En toch is het zo. Ook van die kleine oogjes en die rare wenkbrauwtjes. Ik vind hem liefquote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm het gaat sowieso in principe om de recepten, en ik hoef er geen cd met zn geblèr bij te luisteren tijdens het koken!
Claudia: ik denk ook wel dat het bij Hell's Kitchen bij de show hoorde dat ie zo deed, al vind ik mensen met pit leuker als ze wat liever doen![]()
Conleche: NEE! Hayley Joel Osment (toch?) lijkt NIET op jou! Wat een irritant hoofd heeft dat jochZo'n mekker-koppie alsof ie nooit blij is met iets
Zo'n kind dat een ijsje krijgt van zn mams en dan zegt "Ik wil niet een ijsje"
Oe! Preiquote:Op donderdag 4 december 2008 18:04 schreef AKnynke het volgende:
ik heb een prei liggen, en wil die eigenijk vanavond opeten. Wat voor lekkers kan ik daarbij koken?
dat deed ik net, maar toen bedacht ik me dat ik weer terugmoest naar m'n statstiek.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha Crucial Co the Creative Killer of Topics!
*aai*![]()
[..]
Oe! PreiIk heb enige tijd geleden ontdekt dat één of ander ovenschotel-pakje best lekker is, maar weet nie of jij die kan krijgen in Zweden! Was volgens mij Maggie ofzo? En dan had je ovenschotel met prei, gehakt, rozijntjes en aardappelschijfjes met een soort kerrie-spul erover! Mjam.
Verder is soep met prei erin ook lekker. Of griekse ovenschotel met prei en fetaOf of of! Zoveel meer
Ik kijk meestal op ah.nl en dan tik ik bij ingredienten 'prei' bijv., en krijg je lekker veel ideetjes.
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef neen het volgende:
Nou, die Dakota Fanning vond ik wel zo irritant in War of the Worlds
"BWAAAAAH, iIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii BWAAAH"
Hahahaha, het kind zit net naar de foto's te kijken en gaat gelijk grommenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!! Goeie samenvatting.
Shut up, you brat! Srsly.
En die foto's zijn echt heel eng!
Ah, het kind is weer terugquote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahaha, het kind zit net naar de foto's te kijken en gaat gelijk grommen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Every relationship needs a hero.
Ik heb ALTIJD behoefte aan chocolaquote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Gaat netjes Maria. Heb jij nou geen last van behoefte aan zoet/snoep? Ik moet bijna ongesteld worden en er ligt chocolade op mn kamer en ik kan al de hele avond nergens anders aan denken. Het is ook veel interessanter dan mijn wiskunde
.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD behoefte aan chocolaNee maar overdag gaat het wel okee, als er genoeg andere dingen in de buurt zijn
(knackebrot enzo) Het Grote Gevaar is naar school gaan, en dan niks anders in de buurt hebben dan automaten met koek en chocola. En dan je brood al op hebben. En vergeten zijn fruit oid mee te nemen. Huu.
Maar ik heb mezelf wel beloofd dat ik in het weekend een stukje van een chocoladeletter mag, in het kader van alles ontzeggen is ook niet goed![]()
En ALLES is interessanter dan wiskunde!
*aai Claudia*
Mijn strategie is: lekkere koffie maken, een paar stukjes heel pure chocolade pakken, op een plek gaan zitten vér van de rest van de reep vandaan, en proberen langzaam te genieten.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Maargoed, wat doe ik dus nu met de chocolade?Zou ik het bij 1 hapje kunnen houden? Of doe ik heel stoer net als jij en eet ik geen zooi en pak ik nu een uhm ... schaaltje sinaasappelsap met lange vingers (die laatste zijn lang niet zo ongezond als chocolade
)
Ach nee, mijn onderzoek gaat daar helemaal niet over. Het is gewoon een van mijn stokpaardjes (ik kan moeiteloos van Aristoteles op Dr Phil overgaan).quote:@Claudia: das echt kut ja. Moet je nu een heel nieuw onderzoek gaan opzetten?
Iddquote:Op donderdag 4 december 2008 20:11 schreef neen het volgende:
Of je eet hem op, of je eet hem niet op. Alles of niet!
Waarom zeg je dat nou, ik wil ook onbezorgd tv kijkenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Zometeen op Net 5 de film Match Point.
Dat lijkt me wel wat! Een thriller-drama met o.a. Scarlet Johansson.
Jullie kijken allemaal naar SYTYCD zeker?
wtf is SYTYCD?? Net een aflevering Gossip Girl gekeken, best leuk. Nu komt het vriendje zo, en ik moet nog boodschappen doen en sinterklaas cadeautjes inpakken....oeps!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys! Dankjewel! Ik kijk zo weinig tv dat ik SYTYCD alweer vergeten was*zet het op*
Mijn vriend bedankt je denk ik niet
ow enne heb je nog gebeld?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef cyclechick het volgende:
Oh ik ben niet echt een nerd... naja misschien een fietsnerd.. (which reminds me... ik moet de fietskoeriers bellen!)
En ik kan ook geen Mc voor m'n vriendje zetten, want ik heb geen vriendje.. Al 2 jaar niet, en vroegah had ik altijd wel een vriendje. Er is iets mis met mij en ik word lelijk en oud![]()
Maar ik heb wel gister twee nieuwe spijkerbroeken van mn zusje gekregen, een was te kort en de ander te klein voor haar. Alleen is de ene te groot voor mij, en de ander ook net te klein, maar das een goede motivatie om nog 3 kilo af te vallen, dan past hij denk ik wel
Zij is zo leuk in Lost in Translation.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Zometeen op Net 5 de film Match Point.
Dat lijkt me wel wat! Een thriller-drama met o.a. Scarlet Johansson.
Dat is zowieso een toffe film!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is zo leuk in Lost in Translation.
ik ga ´t toch niet proberen!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:17 schreef SHE het volgende:
creme fraiche kun je prima over datum eten, zelfs als er schimmel op staat. ( zijn geen slechte schimmels )
Why do you have to point out how stupid everyone is all the time? Had zo een scene uit mijn leven kunnen zijn.quote:
Ik lust helemaal geen zoet en al helemaal geen pepernoten! Ik heb ze in mijn snavel gepropt omdat ik onzeker zat te doen door die troela vanochtend.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Nyn: So You Think You Can Dance!
SHE, doos! Heb je er tenminste wel van genoten? Ook niet zeker?
Endoe
voorzichtig
met
je
haar
anders
sla
ik
je
![]()
Chico, sorry!![]()
Maar jij doet tenminste iets nuttigs
En die van een niet nader te noemen meneerquote:Op donderdag 4 december 2008 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Why do you have to point out how stupid everyone is all the time? Had zo een scene uit mijn leven kunnen zijn.![]()
Jij moet wel geniaal zijn! Dát ga ik doen (zonder de rozijntjes, puur appel en kaneelquote:Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: appel met kaneel in de magnetron!Evt met wat rozijntjes! Is heel kick-ass, bijna appeltaart!
My state of mind vloog vorig jaar werkelijk álle kanten op, toen ik met de pil gestopt was.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:41 schreef SHE het volgende:
Of komt het doordat ik voor de 100e keer met de pil ben gestopt en doe ik daarom wat vreemd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |