Dat klinkt niet zo heel goedkoop, maar vooruitquote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
325 gram spinazie trouwens!! Ja en het was nog goedkoop ook!!! 6 euro incl een doos eieren en een pak coolbest sinaasappel light.
Voor 2 personenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo heel goedkoop, maar vooruit
Ik vind ontbijten een stuk makkelijker geworden sinds ik dat met spinazie doe. Paar blokjes uit pak schudden s'ochtends, ff magnotronic en klaar is klara.
En ik ga het steeds lekkerder vinden. Vooral die opkikker die je ervan krijgt is heerlijk.
Hier ook! Alleen blijft het niet liggen..quote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef MissBliss het volgende:
Het sneeuwt hier
Nu ga ik even 1 topic teruglezen
*Meezenuwt en duimt!!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG OMG OMG.
Chaotisch in mn hoofd!
Er gaat even iets niet zoals ik gepland had en ik ben van slag geloof ik![]()
Koopgarant huisje wordt toch niet koopgarant verkocht. Zit nu in gebied 'onbetaalbaar voor Maria en vriend" maar makelaar wilde wel voor ons proberen of ie daar "Betaalbaar voor Maria en vriend" van kon maken, dus vriend en ik overleggen.
We kunnen het dan betalen. En dan hebben we nog steeds voor relatief goedkoop een relatief groot oppervlak. En nu issie bellen met makelaar om te vragen of hij het voor ons wil proberen.
OMG. *Bubbelende zenuwen* Huisje! Huiiiiiiisje
SHE haar gedachtes gaan soms net zo snel als het sperma van de kerstman, on prozac, in disneyland, getting laidquote:Op donderdag 4 december 2008 13:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank jullies![]()
Ja he PFDat dacht ik ook al, had er zo'n "Die 68 m2 past niet in mn schoen"-gevoel bij
![]()
We worden vandaag nog gebeld!
*probeert huiswerk-modus weer aan te zetten*
Zeg hee! Ik dacht trouwens heel SHE-aans te ontbijten met mn gekookte eitjes, en nu is het ineens spinazie wat de shizzle is? Ik loop achter![]()
Leukquote:Op donderdag 4 december 2008 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lieve Helga,
Privacy, ken je dat?
Jij krijgt van mij een schop onder je managersgat
Laat Anosmie eens met rust
Wist je dat ik pasgeborenen lust?
Liefs, Sinterklaas
Anders roep je hier de verjaardagen helpen wij ze herinnerenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer een boze vriendin
verjaardag vergeten![]()
ondanks mijn 3 agenda's.
niet gevraagd naar situatie vriendje
ondanks haar uren en uren oeverloos gezanik erover
Misschien moet ik een tamagochi nemen. Daar kan ik gewoon de batterijen uithalen.
Een vriendin van mij zei altijd: "Wortel in de kont - rijmt niet, dicht wel"quote:Op donderdag 4 december 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
LeukIk wou dat ik kon dichten!
Nee hier ook niet. Maar het ziet er wel leuk uit!quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier ook! Alleen blijft het niet liggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |