemand die regelmatig vraagt naar stand van zaken, en dat is ontzettend lief en attent.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef SHE het volgende:
Ze mocht wel zaniken, heeft ze ook gedaan. Ik ben volgens haar alleen vergeten ernaar te vragen. ( de status )
Dat soort 'logische' stappen, daar sta ik gewoon niet bij stil.
Ach, als je vrienden je al niet een vergeten verjaardag kunnen vergeven...quote:Ik ga wel weer braaf door het stof. Die verjaardag vergeten was natuurlijk heel ernstig,
Verschrikkelijk is dat he!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meest gecompliceerde en uitgedachte gedichten. Helaas gebruiken mensen als ze gedichtjes voorlezen nooit leestekens en vallen al mijn prachtige klankrijmen etc totaal op de verkeerde plek waardoor het hele geheel niet meer klinkt.
Echt?. Want zo ervaar ik het ook. Ik vond mezelf wel aardig sociaal geworden.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken je niet anders dan als iemand die regelmatig vraagt naar stand van zaken, en dat is ontzettend lief en attent.
[..]
Ach, als je vrienden je al niet een vergeten verjaardag kunnen vergeven...Vrienden horen veerkrachtig te zijn.
ja hallo, maar ik wil ook wel eens eerst zijn met dumpenquote:Op donderdag 4 december 2008 08:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mc Bath heeft correct gehandeld vind ik. Hij voelde de bui allaang hangen en heeft de eer aan zichzelf gehouden. Iemand dumpen is nooit tof maar gedumpt worden nog minder.
er is geen traan gevallen. ook een teken dat t toch niet goed zat. maar goed, ik vind t gewoon jammer dat t dus weer net gebeurt op t moment dat ik denk "kom op, we gaan er voor"quote:Op donderdag 4 december 2008 08:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm ja dan had ze zich verheugd op een leuke avond en had ze na een half uur huilend thuis gezeten?
agreed, next!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:18 schreef SHE het volgende:
Wrs twijfelde hij al, net als Kwak en wilde hij de date gebruiken om erachter te komen of het ging werken.
Nou, niet dus en dus breit hij er netjes een eind aan.
Enige wat bloed irritant is, is dat Kwak 'm niet voor was.
Maar goed, Kwak..je weet best dat je jezelf hebt geforceerd iets te voelen. Puur om het gemis van het gevoel. Maak er dus niet meer van. Mcbath was het niet.
Next!
Zie het als een goede les, om voortaan ook wat dichter bij je eigen gevoel te blijven.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
agreed, next!
hij wist t trouwens al aan t begin van de date, hij had t thuis al bedacht, maar hij vond t moeilijk en wilde me een leuke avond bezorgen als nog. en toen was ik uitgerekend deze keer nop m kroelerigst en liefstarme jongen
gewoon studiegenotenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind dat je er heel goed mee omgaat, Kwak. Deze was het niet, volgende keer beter.
Dat gedicht van Moblo...Maarja, als je handboeien vraagt, dan vraag je ook om zo'n gedicht. Hoewel ik nu ook wel nieuwsgierig ben naar het gezelschap, want ik zou zoiets niet snel aan mijn vrienden vragen.
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik wil wel initiatief nemen enzo, maar dan weet ik nooit zo goed hoe en wat, dus dan doe ik maar niks.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:29 schreef Syrena het volgende:
Mijn haar zit stom en ik ben een sociale n00b. Mijn allerbeste vriendin heb ik al maanden niet meer gesproken, een andere vriendin is maandag geopereerd en die heb ik alleen vantevoren gesmst met sterkte en daara niks meerIk wil heus wel sociaal zijn en doen, maar ik vind het zo moeilijk
Ik denk overigens wel aan mijn vriendinnen, maar doe er dan vervolgens niks mee.
Behalve dan na een tijd in de rats zitten dat ze me nu wel helemaal stom en dom vinden omdat ik niks laat horen en nooit wat afspreek![]()
Vriendinnen die zaniken, doen dat meestal zonder dat je daar naar hoeft te vragen.... Geheel haar eigen fout dus......quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze mocht wel zaniken, heeft ze ook gedaan. Ik ben volgens haar alleen vergeten ernaar te vragen. ( de status )
Dat soort 'logische' stappen, daar sta ik gewoon niet bij stil.
Ik ga wel weer braaf door het stof. Die verjaardag vergeten was natuurlijk heel ernstig,
Is dat die vriendin waar toen een heel topic over was?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:33 schreef SHE het volgende:
Het zit me nog wel een beetje dwars hoor. Ik kan er mijn vinger niet op leggen waarom ze dat (weer) zegt.
Omdat ze weet dat ik vroeger echt heel dom deed?
Omdat ze weet dat het een zwakke plek is en ik er nog best eens onzeker over ben?
Of omdat ze echt vind dat ik geen goede vriendin ben?
Ik vind mezelf de tofste vriendin ever namelijk.
ALS ik bel, dan is dat oprecht.
ALS ik iets vraag ook.
Ik bak lekkere taartjes.
Ik geef al mijn kleding weg.
Ik geen steengoede make-up tips
Ik ben lollig.
Ik geef goede adviezen.
Nou, dan klopt het plaatje toch?
Mijn instinctieve reactie is om in de verdediging te schieten en fel van leer te trekken. Maar dat doe ik niet. Ik weet alleen niet wat ik dan wel moet doen.
Ik vind het ook vreselijk moeilijk. Mijn grote redding is dat ik met mijn beste vriendin in één huis woon.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik wil wel initiatief nemen enzo, maar dan weet ik nooit zo goed hoe en wat, dus dan doe ik maar niks.
Ik heb ook het gevoel dat ik iets mis ergens, iets fout doe, maar wat dan? Vriendschappen onderhouden zou toch niet zo moeilijk moeten voelen? Ik vind het ook niet echt leuk, ik zit me de hele tijd af te vragen of ik wel het goeie zeg of doe.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
Nu zeg je wat Ollie altijd zegt
Ja, maar Sjors..het is niet echt. Je doet alles precies volgens het boekje en zoals het eruit zou moeten zien, maar ik heb niet het idee dat je de implicaties ervan begrijpt
Echt, daar kan ik zo kwaad om worden! WAT MOET IK DAN VOELEN ????
Ik vind het leuk , ik vind het prettig, ik voel me er ok bij...wat mis ik? Is er nog een ubergevoel ietsje wat ik over het hoofd zie?
Waarom is gewoon ok niet goed genoeg? Ik heb helemaal geen zin om me als een cheerleader op prozac te gedragen.
Bovendien vind ik het gemeen om iemand iets te verwijten wat hij/zij niet voelt. Alsof ik mezelf kan forceren iets te voelen/begrijpen als dat niet zo is.
Ik vind dat ZIJ mij maar moet uitleggen wat ze precies van mij verwacht. Ik heb geen glazen bol namelijk.
Dat zeg ik: ze zou je niet iets moeten verwijten. Het zit niet in je. Je kan ook iemand niet verwijten dat ze de 100m. niet in 10 seconden kunnen lopen. Maar ze mag het wel jammer vinden. Dat haar beste vriendin is zoals ze is, maar ze zal dat zelf tegen elkaar moeten afwegen. Het is, vind ik, al heel wat, dat jij er zoveel moeite voor doet om je te conformeren.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
Nu zeg je wat Ollie altijd zegt
Ja, maar Sjors..het is niet echt. Je doet alles precies volgens het boekje en zoals het eruit zou moeten zien, maar ik heb niet het idee dat je de implicaties ervan begrijpt
Echt, daar kan ik zo kwaad om worden! WAT MOET IK DAN VOELEN ????
Ik vind het leuk , ik vind het prettig, ik voel me er ok bij...wat mis ik? Is er nog een ubergevoel ietsje wat ik over het hoofd zie?
Waarom is gewoon ok niet goed genoeg? Ik heb helemaal geen zin om me als een cheerleader op prozac te gedragen.
Bovendien vind ik het gemeen om iemand iets te verwijten wat hij/zij niet voelt. Alsof ik mezelf kan forceren iets te voelen/begrijpen als dat niet zo is.
Ik vind dat ZIJ mij maar moet uitleggen wat ze precies van mij verwacht. Ik heb geen glazen bol namelijk.
Ik heb geen ADHD.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zeg ik: ze zou je niet iets moeten verwijten. Het zit niet in je. Je kan ook iemand niet verwijten dat ze de 100m. niet in 10 seconden kunnen lopen. Maar ze mag het wel jammer vinden. Dat haar beste vriendin is zoals ze is, maar ze zal dat zelf tegen elkaar moeten afwegen. Het is, vind ik, al heel wat, dat jij er zoveel moeite voor doet om je te conformeren.
Ik zou je niet kunnen zeggen of je een ubergevoel mist, want ik ben in grote lijnen zoals jij. (hoewel iets minder ADHD)
Je bent dus niet de enige, though, als dat een troost mag zijn.
Neee, maak het nu maar weer goed met haar en vertel haar gewoon hoe het zit. Ze kent je en zal je heus vergeven. Ik neem aan dat ook zij een zekere mate van intelligentie bezit.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef SHE het volgende:
Ergens is het mijn eigen schuld. Ik ga bewust op zoek naar mensen waar ik wat van kan leren. Dat doe ik met vriendjes, met vriendinnen..met iedereen om me heen. Ik zoek de meest perfecte mensen uit en ben vervolgens verontwaardigd omdat ze mij op mijn onvolkomenheden wijzen
Tokkies en nono's zijn veel begripvoller. Of ze begrijpen er geen snars van, net als ik
Ik ga denk ik maar eens op zoek naar een leuke vriendin, die Cheyenne of Samantha heet.
Hm. Dat idee kreeg ik toen niet, uit dat topicquote:Op donderdag 4 december 2008 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Neee, maak het nu maar weer goed met haar en vertel haar gewoon hoe het zit. Ze kent je en zal je heus vergeven. Ik neem aan dat ook zij een zekere mate van intelligentie bezit.
I totally agree Nynke! Ik heb weinig vrienden die zo zijn, maar dat zijn dan ook wel mn ECHTE, waar ik op kan bouwen als ik dat wilquote:Op donderdag 4 december 2008 13:18 schreef AKnynke het volgende:
De beste vriendschappen vind ik die zonder druk. Zonder je druk hoeven te maken of je het wel goed doet, maar gewoon eens in de 3 maanden een belletje, en dan weer helemaal bijpraten over elkaars leven, hoe en wat etc. En je niet schuldig voelen als je niet op een feestje kan komen, of als je een keertje niet belt. Maar dat het gewoon weer goed is als je elkaar ziet, dat het is alsof je elkaar gister nog gezien hebt.
Ik heb een zo'n vriendin, en dat is zo prettig!
Natuurlijk ligt het anders met vriendinnen die in dezelfde stad wonen, waar je dezelfde dingen mee doet, dat zijn een heel andersoort vriendschappen vind ik altijd.
Ach, wat is normaal. Ik ken persoonlijk geen mensen die normaal zijn. Ik zou ze ook stierlijk vervelend vinden denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:20 schreef conleche het volgende:
Verdomd, als ik een onderzoeker was in de psychologie, dan zouden mijn handen jeuken om de Fokbezoekers eens door te lichten. Het zit hier echt vol met halve en hele autisten
Dat kan op zich wel, maar de externe validiteit van dat onderzoek zou nihil zijn omdat het dus geen aselecte steekproef isquote:Op donderdag 4 december 2008 13:20 schreef conleche het volgende:
Verdomd, als ik een onderzoeker was in de psychologie, dan zouden mijn handen jeuken om de Fokbezoekers eens door te lichten. Het zit hier echt vol met halve en hele autisten
Klinkt fantastisch.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en gister spinazie gegeten ( a la creme) met een gekookt eitje, 50-75 gram biologische volkoren pasta, 1/2e kleine biologische ui, 1/2e teen knoflook en een pakje rode pesto pasta saus met een paar pijnboompitten.
Woah ik heb geluisterd naar SHE!
325 gram spinazie trouwens!! Ja en het was nog goedkoop ookquote:Op donderdag 4 december 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch.
Bolletje eet eindelijk normaal
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:29 schreef AKnynke het volgende:
soms is vrouw zijn zo stom! Ik heb in m'n hoofd gehaald dat de Duitser mij maar eens moet bellen, en nu zit ik te wachten en ben ik teleurgesteld dat hij me niet belt. Terwijl hij vast gewoon druk si met van alles en nog wat en er helemaal niet aan denkt. Blegh.
Dat klinkt niet zo heel goedkoop, maar vooruitquote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
325 gram spinazie trouwens!! Ja en het was nog goedkoop ook!!! 6 euro incl een doos eieren en een pak coolbest sinaasappel light.
Voor 2 personenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo heel goedkoop, maar vooruit
Ik vind ontbijten een stuk makkelijker geworden sinds ik dat met spinazie doe. Paar blokjes uit pak schudden s'ochtends, ff magnotronic en klaar is klara.
En ik ga het steeds lekkerder vinden. Vooral die opkikker die je ervan krijgt is heerlijk.
Hier ook! Alleen blijft het niet liggen..quote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef MissBliss het volgende:
Het sneeuwt hier
Nu ga ik even 1 topic teruglezen
*Meezenuwt en duimt!!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG OMG OMG.
Chaotisch in mn hoofd!
Er gaat even iets niet zoals ik gepland had en ik ben van slag geloof ik![]()
Koopgarant huisje wordt toch niet koopgarant verkocht. Zit nu in gebied 'onbetaalbaar voor Maria en vriend" maar makelaar wilde wel voor ons proberen of ie daar "Betaalbaar voor Maria en vriend" van kon maken, dus vriend en ik overleggen.
We kunnen het dan betalen. En dan hebben we nog steeds voor relatief goedkoop een relatief groot oppervlak. En nu issie bellen met makelaar om te vragen of hij het voor ons wil proberen.
OMG. *Bubbelende zenuwen* Huisje! Huiiiiiiisje
SHE haar gedachtes gaan soms net zo snel als het sperma van de kerstman, on prozac, in disneyland, getting laidquote:Op donderdag 4 december 2008 13:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank jullies![]()
Ja he PFDat dacht ik ook al, had er zo'n "Die 68 m2 past niet in mn schoen"-gevoel bij
![]()
We worden vandaag nog gebeld!
*probeert huiswerk-modus weer aan te zetten*
Zeg hee! Ik dacht trouwens heel SHE-aans te ontbijten met mn gekookte eitjes, en nu is het ineens spinazie wat de shizzle is? Ik loop achter![]()
Leukquote:Op donderdag 4 december 2008 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lieve Helga,
Privacy, ken je dat?
Jij krijgt van mij een schop onder je managersgat
Laat Anosmie eens met rust
Wist je dat ik pasgeborenen lust?
Liefs, Sinterklaas
Anders roep je hier de verjaardagen helpen wij ze herinnerenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer een boze vriendin
verjaardag vergeten![]()
ondanks mijn 3 agenda's.
niet gevraagd naar situatie vriendje
ondanks haar uren en uren oeverloos gezanik erover
Misschien moet ik een tamagochi nemen. Daar kan ik gewoon de batterijen uithalen.
Een vriendin van mij zei altijd: "Wortel in de kont - rijmt niet, dicht wel"quote:Op donderdag 4 december 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
LeukIk wou dat ik kon dichten!
Nee hier ook niet. Maar het ziet er wel leuk uit!quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier ook! Alleen blijft het niet liggen..
Niks. Kijk, dat je die verjaardag vergeten bent is stom. Althans, voor haar. Ikzelf weet geen enkele verjaardag uit mijn hoofd behalve die van mij, mijn broertje en mijn wederhelft. Kan je nagaan hoeveel ik er vergeet per jaar. Maar; mensen weten dat. Dus mensen helpen mij herinneren. Zij blij, ik blij.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:33 schreef SHE het volgende:
Het zit me nog wel een beetje dwars hoor. Ik kan er mijn vinger niet op leggen waarom ze dat (weer) zegt.
Omdat ze weet dat ik vroeger echt heel dom deed?
Omdat ze weet dat het een zwakke plek is en ik er nog best eens onzeker over ben?
Of omdat ze echt vind dat ik geen goede vriendin ben?
Ik vind mezelf de tofste vriendin ever namelijk.
ALS ik bel, dan is dat oprecht.
ALS ik iets vraag ook.
Ik bak lekkere taartjes.
Ik geef al mijn kleding weg.
Ik geen steengoede make-up tips
Ik ben lollig.
Ik geef goede adviezen.
Nou, dan klopt het plaatje toch?
Mijn instinctieve reactie is om in de verdediging te schieten en fel van leer te trekken. Maar dat doe ik niet. Ik weet alleen niet wat ik dan wel moet doen.
Ja, ik was bitlord al aan het aanslingerenquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 14:30 schreef Greys het volgende:
Hij zal nu ook wel euh... online verkrijgbaar zijn... MB?![]()
True!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SHE haar gedachtes gaan soms net zo snel als het sperma van de kerstman, on prozac, in disneyland, getting laid
Ik ben bang dat mijn lijstjes strax uit spinazie, ei ,vis en soep gaan bestaanquote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef SHE het volgende:
[..]
True!
Gelukkig gaan spinazie en ei heerlijk samen.
Ik vind altijd veel op mininova.orgquote:Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik was bitlord al aan het aanslingeren
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik de achternicht van de overbuurvrouw van mijn oudtante vind altijd veel op mininova.org
quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 14:41 schreef Merel het volgende:
Ja ik ben dus naar de Mamma Mia meezingbioscoop geweest hè MB, had dat dan gezegd! An was er toevallig ook
Daar kwam ik ook terechtquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind altijd veel op mininova.org
Niet juist, enige wat ijzeropname remt zijn melkproducten en wijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat ei de opname van ijzer uit spinazie moeilijker maakt, weet jij of dat klopt SHE?
ook een fabel, hier is nog geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
IJzer uit dierlijke producten wordt sowieso beter opgenomen, maar ik had ooit iets gehoord dat het uit plantaardige dingen nog moeilijker is als je het combineert met bepaalde dingen. Vis was er volgens mij ook zo eentje, terwijl spinazie en vis ook al zo'n klassieke combinatie is.
Ah, dat valt dan weer mee.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef SHE het volgende:
[..]
ook een fabel, hier is nog geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.
Je kunt vis gewoon met nitraatrijke groenten eten, net als dat je spinazie gewoon weer mag opwarmen.
Oh, vast wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:31 schreef Greys het volgende:
Nou dat gaat lekker DaD, zo voor de feestdagen!
Hopen dat ze allemaal snel weer opknappen!
Bah, dat is pas naar!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:39 schreef kwakveense het volgende:
mn moeder bleek bij een routine check up ineens flinke hartritmestoornissen te hebben...
nu in t traject met bloedverdunners, medicijnen voor t hart, en binnenkort zo'n sessie met stroomschokken om de boel regelmatiger te krijgen.
bah. dat komt zo casual ineens over de telefoon tussendoor. ik vind t maar eng en naar...
Perfecte film voor dit weer en met een beker warme sterrenmixthee.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben net March of the penguins gekeken en nu voel ik me helemaal fluffy..
Ja! leve goeie zussenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:58 schreef Greys het volgende:
Lang leve de zussies he DE! Bij jou dus ook al
Kwak, heel veel plezier.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef kwakveense het volgende:
dudettes, ik ga naar huis! heb t gehad hier. t is al fokking donker en er komt geen klap meer uit mn handjes. vanavond lekker christmas carols instuderen en als t even meezit nog effe de kroeg in. jeuj.
xx
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat vrienden zo met elkaar omgaan. Al die verwijten!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:15 schreef SHE het volgende:
Ik zoek op de een of andere manier mensen op die wellicht zelf egocentrisch zijn en stiekem willen profiteren van het gegeven dat het vroeger weleens anders was gesteld met mijn sociale wenselijkheden.
Dit is namelijk niet de eerste keer dat ik een klaagzang krijg waar je eng van wordt.
Bovendien vind ik dat ze iets met haar onvrede moet doen, ipv erover te zaniken. Misschien dat die boodschap haar eigenlijk dwars zit.
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat vrienden zo met elkaar omgaan. Al die verwijten!Anders koop je een verlaat verjaardagscadeautje voor d'r, bijvoorbeeld een T-shirt met daarop:
How much fun are you to live with?
[ afbeelding ]
![]()
Gordon Ramsay! Fastfood of Gordon Ramsay maakt het makkelijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! Ik wil trouwens misschien een leuk kookboek vragen voor kerst (moet lijstje maken) Dacht zelf aan Jamie Oliver en Nigella Llawson (what's the hype about people!) maar welke is leuker? En welke is enigszins healthy-proof? Als ik foto's van Miss Llawson zie denk ik dat ze heuuul lekker kan koken, maar niet echt healthy
Every relationship needs a hero.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
[quote]Anyway, ik ga morgen voor het verven maar een lief presentje voor haar kopen. Dat is natuurlijk veel toffer dan wachten tot ze boos op me wordt, zodat ik weer kan zeggen ' ZIE JE WEL!! '
Gordon kookt wel beter. Ik ben niet kapot van de combinaties die Jamie verzint.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aah sinds ik Hell's Kitchen zag vind ik Gordon Ramsay niet zo leukIk hou nie zo van schreeuwerds (al zit daar vast genoeg achter, maar ik vond hem gewoon gemeen in die serie
).
Misschien ga ik wel voor een Jamie dan!
Je moet ook naar Kitchen Nightmares kijken (de Britse reeks, niet de Amerikaanse spin-off). Daarin zie je dat hij professioneel, intelligent, doortastend en betrokken is. Zijn eigen personeel is ook aan hem verknocht, en dat blijkt uit hun loyaliteit. Dat laatste hoor je nooit.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aah sinds ik Hell's Kitchen zag vind ik Gordon Ramsay niet zo leukIk hou nie zo van schreeuwerds (al zit daar vast genoeg achter, maar ik vond hem gewoon gemeen in die serie
).
Dat kind had fysiek van mij kunnen zijn, hij lijkt op me!!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Sixth Sense is de enige film ooit waar ik halverwege de bioscoop ben uitgelopen, zo slecht vond ik 'm.
En dat gezicht van dat rotkind met zijn ' I see dead people ' , wekte enorm veel agressie op.
En toch is het zo. Ook van die kleine oogjes en die rare wenkbrauwtjes. Ik vind hem liefquote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm het gaat sowieso in principe om de recepten, en ik hoef er geen cd met zn geblèr bij te luisteren tijdens het koken!
Claudia: ik denk ook wel dat het bij Hell's Kitchen bij de show hoorde dat ie zo deed, al vind ik mensen met pit leuker als ze wat liever doen![]()
Conleche: NEE! Hayley Joel Osment (toch?) lijkt NIET op jou! Wat een irritant hoofd heeft dat jochZo'n mekker-koppie alsof ie nooit blij is met iets
Zo'n kind dat een ijsje krijgt van zn mams en dan zegt "Ik wil niet een ijsje"
Oe! Preiquote:Op donderdag 4 december 2008 18:04 schreef AKnynke het volgende:
ik heb een prei liggen, en wil die eigenijk vanavond opeten. Wat voor lekkers kan ik daarbij koken?
dat deed ik net, maar toen bedacht ik me dat ik weer terugmoest naar m'n statstiek.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha Crucial Co the Creative Killer of Topics!
*aai*![]()
[..]
Oe! PreiIk heb enige tijd geleden ontdekt dat één of ander ovenschotel-pakje best lekker is, maar weet nie of jij die kan krijgen in Zweden! Was volgens mij Maggie ofzo? En dan had je ovenschotel met prei, gehakt, rozijntjes en aardappelschijfjes met een soort kerrie-spul erover! Mjam.
Verder is soep met prei erin ook lekker. Of griekse ovenschotel met prei en fetaOf of of! Zoveel meer
Ik kijk meestal op ah.nl en dan tik ik bij ingredienten 'prei' bijv., en krijg je lekker veel ideetjes.
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef neen het volgende:
Nou, die Dakota Fanning vond ik wel zo irritant in War of the Worlds
"BWAAAAAH, iIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii BWAAAH"
Hahahaha, het kind zit net naar de foto's te kijken en gaat gelijk grommenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!! Goeie samenvatting.
Shut up, you brat! Srsly.
En die foto's zijn echt heel eng!
Ah, het kind is weer terugquote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahaha, het kind zit net naar de foto's te kijken en gaat gelijk grommen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Every relationship needs a hero.
Ik heb ALTIJD behoefte aan chocolaquote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Gaat netjes Maria. Heb jij nou geen last van behoefte aan zoet/snoep? Ik moet bijna ongesteld worden en er ligt chocolade op mn kamer en ik kan al de hele avond nergens anders aan denken. Het is ook veel interessanter dan mijn wiskunde
.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD behoefte aan chocolaNee maar overdag gaat het wel okee, als er genoeg andere dingen in de buurt zijn
(knackebrot enzo) Het Grote Gevaar is naar school gaan, en dan niks anders in de buurt hebben dan automaten met koek en chocola. En dan je brood al op hebben. En vergeten zijn fruit oid mee te nemen. Huu.
Maar ik heb mezelf wel beloofd dat ik in het weekend een stukje van een chocoladeletter mag, in het kader van alles ontzeggen is ook niet goed![]()
En ALLES is interessanter dan wiskunde!
*aai Claudia*
Mijn strategie is: lekkere koffie maken, een paar stukjes heel pure chocolade pakken, op een plek gaan zitten vér van de rest van de reep vandaan, en proberen langzaam te genieten.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Maargoed, wat doe ik dus nu met de chocolade?Zou ik het bij 1 hapje kunnen houden? Of doe ik heel stoer net als jij en eet ik geen zooi en pak ik nu een uhm ... schaaltje sinaasappelsap met lange vingers (die laatste zijn lang niet zo ongezond als chocolade
)
Ach nee, mijn onderzoek gaat daar helemaal niet over. Het is gewoon een van mijn stokpaardjes (ik kan moeiteloos van Aristoteles op Dr Phil overgaan).quote:@Claudia: das echt kut ja. Moet je nu een heel nieuw onderzoek gaan opzetten?
Iddquote:Op donderdag 4 december 2008 20:11 schreef neen het volgende:
Of je eet hem op, of je eet hem niet op. Alles of niet!
Waarom zeg je dat nou, ik wil ook onbezorgd tv kijkenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Zometeen op Net 5 de film Match Point.
Dat lijkt me wel wat! Een thriller-drama met o.a. Scarlet Johansson.
Jullie kijken allemaal naar SYTYCD zeker?
wtf is SYTYCD?? Net een aflevering Gossip Girl gekeken, best leuk. Nu komt het vriendje zo, en ik moet nog boodschappen doen en sinterklaas cadeautjes inpakken....oeps!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys! Dankjewel! Ik kijk zo weinig tv dat ik SYTYCD alweer vergeten was*zet het op*
Mijn vriend bedankt je denk ik niet
ow enne heb je nog gebeld?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef cyclechick het volgende:
Oh ik ben niet echt een nerd... naja misschien een fietsnerd.. (which reminds me... ik moet de fietskoeriers bellen!)
En ik kan ook geen Mc voor m'n vriendje zetten, want ik heb geen vriendje.. Al 2 jaar niet, en vroegah had ik altijd wel een vriendje. Er is iets mis met mij en ik word lelijk en oud![]()
Maar ik heb wel gister twee nieuwe spijkerbroeken van mn zusje gekregen, een was te kort en de ander te klein voor haar. Alleen is de ene te groot voor mij, en de ander ook net te klein, maar das een goede motivatie om nog 3 kilo af te vallen, dan past hij denk ik wel
Zij is zo leuk in Lost in Translation.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Zometeen op Net 5 de film Match Point.
Dat lijkt me wel wat! Een thriller-drama met o.a. Scarlet Johansson.
Dat is zowieso een toffe film!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is zo leuk in Lost in Translation.
ik ga ´t toch niet proberen!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:17 schreef SHE het volgende:
creme fraiche kun je prima over datum eten, zelfs als er schimmel op staat. ( zijn geen slechte schimmels )
Why do you have to point out how stupid everyone is all the time? Had zo een scene uit mijn leven kunnen zijn.quote:
Ik lust helemaal geen zoet en al helemaal geen pepernoten! Ik heb ze in mijn snavel gepropt omdat ik onzeker zat te doen door die troela vanochtend.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Nyn: So You Think You Can Dance!
SHE, doos! Heb je er tenminste wel van genoten? Ook niet zeker?
Endoe
voorzichtig
met
je
haar
anders
sla
ik
je
![]()
Chico, sorry!![]()
Maar jij doet tenminste iets nuttigs
En die van een niet nader te noemen meneerquote:Op donderdag 4 december 2008 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Why do you have to point out how stupid everyone is all the time? Had zo een scene uit mijn leven kunnen zijn.![]()
Jij moet wel geniaal zijn! Dát ga ik doen (zonder de rozijntjes, puur appel en kaneelquote:Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: appel met kaneel in de magnetron!Evt met wat rozijntjes! Is heel kick-ass, bijna appeltaart!
My state of mind vloog vorig jaar werkelijk álle kanten op, toen ik met de pil gestopt was.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:41 schreef SHE het volgende:
Of komt het doordat ik voor de 100e keer met de pil ben gestopt en doe ik daarom wat vreemd ?
Ik moet er echt vanaf, dat spul is zoo slecht.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
My state of mind vloog vorig jaar werkelijk álle kanten op, toen ik met de pil gestopt was.
Dus dat zou heel goed kunnen. Ik werd een labiel hysterisch wief in elk geval
Maar ehm, waarom doe je jezelf dat nou wéér aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |