quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je hem sexy ja? Echt allesbehalve sexy, brrrrrrrrr.
En dat komt niet door zijn huidskleur ofzo, want andere mannen die eh... nou ja... mjam. Hihiiiiiiiiiihihihi
Ohh dat is wel rielekst want ik heb het vrijdag vreselijk druk.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik dacht dat die twee wortels hadden, maar het is er gelukkig maar één. Dan ben je al helemaal in een kwartiertje klaar.
Ja precies, er moet een keer hete sex aan te pas komen! In de on-call room. Met gebonk tegen de deur en wilde geluiden. Zodat je bijna the call of the scottish highlands hoort!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Me like het holbewonergehalte
Zo zet-me-tegen-de-muur-en-neem-me-achtigDaar ontbrak het een beetje aan in Grey's vond ik, ik vind McDreamy goddelijk om te zien maar wel een watje-man. Het is ook alleen als 'fantasie' zeg maar he, dat ik dat leuk vind. Ik geloof dat ik hem niet als vaste verkering zou hoeven
En Burke was inderdaad rustig en doortastend, maar wel zoals Muis ook zegt een enórme egotripper!
Ik begrijp het wel, alleen heb ik het zelf totaal niet! Ik kan alleen maar de watjes leuk vinden. Als een man net iets te goed weet hoe hij indruk moet maken, dan gaan bij mij alle alarmbellen af.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Me like het holbewonergehalte
Zo zet-me-tegen-de-muur-en-neem-me-achtigDaar ontbrak het een beetje aan in Grey's vond ik, ik vind McDreamy goddelijk om te zien maar wel een watje-man. Het is ook alleen als 'fantasie' zeg maar he, dat ik dat leuk vind. Ik geloof dat ik hem niet als vaste verkering zou hoeven
![]()
Ja maar er is verschil tussen gladjakker en woeste Schotse sexpot!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, alleen heb ik het zelf totaal niet! Ik kan alleen maar de watjes leuk vinden. Als een man net iets te goed weet hoe hij indruk moet maken, dan gaan bij mij alle alarmbellen af.
Jullie hebben allemaal maar Dreamies en Steamies!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik heb thuis al een Patrick Dempsey zitten.
Nou he?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Die Britney is eigenlijk een hele leuke meid...
Ik een McNerdquote:
Ik had altijd al wel medelijden met 'r omdat ze zo onwijs belaagd werd, maar ik dacht ook dat ze dom was. Dat had ik heel erg mis.quote:
Hmja, dat dacht ik dus ook, dat ze een dom wicht was.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Britney zo'n dom wicht.
Ik laat me niet gek maken door jullie. Ik heb een prima smaak in mensen!![]()
Niks mis met jouw lief. Jullie zijn samen een woest aantrekkelijk stel.quote:
Zit je te kijken op 4?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Britney zo'n dom wicht.
Ik laat me niet gek maken door jullie. Ik heb een prima smaak in mensen!![]()
Wat lief van je om te zeggen!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niks mis met jouw lief. Jullie zijn samen een woest aantrekkelijk stel.
Dan geloof ik je op je woord. We willen geen ruzie in huize Claudiaquote:Ik mag onder geen beding foto's plaatsen.
en ik een McDuutser!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik een McNerd![]()
Maar hij voetbalt dus hij heeft van die hele stevige bovenbenen en dat is echt heel sexy
Ooooh, dus jij jinxt zequote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je te kijken op 4?
Ik dacht ook dat ze erg dom was, maar nu vind ik haar schattig (wel kinderlijk) en treurig.
En maak je niet druk om je smaak inderdaad, ik heb volgens mij echt een wánsmaak. Degenen bij het Eurovisie Songfestival die ik het allerbest en leukst vind eindigen ook altijd onderaan![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je te kijken op 4?
Ik dacht ook dat ze erg dom was, maar nu vind ik haar schattig (wel kinderlijk) en treurig.
En maak je niet druk om je smaak inderdaad, ik heb volgens mij echt een wánsmaak. Degenen bij het Eurovisie Songfestival die ik het allerbest en leukst vind eindigen ook altijd onderaan![]()
Ik wéétquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Eurovisie Songfestival is best wansmakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |