Zelfverzonnen en hopelijk te nassen. Ik vertel het vanaaf. Jouw baas én de Hoeras. Allemaal! Ben weer terug bij 0. Gofter. En zuks.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
Hee, dat klinkt best lekker! welk bedrijf had de afwijzing gedaan?.
De OP is paars?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De OP is nu paars, dat is even wennen.![]()
Ik vind het ook koud.
Ik doe:quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe doen normale mensen dit, nachtjes weg? Bij mij het ultieme stress ding! Op twee staat lang reizen
Ja, maar ik moet er even aan wennen.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De OP is paars?Dat stel je toch zelf in bij je opties?
ZO! Grote handtas?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik doe:
-kleding aan die de volgende dag ook nog kan, eventueel een schoon shirtje of een ander rokje ofzo mee.
-schoon ondergoed mee
-mini toilettasje met dagcreme en watjes (kun je ook make up mee verwijderen), tandenpoetszooi, pil, haarborstel. shampoo jat ik altijd van de badkamer waar ik te gast ben, tenzij ik mn haar niet hoef te wassen. poeder/compact en mascararoller, lipgloss zit altijd al in mn tasje,
dit alles moet in mn handtas passen of anders neem ik een rugzakje mee.
als ik een rugzakje meeneem neem ik ook een pyama mee, want das lekker warm...
Ik mis eten, sportkleding, boeken en een laptopquote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik doe:
-kleding aan die de volgende dag ook nog kan, eventueel een schoon shirtje of een ander rokje ofzo mee.
-schoon ondergoed mee
-mini toilettasje met dagcreme en watjes (kun je ook make up mee verwijderen), tandenpoetszooi, pil, haarborstel. shampoo jat ik altijd van de badkamer waar ik te gast ben, tenzij ik mn haar niet hoef te wassen. poeder/compact en mascararoller, lipgloss zit altijd al in mn tasje,
dit alles moet in mn handtas passen of anders neem ik een rugzakje mee.
als ik een rugzakje meeneem neem ik ook een pyama mee, want das lekker warm...
Ik heb voor alle activiteiten een eigen tas, 1 voor sporten, 1 voor werk, enz. In die tas zit dan alles wat je nodig hebt dus hoef ik er alleen kleding in te mikken en GO!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah dit zou mijn chill dag worden, beetje lezen, beetje opruimen, beetje fokken.
Heb ik net afgesproken om
[blablabla]
Hoe doen normale mensen dit, nachtjes weg? Bij mij het ultieme stress ding! Op twee staat lang reizen
Trompe l'oeil, bedoel je dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
*ril*
En weer aan het werk. Ben bezig met een stomme tekst over perspectief. Hoe heet dat ook alweer, zo'n muurschildering waarbij het lijkt alsof je uitzicht heb op bijvoorbeeld de zee? Kom niet op het woord.
Ja!quote:
Dat weet ik eigenlijk niet, maar zou er geen Nederlands synoniem voor weten. Volgens mij wist ik het wel toen ik 15 was, maar zeker weten doe ik dat niet...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja!Dank je! Is het eigenlijk een gangbaar en algemeen bekend woord? Ik heb het in mijn passieve woordenschat, maar kennen 15-jarigen de betekenis van dit woord ook?
Ja maar jij bent een man, jij moet je mond houdenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb voor alle activiteiten een eigen tas, 1 voor sporten, 1 voor werk, enz. In die tas zit dan alles wat je nodig hebt dus hoef ik er alleen kleding in te mikken en GO!
Bij 'uitzicht op zee' moet ik meteen hieraan denkenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
*ril*
En weer aan het werk. Ben bezig met een stomme tekst over perspectief. Hoe heet dat ook alweer, zo'n muurschildering waarbij het lijkt alsof je uitzicht heb op bijvoorbeeld de zee? Kom niet op het woord.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef Muis006 het volgende:
En definitief lijstje!
O: Vruchtensap
T: 2 mandarijntjes
L: 2 volkoren boterhammen met 2 hardgekookte eitjes
T: 2 mandarijntjes
D: spaghetti met rode saus
Ik heb er nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja!Dank je! Is het eigenlijk een gangbaar en algemeen bekend woord? Ik heb het in mijn passieve woordenschat, maar kennen 15-jarigen de betekenis van dit woord ook?
Op zich best handig maar ik ben een vrouwquote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb voor alle activiteiten een eigen tas, 1 voor sporten, 1 voor werk, enz. In die tas zit dan alles wat je nodig hebt dus hoef ik er alleen kleding in te mikken en GO!
Oh ja dat is ook mooi klote, zo'n situatie.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef conleche het volgende:
Ik betaal momenteel veul te weinig aan voorschot. Vorig jaar ben ik door een verbouwing een maand of 4 niet in mijn huis geweest en kreeg toen 500 euro terug en daar hebben ze m'n nieuwe maandbedrag op gebaseerd. Ik betaalde vroeger iets van 105 en nu nog 68 of zo. Ik vrees dat ik behoorlijk wat moet gaan bijbetalen.......
Ik kan mijn voorschot zelf ophogenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef conleche het volgende:
Ik betaal momenteel veul te weinig aan voorschot. Vorig jaar ben ik door een verbouwing een maand of 4 niet in mijn huis geweest en kreeg toen 500 euro terug en daar hebben ze m'n nieuwe maandbedrag op gebaseerd. Ik betaalde vroeger iets van 105 en nu nog 68 of zo. Ik vrees dat ik behoorlijk wat moet gaan bijbetalen.......
Mwah ik vind het meer dan zat voor in mijn uppie hoor. Ik betaal de helft van wat jij voor 4 man moet ophoesten.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Wat betalen jullie weinig voor energie
![]()
Wij betalen ¤ 250 voor gas of olie (we hebben net de olietank eruit gegooid en verwarmen nu met gas) en ongeveer ¤ 80 voor elektriciteit. Water weet ik eigenlijk niet. Ook veel.
Waarom heb je dat niet bijgesteld dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef conleche het volgende:
Er zijn zelfs 26-jarige die het woord niet kennen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn afrekening is in februariquote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet bijgesteld dan?
En kan toch ook nog, is de afrekening niet in juli ofzo?
Oke, dan omschrijf ik het wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef Erik het volgende:
[..]
Er zijn zelfs 26-jarige die het woord niet kennen.
ik dus
Ik heb het nu alleen over mijn eigen huisje he, dat is ongeveer 70 m2 en ik ben daar ook heel vaak niet. In Belgie stoken we ook op mazouth en het gas komt uit flessen. En dan moeten we aan electriciteit alleen 500 euro per 3 maanden betalen. Of we, we, dat betaalt de meneer.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:Wat betalen jullie weinig voor energie
![]()
Wij betalen ¤ 250 voor gas of olie (we hebben net de olietank eruit gegooid en verwarmen nu met gas) en ongeveer ¤ 80 voor elektriciteit. Water weet ik eigenlijk niet. Ook veel.
En voor nachtjes weg heb ik een standaarduitrustig. Eén voor zakelijke reisjes en één voor plezierreisjes (beide in zomer en winterversie). Ik hoef eigenlijk nooit na te denken wat ik meeneem, al wordt de tas wel af en toe geupdate.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man, jij moet je mond houden
Ik kan wel dood zijn tegen die tijd en dan is het mooi meegenomen!!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet bijgesteld dan?
En kan toch ook nog, is de afrekening niet in juli ofzo?
Haha wat een ad rem antwoord Coquote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan wel dood zijn tegen die tijd en dan is het mooi meegenomen!!![]()
De werkelijke reden is, dat ik daar niet zo georganiseerd in ben. Ik zie tegen die tijd wel weer........
LOLquote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
De werkelijke reden is, dat ik daar niet zo georganiseerd in ben. Ik zie tegen die tijd wel weer........
Als je niet zelf je termijnbedrag verlaagd hebt mag je het in termijnen terug betalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
LOL
Volgens mij heb jij toch een heel ander budget dan ik.![]()
Ik kan me een paar honderd euro aan onverwachte kosten niet veroorloven.
Een paar laarzen kopen van ¤ 300 zou niet eens in me opkomen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook geen cent te makken hoor. En dat ging ook prima. Maar als er meer binnen komt, dan geef je ook meer uit, zo simpel is het. Ik zou ook best terug kunnen naar veel minder. Hoewel ik wel moet zeggen dat de vaste lasten waar je niet onderuit kunt, toch wel behoorlijk hoog zijn!!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
LOL
Volgens mij heb jij toch een heel ander budget dan ik.![]()
Ik kan me een paar honderd euro aan onverwachte kosten niet veroorloven.
Een paar laarzen kopen van ¤ 300 zou niet eens in me opkomen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Arme heer C. Die staat met de rouwtranen in zn ogen straks een schilderij in elkaar te draaien om Co dr schulden af te betalen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan mijn voorschot zelf ophogenEn maar goed ook, mijn schatting was prima, die van hun veel te laag.
15 jarigen en trompe l'oeil? Ik zou er niet op gokkenMisschien tussen haakjes "gezichtsbedrog' erbij?
PF> Ik ben keislecht in nachtjes weg en feestjes. Dus die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden meestal![]()
Als ik een tas moet inpakken dan merk ik meteen of ik stress heb. Als ik stress heb dan probeer ik echt voor alle situaties die ik kan bedenken iets mee te nemenen dan zit ik met een bomvolle tas waar 90% niet van gebruikt wordt.
Dat is wel lullig gegaan dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je niet zelf je termijnbedrag verlaagd hebt mag je het in termijnen terug betalen.
Mij stelden ze een termijnbedrag van ¤266,- voor. Ik zei ja dag maak er maar ¤150,- van.
Ik woon er sinds november en de eindafrekening komt in februari. Tja toen had ik alleen maar gestookt en geen zomermaanden gehad dus toen moest ik ¤300,- ophoesten wat ik niet in termijnen mocht betalen want zelf het bedrag verlaagd destijds. Plus dat het termijnbedrag nog eens met ¤20 euro omhoog ging.
Bulken met geld zijn fijn.quote:Inmiddels hebben ze mijn verbruik over een heel jaar gezien en nu vinden ze het zelf ook wel een beetje aan de hoge kant allemaal. Kortom ik verwacht een bulk geld in februari, niet normaal meer
Ik ben ook wel eens rijker geweest hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef conleche het volgende:
Ik had vroeger ook geen cent te makken hoor. En dat ging ook prima. Maar als er meer binnen komt, dan geef je ook meer uit, zo simpel is het. Ik zou ook best terug kunnen naar veel minder. Hoewel ik wel moet zeggen dat de vaste lasten waar je niet onderuit kunt, toch wel behoorlijk hoog zijn!!
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zou graag ook slank de zomer ingaan!
Muahahahaquote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zou graag ook slank de zomer ingaan!
Ja echt he!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb opeens zin in dingen die ik al heel lang niet meer heb gehadzoals pringles en bonbons!
Gelukkig hebben we dat niet in huis.
Dat doe je goedquote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit geldproblemen..
Het heeft me veel moeite gekost om een bijbaan te vinden en voordat ik werkte had ik altijd rond de 100 euro over. Ik spaarde ook niet echt iets want er kwam amper iets binnen. Maar nu ik dus een bijbaan heb, heb ik een dikke spaarrekeningik zet iedere maand rond de 150-200 euro opzij (behalve deze maand, want er moeten cadeaus gekocht worden) duss rijke Muis
T: handvol amandelen (te veel trek voor een appeltje)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
Eetlijstje voor vandaag dan maar:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: bak magere yoghurt en een appel
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 1 volkoren boterham met weetiknogniet
T: een appel
D: gegrilde zalm/sla/roze peperkorrels/citroen/olijfolie, misschien een paprikasoepje vooraf
muv vanavond, weer friet.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ook mijn lijstje dan maar:
O: Geen tijd voor
T: Friet
A: Wat de pot schaft (meestal wel gezond)
Ziek snuitje, heb je geen diepvries spinach in huis?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb alwéér iets gegeten. Dat brengt m'n totaal van vandaag op een banaan, sinaasappel, en een cracker met kaas. Fijn, ziek zijn. Ik voel me nogal uitgemergeld, dus zo eens naar de weegschaal strompelen.
Nee, dat heb ik niet in huis.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ziek snuitje, heb je geen diepvries spinach in huis?
Gewoon opwarmen in een glas en in 1 teug wegslokken.
Juist als je ziekt bent moet je eten. Veeel eten. Of heb je keelpijn?
Dat schiet niet op zo nee!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
muv vanavond, weer friet.
Zo val ik noooit af.
Neen, een frietje speciaal met frikandel light.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat schiet niet op zo nee!
Met pindasaus?![]()
@DaD: beterschap!
Wat betreft centjes:
Toen ik hiervoor alleen woonde, een jaar of vijf, moest ik echt enorm knierten om niet teveel onder de nul te zakken elke maand. Ik verdiende niet bepaald veel, maar had wèl een eigen appartementje in Rotterdam (tegen de tijd dat ik voor huur in aanmerking kwam was ik al lang bevroren in mijn kartonnen doos onder de Erasmusbrug) èn mijn eigen autootje. Dus ik was hartstikke trots dat ik het allemaal redde, ook al moest ik wel eens nee zeggen tegen een vraag om uit eten te gaan of wat dan ook, omdat ik geen geld had. Maar ik voelde me hartstikke stoer.
Nu met Heer G hebben we gewoon elk ons eigen rekening en één gezamenlijke rekening waar we elk maandelijks een bedrag op storten voor hypotheek, gas/water/licht en de boodschappen. Heer G betaalt het dubbele aan die gezamenlijke rekening, want die verdient ook het dubbele.
Zo noemde mijn moeder het..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik voel een complot hier, met ineens al die nieuwelingen!
Welkom, uitgekookte slimmerikjes!
Enneh, frikandel light? Dat bestaat toch niet echt hoop ik he?
Sorry.quote:
Wat mot jij in mijn wijk?!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
muv vanavond, weer friet.
Zo val ik noooit af.
Bij de Appie zag ik light vloeibaar bak- en braad spul. Moet niet veel gekker worden, bakken in 56% vet. Hoe werkt dat, heb je dan uiteindelijk gewoon 2 keer zoveel spul nodig of verdampt het water langzaam zodat je uiteindelijk gewoon in minder vet hebt gebakken?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Greys het volgende:Ik voel een complot hier, met ineens al die nieuwelingen!
Welkom, uitgekookte slimmerikjes!
Enneh, frikandel light? Dat bestaat toch niet echt hoop ik he?
Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Waarschijnlijk komt ze zo terug met een viandel ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef Greys het volgende:
Paaskonijn, je moeder nept je om gezeur te voorkomen
Doe dan maar met ketchup ipv met mayo, om dikke billen te voorkomen
stfuquote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:
*kuch* uiteraard is PK nog in de race voor [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS *kuch*
/hinthint.
If it isn't Robin. The boy wonder.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:
*kuch* uiteraard is PK nog in de race voor [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS *kuch*
/hinthint.
McArmy? Volgens mij nietquote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Greys het volgende:Boem, wat leuk!
Ik ben alleen vast niet hip en jong, want ik snap die losse tong niet zo?
Muis, heb je McArmy al gezien?Verder niets over het verhaal enzo zeggen, want Conleche moet het hele nieuwe seizoen nog op DVD kijken en dan spoileren we
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, en ik heb net weer hardgelopen! Voel me altijd zo stoer en fit daarna!
Hardlopen is tof.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, en ik heb net weer hardgelopen! Voel me altijd zo stoer en fit daarna!
Ik heb de taart niet kunnen weerstaan thuis maar ik heb wel slagroom light (ja échtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wederom taart weerstaan op mn werk, I ish sho aweshom.
Ja potver ik wil subs dan kan ik het kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Muis, muts
Ik heb warme choco! met slagroom... en een custardcakeje![]()
Gaat goedquote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour jedermann!![]()
Wederom taart weerstaan op mn werk, I ish sho aweshom.
Lijstzor!
O: snee brood met geitenkaas, kerstomaatjes en peper
T: bakje yoghurt (mona boordevol aardbei geloof ik)
L: nog twee sneetjes van wat bij O stond![]()
T: kippenbouillon uit uno zakje.
D: braadworstje met snijbonen en een lepel appelmoes
Tussen T2 en D had ik me toch schreeuwende honger in de trein! En nu ik gegeten heb, heb ik buikpijnYee-haw.
Oe! DaD: beterschaap! *kusje op*
Yepyepquote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
Auw Ise, wat klote!
Doet je zus de afleveringen binnenhalen met subs dan Muis?
Oei, dat is kut! Maar wel linea recta naar de tandarts! Hoe sneller je er bij bent, hoe minder de kans is dat de behandeling pijn doet. En dat het je voortand is, scheelt ook absoluut. Daar is de behandeling veel oppervlakkiger en makkelijker (om bij te komen). Echt, niet mee wachten tot je vergaat van de pijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Eten is even helemaal niet leuk.Ik denk dat ik een zenuwontsteking heb aan mijn voortand.
Vrijdag heb ik een afspraak. Eerder kon niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oei, dat is kut! Maar wel linea recta naar de tandarts! Hoe sneller je er bij bent, hoe minder de kans is dat de behandeling pijn doet. En dat het je voortand is, scheelt ook absoluut. Daar is de behandeling veel oppervlakkiger en makkelijker (om bij te komen). Echt, niet mee wachten tot je vergaat van de pijn.
En ik kan het weten, ben een keer pas na half dood gegaan te zijn naar de tandarts gegaan om een helbehandeling te krijgen, paar maanden terug nogmaals geweest (ditmaal op tijd) voor een andere kies en ik voelde niets!
Oke, toegegeven, qua MOOIHEID wint McArmy het echt niet.quote:
Heeft 'ie ook hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, toegegeven, qua MOOIHEID wint McArmy het echt niet.
Maar wacht maar tot je hem ziet spelen straks, hoe mánnelijk die vent is![]()
[ afbeelding ]
Oh en wat nog wel grappig is... McDreamy en McArmy speelden samen in de film Made of Honor. In die film is ie gladgeschoren en totáál onopvallend, omdat hij zich niet mannelijk gedraagt
[ afbeelding ]
Het is een schot dus ik mag het hopenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook hetzelfdeaccent
als in Made of Honor?
Ik ben nog maar één keer naar deze tandarts geweest. Geen idee dus eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Komende vrijdag zullen ze waarschijnlijk alleen kijken of je daadwerkelijk een ontsteking hebt, in plaats van een normaal gaatje. Dat doen ze dmv foto's, dus niets engs aan. Als ze tijd hebben zullen ze vervolgens meteen de eerste behandeling starten. Allereerstverdoving
. Dan boren ze in je kies/tand en maken ze alle wortels (normale kiezen hebben er 4 geloof ik en tanden 2?) helemaal leeg. Deze maken ze schoon met een chloorextract om er vervolgens meteen een noodvulling in te zetten. Die blijft enkele weken zitten en wordt in de tweede behandeling vervangen door een echte vulling, nadat ze de wortelkanalen hebben gecontroleerd (dat doen ze op geur, ruikt het vies is het nog ontstoken). Et voila! Een jaar later moet je terug voor een kroon, omdat je kies/tand natuurlijk dood is.
Heb je een fijne tandarts? Mijn advies is ECHT geen genoegen nemen met opmerkingen dat de pijn erbij hoort en hij er niets aan kan doen. Ik ben echt door en hél gegaan tijdens mijn eerste wortelkanaalbehandeling jaren geleden. Trauma's aan overgehouden. Mijn nieuw tandarts was heel begripvol. Ik was zelfs zo bizar zenuwachtig dat mijn lichaam bij de eerste poging de verdoving niet accepteerde en ik alles bleef voelen
. Gewoon een paar uur later teruggekomen voor een nieuwe (geslaagde) poging. Ditmaal voelde ik helemaal niets en stond ik 20 minuten later weer buiten.
Een rasechtequote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
IS het echt een Schot, Muis?Dat hoor je er niet echt aan af namelijk in Greys volgens mij
Ik kijk Brittie ook met een half oog.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
* SHE kijkt naar brittant op 4
en daarna moet ik de verf van me afspoelen en masker doen en dan naar bed.
doei!
Komt vast goedquote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben nog maar één keer naar deze tandarts geweest. Geen idee dus eigenlijk.
Of muurverf?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk Brittie ook met een half oog.
Heb medelijden met haar![]()
Verf? Als in make-up of heb je je haar nou alweer geverfd?
Brrr, nee, dit is een aardige man voor zover ik kan zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Komt vast goed. Ik had toen een noodtandarts in Amsterdam Slotervaart. Een Marokkaanse vrouw die geen Nederlands kon en met Middeleeuwse apparatuur werkte
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |