abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63726946

Het vorige deel: Slank de winter in #348 SNOTVERGEME!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_63726955
You can do it
  woensdag 3 december 2008 @ 15:37:30 #4
236335 neen
schone schijn
pi_63727007
Hoi.
het lijkt niet wat het is
pi_63727036
De OP is nu paars, dat is even wennen.

Ik vind het ook koud.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:39:21 #6
331 Merel
Be here now.
pi_63727048
TVP

Ik heb het echt retedruk, niet normaal.

Maar... maandag of dinsdag krijgt ik bericht of ik door ben naar de volgende sollicitatieronde, en ze konden alvast verklappen dat dat zéér waarschijnlijk het geval gaat zijn!

Ik zag alleen in de gauwigheid dat Anos een afwijzing binnen had? Balen!

En verder blijf ik moeite houden om jullie te volgen, dus sorry als ik nu allerlei hele belangrijke dingen oversla!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 3 december 2008 @ 15:39:37 #7
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63727053
ik heb het ook koud. hempje aan, nog een hempje overheen, trui met lange mouwen, dikke capuchontrui en een deken over me heen. En nog is het koud. blegh.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63727080
Woah dit zou mijn chill dag worden, beetje lezen, beetje opruimen, beetje fokken.
Heb ik net afgesproken om
1. te gaan fitnessen
2. te gaan zonnebanken
3. te gaan koken
4. 1x een uur te reizen
5. nog een x een uur te reizen
6. nog 2 uur te gaan studeren
7. de logeren
8. dus ook spullen mee te nemen voor een dag van 8:30 tot 17:30 zonder pauze
9. en daarna afgesproken om gelijk weer iets te doen

en nu loop ik een beetje vast want ik trek dat niet zo goed. Dus ga ik op m'n dooie gemakje m'n spullen zoeken, in tasjes stoppen en dan rustiggg een uurtje reizen. Dan wat eten en een beetje leren.

Hoe doen normale mensen dit, nachtjes weg? Bij mij het ultieme stress ding! Op twee staat lang reizen
pi_63727100
Oh en op 3 staan feestjes waar ik er leuk uit moet zien
  woensdag 3 december 2008 @ 15:41:47 #10
236335 neen
schone schijn
pi_63727101
Ik heb het ook koud dikke laag spek, shirt, trui en de verwarming getuned @ 20 maar niets helpt
het lijkt niet wat het is
pi_63727141
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:

Hee, dat klinkt best lekker! welk bedrijf had de afwijzing gedaan? .
Zelfverzonnen en hopelijk te nassen. Ik vertel het vanaaf. Jouw baas én de Hoeras. Allemaal! Ben weer terug bij 0. Gofter. En zuks.
Fok!bejaarde
pi_63727216
Balen Anosmie.
pi_63727256
Vanuit m'n Belgische bedje.

Lijstje van gisteren:

O: eitje, rosbief
L: restje spaghetti
T: wodka, katjang
D: spinaziesoep met een zachtgekookt eitje en vanille-ijs toe
T: 2 mandarijntjes

Vandaag doe ik het een stuk slechter:

O: eitje
T: mandarijntje
L: 3 time out granenkoekjes
T: groot stuk speculaasbrok

Als ik ziek ben heb ik trek in zoet blijkbaar
pi_63727299
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De OP is nu paars, dat is even wennen.

Ik vind het ook koud.
De OP is paars? Dat stel je toch zelf in bij je opties?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 3 december 2008 @ 15:52:29 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63727349
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Hoe doen normale mensen dit, nachtjes weg? Bij mij het ultieme stress ding! Op twee staat lang reizen
Ik doe:
-kleding aan die de volgende dag ook nog kan, eventueel een schoon shirtje of een ander rokje ofzo mee.
-schoon ondergoed mee
-mini toilettasje met dagcreme en watjes (kun je ook make up mee verwijderen), tandenpoetszooi, pil, haarborstel. shampoo jat ik altijd van de badkamer waar ik te gast ben, tenzij ik mn haar niet hoef te wassen. poeder/compact en mascararoller, lipgloss zit altijd al in mn tasje,

dit alles moet in mn handtas passen of anders neem ik een rugzakje mee.
als ik een rugzakje meeneem neem ik ook een pyama mee, want das lekker warm...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:52:45 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63727354
beterschap co!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63727368
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De OP is paars? Dat stel je toch zelf in bij je opties?
Ja, maar ik moet er even aan wennen.
pi_63727486
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ik doe:
-kleding aan die de volgende dag ook nog kan, eventueel een schoon shirtje of een ander rokje ofzo mee.
-schoon ondergoed mee
-mini toilettasje met dagcreme en watjes (kun je ook make up mee verwijderen), tandenpoetszooi, pil, haarborstel. shampoo jat ik altijd van de badkamer waar ik te gast ben, tenzij ik mn haar niet hoef te wassen. poeder/compact en mascararoller, lipgloss zit altijd al in mn tasje,

ZO! Grote handtas?

Beterschap in Belgie.
  woensdag 3 december 2008 @ 16:03:55 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63727606
*ril*

En weer aan het werk. Ben bezig met een stomme tekst over perspectief. Hoe heet dat ook alweer, zo'n muurschildering waarbij het lijkt alsof je uitzicht heb op bijvoorbeeld de zee? Kom niet op het woord.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 3 december 2008 @ 16:04:20 #20
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63727617
Het hangt er vanaf waar ik ga slapen PF! Als ik naar het vriendje ga neem ik een schone onderbroek, pil en tandenborstel mee. (En m'n sloffen ). Ik zorg dat ik kleren aanheb die ik de volgende dag nog een keer aankan.

Dit weekend vlieg ik naar huis, en dan hou ik het heel minimalistisch, omdat ik alleen maar met handbagage vlieg, en daar ook nog cadeautjes in moeten. Doe dus een spijkerbroek aan, en neem een schoon truitje en een schone onderbroek mee, plus klein toilettasje. (En m'n sloffen! )

Oh, en beterschap Co, en balen Anosmie! Jij werkte toch met Helga, of vergis ik me nu heel erg?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63727646
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ik doe:
-schoon ondergoed mee

Ik mis eten, sportkleding, boeken en een laptop
Ennn ik kleed me naar hoe ik me voel. Maar op zich ik neem ook mee wat jij meeneemt + bovenstaande.
pi_63727659
Oh en arme anos, weer terug naar de hel(ga)
  woensdag 3 december 2008 @ 16:07:18 #23
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63727707
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah dit zou mijn chill dag worden, beetje lezen, beetje opruimen, beetje fokken.
Heb ik net afgesproken om
[blablabla]
Ik heb voor alle activiteiten een eigen tas, 1 voor sporten, 1 voor werk, enz. In die tas zit dan alles wat je nodig hebt dus hoef ik er alleen kleding in te mikken en GO!
pi_63727716
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
*ril*

En weer aan het werk. Ben bezig met een stomme tekst over perspectief. Hoe heet dat ook alweer, zo'n muurschildering waarbij het lijkt alsof je uitzicht heb op bijvoorbeeld de zee? Kom niet op het woord.
Trompe l'oeil, bedoel je dat?
  woensdag 3 december 2008 @ 16:10:11 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63727782
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Trompe l'oeil, bedoel je dat?
Ja! Dank je! Is het eigenlijk een gangbaar en algemeen bekend woord? Ik heb het in mijn passieve woordenschat, maar kennen 15-jarigen de betekenis van dit woord ook?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')