Ik kon geen duidelijke borstafdrukken zien maar on closer inspection..je hebt gelijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dit er niet uit zien als herenshirts eerlijk gezegd.
Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kon geen duidelijke borstafdrukken zien maar on closer inspection..je hebt gelijk!
Misschien was het wel een curvy manspersoonquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.
dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mannenshirts staan ook vaak afgebeeld als gewoon een T-shirt. Deze shirts hebben een andere vorm bij het middel.
Als je een keer langskomt maak ik speciaal voor jou een McDikkie!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ze bij de McDonalds een McDikkie hadden zou ik hem zonder twijfel proberen.
Dat kan niet, het moet bij voorkeur op -y en anders - ie eindigen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Bommeltje wel een lieve naam voor mezelf.
McBommeltje.
Omdat ik een meisje ben en hij een jongenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef motorbloempje het volgende:wat een leuke shirts
maar euh, Miss_S, jij mag minnie mouse shirts aan, maar je vriend geen 1UP shirt?
explain
Lief!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je een keer langskomt maak ik speciaal voor jou een McDikkie!
Niks mis mee, al krijg ik de creeps van Minniequote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Disney shirtjes bij jonge vrouwen vind je dan zeker ook niet tof?
* Miss_S zit in haar Minni Mouse shirtje op de bank
Gut dankjequote:Op woensdag 3 december 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lief!
[ afbeelding ]
Hier nog een Boem-Dikkie tekening voor je.
Die had ik een, met lange mouwenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat Zwitsal shirt enorm lief.
Maar het is al zo oud, iedereen heeft er al in gelopen
En toch vind ik hem leuk
Die shirtjes kom ik niet zo snel tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks mis mee, al krijg ik de creeps van Minnie
Ik draag graag shirts van heldinnen als Dietrich, Monroe, Bette Davis en Hepburn
Natuurlijk ook de spice girls ( slaapshirt ) en she-ra.
Verder ben ik dol op Calvin & Hobbes en Dr. Snuggles, maar daar is weinig merchandise van helaas.
een kromme redenatie, want juist die game-shirts zijn meer voor mannen gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2008 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat ik een meisje ben en hij een jongen![]()
Jongens mogen ook zoveel dingen die wij weer niet mogen
(en daarbij past het bij mijn kledingstijl en niet bij de zijne)
die vind ik zó stoer. Die las ik altijd met plezier vroeger.. ze ze alleen niet zo veel meer nu..quote:
Ja ik weet dat er meer mannelijke nerds zijn maar zo wil ik dus niet dat mijn vriendje erbij loopt (en zo is hij ook niet)quote:Op woensdag 3 december 2008 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een kromme redenatie, want juist die game-shirts zijn meer voor mannen gemaakt
maar soitnever mind
Bloem-Dikkie.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gut dankjewat een mooie bloem ook!
en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))quote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ik weet dat er meer mannelijke nerds zijn maar zo wil ik dus niet dat mijn vriendje erbij loopt (en zo is hij ook niet)
En vrouwen kunnen nu eenmaal met meer weg komen, en is zo'n shirt schattig bij een man is het meteen nerd
jawel, want dan ben je een nerdquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé!
Niks mis met gameshirts bij mannen!
Niets maar als je dat niet bent passen dat soort kleding ook niet bij jou en je kledingstijlquote:Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat is er precies mis met nerds (lees: de vriend van Muis, Maria en mijzelf? (wel 3 verschillende mannen, dat wel! ))
Dan ben ik wel één van de grootste die er rond loopt met mijn gameboy riem. (quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jawel, want dan ben je een nerden nerds kunnen niet
ofzo
Toen ik (lees: vrienden) nog creatief was hebben we er een paar zelf gemaakt.quote:
Ja haha, het is een geweldig liedjequote:Op woensdag 3 december 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:dat zongen we altijd op de avondvierdaagse enzo
BAVARIA!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
hoog in de bergen
daar woont een stier
die drinkt geen melk
maar heinekenbier
Ik lust sowieso geen bierquote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ieoew!!![]()
een van mn livelings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |