Ik vond het meteen maar een patser. Ik houd meer van bescheiden doch intelligente mannen:quote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Maar wacht maar tot je hem ziet spelen straks, hoe mánnelijk die vent is![]()
Niks volgens mij, maar ik wet het niet zeker. Ik bel wel ff. Of ik stuur de rekening gewoon op goed geluk op.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Ise, goffer, da's echt kut. Vergoedt de basisverzekering helemaal geen tandartskosten dan? Of alleen de consults?
Echt??? Ik vond Burke juist ALLES behalve bescheidenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het meteen maar een patser. Ik houd meer van bescheiden doch intelligente mannen:
[ afbeelding ]
Tandarts zit niet in de basisverzekering, maar een beetje tandartsverzekering kost al tegen de 200 euro per jaar en vergoed dan vaak ook nog maar een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niks volgens mij, maar ik wet het niet zeker. Ik bel wel ff. Of ik stuur de rekening gewoon op goed geluk op.
Ik hoop het. Ik lees op i-net erg uiteenlopende tarieven.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tandarts zit niet in de basisverzekering, maar een beetje tandartsverzekering kost al tegen de 200 euro per jaar en vergoed dan vaak ook nog maar een bepaald bedrag.
Geen idee wat een kanaalbehandeling kost, maar het is vast geen 200 euro.Dus wat dat betreft zit je nog aan de goede kant Ise.
Je moet niet op walrusdentist.org kijken he, walrustandartsen rekenen exorbitante prijzen!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik lees op i-net erg uiteenlopende tarieven.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je moet niet op walrusdentist.org kijken he, walrustandartsen rekenen exorbitante prijzen!
Nee hoor. Als het één kanaal is, is het minder dan tweehonderd. Ik lees bedragen uiteenlopend van 170 tot 500...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling kost minimaal 250 euro....
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling kost minimaal 250 euro....
Ik zou niet weten wat anders, het is echt zenuwpijn, absoluut geen gaatje, dat voelt heel anders. Maar ik hoor het vrijdag wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb vorige week net m'n tandartsrekening betaald van 270 euro. Dat is dus consult, foto's en eerste + tweede behandeling.
Maargoed, misschien is het wel helemaal geen zenuwontsteking.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt??? Ik vond Burke juist ALLES behalve bescheiden
Dat vond ik juist een patser, grappig en zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen
Kiezen hebben er vier inderdaad, maar in mijn geval betreft het een tand.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Één kanaal? Nooit van gehoord. Misschien dat het bij tanden anders is, maar bij kiezen maken ze toch echt al je kanalen schoon hoor.
Vond je hem sexy ja? Echt allesbehalve sexy, brrrrrrrrr.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Burke was een egotripper![]()
Maar wel sexy
Dat vind ik dan ook wel weer wat veel, vooral omdat ik maar 5 euro meer zou betalen voor de vulling(en) en 3 extra wortelkanalenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoop het voor je Isegrim! Ik vond dit op tandarts.nl:
Wortelkanaalbehandeling
Eén kanaal, exclusief vulling of kroon!
Beschrijving U.P.T code Aantal Kosten
Ik merk het wel, er staan echt allerlei verschillende prijzen op internet. Ik kan dat gvd even niet gebruiken, zit midden in een verbouwing en we hebben net een lekkage ontdekt en die gaat ook al een paar honderd euro kosten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoop het voor je Isegrim! Ik vond dit op tandarts.nl:
Wortelkanaalbehandeling
Eén kanaal, exclusief vulling of kroon!
Beschrijving U.P.T code Aantal Kosten
Anesthesie A10 2 25,00
Röntgenfoto X10 4 56,00
Rubberdam V50 2 20,00
Electronisch lengtebepalen E85 1 12,50
Eenkanalig element E13 1 90,20
Endodontisch consult E01 1 19,10
Toeslag kosten instrumentarium E04 1 42,20
------+
Totaal 265,00
Me like het holbewonergehaltequote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo'n rustige, doortastende man. Die nieuwe heeft mij een te hoog holbewonergehalte.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je hem sexy ja? Echt allesbehalve sexy, brrrrrrrrr.
En dat komt niet door zijn huidskleur ofzo, want andere mannen die eh... nou ja... mjam. Hihiiiiiiiiiihihihi
Ohh dat is wel rielekst want ik heb het vrijdag vreselijk druk.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik dacht dat die twee wortels hadden, maar het is er gelukkig maar één. Dan ben je al helemaal in een kwartiertje klaar.
Ja precies, er moet een keer hete sex aan te pas komen! In de on-call room. Met gebonk tegen de deur en wilde geluiden. Zodat je bijna the call of the scottish highlands hoort!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Me like het holbewonergehalte
Zo zet-me-tegen-de-muur-en-neem-me-achtigDaar ontbrak het een beetje aan in Grey's vond ik, ik vind McDreamy goddelijk om te zien maar wel een watje-man. Het is ook alleen als 'fantasie' zeg maar he, dat ik dat leuk vind. Ik geloof dat ik hem niet als vaste verkering zou hoeven
En Burke was inderdaad rustig en doortastend, maar wel zoals Muis ook zegt een enórme egotripper!
Ik begrijp het wel, alleen heb ik het zelf totaal niet! Ik kan alleen maar de watjes leuk vinden. Als een man net iets te goed weet hoe hij indruk moet maken, dan gaan bij mij alle alarmbellen af.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Me like het holbewonergehalte
Zo zet-me-tegen-de-muur-en-neem-me-achtigDaar ontbrak het een beetje aan in Grey's vond ik, ik vind McDreamy goddelijk om te zien maar wel een watje-man. Het is ook alleen als 'fantasie' zeg maar he, dat ik dat leuk vind. Ik geloof dat ik hem niet als vaste verkering zou hoeven
![]()
Ja maar er is verschil tussen gladjakker en woeste Schotse sexpot!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, alleen heb ik het zelf totaal niet! Ik kan alleen maar de watjes leuk vinden. Als een man net iets te goed weet hoe hij indruk moet maken, dan gaan bij mij alle alarmbellen af.
Jullie hebben allemaal maar Dreamies en Steamies!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik heb thuis al een Patrick Dempsey zitten.
Nou he?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Die Britney is eigenlijk een hele leuke meid...
Ik een McNerdquote:
Ik had altijd al wel medelijden met 'r omdat ze zo onwijs belaagd werd, maar ik dacht ook dat ze dom was. Dat had ik heel erg mis.quote:
Hmja, dat dacht ik dus ook, dat ze een dom wicht was.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Britney zo'n dom wicht.
Ik laat me niet gek maken door jullie. Ik heb een prima smaak in mensen!![]()
Niks mis met jouw lief. Jullie zijn samen een woest aantrekkelijk stel.quote:
Zit je te kijken op 4?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Britney zo'n dom wicht.
Ik laat me niet gek maken door jullie. Ik heb een prima smaak in mensen!![]()
Wat lief van je om te zeggen!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niks mis met jouw lief. Jullie zijn samen een woest aantrekkelijk stel.
Dan geloof ik je op je woord. We willen geen ruzie in huize Claudiaquote:Ik mag onder geen beding foto's plaatsen.
en ik een McDuutser!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik een McNerd![]()
Maar hij voetbalt dus hij heeft van die hele stevige bovenbenen en dat is echt heel sexy
Ooooh, dus jij jinxt zequote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je te kijken op 4?
Ik dacht ook dat ze erg dom was, maar nu vind ik haar schattig (wel kinderlijk) en treurig.
En maak je niet druk om je smaak inderdaad, ik heb volgens mij echt een wánsmaak. Degenen bij het Eurovisie Songfestival die ik het allerbest en leukst vind eindigen ook altijd onderaan![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je te kijken op 4?
Ik dacht ook dat ze erg dom was, maar nu vind ik haar schattig (wel kinderlijk) en treurig.
En maak je niet druk om je smaak inderdaad, ik heb volgens mij echt een wánsmaak. Degenen bij het Eurovisie Songfestival die ik het allerbest en leukst vind eindigen ook altijd onderaan![]()
Ik wéétquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Eurovisie Songfestival is best wansmakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |