Als Dude mijn lerares wil spelen wil ik best wel weer in de schoolbankjes bij haar gaan zitten.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Je voelt je weer het kleine jongetje in de schoolbanken?![]()
Hmmm ik vertrouw dat verhaal ook voor geen cent Sigme,quote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef sigme het volgende:
Even onder de aandacht brengen bij de noorderlingen onder de CUL'ers.
[..]
Ik spam ze nog ff een keer, moest ff zoeken..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef DarkElf het volgende:
Kaasplank? heb je een linkje naar je eerste foto's van Japan?
*proest* Succes!quote:Op donderdag 4 december 2008 06:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Wish me luck dames en heren!![]()
Ik moet eerst nog serieus college aan ze geven. Hoop dat de twee medeplichtigen en ik ons lachen kunnen ingouden.![]()
Enfin, later lieve CUL 'ers!![]()
En lief zijn hè kind'ren!
Tnx heb je tip ook genoteerdquote:Op maandag 1 december 2008 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SoL, mijn lievelingsboek is nog steeds 'Laten wij aanbidden' van Ann-Marie MacDonald, echt een enorme aanrader. Titel is saai, achterflap nietszeggend maar de inhoudmooi geschreven en een bijzonder meeslepend verhaal. In het Engels heet het 'On your knees'.
En ik kan me zo voorstellen dat je zonder internet heel erg veel tijd overhoudt, maar internet is voor mij teveel een bron van informatie en communicatie om op te geven.
En ik wilde méér sneeuw op mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |