Wat een mooie foto's!quote:Op donderdag 4 december 2008 08:26 schreef kaasplankje het volgende:
Niet hier klikken
[CUL SC] Nummer zoveel alweer: Lekkere vis is niet vies
Ik vraag me dan af he... hoe wéét je zoiets?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
heineken is ook vies overigens, vind ik, maar bavaria is nog erger dan je eigen pis op drinken
Gelderse arrogantiequote:Op donderdag 4 december 2008 09:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh allen
Nog even teruggelezen van gisteravond:
[..]
Ik vraag me dan af he... hoe wéét je zoiets?
Mijn vriend is ook nerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))
Bestaat dat nog steeds?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:45 schreef kwakveense het volgende:
(en mcbath heeft de wijn weer meegenomen)
ik kan het met slechts zo voorstellen dat dat zo isquote:
Bavaria heb ik weleens gedronken ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het met slechts zo voorstellen dat dat zo is
ik neem aan dat je wel eens bavaria gedronken hebt![]()
Mijn vriend scoorde er aardig mee toen hij hem voor het eerst naar de helpdesk aanhad, ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe. Dat no, I will not fix your computer wil ik ook. Denk dat dat wel representatief staat bij een helpdesk.
ik vind jouw vriendje tof.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vriendje is denk ik een McNerdy
Lieve Helga,quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Tinkepink het volgende:IK las het verkeerd Ansomie. Ik dacht dat je een gedicht voor Helga aan het schrijven was
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:56 schreef Syrena het volgende:
Muis je kunt keigoed dichtenIk heb gisteren nog eitjes staan koken
Inderdaad!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Tinkepink het volgende:IK las het verkeerd Ansomie. Ik dacht dat je een gedicht voor Helga aan het schrijven was
Hardlopen is verschrikkelijk de eerste keer. En dan denk je dat het de tweede en derde keer beter gaat: dus nietquote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zojuist gaan hardlopen. Daar heb ik maar één ding over te zeggen:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
metrum?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef Esse_est het volgende:
Oh! Ben meteen benieuwd naar het groepje met wie jullie gaan sinterklazen...
Vind het een mooi vers, maar je zou nog even naar het metrum kunnen kijken.
Ik zou een vers als dit inderdaad proberen zo laat mogelijk te plannen. Kan je er niet nog een opdrachtje in frotten dat hij ze even moet passen ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
metrum?tegen de tijd dat we cadeaus doen is iedereen dronken
![]()
Er is een simpele oplossing: schuld bekennen. Het is ook niet zo lief van je natuurlijk! Als je tegen je vrienden al niet overloos kunt zaniken...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer een boze vriendin
verjaardag vergeten![]()
ondanks mijn 3 agenda's.
niet gevraagd naar situatie vriendje
ondanks haar uren en uren oeverloos gezanik erover
Misschien moet ik een tamagochi nemen. Daar kan ik gewoon de batterijen uithalen.
Ze mocht wel zaniken, heeft ze ook gedaan. Ik ben volgens haar alleen vergeten ernaar te vragen. ( de status )quote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing: schuld bekennen. Het is ook niet zo lief van je natuurlijk! Als je tegen je vrienden al niet overloos kunt zaniken...
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
over gedichten gesproken: de mijne is bijna klaar voor vanavond! Het slachtoffer vroeg handboeien
Ik heb altijd de meest gecompliceerde en uitgedachte gedichten. Helaas gebruiken mensen als ze gedichtjes voorlezen nooit leestekens en vallen al mijn prachtige klankrijmen etc totaal op de verkeerde plek waardoor het hele geheel niet meer klinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Is dat zo? Ik ken je niet anders dan als iemand die regelmatig vraagt naar stand van zaken, en dat is ontzettend lief en attent.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef SHE het volgende:
Ze mocht wel zaniken, heeft ze ook gedaan. Ik ben volgens haar alleen vergeten ernaar te vragen. ( de status )
Dat soort 'logische' stappen, daar sta ik gewoon niet bij stil.
Ach, als je vrienden je al niet een vergeten verjaardag kunnen vergeven...quote:Ik ga wel weer braaf door het stof. Die verjaardag vergeten was natuurlijk heel ernstig,
Verschrikkelijk is dat he!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meest gecompliceerde en uitgedachte gedichten. Helaas gebruiken mensen als ze gedichtjes voorlezen nooit leestekens en vallen al mijn prachtige klankrijmen etc totaal op de verkeerde plek waardoor het hele geheel niet meer klinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |