Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Waarschijnlijk komt ze zo terug met een viandel ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef Greys het volgende:
Paaskonijn, je moeder nept je om gezeur te voorkomen
Doe dan maar met ketchup ipv met mayo, om dikke billen te voorkomen
stfuquote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:
*kuch* uiteraard is PK nog in de race voor [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS *kuch*
/hinthint.
If it isn't Robin. The boy wonder.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:
*kuch* uiteraard is PK nog in de race voor [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS *kuch*
/hinthint.
McArmy? Volgens mij nietquote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Greys het volgende:Boem, wat leuk!
Ik ben alleen vast niet hip en jong, want ik snap die losse tong niet zo?
Muis, heb je McArmy al gezien?Verder niets over het verhaal enzo zeggen, want Conleche moet het hele nieuwe seizoen nog op DVD kijken en dan spoileren we
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, en ik heb net weer hardgelopen! Voel me altijd zo stoer en fit daarna!
Hardlopen is tof.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, en ik heb net weer hardgelopen! Voel me altijd zo stoer en fit daarna!
Ik heb de taart niet kunnen weerstaan thuis maar ik heb wel slagroom light (ja échtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wederom taart weerstaan op mn werk, I ish sho aweshom.
Ja potver ik wil subs dan kan ik het kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Muis, muts
Ik heb warme choco! met slagroom... en een custardcakeje![]()
Gaat goedquote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour jedermann!![]()
Wederom taart weerstaan op mn werk, I ish sho aweshom.
Lijstzor!
O: snee brood met geitenkaas, kerstomaatjes en peper
T: bakje yoghurt (mona boordevol aardbei geloof ik)
L: nog twee sneetjes van wat bij O stond![]()
T: kippenbouillon uit uno zakje.
D: braadworstje met snijbonen en een lepel appelmoes
Tussen T2 en D had ik me toch schreeuwende honger in de trein! En nu ik gegeten heb, heb ik buikpijnYee-haw.
Oe! DaD: beterschaap! *kusje op*
Yepyepquote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
Auw Ise, wat klote!
Doet je zus de afleveringen binnenhalen met subs dan Muis?
Oei, dat is kut! Maar wel linea recta naar de tandarts! Hoe sneller je er bij bent, hoe minder de kans is dat de behandeling pijn doet. En dat het je voortand is, scheelt ook absoluut. Daar is de behandeling veel oppervlakkiger en makkelijker (om bij te komen). Echt, niet mee wachten tot je vergaat van de pijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Eten is even helemaal niet leuk.Ik denk dat ik een zenuwontsteking heb aan mijn voortand.
Vrijdag heb ik een afspraak. Eerder kon niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oei, dat is kut! Maar wel linea recta naar de tandarts! Hoe sneller je er bij bent, hoe minder de kans is dat de behandeling pijn doet. En dat het je voortand is, scheelt ook absoluut. Daar is de behandeling veel oppervlakkiger en makkelijker (om bij te komen). Echt, niet mee wachten tot je vergaat van de pijn.
En ik kan het weten, ben een keer pas na half dood gegaan te zijn naar de tandarts gegaan om een helbehandeling te krijgen, paar maanden terug nogmaals geweest (ditmaal op tijd) voor een andere kies en ik voelde niets!
Oke, toegegeven, qua MOOIHEID wint McArmy het echt niet.quote:
Heeft 'ie ook hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, toegegeven, qua MOOIHEID wint McArmy het echt niet.
Maar wacht maar tot je hem ziet spelen straks, hoe mánnelijk die vent is![]()
[ afbeelding ]
Oh en wat nog wel grappig is... McDreamy en McArmy speelden samen in de film Made of Honor. In die film is ie gladgeschoren en totáál onopvallend, omdat hij zich niet mannelijk gedraagt
[ afbeelding ]
Het is een schot dus ik mag het hopenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook hetzelfdeaccent
als in Made of Honor?
Ik ben nog maar één keer naar deze tandarts geweest. Geen idee dus eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Komende vrijdag zullen ze waarschijnlijk alleen kijken of je daadwerkelijk een ontsteking hebt, in plaats van een normaal gaatje. Dat doen ze dmv foto's, dus niets engs aan. Als ze tijd hebben zullen ze vervolgens meteen de eerste behandeling starten. Allereerstverdoving
. Dan boren ze in je kies/tand en maken ze alle wortels (normale kiezen hebben er 4 geloof ik en tanden 2?) helemaal leeg. Deze maken ze schoon met een chloorextract om er vervolgens meteen een noodvulling in te zetten. Die blijft enkele weken zitten en wordt in de tweede behandeling vervangen door een echte vulling, nadat ze de wortelkanalen hebben gecontroleerd (dat doen ze op geur, ruikt het vies is het nog ontstoken). Et voila! Een jaar later moet je terug voor een kroon, omdat je kies/tand natuurlijk dood is.
Heb je een fijne tandarts? Mijn advies is ECHT geen genoegen nemen met opmerkingen dat de pijn erbij hoort en hij er niets aan kan doen. Ik ben echt door en hél gegaan tijdens mijn eerste wortelkanaalbehandeling jaren geleden. Trauma's aan overgehouden. Mijn nieuw tandarts was heel begripvol. Ik was zelfs zo bizar zenuwachtig dat mijn lichaam bij de eerste poging de verdoving niet accepteerde en ik alles bleef voelen
. Gewoon een paar uur later teruggekomen voor een nieuwe (geslaagde) poging. Ditmaal voelde ik helemaal niets en stond ik 20 minuten later weer buiten.
Een rasechtequote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
IS het echt een Schot, Muis?Dat hoor je er niet echt aan af namelijk in Greys volgens mij
Ik kijk Brittie ook met een half oog.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
* SHE kijkt naar brittant op 4
en daarna moet ik de verf van me afspoelen en masker doen en dan naar bed.
doei!
Komt vast goedquote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben nog maar één keer naar deze tandarts geweest. Geen idee dus eigenlijk.
Of muurverf?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk Brittie ook met een half oog.
Heb medelijden met haar![]()
Verf? Als in make-up of heb je je haar nou alweer geverfd?
Brrr, nee, dit is een aardige man voor zover ik kan zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Komt vast goed. Ik had toen een noodtandarts in Amsterdam Slotervaart. Een Marokkaanse vrouw die geen Nederlands kon en met Middeleeuwse apparatuur werkte
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |