Dr. Phil en Gordonquote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat te kijken, maar ik begon me zo te ergeren aan die slome blik en dat gezeur. Nu vind ik het sowieso moeilijk om mensen leuk te vinden die in mijn ogen geen talent hebben. Ik word dan ook rijkelijk uitgelachen om mijn smaak. Dr Phil, Gordon Ramsay en Haruki Murakami zijn toevallig geweldig.
Om het nog enigszins over afvallen te hebben: het laatste boekje van Murakami over hardlopen is echt een bron van inspiratie voor een ieder die een beter mens wil worden!
Oh! Yeah, that was mequote:
Dr. Phil vind ik leuk om te kijken, maar mijn god wat is dat een über-Amerikaan met zijn puriteinse moraal.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat te kijken, maar ik begon me zo te ergeren aan die slome blik en dat gezeur. Nu vind ik het sowieso moeilijk om mensen leuk te vinden die in mijn ogen geen talent hebben.
Ik word dan ook rijkelijk uitgelachen om mijn smaak. Dr Phil, Gordon Ramsay en Haruki Murakami zijn toevallig geweldig.
Neeeeeee, die was veul leukerquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
Of Roef Ragas!
Ik ook!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Yeah, that was me![]()
Wel per ongeluk, uiteraard
Muis, ik vind McArmy echt alleen maar woest aantrekkelijk met haargroei op zijn gezicht
Ze hebben echt wel wat van elkaar weg!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neeeeeee, die was veul leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook!zonder haargroei is het net een raar liefdeskind van Boris Becker en David Thewlis
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb van Murakami nog nooit iets gelezen
Op de foto misschien wel, maar als je ze allebei naast elkaar ziet met acteren echt heul nie!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel wat van elkaar weg!
Nee, maar hij schijnt van de gamma te zijn. Dus veel kan ik niet missen. Als ik me beter voel zal ik eens op onderzoek uitgaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Co, over McSteamy gesproken... heb je die mystery stoomoven nou al gevonden in de schuur?
Tim Krabbéquote:
Het is een heel ander boek dan zijn fictie! Het is een autobiografie, reflectief, helemaal niet magisch. Een verhandeling over persoonlijke ethiek. Zie het meer als een toegift.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef BlaatschaaP het volgende:Murakami
!!
Dat hardloopboekje is het enige van hem dat ik nog niet heb gelezen, maar die ga ik dan ook maar aanschaffen!.
Ik heb vier boeken van hem gelezen: Het gouden ei, De renner, Marte Jacobs, en De grot. Alleen De grot vond ik behoorlijk slecht. De rest was prima leesstof! Het gouden ei vond ik zelfs geweldig (en De renner heel vermakelijk).quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tim Krabbé![]()
Ik vind hem verschrikkelijk! Heb je ooit Kathy's dochter gelezen? Hij beschrijft werkelijk ALLES wat met die dochter te maken heeft, met een verkleinwoord!
Hmm, ik heb alleen Kathy's dochter gelezen. Ik zal het gouden ei eens lezen om te kijken of ik een hekel heb aan Tim Krabbé zelf, of gewoon aan het boekquote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb vier boeken van hem gelezen: Het gouden ei, De renner, Marte Jacobs, en De grot. Alleen De grot vond ik behoorlijk slecht. De rest was prima leesstof! Het gouden ei vond ik zelfs geweldig (en De renner heel vermakelijk).
Ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe je in welk boek van hem dan ook een bouquetroman kunt zien! Je zou zijn werk hooguit op een bepaald punt te zweverig kunnen vinden, maar zijn boeken zijn allemaal simpelweg te goed geschreven om gekwalificeerd te kunnen worden als damesromannetje.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 1 boek van Murukami gelezen en vond het eigenlijk maar een veredelde bouquet-roman.
Ten zuiden van de grens. Ik werd echt helemaal simpel van alle ontzettend gedetailleerde omschrijvingen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe je in welk boek van hem dan ook een bouquetroman kunt zien! Je zou zijn werk hooguit op een bepaald punt te zweverig kunnen vinden, maar zijn boeken zijn allemaal simpelweg te goed geschreven om gekwalificeerd te kunnen worden als damesromannetje.
Welk boek heb je gelezen? South of the border, west of the sun? Norwegian wood?
Oh boy, ik begin me alweer te gedragen als een juf.
Nee, gewoon links laten liggen dat boek. Ik kan het me wel voorstellen, want ik vond het ook nogal tegenvallen. Misschien Norwegian Wood eens een kans geven.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ten zuiden van de grens. Ik werd echt helemaal simpel van alle ontzettend gedetailleerde omschrijvingen.
Misschien moet ik het boek een herkansing geven, in Japan duurde het ook even voordat ik het er echt tof vond.
About a boy is ook zo geweldig!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:21 schreef Syrena het volgende:
Al lees ik nu wel een non-moordboek op mijn telefoon, High Fidelity van Nick Hornby. Tof boekHij schrijft zo herkenbaar dat ik 'm het gebrek aan moorden maar vergeef
Die staat ook al op de telefoonquote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
About a boy is ook zo geweldig!
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
*zwaait vanaf werk*
heb lekkere trek
Kijk, dát zijn de posts!quote:
Wat zijn nou winkels waar ze toffe shirtjes hebben met leuke/gekke opdruk?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
Wat had Kwalbert een waanzinnig cool tshirt met Dietrich erop
MUST BUY! maar waar?
En ik ga zoeken naar een Brittany shirt.
Nu werken?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
*zwaait vanaf werk*
heb lekkere trek
Retrorushquote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn nou winkels waar ze toffe shirtjes hebben met leuke/gekke opdruk?
Of zijn die dingen alleen online te verkrijgen? Mijn zussie wil er graag eentje voor haar verjaardag maar ik kan nergens iets vinden
Ik haal ze overal vandaan, van de blend store tot aan 2ehands winkeltjes tot shopjes als die Boem laatst postte ( retrorush)quote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn nou winkels waar ze toffe shirtjes hebben met leuke/gekke opdruk?
Of zijn die dingen alleen online te verkrijgen? Mijn zussie wil er graag eentje voor haar verjaardag maar ik kan nergens iets vinden
*Phew* het ligt dus niet aan mij.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, gewoon links laten liggen dat boek. Ik kan het me wel voorstellen, want ik vond het ook nogal tegenvallen. Misschien Norwegian Wood eens een kans geven.
Disney shirtjes bij jonge vrouwen vind je dan zeker ook niet tof?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik haal ze overal vandaan, van de blend store tot aan 2ehands winkeltjes tot shopjes als die Boem laatst postte ( retrorush)
1 ding: geef haar geen shirt met tekst. plz.
Als ik iets echt afgrijselijk vind, is het een jonge vrouw met quasi ludieke teksten op haar tieten
Ik kon geen duidelijke borstafdrukken zien maar on closer inspection..je hebt gelijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dit er niet uit zien als herenshirts eerlijk gezegd.
Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kon geen duidelijke borstafdrukken zien maar on closer inspection..je hebt gelijk!
Misschien was het wel een curvy manspersoonquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.
dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.
Als je een keer langskomt maak ik speciaal voor jou een McDikkie!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ze bij de McDonalds een McDikkie hadden zou ik hem zonder twijfel proberen.
Dat kan niet, het moet bij voorkeur op -y en anders - ie eindigen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Bommeltje wel een lieve naam voor mezelf.
McBommeltje.
Omdat ik een meisje ben en hij een jongenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef motorbloempje het volgende:wat een leuke shirts
maar euh, Miss_S, jij mag minnie mouse shirts aan, maar je vriend geen 1UP shirt?
explain
Lief!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je een keer langskomt maak ik speciaal voor jou een McDikkie!
Niks mis mee, al krijg ik de creeps van Minniequote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Disney shirtjes bij jonge vrouwen vind je dan zeker ook niet tof?
* Miss_S zit in haar Minni Mouse shirtje op de bank
Gut dankjequote:Op woensdag 3 december 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lief!
[ afbeelding ]
Hier nog een Boem-Dikkie tekening voor je.
Die had ik een, met lange mouwenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat Zwitsal shirt enorm lief.
Maar het is al zo oud, iedereen heeft er al in gelopen
En toch vind ik hem leuk
Die shirtjes kom ik niet zo snel tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks mis mee, al krijg ik de creeps van Minnie
Ik draag graag shirts van heldinnen als Dietrich, Monroe, Bette Davis en Hepburn
Natuurlijk ook de spice girls ( slaapshirt ) en she-ra.
Verder ben ik dol op Calvin & Hobbes en Dr. Snuggles, maar daar is weinig merchandise van helaas.
een kromme redenatie, want juist die game-shirts zijn meer voor mannen gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2008 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat ik een meisje ben en hij een jongen![]()
Jongens mogen ook zoveel dingen die wij weer niet mogen
(en daarbij past het bij mijn kledingstijl en niet bij de zijne)
die vind ik zó stoer. Die las ik altijd met plezier vroeger.. ze ze alleen niet zo veel meer nu..quote:
Ja ik weet dat er meer mannelijke nerds zijn maar zo wil ik dus niet dat mijn vriendje erbij loopt (en zo is hij ook niet)quote:Op woensdag 3 december 2008 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een kromme redenatie, want juist die game-shirts zijn meer voor mannen gemaakt
maar soitnever mind
Bloem-Dikkie.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gut dankjewat een mooie bloem ook!
en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))quote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ik weet dat er meer mannelijke nerds zijn maar zo wil ik dus niet dat mijn vriendje erbij loopt (en zo is hij ook niet)
En vrouwen kunnen nu eenmaal met meer weg komen, en is zo'n shirt schattig bij een man is het meteen nerd
jawel, want dan ben je een nerdquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé!
Niks mis met gameshirts bij mannen!
Niets maar als je dat niet bent passen dat soort kleding ook niet bij jou en je kledingstijlquote:Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))
Dan ben ik wel één van de grootste die er rond loopt met mijn gameboy riem. (quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jawel, want dan ben je een nerden nerds kunnen niet
ofzo
Toen ik (lees: vrienden) nog creatief was hebben we er een paar zelf gemaakt.quote:
Ja haha, het is een geweldig liedjequote:Op woensdag 3 december 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:dat zongen we altijd op de avondvierdaagse enzo
BAVARIA!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
hoog in de bergen
daar woont een stier
die drinkt geen melk
maar heinekenbier
Ik lust sowieso geen bierquote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ieoew!!![]()
een van mn livelings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |