abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63726946

Het vorige deel: Slank de winter in #348 SNOTVERGEME!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_63726955
You can do it
  woensdag 3 december 2008 @ 15:37:30 #4
236335 neen
schone schijn
pi_63727007
Hoi.
het lijkt niet wat het is
pi_63727036
De OP is nu paars, dat is even wennen.

Ik vind het ook koud.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:39:21 #6
331 Merel
Be here now.
pi_63727048
TVP

Ik heb het echt retedruk, niet normaal.

Maar... maandag of dinsdag krijgt ik bericht of ik door ben naar de volgende sollicitatieronde, en ze konden alvast verklappen dat dat zéér waarschijnlijk het geval gaat zijn!

Ik zag alleen in de gauwigheid dat Anos een afwijzing binnen had? Balen!

En verder blijf ik moeite houden om jullie te volgen, dus sorry als ik nu allerlei hele belangrijke dingen oversla!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 3 december 2008 @ 15:39:37 #7
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63727053
ik heb het ook koud. hempje aan, nog een hempje overheen, trui met lange mouwen, dikke capuchontrui en een deken over me heen. En nog is het koud. blegh.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63727080
Woah dit zou mijn chill dag worden, beetje lezen, beetje opruimen, beetje fokken.
Heb ik net afgesproken om
1. te gaan fitnessen
2. te gaan zonnebanken
3. te gaan koken
4. 1x een uur te reizen
5. nog een x een uur te reizen
6. nog 2 uur te gaan studeren
7. de logeren
8. dus ook spullen mee te nemen voor een dag van 8:30 tot 17:30 zonder pauze
9. en daarna afgesproken om gelijk weer iets te doen

en nu loop ik een beetje vast want ik trek dat niet zo goed. Dus ga ik op m'n dooie gemakje m'n spullen zoeken, in tasjes stoppen en dan rustiggg een uurtje reizen. Dan wat eten en een beetje leren.

Hoe doen normale mensen dit, nachtjes weg? Bij mij het ultieme stress ding! Op twee staat lang reizen
pi_63727100
Oh en op 3 staan feestjes waar ik er leuk uit moet zien
  woensdag 3 december 2008 @ 15:41:47 #10
236335 neen
schone schijn
pi_63727101
Ik heb het ook koud dikke laag spek, shirt, trui en de verwarming getuned @ 20 maar niets helpt
pi_63727141
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:

Hee, dat klinkt best lekker! welk bedrijf had de afwijzing gedaan? .
Zelfverzonnen en hopelijk te nassen. Ik vertel het vanaaf. Jouw baas én de Hoeras. Allemaal! Ben weer terug bij 0. Gofter. En zuks.
Fok!bejaarde
pi_63727216
Balen Anosmie.
pi_63727256
Vanuit m'n Belgische bedje.

Lijstje van gisteren:

O: eitje, rosbief
L: restje spaghetti
T: wodka, katjang
D: spinaziesoep met een zachtgekookt eitje en vanille-ijs toe
T: 2 mandarijntjes

Vandaag doe ik het een stuk slechter:

O: eitje
T: mandarijntje
L: 3 time out granenkoekjes
T: groot stuk speculaasbrok

Als ik ziek ben heb ik trek in zoet blijkbaar
pi_63727299
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De OP is nu paars, dat is even wennen.

Ik vind het ook koud.
De OP is paars? Dat stel je toch zelf in bij je opties?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 3 december 2008 @ 15:52:29 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63727349
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Hoe doen normale mensen dit, nachtjes weg? Bij mij het ultieme stress ding! Op twee staat lang reizen
Ik doe:
-kleding aan die de volgende dag ook nog kan, eventueel een schoon shirtje of een ander rokje ofzo mee.
-schoon ondergoed mee
-mini toilettasje met dagcreme en watjes (kun je ook make up mee verwijderen), tandenpoetszooi, pil, haarborstel. shampoo jat ik altijd van de badkamer waar ik te gast ben, tenzij ik mn haar niet hoef te wassen. poeder/compact en mascararoller, lipgloss zit altijd al in mn tasje,

dit alles moet in mn handtas passen of anders neem ik een rugzakje mee.
als ik een rugzakje meeneem neem ik ook een pyama mee, want das lekker warm...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:52:45 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63727354
beterschap co!
pi_63727368
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De OP is paars? Dat stel je toch zelf in bij je opties?
Ja, maar ik moet er even aan wennen.
pi_63727486
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ik doe:
-kleding aan die de volgende dag ook nog kan, eventueel een schoon shirtje of een ander rokje ofzo mee.
-schoon ondergoed mee
-mini toilettasje met dagcreme en watjes (kun je ook make up mee verwijderen), tandenpoetszooi, pil, haarborstel. shampoo jat ik altijd van de badkamer waar ik te gast ben, tenzij ik mn haar niet hoef te wassen. poeder/compact en mascararoller, lipgloss zit altijd al in mn tasje,

ZO! Grote handtas?

Beterschap in Belgie.
  woensdag 3 december 2008 @ 16:03:55 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63727606
*ril*

En weer aan het werk. Ben bezig met een stomme tekst over perspectief. Hoe heet dat ook alweer, zo'n muurschildering waarbij het lijkt alsof je uitzicht heb op bijvoorbeeld de zee? Kom niet op het woord.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 3 december 2008 @ 16:04:20 #20
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63727617
Het hangt er vanaf waar ik ga slapen PF! Als ik naar het vriendje ga neem ik een schone onderbroek, pil en tandenborstel mee. (En m'n sloffen ). Ik zorg dat ik kleren aanheb die ik de volgende dag nog een keer aankan.

Dit weekend vlieg ik naar huis, en dan hou ik het heel minimalistisch, omdat ik alleen maar met handbagage vlieg, en daar ook nog cadeautjes in moeten. Doe dus een spijkerbroek aan, en neem een schoon truitje en een schone onderbroek mee, plus klein toilettasje. (En m'n sloffen! )

Oh, en beterschap Co, en balen Anosmie! Jij werkte toch met Helga, of vergis ik me nu heel erg?
pi_63727646
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ik doe:
-schoon ondergoed mee

Ik mis eten, sportkleding, boeken en een laptop
Ennn ik kleed me naar hoe ik me voel. Maar op zich ik neem ook mee wat jij meeneemt + bovenstaande.
pi_63727659
Oh en arme anos, weer terug naar de hel(ga)
  woensdag 3 december 2008 @ 16:07:18 #23
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63727707
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah dit zou mijn chill dag worden, beetje lezen, beetje opruimen, beetje fokken.
Heb ik net afgesproken om
[blablabla]
Ik heb voor alle activiteiten een eigen tas, 1 voor sporten, 1 voor werk, enz. In die tas zit dan alles wat je nodig hebt dus hoef ik er alleen kleding in te mikken en GO!
pi_63727716
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
*ril*

En weer aan het werk. Ben bezig met een stomme tekst over perspectief. Hoe heet dat ook alweer, zo'n muurschildering waarbij het lijkt alsof je uitzicht heb op bijvoorbeeld de zee? Kom niet op het woord.
Trompe l'oeil, bedoel je dat?
  woensdag 3 december 2008 @ 16:10:11 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63727782
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Trompe l'oeil, bedoel je dat?
Ja! Dank je! Is het eigenlijk een gangbaar en algemeen bekend woord? Ik heb het in mijn passieve woordenschat, maar kennen 15-jarigen de betekenis van dit woord ook?
pi_63727832
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja! Dank je! Is het eigenlijk een gangbaar en algemeen bekend woord? Ik heb het in mijn passieve woordenschat, maar kennen 15-jarigen de betekenis van dit woord ook?
Dat weet ik eigenlijk niet, maar zou er geen Nederlands synoniem voor weten. Volgens mij wist ik het wel toen ik 15 was, maar zeker weten doe ik dat niet...
  woensdag 3 december 2008 @ 16:12:28 #27
331 Merel
Be here now.
pi_63727834
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik heb voor alle activiteiten een eigen tas, 1 voor sporten, 1 voor werk, enz. In die tas zit dan alles wat je nodig hebt dus hoef ik er alleen kleding in te mikken en GO!
Ja maar jij bent een man, jij moet je mond houden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63727843
Goh mijn energiebedrijf vindt eindelijk ook dat ¤172,- in de maand aan voorschot wat aan de hoge kant is
Joh zou je denken?
The way you rock'n'roll
  woensdag 3 december 2008 @ 16:12:55 #29
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63727846
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
*ril*

Bij 'uitzicht op zee' moet ik meteen hieraan denken

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 3 december 2008 @ 16:14:24 #30
148689 Muis006
pi_63727876
Dubbel
  woensdag 3 december 2008 @ 16:14:37 #31
148689 Muis006
pi_63727886
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef Muis006 het volgende:
En definitief lijstje!

O: Vruchtensap
L: 2 volkoren boterhammen met 2 hardgekookte eitjes
D: spaghetti met rode saus
pi_63727895
Ik betaal momenteel veul te weinig aan voorschot. Vorig jaar ben ik door een verbouwing een maand of 4 niet in mijn huis geweest en kreeg toen 500 euro terug en daar hebben ze m'n nieuwe maandbedrag op gebaseerd. Ik betaalde vroeger iets van 105 en nu nog 68 of zo. Ik vrees dat ik behoorlijk wat moet gaan bijbetalen.......
  woensdag 3 december 2008 @ 16:15:11 #33
148689 Muis006
pi_63727897
Ik kan er niet mee omgaan
  woensdag 3 december 2008 @ 16:15:57 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63727920
quote:

[..]

Ik heb er nog nooit van gehoord!
pi_63728033
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Op zich best handig maar ik ben een vrouw
pi_63728046
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef conleche het volgende:
Ik betaal momenteel veul te weinig aan voorschot. Vorig jaar ben ik door een verbouwing een maand of 4 niet in mijn huis geweest en kreeg toen 500 euro terug en daar hebben ze m'n nieuwe maandbedrag op gebaseerd. Ik betaalde vroeger iets van 105 en nu nog 68 of zo. Ik vrees dat ik behoorlijk wat moet gaan bijbetalen.......
Oh ja dat is ook mooi klote, zo'n situatie.
Maar ik mag hopen dat ik ¤500,- terug krijg in februari. Volgens die dude aan de telefoon zat ik met vijf termijnen al aan mijn gehele verwachte jaarbedrag ongeveer
The way you rock'n'roll
pi_63728061
quote:
Ik kan mijn voorschot zelf ophogen En maar goed ook, mijn schatting was prima, die van hun veel te laag.
15 jarigen en trompe l'oeil? Ik zou er niet op gokken Misschien tussen haakjes "gezichtsbedrog' erbij?

PF> Ik ben keislecht in nachtjes weg en feestjes. Dus die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden meestal
Als ik een tas moet inpakken dan merk ik meteen of ik stress heb. Als ik stress heb dan probeer ik echt voor alle situaties die ik kan bedenken iets mee te nemen en dan zit ik met een bomvolle tas waar 90% niet van gebruikt wordt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 december 2008 @ 16:24:38 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63728113
Wat betalen jullie weinig voor energie
Wij betalen ¤ 250 voor gas of olie (we hebben net de olietank eruit gegooid en verwarmen nu met gas) en ongeveer ¤ 80 voor elektriciteit. Water weet ik eigenlijk niet. Ook veel.

En voor nachtjes weg heb ik een standaarduitrustig. Eén voor zakelijke reisjes en één voor plezierreisjes (beide in zomer en winterversie). Ik hoef eigenlijk nooit na te denken wat ik meeneem, al wordt de tas wel af en toe geupdate.
pi_63728117
Goedemiddag meiden, ik ben weer thuis (laatste hoorcollege maar laten schieten)
Vanavond weer dansen alleen heb ik het idee dat die blaasontsteking toch niet helemaal weg is echt vervelend
pi_63728166
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Wij betalen ¤ 250 voor gas of olie (we hebben net de olietank eruit gegooid en verwarmen nu met gas) en ongeveer ¤ 80 voor elektriciteit. Water weet ik eigenlijk niet. Ook veel.
Mwah ik vind het meer dan zat voor in mijn uppie hoor. Ik betaal de helft van wat jij voor 4 man moet ophoesten.
Water betaal ik 20 euro in de twee maanden ongeveer.
The way you rock'n'roll
pi_63728215
quote:
Waarom heb je dat niet bijgesteld dan?
En kan toch ook nog, is de afrekening niet in juli ofzo?
pi_63728230
quote:

[..]

Er zijn zelfs 26-jarige die het woord niet kennen.
ik dus
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 16:29:13 #43
163650 Greys
pi_63728237
Even snel vanaf het werk:

Muis en haar ode aan Het Ei!
Ik heb nu trek in een eitje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63728254
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mijn afrekening is in februari
The way you rock'n'roll
  woensdag 3 december 2008 @ 16:31:03 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63728275
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef Erik het volgende:

[..]

Er zijn zelfs 26-jarige die het woord niet kennen.
ik dus
Oke, dan omschrijf ik het wel.
pi_63728307
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:

En voor nachtjes weg heb ik een standaarduitrustig. Eén voor zakelijke reisjes en één voor plezierreisjes (beide in zomer en winterversie). Ik hoef eigenlijk nooit na te denken wat ik meeneem, al wordt de tas wel af en toe geupdate.
Ik heb het nu alleen over mijn eigen huisje he, dat is ongeveer 70 m2 en ik ben daar ook heel vaak niet. In Belgie stoken we ook op mazouth en het gas komt uit flessen. En dan moeten we aan electriciteit alleen 500 euro per 3 maanden betalen. Of we, we, dat betaalt de meneer.
pi_63728318
Ik heb het niet koud Maar ik kom ook net van buiten.
Zo, nu maar eens even stofzuigen...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 3 december 2008 @ 16:34:02 #48
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63728351
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een man, jij moet je mond houden
pi_63728354
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik kan wel dood zijn tegen die tijd en dan is het mooi meegenomen!!

De werkelijke reden is, dat ik daar niet zo georganiseerd in ben. Ik zie tegen die tijd wel weer........
pi_63728374
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:

[..]

De werkelijke reden is, dat ik daar niet zo georganiseerd in ben. Ik zie tegen die tijd wel weer........
Haha wat een ad rem antwoord Co
The way you rock'n'roll
  woensdag 3 december 2008 @ 16:43:06 #51
148689 Muis006
pi_63728569
Ik heb opeens zin in dingen die ik al heel lang niet meer heb gehad zoals pringles en bonbons!

Gelukkig hebben we dat niet in huis.
pi_63728628
quote:

LOL
Volgens mij heb jij toch een heel ander budget dan ik.
Ik kan me een paar honderd euro aan onverwachte kosten niet veroorloven.
Een paar laarzen kopen van ¤ 300 zou niet eens in me opkomen.
pi_63728696
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

LOL
Als je niet zelf je termijnbedrag verlaagd hebt mag je het in termijnen terug betalen.
Mij stelden ze een termijnbedrag van ¤266,- voor. Ik zei ja dag maak er maar ¤150,- van.
Ik woon er sinds november en de eindafrekening komt in februari. Tja toen had ik alleen maar gestookt en geen zomermaanden gehad dus toen moest ik ¤300,- ophoesten wat ik niet in termijnen mocht betalen want zelf het bedrag verlaagd destijds. Plus dat het termijnbedrag nog eens met ¤20 euro omhoog ging.
Inmiddels hebben ze mijn verbruik over een heel jaar gezien en nu vinden ze het zelf ook wel een beetje aan de hoge kant allemaal. Kortom ik verwacht een bulk geld in februari, niet normaal meer
The way you rock'n'roll
pi_63728738
quote:

[..]

! Arme heer C. Die staat met de rouwtranen in zn ogen straks een schilderij in elkaar te draaien om Co dr schulden af te betalen.
Fok!bejaarde
pi_63728784
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

LOL
Ik had vroeger ook geen cent te makken hoor. En dat ging ook prima. Maar als er meer binnen komt, dan geef je ook meer uit, zo simpel is het. Ik zou ook best terug kunnen naar veel minder. Hoewel ik wel moet zeggen dat de vaste lasten waar je niet onderuit kunt, toch wel behoorlijk hoog zijn!!
pi_63728797
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:50 schreef Anosmie het volgende:

[..]

! Arme heer C. Die staat met de rouwtranen in zn ogen straks een schilderij in elkaar te draaien om Co dr schulden af te betalen.
pi_63728831
En dat gegoochel met termijnbedragen (door de energieleverancier in dit geval) kostte mij afgelopen zomer 400 euro. . WoonEnergie regelt de goedkoopste leverancier.. my ass!! Ik zit per 1/1 gewoon bij Nuon.
Fok!bejaarde
pi_63728854
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kan mijn voorschot zelf ophogen En maar goed ook, mijn schatting was prima, die van hun veel te laag.
15 jarigen en trompe l'oeil? Ik zou er niet op gokken Misschien tussen haakjes "gezichtsbedrog' erbij?

PF> Ik ben keislecht in nachtjes weg en feestjes. Dus die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden meestal
Als ik een tas moet inpakken dan merk ik meteen of ik stress heb. Als ik stress heb dan probeer ik echt voor alle situaties die ik kan bedenken iets mee te nemen en dan zit ik met een bomvolle tas waar 90% niet van gebruikt wordt.

Oh je bent net mij, maar dan erger. Of misschien ook niet

Ik ga er van door, ik had er zo als altijd nu al lang moeten zijn
pi_63728877
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je niet zelf je termijnbedrag verlaagd hebt mag je het in termijnen terug betalen.
Mij stelden ze een termijnbedrag van ¤266,- voor. Ik zei ja dag maak er maar ¤150,- van.
Ik woon er sinds november en de eindafrekening komt in februari. Tja toen had ik alleen maar gestookt en geen zomermaanden gehad dus toen moest ik ¤300,- ophoesten wat ik niet in termijnen mocht betalen want zelf het bedrag verlaagd destijds. Plus dat het termijnbedrag nog eens met ¤20 euro omhoog ging.
Dat is wel lullig gegaan dan.

Ze wilden mij ¤ 45,00 laten betalen voor een rijtjeshuis met drie slaapkamers.
Het huis stond al zeven maanden leeg (lang voor sociale woningbouw, maar het huis was dan ook van top tot teen roze), en daar werd het nieuwe termijnbedrag incl verhoging op gebasseerd.
Ik wilde het bedrag naar ¤ 135 verhogen, maar dat mocht niet.
Je mocht maar een bepaald percentage omhoog om te voorkomen dat je hen als spaarrekening gebruikt ofzo.
Ik heb net zolang gedramd en gezeurd tot het wel mocht.
quote:
Inmiddels hebben ze mijn verbruik over een heel jaar gezien en nu vinden ze het zelf ook wel een beetje aan de hoge kant allemaal. Kortom ik verwacht een bulk geld in februari, niet normaal meer
Bulken met geld zijn fijn.
Volgens mij heb je inderdaad gelijk dat het februari is.
Zal bij mij wel niet zoveel zijn, maar een paar tientjes zijn ook leuk.
pi_63728968
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef conleche het volgende:
Ik had vroeger ook geen cent te makken hoor. En dat ging ook prima. Maar als er meer binnen komt, dan geef je ook meer uit, zo simpel is het. Ik zou ook best terug kunnen naar veel minder. Hoewel ik wel moet zeggen dat de vaste lasten waar je niet onderuit kunt, toch wel behoorlijk hoog zijn!!
Ik ben ook wel eens rijker geweest hoor.
En toen had ik ook een Mac staan, ging ik regelmatig uit eten of op vakantie en maakte ik me nergens zorgen over.
Maar scheiden is nu eenmaal een dure hobby.
Ik moet zeggen dat ik het nu wel fijn vind om eenvoudig te leven.
pi_63729022
¤45,- voor een rijtjeshuis
En dat van dat percentage omhoog is normaal ook bij omlaag maar ik kon zonder meer er ruim ¤100,- vanaf halen. Achteraf gezien ook niet handig maar ja.
Fijn om te horen dat drammen toch nog effect kan hebben ook

Oh en van top tot teen roze Dat heeft je wat uurtjes klussen gekost?
The way you rock'n'roll
  woensdag 3 december 2008 @ 17:01:12 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63729047
mijn bedrag eerste maand (automatisch) was 5 euro toen ben ik maar even gaan bellen....

nu staat t op 112, ik mag over een maandje bellen dan weten ze mn winterverbruik, en dan kunnen ze eventueel nog bijstellen. (groene energie van greenchoice, is standaard kwart cent per kuub/kwh goedkoper dan de regioleverancier (nuon, hier tevens netbeheerder). afrekening gaat via geenchoice, standen via nuon, heel makkelijk allemaal)
pi_63729077
Als ik zou scheiden zou ik ook minder luxe hebben, dat is waar. Wel zorg ik er voor dat ik m'n eigen luxe dingen betaal. Dus m'n eigen computer, m'n eigen laarzen en dat soort shit. Zodat ik niet het gevoel heb dat ik misbruik maak van Meneer C's geld. Dat onafhankelijke zit er bij mij echt ingeramd. We hebben ook geen gezamelijke rekening of zo.
pi_63729081
Ik zou graag ook slank de zomer ingaan!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63729096
Aangezien ik helemaal niet over dit onderwerp kan meepraten *dom blondje*
Dan maar even mijn lijstje (heel slecht):

O: allbran met halfvolle melk
T: peer
T: appel
T: 2x evergreen
A: spaghetti met pangafilet
pi_63729097
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:

Jij bent snel!!
pi_63729136
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Muahahaha
The way you rock'n'roll
pi_63729156
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS

Wie stemt er even op jullie mede SC'er (ikke dus ) ?
  woensdag 3 december 2008 @ 17:09:10 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_63729270
whehehe, smiecht!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 3 december 2008 @ 17:09:19 #70
148689 Muis006
pi_63729279
Ik heb eigenlijk nooit geldproblemen..

Het heeft me veel moeite gekost om een bijbaan te vinden en voordat ik werkte had ik altijd rond de 100 euro over. Ik spaarde ook niet echt iets want er kwam amper iets binnen. Maar nu ik dus een bijbaan heb, heb ik een dikke spaarrekening ik zet iedere maand rond de 150-200 euro opzij (behalve deze maand, want er moeten cadeaus gekocht worden) duss rijke Muis
pi_63729434
Ook mijn lijstje dan maar:
O: Geen tijd voor
T: Friet
A: Wat de pot schaft (meestal wel gezond)
  woensdag 3 december 2008 @ 17:17:27 #72
148689 Muis006
pi_63729463
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb opeens zin in dingen die ik al heel lang niet meer heb gehad zoals pringles en bonbons!

Gelukkig hebben we dat niet in huis.
Ja echt he!

SMSt mijn mr. net dat het cadeau dat ik voor z'n moeder koop meevalt qua prijs. Dus ik heb nog 10 euro te besteden. Zegt ie: "koop anders een doosje bonbons voor haar, dat vindt ze heerlijk"

Dus nu moet ik morgen naar de bonbonwinkel
  woensdag 3 december 2008 @ 17:26:44 #73
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63729693
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63729701
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit geldproblemen..

Het heeft me veel moeite gekost om een bijbaan te vinden en voordat ik werkte had ik altijd rond de 100 euro over. Ik spaarde ook niet echt iets want er kwam amper iets binnen. Maar nu ik dus een bijbaan heb, heb ik een dikke spaarrekening ik zet iedere maand rond de 150-200 euro opzij (behalve deze maand, want er moeten cadeaus gekocht worden) duss rijke Muis
Dat doe je goed
Van mijn gewone salaris blijft niets over gelukkig heb ik mijn vakantiegeld nog dat krijg ik nooit zo snel op
  woensdag 3 december 2008 @ 17:34:41 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63729874
@ Tink: Als het gaat om een zeer realistische , bijna 3d vormgegeven muurschildering dan spreek je van trompe l'oeil. Als het een aangezicht of 2D muurschildering betreft, dan spreek je van een decor.
  woensdag 3 december 2008 @ 17:40:50 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63730029
vwb geld, ik ben stinkend rijk geweest, en straatarm. Ik zit er nu tussenin
En ik durf bijna wel te stellen dat ik het meest gelukkig was in deze periode. Net genoeg hebben om geen geldzorgen te hebben, althans niet te vaak.
Veel geld hebben, betekent automatisch dat je heel veel stress en zorgen hebt. Dat is het niet waard, trust me.

Geen geld hebben geeft dezelfde ellende trouwens. Een beetje geld, dat is het fijnst.
pi_63730054
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:06 schreef Claudia_x het volgende:

Eetlijstje voor vandaag dan maar:

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: bak magere yoghurt en een appel
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 1 volkoren boterham met weetiknogniet
T: een appel
D: gegrilde zalm/sla/roze peperkorrels/citroen/olijfolie, misschien een paprikasoepje vooraf
T: handvol amandelen (te veel trek voor een appeltje)
D: Tandoori kip met uiringen.

Dat laatste klinkt ongetwijfeld nogal ranzig, maar ik vind het heerlijk. Morgen ga ik écht weer beginnen met hardlopen, want ik voel me een luie donder. Dat wordt hijgen, piepen en doodgaan. Ik zet Rock 'n' Roll Suicide alvast op m'n iPod.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63730209
En ik heb alwéér iets gegeten. Dat brengt m'n totaal van vandaag op een banaan, sinaasappel, en een cracker met kaas. Fijn, ziek zijn. Ik voel me nogal uitgemergeld, dus zo eens naar de weegschaal strompelen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63730233
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ook mijn lijstje dan maar:
O: Geen tijd voor
T: Friet
A: Wat de pot schaft (meestal wel gezond)
muv vanavond, weer friet.

Zo val ik noooit af.
  woensdag 3 december 2008 @ 17:51:31 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63730272
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb alwéér iets gegeten. Dat brengt m'n totaal van vandaag op een banaan, sinaasappel, en een cracker met kaas. Fijn, ziek zijn. Ik voel me nogal uitgemergeld, dus zo eens naar de weegschaal strompelen.
Ziek snuitje, heb je geen diepvries spinach in huis?
Gewoon opwarmen in een glas en in 1 teug wegslokken.

Juist als je ziekt bent moet je eten. Veeel eten. Of heb je keelpijn?
  woensdag 3 december 2008 @ 17:56:41 #81
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63730381
ik wilde gaan werken, maar nu twijfel ik daar ten zeerste over!
Kwam er net achter dat de twee vakken die ik miste in mijn rooster verstopt zaten in een ander rooster en dat ze dus 't afgelopen semester gegeven zijn

Ga dus eentje zowieso proberen te maken in de komende examenperiode en de ander moet ik maar even zien wat ik daarmee doe, op Blackboard is d'r niets over te vinden. Blergh! Haat dit!
Bah!

Krijg d'r meteen zin van om te eten eigenlijk, nahja vanavond maar naar de sportschool om wat af te werken daaro!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_63730400
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Ziek snuitje, heb je geen diepvries spinach in huis?
Gewoon opwarmen in een glas en in 1 teug wegslokken.

Juist als je ziekt bent moet je eten. Veeel eten. Of heb je keelpijn?
Nee, dat heb ik niet in huis.

Ik heb absoluut geen eetlust. M'n keel deed eerder vandaag enorm veel pijn, maar dat heb ik wat ijsjes en Trachitol tegenaan gegooid (allemaal verzorgd door vriendlief ), dus dat valt nu mee. Verder ben ik misselijk, dus eten staat me nogal tegen.
pi_63730544
Ik ben heel wat comfortabeler ziek dan DaD!! Ik ben snotterig heb een lichte hoofdpijn, een kuchje, wat niezen en lichte spierpijn. Eetlust nog gewoon aanwezig en geen keelpijn en dat is wel zo fijn, want de laatste x dat ik ziek was, leek het of ze met gloeiende zwaarden in m'n keel zaten te prikken en stelde ik het slikken steeds zo lang mogelijk uit.

Beterschap DaD!!
  Vis een optie? woensdag 3 december 2008 @ 18:14:18 #84
70532 loveli
N
pi_63730785
Beterschap en sterkte voor alle zieken!
crap in = crap out
pi_63730833
yay ik sta in het lijstje!

eetlijstje vandaag:
0: twee gekookt ei en volkoren boterham
T: optimel yoghurt
T: amandelen
L: gebakken kipfilet en komkommer en een tomaat
D: Prei-venkel soep, ws met geroosterde volkoren boterham.
pi_63730872
beterschap .. het is ook echt dat weer!

*conleche en DaD een kopje soep aanbiedt*
pi_63730953
Dank je wel, Anneque en Co. .

Van 63,4 kg naar 60,9 in 2 dagen. .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 18:31:31 #88
163650 Greys
pi_63731248
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Zo val ik noooit af.
Dat schiet niet op zo nee!
Met pindasaus?

@DaD: beterschap!

Wat betreft centjes:
Toen ik hiervoor alleen woonde, een jaar of vijf, moest ik echt enorm knierten om niet teveel onder de nul te zakken elke maand. Ik verdiende niet bepaald veel, maar had wèl een eigen appartementje in Rotterdam (tegen de tijd dat ik voor huur in aanmerking kwam was ik al lang bevroren in mijn kartonnen doos onder de Erasmusbrug ) èn mijn eigen autootje. Dus ik was hartstikke trots dat ik het allemaal redde, ook al moest ik wel eens nee zeggen tegen een vraag om uit eten te gaan of wat dan ook, omdat ik geen geld had. Maar ik voelde me hartstikke stoer.

Nu met Heer G hebben we gewoon elk ons eigen rekening en één gezamenlijke rekening waar we elk maandelijks een bedrag op storten voor hypotheek, gas/water/licht en de boodschappen. Heer G betaalt het dubbele aan die gezamenlijke rekening, want die verdient ook het dubbele.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 18:34:20 #89
163650 Greys
pi_63731330
Anneque, dat is volgens mij een hartstikke goed lijstje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63731347
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat schiet niet op zo nee!
Met pindasaus?

@DaD: beterschap!

Wat betreft centjes:
Toen ik hiervoor alleen woonde, een jaar of vijf, moest ik echt enorm knierten om niet teveel onder de nul te zakken elke maand. Ik verdiende niet bepaald veel, maar had wèl een eigen appartementje in Rotterdam (tegen de tijd dat ik voor huur in aanmerking kwam was ik al lang bevroren in mijn kartonnen doos onder de Erasmusbrug ) èn mijn eigen autootje. Dus ik was hartstikke trots dat ik het allemaal redde, ook al moest ik wel eens nee zeggen tegen een vraag om uit eten te gaan of wat dan ook, omdat ik geen geld had. Maar ik voelde me hartstikke stoer.

Nu met Heer G hebben we gewoon elk ons eigen rekening en één gezamenlijke rekening waar we elk maandelijks een bedrag op storten voor hypotheek, gas/water/licht en de boodschappen. Heer G betaalt het dubbele aan die gezamenlijke rekening, want die verdient ook het dubbele.
Neen, een frietje speciaal met frikandel light.
  woensdag 3 december 2008 @ 18:36:50 #91
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63731401
Wat vinden jullie er nou van dat er alleen maar zulke light-troep is

Wat moeten dunne mensen nou, zoals ik, eten? Eeuwig patat is ook niet je-van-het. MENINGEN GROAG.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 18:38:05 #92
163650 Greys
pi_63731442
Ik voel een complot hier, met ineens al die nieuwelingen!
Welkom, uitgekookte slimmerikjes!

Enneh, frikandel light? Dat bestaat toch niet echt hoop ik he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63731473
Nou heb ik zin in patat.
pi_63731505
K_I_M!

*Burp*
Fok!bejaarde
pi_63731519
Mjam....die Librije gehaktballen zijn zó lekker. Helaas wel zo'n 350 kcal per stuk.
Maar owwwwww....vanavond aten we ze met spruiten en gekookte aardappelen.

Niets verzadigt zo goed als de oerhollandse kost vind ik. Zit nokkievol.
pi_63731533
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Greys het volgende:

Zo noemde mijn moeder het..
Zal wel gewoon een frikandel zijn ofzo.
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
Nou heb ik zin in patat.
Sorry.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 18:42:47 #97
163650 Greys
pi_63731561
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
Nou heb ik zin in patat.
Léuk he, die Sint-icon-wedstrijd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 18:44:10 #98
163650 Greys
pi_63731593
Paaskonijn, je moeder nept je om gezeur te voorkomen
Doe dan maar met ketchup ipv met mayo, om dikke billen te voorkomen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63731601
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Zo val ik noooit af.
Wat mot jij in mijn wijk?!
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 3 december 2008 @ 18:45:26 #100
70532 loveli
N
pi_63731618
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Greys het volgende:

Bij de Appie zag ik light vloeibaar bak- en braad spul. Moet niet veel gekker worden, bakken in 56% vet. Hoe werkt dat, heb je dan uiteindelijk gewoon 2 keer zoveel spul nodig of verdampt het water langzaam zodat je uiteindelijk gewoon in minder vet hebt gebakken?
crap in = crap out
pi_63731722
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef Greys het volgende:
Paaskonijn, je moeder nept je om gezeur te voorkomen
Doe dan maar met ketchup ipv met mayo, om dikke billen te voorkomen
Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Waarschijnlijk komt ze zo terug met een viandel ofzo.
Mayo ben ik ook niet echt fan van.
pi_63731792
tvp...
Yummie friet!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 3 december 2008 @ 18:53:24 #103
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63731833
*kuch* uiteraard is PK nog in de race voor [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS *kuch*

/hinthint.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_63731877
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:

/hinthint.
stfu !
Daar gaat het geen eens helemaal om. Prioriteit 1 is natuurlijk afvallen.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:08:27 #105
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63732269
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:

/hinthint.
If it isn't Robin. The boy wonder. .
Fok!bejaarde
pi_63732284
Aparte figuren hier
  woensdag 3 december 2008 @ 19:15:00 #107
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63732513
Ik verveelde me

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63732844
Greys, thanks! ik was ook stiekem wel trots!
  woensdag 3 december 2008 @ 19:29:45 #109
148689 Muis006
pi_63733009
Ik ga zo heeeeeeeeeeerlijk Friends kijken op bed. Eerst seizoen 10 afkijken en daarna de afleveringen met Richard (met snor!) opzetten.

En daarna Greys Anatomy denk ik, ik heb een McDreamy-deficiency
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 19:40:32 #110
163650 Greys
pi_63733359
Boem, wat leuk!
Ik ben alleen vast niet hip en jong, want ik snap die losse tong niet zo?

Muis, heb je McArmy al gezien? Verder niets over het verhaal enzo zeggen, want Conleche moet het hele nieuwe seizoen nog op DVD kijken en dan spoileren we
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 december 2008 @ 19:43:12 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63733444
Bonjour jedermann!

Wederom taart weerstaan op mn werk, I ish sho aweshom.

Lijstzor!

O: snee brood met geitenkaas, kerstomaatjes en peper
T: bakje yoghurt (mona boordevol aardbei geloof ik)
L: nog twee sneetjes van wat bij O stond
T: kippenbouillon uit uno zakje.
D: braadworstje met snijbonen en een lepel appelmoes

Tussen T2 en D had ik me toch schreeuwende honger in de trein! En nu ik gegeten heb, heb ik buikpijn Yee-haw.

Oe! DaD: beterschaap! *kusje op*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 3 december 2008 @ 19:43:44 #112
148689 Muis006
pi_63733465
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Boem, wat leuk!
Ik ben alleen vast niet hip en jong, want ik snap die losse tong niet zo?

Muis, heb je McArmy al gezien? Verder niets over het verhaal enzo zeggen, want Conleche moet het hele nieuwe seizoen nog op DVD kijken en dan spoileren we
McArmy? Volgens mij niet PM me eens met details!
Ik heb maar t/m seizoen 4 gezien potverdrie.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:55:42 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63733945
Mijn uiteindelijke daglijstje:
O: 2 eieren
T: yoghurt
L: bak witte rijst + roerbakgroente in rode currysaus van de chinees (burp)
T: rolmops + 2 augurken + 3 olijven + klein stukje hele donkere chocolade
T: jägermeister
D: veldsla met half blikje tonijn, uienringen, knoflook, pepertje, ansjovis en dressing
+ klein stukje zelfgemaakte pizza met gelijke ingredienten als in de sla, maar dan zonder sla (ongveer 1/4 pizza)

Totaal aantal kcal: ongeveer 1500
  woensdag 3 december 2008 @ 19:55:56 #114
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63733960
Hallo slanke dennen!

Aangepast lijstje:

O: Dubbele boterham pindakaas, 1 boterham jam
T: Klein bakje boerenyoghurt met muesli en een banaan
D: Indiase vegakipbalta met sperzieboontjes, jasmijnrijst en komkommersalade
T: Mandarijntjes

Maar eerst nog een kaartje schrijven voor m'n die over een paar uurtjes jarig is en dan weer aan de studie!
  woensdag 3 december 2008 @ 19:59:43 #115
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63734111
Oh, en ik heb net weer hardgelopen ! Voel me altijd zo stoer en fit daarna!
  woensdag 3 december 2008 @ 20:04:51 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63734299
DaD en conleche beterschap gewenst overigens.

ERg grappig trouwens om jullie over energie te horen praten. Zoals jullie misschien wel weten is één van mijn klanten een energieadviesbureau. Ik werk eigeniljk voor het bedrijfsleven, maar kan in ieder geval dit vertellen:

• Nuon is meestal de duurste leverancier, of Essent
  • Ga niet met Oxxio of andere prijsstunters in zee als particuliere klant. Die callcenters waar ze meer werken zijn een drama
  • Koop niet aan de deur
  • Greenchoice is wel oke qua prijs als je groen wilt
  • Neem op dit moment geen meerjarencontract, maar wacht af tot de daling in de olieprijzen is doorberekend
    in de energieprijzen (ergens in mei - juli waarschijnlijk)
  • geef altijd je meterstanden door als erom gevraagd wordt en noteer die ook (tenzij je een spaarpotje hebt met een goede rente, zie volgende tip). Controleer je jaarfactuur goed om te kijken of de meterstanden wel kloppen. Vooral Eneco maakt veel fouten met de meterstanden.
  • Probeer je voorschot zo laag mogelijk te houden en leg het geld dat je waarschijnlijk moet bijbetalen apart op een spaarrrekening. Geef je je meterstanden niet door, dan kan je dit voor max. 3 jaar doen. Zo heb je een aardig spaarpotje opgebouwd waar je ook nog rente op krijgt.
  • Boeit het je allemaal niet, blijf dan bij je plaatselijke leverancier.
  • Heb je energiekosten van meer dan ¤ 10.000 per jaar, neem dan even contact met me op Dan moet je namelijk met heel andere factoren rekening houden.
  • Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_63734308
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Goedzo
    Ook wel een goed idee voor mij om vrijdag te gaan doen
    Sportlijstje deze week tot nu toe:
    Maandag: half uur cardio
    Dinsdag: 1,5 uur buikdansen
    Woensdag: 1 uur hiphop
      woensdag 3 december 2008 @ 20:14:18 #118
    148689 Muis006
    pi_63734602
    Ik háát Grey's anatomy
      woensdag 3 december 2008 @ 20:14:44 #119
    148689 Muis006
    pi_63734624
    Oh gelukkig! Toch niet!
    pi_63734761
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Hardlopen is tof.
    pi_63735056
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ik heb de taart niet kunnen weerstaan thuis maar ik heb wel slagroom light (ja écht )
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 20:28:43 #122
    163650 Greys
    pi_63735100
    Muis, muts

Ik heb warme choco! met slagroom... en een custardcakeje
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63735195
    Eten is even helemaal niet leuk. Ik denk dat ik een zenuwontsteking heb aan mijn voortand.
      woensdag 3 december 2008 @ 20:32:51 #124
    148689 Muis006
    pi_63735224
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
    Muis, muts

Ik heb warme choco! met slagroom... en een custardcakeje
    Ja potver ik wil subs dan kan ik het kijken
    Ik ben ongeduldig!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 20:35:44 #125
    163650 Greys
    pi_63735306
    Auw Ise, wat klote!

Doet je zus de afleveringen binnenhalen met subs dan Muis?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63735334
    Zo ik kom ook weer even binnenvliegen om daarna snel weer weg te vliegen. Ik heb een leven joh, de laatste dagen . Niet eens tijd om bij te lezen.
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Bonjour jedermann!

Lijstzor!

O: snee brood met geitenkaas, kerstomaatjes en peper
    T: bakje yoghurt (mona boordevol aardbei geloof ik)
    L: nog twee sneetjes van wat bij O stond
    T: kippenbouillon uit uno zakje.
    D: braadworstje met snijbonen en een lepel appelmoes

Tussen T2 en D had ik me toch schreeuwende honger in de trein! En nu ik gegeten heb, heb ik buikpijn Yee-haw.

Oe! DaD: beterschaap! *kusje op*
    Gaat goed . Douwe ook trouwens. Ik ook heel braaf een lijstje, helaas was "wat de pot schaft" een stuk minder goed als gister . Ik lust niet eens diepvriespizza. En eigenlijk ook veel te weinig gegeten, geen tijd voor. Vandaag hele dag rondleiding enzo, kon kiezen tusse niet eten of koekjes/ijs. Dat werd dus niets . Het flauwvalgedeelte was wel wat minder.

O: tosti (2 boterhammen, 30+ kaas)
    T: 1 boterham met 30+ kaas
    L: Glas cola light
    *duizelig, bijna flauwgevallen van warmte*
    T: 1 boterham met 30+ kaas
    *weer duizelig*
    T: kauwgompje dat níet suikervrij was en glas cola light
    D: halve pizza met cornetto
    T: cola light

Joh, wat een cola, maar ze hadden niets anders zonder een shitload aan suiker . Plan voor vanavond: of een bak optimel yoghurt/kwark of iets van fruit. Of fruitkwark .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      woensdag 3 december 2008 @ 20:37:36 #127
    148689 Muis006
    pi_63735354
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
    Auw Ise, wat klote!

Doet je zus de afleveringen binnenhalen met subs dan Muis?
    Yepyep
      woensdag 3 december 2008 @ 20:40:47 #128
    148689 Muis006
    pi_63735446

Hubba hubba!
    pi_63735484
    Zeker auw. Ik at vandaag patat en kroketten en ik heb er niet eens van kunnen genieten.
      woensdag 3 december 2008 @ 20:43:06 #130
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63735505
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:31 schreef Isegrim het volgende:
    Eten is even helemaal niet leuk. Ik denk dat ik een zenuwontsteking heb aan mijn voortand.
    Oei, dat is kut! Maar wel linea recta naar de tandarts! Hoe sneller je er bij bent, hoe minder de kans is dat de behandeling pijn doet. En dat het je voortand is, scheelt ook absoluut. Daar is de behandeling veel oppervlakkiger en makkelijker (om bij te komen). Echt, niet mee wachten tot je vergaat van de pijn.

En ik kan het weten, ben een keer pas na half dood gegaan te zijn naar de tandarts gegaan om een helbehandeling te krijgen, paar maanden terug nogmaals geweest (ditmaal op tijd) voor een andere kies en ik voelde niets!
    pi_63735561
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Oei, dat is kut! Maar wel linea recta naar de tandarts! Hoe sneller je er bij bent, hoe minder de kans is dat de behandeling pijn doet. En dat het je voortand is, scheelt ook absoluut. Daar is de behandeling veel oppervlakkiger en makkelijker (om bij te komen). Echt, niet mee wachten tot je vergaat van de pijn.

En ik kan het weten, ben een keer pas na half dood gegaan te zijn naar de tandarts gegaan om een helbehandeling te krijgen, paar maanden terug nogmaals geweest (ditmaal op tijd) voor een andere kies en ik voelde niets!
    Vrijdag heb ik een afspraak. Eerder kon niet.
    pi_63735574
    Schaap, hoe gaat dat in z'n werk, zo'n zenuwbehandeling?
      woensdag 3 december 2008 @ 20:49:18 #133
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_63735738
    * SHE kijkt naar brittant op 4

en daarna moet ik de verf van me afspoelen en masker doen en dan naar bed.

doei!
      woensdag 3 december 2008 @ 20:50:37 #134
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63735791
    Komende vrijdag zullen ze waarschijnlijk alleen kijken of je daadwerkelijk een ontsteking hebt, in plaats van een normaal gaatje. Dat doen ze dmv foto's, dus niets engs aan. Als ze tijd hebben zullen ze vervolgens meteen de eerste behandeling starten. Allereerst verdoving . Dan boren ze in je kies/tand en maken ze alle wortels (normale kiezen hebben er 4 geloof ik en tanden 2?) helemaal leeg. Deze maken ze schoon met een chloorextract om er vervolgens meteen een noodvulling in te zetten. Die blijft enkele weken zitten en wordt in de tweede behandeling vervangen door een echte vulling, nadat ze de wortelkanalen hebben gecontroleerd (dat doen ze op geur, ruikt het vies is het nog ontstoken). Et voila! Een jaar later moet je terug voor een kroon, omdat je kies/tand natuurlijk dood is.

Heb je een fijne tandarts? Mijn advies is ECHT geen genoegen nemen met opmerkingen dat de pijn erbij hoort en hij er niets aan kan doen. Ik ben echt door en hél gegaan tijdens mijn eerste wortelkanaalbehandeling jaren geleden . Trauma's aan overgehouden. Mijn nieuw tandarts was heel begripvol. Ik was zelfs zo bizar zenuwachtig dat mijn lichaam bij de eerste poging de verdoving niet accepteerde en ik alles bleef voelen . Gewoon een paar uur later teruggekomen voor een nieuwe (geslaagde) poging. Ditmaal voelde ik helemaal niets en stond ik 20 minuten later weer buiten.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 20:52:14 #135
    163650 Greys
    pi_63735851
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:40 schreef Muis006 het volgende:
    [ afbeelding ]

Hubba hubba!
    Oke, toegegeven, qua MOOIHEID wint McArmy het echt niet.
    Maar wacht maar tot je hem ziet spelen straks, hoe mánnelijk die vent is

Oh en wat nog wel grappig is... McDreamy en McArmy speelden samen in de film Made of Honor. In die film is ie gladgeschoren en totáál onopvallend, omdat hij zich niet mannelijk gedraagt

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 20:53:46 #136
    148689 Muis006
    pi_63735917
    Wat een mooie blauwe ogen

Hij doet me een beetje denken aan sgt.Winters uit Band of Brothers!
      woensdag 3 december 2008 @ 20:54:13 #137
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63735938
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke, toegegeven, qua MOOIHEID wint McArmy het echt niet.

[ afbeelding ]

Oh en wat nog wel grappig is... McDreamy en McArmy speelden samen in de film Made of Honor. In die film is ie gladgeschoren en totáál onopvallend, omdat hij zich niet mannelijk gedraagt

[ afbeelding ]
    Heeft 'ie ook hetzelfde accent als in Made of Honor?
      woensdag 3 december 2008 @ 20:56:01 #138
    148689 Muis006
    pi_63736004
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Heeft 'ie ook hetzelfde accent als in Made of Honor?
    Het is een schot dus ik mag het hopen
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 20:56:20 #139
    163650 Greys
    pi_63736016
    In de Nederlandse afleveringen is hij al uitgezonden hoor Blaat
    Heb je die nog niet gezien? De laatste van afgelopen maandag?

En hij heeft niet het Schotse accent, maar... zucht.... hij is véél leuker in Greys als in de film!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63736043
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Komende vrijdag zullen ze waarschijnlijk alleen kijken of je daadwerkelijk een ontsteking hebt, in plaats van een normaal gaatje. Dat doen ze dmv foto's, dus niets engs aan. Als ze tijd hebben zullen ze vervolgens meteen de eerste behandeling starten. Allereerst verdoving . Dan boren ze in je kies/tand en maken ze alle wortels (normale kiezen hebben er 4 geloof ik en tanden 2?) helemaal leeg. Deze maken ze schoon met een chloorextract om er vervolgens meteen een noodvulling in te zetten. Die blijft enkele weken zitten en wordt in de tweede behandeling vervangen door een echte vulling, nadat ze de wortelkanalen hebben gecontroleerd (dat doen ze op geur, ruikt het vies is het nog ontstoken). Et voila! Een jaar later moet je terug voor een kroon, omdat je kies/tand natuurlijk dood is.

Heb je een fijne tandarts? Mijn advies is ECHT geen genoegen nemen met opmerkingen dat de pijn erbij hoort en hij er niets aan kan doen. Ik ben echt door en hél gegaan tijdens mijn eerste wortelkanaalbehandeling jaren geleden . Trauma's aan overgehouden. Mijn nieuw tandarts was heel begripvol. Ik was zelfs zo bizar zenuwachtig dat mijn lichaam bij de eerste poging de verdoving niet accepteerde en ik alles bleef voelen . Gewoon een paar uur later teruggekomen voor een nieuwe (geslaagde) poging. Ditmaal voelde ik helemaal niets en stond ik 20 minuten later weer buiten.
    Ik ben nog maar één keer naar deze tandarts geweest. Geen idee dus eigenlijk.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 20:57:17 #141
    163650 Greys
    pi_63736047
    IS het echt een Schot, Muis? Dat hoor je er niet echt aan af namelijk in Greys volgens mij
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63736063
    Voor de mensen die subs willen http://www.tvsubtitles.net/ Ze zijn lekker snel met het posten van de recentste afleveringen, je moet er alleen niet op letten dat ze namen zonder hoofdletters schrijven enzo.

(En de subs van That 70s Show seizoen 8, die zijn van mijn hand De Engelse dus). Toen was ik nog een fanatiek transcriber.

Ik ga mijn moeders even bellen om bij te kletsen. Oja:
    T. Twee reepjes cote dór en vijf dropjes
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 3 december 2008 @ 20:58:08 #143
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63736075
    Ik heb echt geen tijd voor series . Heb GA in het begin wel gevolgd, maar vond het veel te leuk . Dus dat komt wel weer ergens in 2011 ofzo .

Britse/Schotse/Ierse accenten .

Maar ik heb dan ook niet voor niets iets met een Brit .
      woensdag 3 december 2008 @ 20:58:18 #144
    148689 Muis006
    pi_63736082
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
    IS het echt een Schot, Muis? Dat hoor je er niet echt aan af namelijk in Greys volgens mij
    Een rasechte
    pi_63736122
    Gaat me nog een hoop centen kosten ook. Ik heb alleen basisverzekering. Ik heb tot nu toe nog nooit iets gehad aan mijn gebit, nooit gaatjes o.i.d.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 20:59:29 #146
    163650 Greys
    pi_63736127
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
    * SHE kijkt naar brittant op 4

en daarna moet ik de verf van me afspoelen en masker doen en dan naar bed.

doei!
    Ik kijk Brittie ook met een half oog.
    Heb medelijden met haar

Verf? Als in make-up of heb je je haar nou alweer geverfd?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 21:00:02 #147
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63736144
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik ben nog maar één keer naar deze tandarts geweest. Geen idee dus eigenlijk.
    Komt vast goed . Ik had toen een noodtandarts in Amsterdam Slotervaart. Een Marokkaanse vrouw die geen Nederlands kon en met Middeleeuwse apparatuur werkte .
      woensdag 3 december 2008 @ 21:00:17 #148
    148689 Muis006
    pi_63736152
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kijk Brittie ook met een half oog.
    Heb medelijden met haar

Verf? Als in make-up of heb je je haar nou alweer geverfd?
    Of muurverf?
    pi_63736171
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Komt vast goed . Ik had toen een noodtandarts in Amsterdam Slotervaart. Een Marokkaanse vrouw die geen Nederlands kon en met Middeleeuwse apparatuur werkte .
    Brrr, nee, dit is een aardige man voor zover ik kan zeggen.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:03:30 #150
    163650 Greys
    pi_63736252
    Ohhhhh nu vind ik McArmy NOG leuker, nu ik weet dat het een Schot is
    Ik lijk wel een verliefde bakvis

Ise, goffer, da's echt kut. Vergoedt de basisverzekering helemaal geen tandartskosten dan? Of alleen de consults?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:04:16 #151
    163650 Greys
    pi_63736290
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Of muurverf?
    Oh ja! Scherp!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63736333
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Greys het volgende:

Ik vond het meteen maar een patser. Ik houd meer van bescheiden doch intelligente mannen:

pi_63736336
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
    Ise, goffer, da's echt kut. Vergoedt de basisverzekering helemaal geen tandartskosten dan? Of alleen de consults?
    Niks volgens mij, maar ik wet het niet zeker. Ik bel wel ff. Of ik stuur de rekening gewoon op goed geluk op.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:12:41 #154
    163650 Greys
    pi_63736523
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vond het meteen maar een patser. Ik houd meer van bescheiden doch intelligente mannen:

[ afbeelding ]
    Echt??? Ik vond Burke juist ALLES behalve bescheiden
    Dat vond ik juist een patser, grappig en zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 21:15:25 #155
    148689 Muis006
    pi_63736625
    Burke was een egotripper

Maar wel sexy
    pi_63736637
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niks volgens mij, maar ik wet het niet zeker. Ik bel wel ff. Of ik stuur de rekening gewoon op goed geluk op.
    Tandarts zit niet in de basisverzekering, maar een beetje tandartsverzekering kost al tegen de 200 euro per jaar en vergoed dan vaak ook nog maar een bepaald bedrag.
    Geen idee wat een kanaalbehandeling kost, maar het is vast geen 200 euro. Dus wat dat betreft zit je nog aan de goede kant Ise.
    pi_63736690
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tandarts zit niet in de basisverzekering, maar een beetje tandartsverzekering kost al tegen de 200 euro per jaar en vergoed dan vaak ook nog maar een bepaald bedrag.
    Geen idee wat een kanaalbehandeling kost, maar het is vast geen 200 euro. Dus wat dat betreft zit je nog aan de goede kant Ise.
    Ik hoop het. Ik lees op i-net erg uiteenlopende tarieven.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:18:34 #158
    148689 Muis006
    pi_63736734
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik lees op i-net erg uiteenlopende tarieven.
    Je moet niet op walrusdentist.org kijken he, walrustandartsen rekenen exorbitante prijzen!
      woensdag 3 december 2008 @ 21:18:57 #159
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63736749
    Ik heb vorige week net m'n tandartsrekening betaald van 270 euro. Dat is dus consult, foto's en eerste + tweede behandeling.

Maargoed, misschien is het wel helemaal geen zenuwontsteking .
    pi_63736787
    Een wortelkanaalbehandeling kost minimaal 250 euro....
    pi_63736796
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Je moet niet op walrusdentist.org kijken he, walrustandartsen rekenen exorbitante prijzen!
    pi_63736842
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
    Nee hoor. Als het één kanaal is, is het minder dan tweehonderd. Ik lees bedragen uiteenlopend van 170 tot 500...
      woensdag 3 december 2008 @ 21:21:34 #163
    148689 Muis006
    pi_63736867
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:

En een panamakanaal?

Ik heb mijn lolbroek aan!
    pi_63736878
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Ik heb vorige week net m'n tandartsrekening betaald van 270 euro. Dat is dus consult, foto's en eerste + tweede behandeling.

Maargoed, misschien is het wel helemaal geen zenuwontsteking .
    Ik zou niet weten wat anders, het is echt zenuwpijn, absoluut geen gaatje, dat voelt heel anders. Maar ik hoor het vrijdag wel.
    pi_63736884
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt??? Ik vond Burke juist ALLES behalve bescheiden
    Dat vond ik juist een patser, grappig en zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen
    Ik vond het juist zo'n rustige, doortastende man. Die nieuwe heeft mij een te hoog holbewonergehalte.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:22:10 #166
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63736888
    Één kanaal? Nooit van gehoord. Misschien dat het bij tanden anders is, maar bij kiezen maken ze toch echt al je kanalen schoon hoor.
    pi_63736923
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Één kanaal? Nooit van gehoord. Misschien dat het bij tanden anders is, maar bij kiezen maken ze toch echt al je kanalen schoon hoor.
    Kiezen hebben er vier inderdaad, maar in mijn geval betreft het een tand.
    pi_63736928
    Ik hoop het voor je Isegrim! Ik vond dit op tandarts.nl:

Wortelkanaalbehandeling

Eén kanaal, exclusief vulling of kroon!

Beschrijving U.P.T code Aantal Kosten

Anesthesie A10 2 25,00
    Röntgenfoto X10 4 56,00
    Rubberdam V50 2 20,00
    Electronisch lengtebepalen E85 1 12,50
    Eenkanalig element E13 1 90,20
    Endodontisch consult E01 1 19,10
    Toeslag kosten instrumentarium E04 1 42,20
    ------+
    Totaal 265,00
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:23:31 #169
    163650 Greys
    pi_63736955
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Muis006 het volgende:
    Burke was een egotripper

Maar wel sexy
    Vond je hem sexy ja? Echt allesbehalve sexy, brrrrrrrrr.
    En dat komt niet door zijn huidskleur ofzo, want andere mannen die eh... nou ja... mjam. Hihiiiiiiiiiihihihi
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 21:23:43 #170
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63736967
    Ik dacht dat die twee wortels hadden, maar het is er gelukkig maar één. Dan ben je al helemaal in een kwartiertje klaar .
      woensdag 3 december 2008 @ 21:25:06 #171
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63737042
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:

Wortelkanaalbehandeling

Dat vind ik dan ook wel weer wat veel, vooral omdat ik maar 5 euro meer zou betalen voor de vulling(en) en 3 extra wortelkanalen .
    pi_63737047
    Oeh Ise, das wel vreselijk balen. Niet alleen de pijn, maar dan ook nog het gedoe met kosten er omheen. Sterkte en hopelijk hou je het een beetje tot vrijdag.

Ik vlieg er weer vandoor. Ben gemiddeld 3 uur per dag thuis op dit moment . Ik slaap niet eens meer thuis.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_63737060
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:

Wortelkanaalbehandeling

Anesthesie A10 2 25,00
    Röntgenfoto X10 4 56,00
    Rubberdam V50 2 20,00
    Electronisch lengtebepalen E85 1 12,50
    Eenkanalig element E13 1 90,20
    Endodontisch consult E01 1 19,10
    Toeslag kosten instrumentarium E04 1 42,20
    ------+
    Totaal 265,00
    Ik merk het wel, er staan echt allerlei verschillende prijzen op internet. Ik kan dat gvd even niet gebruiken, zit midden in een verbouwing en we hebben net een lekkage ontdekt en die gaat ook al een paar honderd euro kosten.

Ik hoop dat het niks is en spontaan weer overgaat.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:25:40 #174
    148689 Muis006
    pi_63737072
    Ik zat vandaag te denken (jaja) dat als ik ooit een tattoo neem, dat het Undergroundteken net boven mijn stuitje wordt

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:25:44 #175
    163650 Greys
    pi_63737076
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vond het juist zo'n rustige, doortastende man. Die nieuwe heeft mij een te hoog holbewonergehalte.
    Me like het holbewonergehalte
    Zo zet-me-tegen-de-muur-en-neem-me-achtig Daar ontbrak het een beetje aan in Grey's vond ik, ik vind McDreamy goddelijk om te zien maar wel een watje-man. Het is ook alleen als 'fantasie' zeg maar he, dat ik dat leuk vind. Ik geloof dat ik hem niet als vaste verkering zou hoeven

En Burke was inderdaad rustig en doortastend, maar wel zoals Muis ook zegt een enórme egotripper!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63737098
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Vond je hem sexy ja? Echt allesbehalve sexy, brrrrrrrrr.
    En dat komt niet door zijn huidskleur ofzo, want andere mannen die eh... nou ja... mjam. Hihiiiiiiiiiihihihi
    !

Ik heb thuis al een Patrick Dempsey zitten.
    pi_63737099
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Ik dacht dat die twee wortels hadden, maar het is er gelukkig maar één. Dan ben je al helemaal in een kwartiertje klaar .
    Ohh dat is wel rielekst want ik heb het vrijdag vreselijk druk.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:27:24 #178
    148689 Muis006
    pi_63737144
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Zo zet-me-tegen-de-muur-en-neem-me-achtig Daar ontbrak het een beetje aan in Grey's vond ik, ik vind McDreamy goddelijk om te zien maar wel een watje-man. Het is ook alleen als 'fantasie' zeg maar he, dat ik dat leuk vind. Ik geloof dat ik hem niet als vaste verkering zou hoeven

En Burke was inderdaad rustig en doortastend, maar wel zoals Muis ook zegt een enórme egotripper!
    Ja precies, er moet een keer hete sex aan te pas komen! In de on-call room. Met gebonk tegen de deur en wilde geluiden. Zodat je bijna the call of the scottish highlands hoort!
      woensdag 3 december 2008 @ 21:27:39 #179
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63737154
    Ik heb thuis een mánnelijke charmante doch holbewoner-McDreamy zitten . Alleen het kapsel mist, maar je kunt niet alles hebben .
    pi_63737227
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, alleen heb ik het zelf totaal niet! Ik kan alleen maar de watjes leuk vinden. Als een man net iets te goed weet hoe hij indruk moet maken, dan gaan bij mij alle alarmbellen af.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:30:18 #181
    148689 Muis006
    pi_63737254
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, alleen heb ik het zelf totaal niet! Ik kan alleen maar de watjes leuk vinden. Als een man net iets te goed weet hoe hij indruk moet maken, dan gaan bij mij alle alarmbellen af.
    Ja maar er is verschil tussen gladjakker en woeste Schotse sexpot!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:31:04 #182
    163650 Greys
    pi_63737280
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

!

Ik heb thuis al een Patrick Dempsey zitten.
    Jullie hebben allemaal maar Dreamies en Steamies!
    Pics or it didn't happen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63737284
    Die Britney is eigenlijk een hele leuke meid...
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:32:30 #184
    163650 Greys
    pi_63737333
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
    Die Britney is eigenlijk een hele leuke meid...
    Nou he?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:33:11 #185
    163650 Greys
    pi_63737371
    Oh ik heb een McDrummie, da's ook leuk
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63737403
    Ik vind Britney zo'n dom wicht.

Ik laat me niet gek maken door jullie. Ik heb een prima smaak in mensen!
      woensdag 3 december 2008 @ 21:34:09 #187
    148689 Muis006
    pi_63737405
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
    Ik een McNerd

Maar hij voetbalt dus hij heeft van die hele stevige bovenbenen en dat is echt heel sexy
    pi_63737419
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou he?
    Ik had altijd al wel medelijden met 'r omdat ze zo onwijs belaagd werd, maar ik dacht ook dat ze dom was. Dat had ik heel erg mis.
    pi_63737436
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

Hmja, dat dacht ik dus ook, dat ze een dom wicht was.
    pi_63737472
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
    Niks mis met jouw lief. Jullie zijn samen een woest aantrekkelijk stel.

Ik mag onder geen beding foto's plaatsen.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:36:31 #191
    163650 Greys
    pi_63737492
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

Zit je te kijken op 4?
    Ik dacht ook dat ze erg dom was, maar nu vind ik haar schattig (wel kinderlijk) en treurig.

En maak je niet druk om je smaak inderdaad, ik heb volgens mij echt een wánsmaak. Degenen bij het Eurovisie Songfestival die ik het allerbest en leukst vind eindigen ook altijd onderaan
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:40:36 #192
    163650 Greys
    pi_63737612
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niks mis met jouw lief. Jullie zijn samen een woest aantrekkelijk stel.
    Wat lief van je om te zeggen!
    quote:
    Ik mag onder geen beding foto's plaatsen.
    Dan geloof ik je op je woord. We willen geen ruzie in huize Claudia
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 21:41:28 #193
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_63737658
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik een McNerd

Maar hij voetbalt dus hij heeft van die hele stevige bovenbenen en dat is echt heel sexy
    en ik een McDuutser!
      woensdag 3 december 2008 @ 21:41:46 #194
    14746 k_i_m
    pi_63737675
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Zit je te kijken op 4?
    Ik dacht ook dat ze erg dom was, maar nu vind ik haar schattig (wel kinderlijk) en treurig.

En maak je niet druk om je smaak inderdaad, ik heb volgens mij echt een wánsmaak. Degenen bij het Eurovisie Songfestival die ik het allerbest en leukst vind eindigen ook altijd onderaan
    Ooooh, dus jij jinxt ze .
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 3 december 2008 @ 21:42:36 #195
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_63737717
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Zit je te kijken op 4?

Eurovisie Songfestival is best wansmakelijk
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:42:40 #196
    163650 Greys
    pi_63737724
    [Domme-Brit-modus] Wat is jinxt, Kim?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63737746
    Ik zat te kijken, maar ik begon me zo te ergeren aan die slome blik en dat gezeur. Nu vind ik het sowieso moeilijk om mensen leuk te vinden die in mijn ogen geen talent hebben. Ik word dan ook rijkelijk uitgelachen om mijn smaak. Dr Phil, Gordon Ramsay en Haruki Murakami zijn toevallig geweldig.

Om het nog enigszins over afvallen te hebben: het laatste boekje van Murakami over hardlopen is echt een bron van inspiratie voor een ieder die een beter mens wil worden!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:43:50 #198
    163650 Greys
    pi_63737778
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Eurovisie Songfestival is best wansmakelijk
    Ik wéét
    Maar het is zo enorm fout dat het weer leuk is! Heerlijk avondje, leuker dan Sinterklaas!
    Ik kan er echt heel erg naar uitkijken, hoe treurig is dat dan
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63737833
    Ik een McKwast.

Ik vind Britney ook ziellug. Niet heel dom, maar toch ook geen helder licht of zo.
    pi_63737842
    McArmy...

(sorry dit is echt een loze post natuurlijk )
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:45:29 #201
    163650 Greys
    pi_63737845
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
    Ik zat te kijken, maar ik begon me zo te ergeren aan die slome blik en dat gezeur. Nu vind ik het sowieso moeilijk om mensen leuk te vinden die in mijn ogen geen talent hebben. Ik word dan ook rijkelijk uitgelachen om mijn smaak. Dr Phil, Gordon Ramsay en Haruki Murakami zijn toevallig geweldig.

Om het nog enigszins over afvallen te hebben: het laatste boekje van Murakami over hardlopen is echt een bron van inspiratie voor een ieder die een beter mens wil worden!
    Dr. Phil en Gordon
    Ik heb van Murakami nog nooit iets gelezen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 21:47:01 #202
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_63737909
    M'n surprise is af! In Nederland nog wat uitprinten, en het is helemaal klaar.

Morgen nog m'n cadeautjes inpakken en ik ben klaar om te vliegen vrijdag!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:47:13 #203
    163650 Greys
    pi_63737912
    McStoomovenSteamyOven heb jij, Co!

DarkElf, McArmy adoratieposts zijn nóóit loos!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 21:50:03 #204
    14746 k_i_m
    pi_63738040
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
    [Domme-Brit-modus] Wat is jinxt, Kim?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Jinx
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 3 december 2008 @ 21:50:34 #205
    148689 Muis006
    pi_63738050

woensdag 3 december 2008 @ 21:51:35 #206
    14746 k_i_m
    pi_63738116
    Op die onderste lijkt het Daniel Craig wel .

[ Bericht 28% gewijzigd door k_i_m op 03-12-2008 21:53:29 (foto dorbei) ]
    In my life
    Why do I smile
    pi_63738183
    Of Roef Ragas!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:53:08 #208
    163650 Greys
    pi_63738190
    quote:
    Oh! Yeah, that was me
    Wel per ongeluk, uiteraard

Muis, ik vind McArmy echt alleen maar woest aantrekkelijk met haargroei op zijn gezicht
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63738272
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
    Ik zat te kijken, maar ik begon me zo te ergeren aan die slome blik en dat gezeur. Nu vind ik het sowieso moeilijk om mensen leuk te vinden die in mijn ogen geen talent hebben.

Ik word dan ook rijkelijk uitgelachen om mijn smaak. Dr Phil, Gordon Ramsay en Haruki Murakami zijn toevallig geweldig.
    Dr. Phil vind ik leuk om te kijken, maar mijn god wat is dat een über-Amerikaan met zijn puriteinse moraal.

Gordon Ramsay is gewoon geweldig.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:54:45 #210
    14746 k_i_m
    pi_63738275
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
    Of Roef Ragas!
    Neeeeeee, die was veul leuker .

In my life
    Why do I smile
      woensdag 3 december 2008 @ 21:55:17 #211
    148689 Muis006
    pi_63738304
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh! Yeah, that was me
    Wel per ongeluk, uiteraard

Muis, ik vind McArmy echt alleen maar woest aantrekkelijk met haargroei op zijn gezicht
    Ik ook! zonder haargroei is het net een raar liefdeskind van Boris Becker en David Thewlis
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:55:52 #212
    163650 Greys
    pi_63738329
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Neeeeeee, die was veul leuker .

[ afbeelding ]
    Ze hebben echt wel wat van elkaar weg!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:56:26 #213
    163650 Greys
    pi_63738348
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ook! zonder haargroei is het net een raar liefdeskind van Boris Becker en David Thewlis
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63738355
    Tis een kruising, net als mijn koek.

Ik zit aan een grog
      woensdag 3 december 2008 @ 21:57:28 #215
    14746 k_i_m
    pi_63738408
    Ik vond Grijpstra en de Gier altijd hilarisch. Met die heerlijk narrige Jack Wouterse .
    In my life
    Why do I smile
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:58:26 #216
    163650 Greys
    pi_63738461
    Co, over McSteamy gesproken... heb je die mystery stoomoven nou al gevonden in de schuur?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 21:58:39 #217
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63738470
    Murakami !!

Dat hardloopboekje is het enige van hem dat ik nog niet heb gelezen, maar die ga ik dan ook maar aanschaffen! .
    pi_63738490
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Greys het volgende:

Ik heb van Murakami nog nooit iets gelezen
      woensdag 3 december 2008 @ 21:59:05 #219
    14746 k_i_m
    pi_63738499
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze hebben echt wel wat van elkaar weg!
    Op de foto misschien wel, maar als je ze allebei naast elkaar ziet met acteren echt heul nie!
    In my life
    Why do I smile
    pi_63738515
    Ik weet niet eens wie Murakami is...
    pi_63738556
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
    Co, over McSteamy gesproken... heb je die mystery stoomoven nou al gevonden in de schuur?
    Nee, maar hij schijnt van de gamma te zijn. Dus veel kan ik niet missen. Als ik me beter voel zal ik eens op onderzoek uitgaan.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:00:26 #222
    148689 Muis006
    pi_63738569
    quote:
    Tim Krabbé

Ik vind hem verschrikkelijk! Heb je ooit Kathy's dochter gelezen? Hij beschrijft werkelijk ALLES wat met die dochter te maken heeft, met een verkleinwoord!

Tasje, truitje, autootje, behaatje, borstje, tepeltje

Echt bluegh!
    pi_63738658
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Murakami !!

Dat hardloopboekje is het enige van hem dat ik nog niet heb gelezen, maar die ga ik dan ook maar aanschaffen! .
    Het is een heel ander boek dan zijn fictie! Het is een autobiografie, reflectief, helemaal niet magisch. Een verhandeling over persoonlijke ethiek. Zie het meer als een toegift.
    pi_63738773
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Tim Krabbé

Ik vind hem verschrikkelijk! Heb je ooit Kathy's dochter gelezen? Hij beschrijft werkelijk ALLES wat met die dochter te maken heeft, met een verkleinwoord!
    Ik heb vier boeken van hem gelezen: Het gouden ei, De renner, Marte Jacobs, en De grot. Alleen De grot vond ik behoorlijk slecht. De rest was prima leesstof! Het gouden ei vond ik zelfs geweldig (en De renner heel vermakelijk).
    pi_63739045
    Ik heb 1 boek van Murukami gelezen en vond het eigenlijk maar een veredelde bouquet-roman.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:11:52 #226
    148689 Muis006
    pi_63739085
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb vier boeken van hem gelezen: Het gouden ei, De renner, Marte Jacobs, en De grot. Alleen De grot vond ik behoorlijk slecht. De rest was prima leesstof! Het gouden ei vond ik zelfs geweldig (en De renner heel vermakelijk).
    Hmm, ik heb alleen Kathy's dochter gelezen. Ik zal het gouden ei eens lezen om te kijken of ik een hekel heb aan Tim Krabbé zelf, of gewoon aan het boek
    pi_63739280
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
    Ik heb 1 boek van Murukami gelezen en vond het eigenlijk maar een veredelde bouquet-roman.
    Ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe je in welk boek van hem dan ook een bouquetroman kunt zien! Je zou zijn werk hooguit op een bepaald punt te zweverig kunnen vinden, maar zijn boeken zijn allemaal simpelweg te goed geschreven om gekwalificeerd te kunnen worden als damesromannetje.

Welk boek heb je gelezen? South of the border, west of the sun? Norwegian wood?

Oh boy, ik begin me alweer te gedragen als een juf.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:18:41 #228
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_63739379
    Nu loop ik weer helemaal bij met Greys Anatomy, alle aflevering van seizoen 5 tot nu toe gezien.

Zo. Ik geloof dat ik maar naar bed ga, nog even lezen en dan plat. Weltrusten allemaal!
    pi_63739428
    Ik lees alleen boeken met moorden erin Zitten er moorden in Murukami?
    Oja, moorden en een dader op het eind. Niet zoals "De Kleine Vriend". Wel dood, geen oplossing Kloteboek.
    pi_63739498
    Hebben ze het tegenwoordig overal over boeken? !
    pi_63739515
    Al lees ik nu wel een non-moordboek op mijn telefoon, High Fidelity van Nick Hornby. Tof boek Hij schrijft zo herkenbaar dat ik 'm het gebrek aan moorden maar vergeef
    pi_63739524
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe je in welk boek van hem dan ook een bouquetroman kunt zien! Je zou zijn werk hooguit op een bepaald punt te zweverig kunnen vinden, maar zijn boeken zijn allemaal simpelweg te goed geschreven om gekwalificeerd te kunnen worden als damesromannetje.

Welk boek heb je gelezen? South of the border, west of the sun? Norwegian wood?

Oh boy, ik begin me alweer te gedragen als een juf.
    Ten zuiden van de grens. Ik werd echt helemaal simpel van alle ontzettend gedetailleerde omschrijvingen.
    Misschien moet ik het boek een herkansing geven, in Japan duurde het ook even voordat ik het er echt tof vond.
    pi_63739586
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ten zuiden van de grens. Ik werd echt helemaal simpel van alle ontzettend gedetailleerde omschrijvingen.
    Misschien moet ik het boek een herkansing geven, in Japan duurde het ook even voordat ik het er echt tof vond.
    Nee, gewoon links laten liggen dat boek. Ik kan het me wel voorstellen, want ik vond het ook nogal tegenvallen. Misschien Norwegian Wood eens een kans geven.
    pi_63739629
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:21 schreef Syrena het volgende:
    Al lees ik nu wel een non-moordboek op mijn telefoon, High Fidelity van Nick Hornby. Tof boek Hij schrijft zo herkenbaar dat ik 'm het gebrek aan moorden maar vergeef
    About a boy is ook zo geweldig!
    pi_63739723
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

About a boy is ook zo geweldig!
    Die staat ook al op de telefoon En nog eentje, maar ben even vergeten welke.
    Ik ga met de wederhelft House kijken in bed Hij kwam net al langs met de cheese onionchips, dus ik ga mijn nootjes pakken en liggen.

Trusten all!
    pi_63739755
    McArmy
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:30:38 #237
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_63739870
    *zwaait vanaf werk*

heb lekkere trek
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_63740087
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
    *zwaait vanaf werk*

heb lekkere trek

Ik heb mjin portie beweging weer gehad, zometeen douchen en heerlijk slapen
      woensdag 3 december 2008 @ 22:35:09 #239
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_63740089
    Wat had Kwalbert een waanzinnig cool tshirt met Dietrich erop

MUST BUY! maar waar?

En ik ga zoeken naar een Brittany shirt.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 22:36:33 #240
    163650 Greys
    pi_63740156
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
    McArmy
    Kijk, dát zijn de posts!
    Feeling better?

BJ! Werk ze! En hou je in met de lekkere trek!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 22:37:33 #241
    163650 Greys
    pi_63740229
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
    Wat had Kwalbert een waanzinnig cool tshirt met Dietrich erop

MUST BUY! maar waar?

En ik ga zoeken naar een Brittany shirt.
    Wat zijn nou winkels waar ze toffe shirtjes hebben met leuke/gekke opdruk?
    Of zijn die dingen alleen online te verkrijgen? Mijn zussie wil er graag eentje voor haar verjaardag maar ik kan nergens iets vinden
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63740281
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
    *zwaait vanaf werk*

heb lekkere trek
    Nu werken?
    Saaaai.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:40:03 #243
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63740338
    Zó. Terug van trainen. Rare dag gehad, dus nu slapen.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:40:35 #244
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63740365
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Of zijn die dingen alleen online te verkrijgen? Mijn zussie wil er graag eentje voor haar verjaardag maar ik kan nergens iets vinden
    Retrorush
    Freshcotton
      woensdag 3 december 2008 @ 22:41:30 #245
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_63740417
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik haal ze overal vandaan, van de blend store tot aan 2ehands winkeltjes tot shopjes als die Boem laatst postte ( retrorush)

1 ding: geef haar geen shirt met tekst. plz.
    Als ik iets echt afgrijselijk vind, is het een jonge vrouw met quasi ludieke teksten op haar tieten
    pi_63740508
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, gewoon links laten liggen dat boek. Ik kan het me wel voorstellen, want ik vond het ook nogal tegenvallen. Misschien Norwegian Wood eens een kans geven.
    *Phew* het ligt dus niet aan mij.
    Ik ga het binnenkort denk wel een kans geven. Gelukkig heb ik hier pas zo'n 40 ongelezen boeken liggen, dus er kan er nog wel eentje bij.
    pi_63740527
    Het gaat..

heb de hele middag/avond staan 'koken' dus kon even mn zinnen verzetten.
    Vanavond voor het eerst falafel gemaakt, was erg lekker. Daarna nog een batch gemaakt, want morgen krijg ik één vega tussen 8 vleeseters die graag zelfgemaakte hamburgers wilden (die zijn hier befaamd ) dus moest ik voor de vega ook wat lekkers maken, maar ik schotel mn gasten liever niet iets voor wat ik zelf nog nooit gemaakt heb, dus vandaag zelf falafel gegeten, en het was prima te doen, lekker zelfs!

Dus..
    Studiecoordinatrice heeft geantwoord en ga volgende week dinsdag bij haar langs. Hopelijk gaat 't dan ooit 's goedkomen met mij

Koken is zo therapeutisch
    Ja doei.
    pi_63740620
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik haal ze overal vandaan, van de blend store tot aan 2ehands winkeltjes tot shopjes als die Boem laatst postte ( retrorush)

1 ding: geef haar geen shirt met tekst. plz.
    Als ik iets echt afgrijselijk vind, is het een jonge vrouw met quasi ludieke teksten op haar tieten
    Disney shirtjes bij jonge vrouwen vind je dan zeker ook niet tof?
    * Miss_S zit in haar Minni Mouse shirtje op de bank
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 22:50:39 #249
    163650 Greys
    pi_63740777
    Dank Boem en SHE!
    Met tekst vind ik ook niet leuk hoor Ik ga even op de sites neuzen!

MoBlo, goed dat je je zinnen lekker even kon verzetten en dat je het vooruitzicht hebt op een gesprek met de studiedame. En fijn dat je niet lang bent weggebleven
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 22:51:12 #250
    148689 Muis006
    pi_63740790
    Ik krijg deze 2 voor sinterklaas

Ze zien er nogal uit als herenshirts, maar volgens Large heb ik girlie shirts. Dus dat hoop ik dan maar
      woensdag 3 december 2008 @ 22:53:24 #251
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63740883
    Ik vind dit er niet uit zien als herenshirts eerlijk gezegd.
    pi_63740896
    wat een leuke shirts

maar euh, Miss_S, jij mag minnie mouse shirts aan, maar je vriend geen 1UP shirt?
    explain
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:55:35 #253
    148689 Muis006
    pi_63740956
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
    Ik vind dit er niet uit zien als herenshirts eerlijk gezegd.
    Ik kon geen duidelijke borstafdrukken zien maar on closer inspection..je hebt gelijk!
      woensdag 3 december 2008 @ 22:57:07 #254
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741000
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik kon geen duidelijke borstafdrukken zien maar on closer inspection..je hebt gelijk!
    Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:57:41 #255
    148689 Muis006
    pi_63741016
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.
    Misschien was het wel een curvy manspersoon
      woensdag 3 december 2008 @ 22:58:01 #256
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741033
    Who knows.
    pi_63741051
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

dat dus je ziet 't aan de taille
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 22:59:35 #258
    148689 Muis006
    pi_63741086
    Zeg Greys, wat is de Mcnaam van Boem?

McSlankie
    McCurvy (haha!)
    McCrybaby (in navolging van boem-snikkie)

Suggesties?
      woensdag 3 december 2008 @ 23:00:59 #259
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741129
    Als ze bij de McDonalds een McDikkie hadden zou ik hem zonder twijfel proberen.
    pi_63741138
    McDikkie
    Ja doei.
    pi_63741140
    McFatty dus
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:02:34 #262
    148689 Muis006
    pi_63741175
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
    Als ze bij de McDonalds een McDikkie hadden zou ik hem zonder twijfel proberen.
    Als je een keer langskomt maak ik speciaal voor jou een McDikkie!
      woensdag 3 december 2008 @ 23:02:41 #263
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741178
    Ik vind Bommeltje wel een lieve naam voor mezelf.

McBommeltje.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:03:55 #264
    148689 Muis006
    pi_63741223
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
    Ik vind Bommeltje wel een lieve naam voor mezelf.

McBommeltje.
    Dat kan niet, het moet bij voorkeur op -y en anders - ie eindigen.
    pi_63741224
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
    wat een leuke shirts

maar euh, Miss_S, jij mag minnie mouse shirts aan, maar je vriend geen 1UP shirt?
    explain
    Omdat ik een meisje ben en hij een jongen
    Jongens mogen ook zoveel dingen die wij weer niet mogen
    (en daarbij past het bij mijn kledingstijl en niet bij de zijne)
      woensdag 3 december 2008 @ 23:06:20 #266
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741317
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als je een keer langskomt maak ik speciaal voor jou een McDikkie!
    Lief!

Hier nog een Boem-Dikkie tekening voor je.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 23:06:21 #267
    163650 Greys
    pi_63741319
    Boem is McAwesome, natuurlijk!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 23:06:37 #268
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_63741330
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Disney shirtjes bij jonge vrouwen vind je dan zeker ook niet tof?
    * Miss_S zit in haar Minni Mouse shirtje op de bank
    Niks mis mee, al krijg ik de creeps van Minnie

Ik draag graag shirts van heldinnen als Dietrich, Monroe, Bette Davis en Hepburn
    Natuurlijk ook de spice girls ( slaapshirt ) en she-ra.
    Verder ben ik dol op Calvin & Hobbes en Dr. Snuggles, maar daar is weinig merchandise van helaas.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:07:29 #269
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741354
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
    Boem is McAwesome, natuurlijk!
    Haha. McAwesome.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:08:08 #270
    148689 Muis006
    pi_63741369
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Lief!

[ afbeelding ]

Hier nog een Boem-Dikkie tekening voor je.
    Gut dankje wat een mooie bloem ook!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 23:08:31 #271
    163650 Greys
    pi_63741387
    Ik vind dat Zwitsal shirt enorm lief.
    Maar het is al zo oud, iedereen heeft er al in gelopen
    En toch vind ik hem leuk
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 3 december 2008 @ 23:09:50 #272
    148689 Muis006
    pi_63741430
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
    Ik vind dat Zwitsal shirt enorm lief.
    Maar het is al zo oud, iedereen heeft er al in gelopen
    En toch vind ik hem leuk
    Die had ik een, met lange mouwen

Maar door die kleur geel zie je er, als je een blanke huidskleur hebt, uit als een wandelend lijk
    pi_63741447
    Ik heb een calvin en hobbes t-shirt
    pi_63741460
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks mis mee, al krijg ik de creeps van Minnie

Ik draag graag shirts van heldinnen als Dietrich, Monroe, Bette Davis en Hepburn
    Natuurlijk ook de spice girls ( slaapshirt ) en she-ra.
    Verder ben ik dol op Calvin & Hobbes en Dr. Snuggles, maar daar is weinig merchandise van helaas.
    Die shirtjes kom ik niet zo snel tegen (ik koop wel veel maar ben niet goed in de echte leuke winkeltjes te vinden)
    En Disney zie je tegenwoordig overal
    pi_63741487
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Omdat ik een meisje ben en hij een jongen
    Jongens mogen ook zoveel dingen die wij weer niet mogen
    (en daarbij past het bij mijn kledingstijl en niet bij de zijne)
    een kromme redenatie, want juist die game-shirts zijn meer voor mannen gemaakt

maar soit never mind
    Ja doei.
    pi_63741512
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef conleche het volgende:
    die vind ik zó stoer. Die las ik altijd met plezier vroeger.. ze ze alleen niet zo veel meer nu..
    Ja doei.
    pi_63741565
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

een kromme redenatie, want juist die game-shirts zijn meer voor mannen gemaakt

maar soit never mind
    Ja ik weet dat er meer mannelijke nerds zijn maar zo wil ik dus niet dat mijn vriendje erbij loopt (en zo is hij ook niet)
    En vrouwen kunnen nu eenmaal met meer weg komen, en is zo'n shirt schattig bij een man is het meteen nerd
      woensdag 3 december 2008 @ 23:15:50 #278
    14746 k_i_m
    pi_63741625
    Mijn beste vriendin en ik willen deze nog een keer kopen. En dan allebei tegelijk aan he? .

[ Bericht 0% gewijzigd door k_i_m op 03-12-2008 23:16:45 (de zwarte dus) ]
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 3 december 2008 @ 23:16:36 #279
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741650
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Gut dankje wat een mooie bloem ook!
    Bloem-Dikkie.

woensdag 3 december 2008 @ 23:18:12 #280
    148689 Muis006
    pi_63741708
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Bloem-Dikkie.

Poeet!
    pi_63741725
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja ik weet dat er meer mannelijke nerds zijn maar zo wil ik dus niet dat mijn vriendje erbij loopt (en zo is hij ook niet)
    En vrouwen kunnen nu eenmaal met meer weg komen, en is zo'n shirt schattig bij een man is het meteen nerd
    en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:19:09 #282
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_63741753
    quote:
    dan ben jij vanaf nu, de tofste.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:20:11 #283
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741794
    Hé!

Niks mis met gameshirts bij mannen!
    pi_63741808
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
    Hé!

Niks mis met gameshirts bij mannen!
    jawel, want dan ben je een nerd en nerds kunnen niet

ofzo
    Ja doei.
    pi_63741816
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))
    Niets maar als je dat niet bent passen dat soort kleding ook niet bij jou en je kledingstijl
    Dan kan je het nog wel leuk vinden maar aantrekken zou je het niet
    En tja ik vind het ook niet aantrekkelijk bij mannen maar dat is smaak
      woensdag 3 december 2008 @ 23:21:13 #286
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63741836
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jawel, want dan ben je een nerd en nerds kunnen niet

ofzo
    Dan ben ik wel één van de grootste die er rond loopt met mijn gameboy riem. ( )
    pi_63741880
    ik vind m geweldig

jammer dat ik geen riemen draag, zou er bijna wel een riem voor kopen
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:24:53 #288
    148689 Muis006
    pi_63741962
    Het hondje van de bakker (hondje van de bakker!)
    Die heeft vies gedaan (heeft vies gedaan!)
    Hij is gaan zwemmen (is gaan zwemmen!)
    Zonder onderbroekie aan! (onderbroekie aan!)

En van je heeeeeeelahelahelahoooolala!
      Vis een optie? woensdag 3 december 2008 @ 23:27:23 #289
    70532 loveli
    N
    pi_63742041
    quote:
    Toen ik (lees: vrienden) nog creatief was hebben we er een paar zelf gemaakt.
    crap in = crap out
    pi_63742052
    dat zongen we altijd op de avondvierdaagse enzo
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:28:17 #291
    148689 Muis006
    pi_63742072
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
    dat zongen we altijd op de avondvierdaagse enzo
    Ja haha, het is een geweldig liedje
    pi_63742105
    hoog in de bergen
    daar woont een stier
    die drinkt geen melk
    maar heinekenbier
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:30:25 #293
    236335 neen
    schone schijn
    pi_63742148
    DesignedByHumans
    Frogbite
    Threadless

Verslag gaat nooit lukken... fokking VVD'ers mailen niet terug dus ik kan sowieso niet alles maken. Komt nog eens bij dat ik 5 weken later ben ingestroomd, dat der persoon waar ik bij een groep ben ingedeeld een teringsloom wijf is (ergerlijk) die bijna nooit @ schule is en dat het alwer m'n 3e leraar bij dit vak is.

Ik schrijf wel een lollerbrief, of ik fix het volgend jaar wel als ik uberhaupt zo'n aantal punten haal dat ik over mag hoerenkots zeg
      woensdag 3 december 2008 @ 23:30:27 #294
    148689 Muis006
    pi_63742150
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
    hoog in de bergen
    daar woont een stier
    die drinkt geen melk
    maar heinekenbier
    BAVARIA!
      woensdag 3 december 2008 @ 23:31:20 #295
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63742182
    Ik ben weg.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:33:28 #296
    148689 Muis006
    pi_63742247
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
    Ik ben weg.
    Mietje!

Echte mannen zeggen:
    I wanna rock and roll all nite, and party every day!
    pi_63742288
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
    Ik ben weg.
    Slaap lekker nerd
    pi_63742294
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

BAVARIA!
    ieoew!!

een van mn livelings
    Ja doei.
      woensdag 3 december 2008 @ 23:35:29 #299
    148689 Muis006
    pi_63742313
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ieoew!!

een van mn livelings
    Ik lust sowieso geen bier maar hier onder de rivieren zingen ze over Bavariabier
    pi_63742341
    heineken is ook vies overigens, vind ik, maar bavaria is nog erger dan je eigen pis op drinken
    Ja doei.
    pi_63742348
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')