brrr nou idd, koudquote:Op zondag 30 november 2008 12:24 schreef DarkElf het volgende:morning..
Oh tis middag!
Hai SOL![]()
Gefeliciteerd IsaFijne dag, gaan jullie iets leuks doen samen?
Net heerlijk roerei a la de mr a la Gordon gegeten *yummie en zo eens kijken of we wodka-limoen pudding kunnen makenTis echt zo'n keukenpruts dag met dat ellendige weer zo..
Isa post hier toch niet meer? Niet praten tegen mensen die er niet zijn danquote:Op zondag 30 november 2008 12:24 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd IsaFijne dag, gaan jullie iets leuks doen samen?
right net of er niet druk meegelezen wordtquote:Op zondag 30 november 2008 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Isa post hier toch niet meer? Niet praten tegen mensen die er niet zijn dan
Klinkt lekker dat eitje
MiddagLekker nixen vandaag, behalve badderen, lezen en een stoofpotje maken!
Ik vast wel, eind januari.. maar echt herinneren doe ik het mij nietquote:Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brrr nou idd, koudwel leuk als ´t sneeuwd op je verjaardag
dat heb ik nooit gehad
jamaar jamaar misschien komt ze dan nog eens terugquote:Op zondag 30 november 2008 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Isa post hier toch niet meer? Niet praten tegen mensen die er niet zijn dan
Het lot van is van Charles Lewinsky en De Scaduw van de Wind is van Carlos Ruiz Zafón. Joe Speedboot is dus van Tommy Wieringa.quote:Op zondag 30 november 2008 02:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het Lot van fam Meijer is dat ook van Siebelink? Geef namen Dude. Heb geen inet meer eej, dus ik ga direct naar de boekenwinkel.
Knielen op een bed violen raakte me vooral om hoe je jezelf kan verliezen in een geloof. Ik sta daar absoluut niet open voor, maar ik begrijp het wel, ookal ligt mijn hart meer bij het gevoel van Margje en de kinderen.
Die hoop ik 1 dezer dagen eindelijk eens uit te lezen.quote:Op zondag 30 november 2008 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Het lot van is van Charles Lewinsky.
Wie weetquote:Op zondag 30 november 2008 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
jamaar jamaar misschien komt ze dan nog eens terug
*SOL even pen en papier pakt om te noteren, tnxquote:Op zondag 30 november 2008 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lot van is van Charles Lewinsky en De Scaduw van de Wind is van Carlos Ruiz Zafón. Joe Speedboot is dus van Tommy Wieringa.
Hoelaat eten we morgen ?quote:Op zondag 30 november 2008 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie weet
Het stoofpotje staat heerlijk te pruttelen en te geuren!
[ afbeelding ]
Snel zijn idd, want morgen is het opquote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
morgen? zou er vanavond nog heen gaan
Wat heb je dan voor leuks met Isa gedaan?quote:
Ohhhhhhhhhh en er was niemand wakker om goedemorgen tegen je te zeggen!!!!!!!!quote:
Was gewoon thuis. Hockey hequote:Op maandag 1 december 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor leuks met Isa gedaan?Toch hopelijk wel even exorbotant voor haar gekookt
niet koud genoeg zegt ze dan..quote:Op maandag 1 december 2008 08:25 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemorgen en tevens nog even truste![]()
Is best frisjes buiten.. gisteren was de sneeuw erg leukjammer dat het niet koud genoeg is dan.
En Steer welkom terug![]()
Leuk feessie gehad ?
quote:Op zondag 30 november 2008 13:44 schreef DarkElf het volgende:
right net of er niet druk meegelezen wordt
Moet je niet studeren?quote:Op maandag 1 december 2008 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boeken en eten, count me in![]()
SoL, mijn lievelingsboek is nog steeds 'Laten wij aanbidden' van Ann-Marie MacDonald, echt een enorme aanrader. Titel is saai, achterflap nietszeggend maar de inhoudmooi geschreven en een bijzonder meeslepend verhaal. In het Engels heet het 'On your knees'.
En ik kan me zo voorstellen dat je zonder internet heel erg veel tijd overhoudt, maar internet is voor mij teveel een bron van informatie en communicatie om op te geven.
En ik wilde méér sneeuw op mijn verjaardag
Ja anders bleef het veeeeeeel langer liggen hequote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niet koud genoeg zegt ze dan..
PC herkent de USB-stick wel?quote:Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een usb stick waar belangrijke documenten opstaan, maar wat ik ook probeer ik krijg alleen maar de melding dat de verwisselbare schijf leeg is.... Help!
Ouwe romanticus die je d'r bent.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ouwe romanticus die je d'r bent.![]()
Probeer een data recovery programma zoals: GetDataBack (http://www.runtime.org/).quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hij geeft aan dat er een verwisselbare schijf is aangetroffen. Alleen kan ik geen inhoud vinden, hij geeft zelfs aan dat de usb stick leeg is (en dat is die echt niet!)
quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
Probeer een data recovery programma zoals: GetDataBack (http://www.runtime.org/).
Mocht dat niet werken dan moet je hem donderdag maar meenemen, dan zijn er nog andere oplossingen maar daar heb ik een Linux PC (of OSX PC) voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |