En toch is het zo. Ook van die kleine oogjes en die rare wenkbrauwtjes. Ik vind hem liefquote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm het gaat sowieso in principe om de recepten, en ik hoef er geen cd met zn geblèr bij te luisteren tijdens het koken!
Claudia: ik denk ook wel dat het bij Hell's Kitchen bij de show hoorde dat ie zo deed, al vind ik mensen met pit leuker als ze wat liever doen![]()
Conleche: NEE! Hayley Joel Osment (toch?) lijkt NIET op jou! Wat een irritant hoofd heeft dat jochZo'n mekker-koppie alsof ie nooit blij is met iets
Zo'n kind dat een ijsje krijgt van zn mams en dan zegt "Ik wil niet een ijsje"
Oe! Preiquote:Op donderdag 4 december 2008 18:04 schreef AKnynke het volgende:
ik heb een prei liggen, en wil die eigenijk vanavond opeten. Wat voor lekkers kan ik daarbij koken?
dat deed ik net, maar toen bedacht ik me dat ik weer terugmoest naar m'n statstiek.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha Crucial Co the Creative Killer of Topics!
*aai*![]()
[..]
Oe! PreiIk heb enige tijd geleden ontdekt dat één of ander ovenschotel-pakje best lekker is, maar weet nie of jij die kan krijgen in Zweden! Was volgens mij Maggie ofzo? En dan had je ovenschotel met prei, gehakt, rozijntjes en aardappelschijfjes met een soort kerrie-spul erover! Mjam.
Verder is soep met prei erin ook lekker. Of griekse ovenschotel met prei en fetaOf of of! Zoveel meer
Ik kijk meestal op ah.nl en dan tik ik bij ingredienten 'prei' bijv., en krijg je lekker veel ideetjes.
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef neen het volgende:
Nou, die Dakota Fanning vond ik wel zo irritant in War of the Worlds
"BWAAAAAH, iIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii BWAAAH"
Hahahaha, het kind zit net naar de foto's te kijken en gaat gelijk grommenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!! Goeie samenvatting.
Shut up, you brat! Srsly.
En die foto's zijn echt heel eng!
Ah, het kind is weer terugquote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahaha, het kind zit net naar de foto's te kijken en gaat gelijk grommen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Every relationship needs a hero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |