abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:51:50 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63709199

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Wat?! Leonidas Pralines??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63709261
Hey Moblo, je kan het allemaal echt wel hoor . Je hebt dingen bereikt die anderen niet zouden kunnen (overstap naar uni, veel vakken volgen, veel afvallen, discipline met sporten, zevenheuvelenloop uitrennen) ... noem jezelf nou geen faler, straks ga je er echt in geloven
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico! Hoe ging jouw eerste dag van ons hernieuwde enthousiasme?

Ik ben zelf helemaal trots! Ik heb taart weerstaan! En taart is zo lekker! Ze hadden het op mn werk maar heb afgeslagen. Daarna was ik kort bij mn oma, en ik heb NIKS gesnaaid! Hoe is het mogelijk. Mijn oma zou een tientonner nog dwangvoederen als hij een koekje af sloeg. Yeah
Nu is het een beetje lastig want mn zus is pas om half 8 thuis en we moeten op haar wachten met eten en nu krijg ik trek, maar heb het heel bescheiden op een klein blokje kaas gehouden. Whoo.

O: snee brood met kaas
T: klein bakje meloensalade van AH
L: snee brood met ham, snee brood met ardenner boterhamworst
T: weer meloensalade! Later een blokje kaas dus
D: zometeen boerenkool!
Mariiiiiiiiaaaaaa . Goed zo . Ja gaat helemaal heerlijk. Voel me meteen een stuk beter en actiever. Heb zelfs soep gegeten! Ipv een zak chips of snoep te halen. Had wel honger toen.

O: bak brinta met zoetstof en kaneel
T: hap wortel
T: 2 boterhammen 30+ kaas
L: Kop goulashsoep met snee brood
T: Versgeperste sinaasappelsap (3 stuks)
T: Kauwgompje
D: Spaghetti en 2 bolletjes sorbetijs
T: 2 uur trainen
T: beschuitje met halvarine en basterdsuiker

Vrij veel eigenlijk, maar volgens caloriechecker zat ik zonder ijs en beschuitje onder de 1000 kcal. Dat was me toch net iets té.

En nu moet ik heel snel weg . Ik weersta de chips van mijn vriendje.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:54:58 #4
236335 neen
schone schijn
pi_63709298
Oke, ik kom er ook niet uit mit schule.... moet een informatief artikel schrijven over een regionaal onderwerp met recente nieuwsaanleiding maar heb geen idee wat even verder speuren dus.
En dan moet ik ook nog een opdracht voor politiek maken, een hoerenopdracht welteverstaan, wat een hoerenkots zeg

Verder gaat het top, m'n vader heeft weer een stuk banketstaaf, zakje van die chipsfrietjes en een stuk ouwe wijvenkoek op.
het lijkt niet wat het is
pi_63709310
Kim!! Die foto met Jodokus!! Te cute!!
pi_63709311
TT: met kwijlende kat
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:55:53 #7
14746 k_i_m
pi_63709327
En nog maar even in de herhaling;

Ik hoor net van Jodokus dat het tijd is om naar bed te gaan. Nou denk je, waarom komt een kat vertellen dat het tijd is dat JIJ naar bed gaat? Nou, omdat hij ook graag op je kussen wil kwijlen, net zoals jij .

In my life
Why do I smile
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:00:41 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63709529
Jodokus

SHE was wijs in het vorige topic

En yaaaay Chico! We gaan goed-hoed Woei! Morgen weer!

Neen: gaat het met jou ook goed, ivm de te kopen jas? Zolang je paps alles eet gaat er bij jou iig niks naar binnen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63709540
Jodukus...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:03:38 #10
236335 neen
schone schijn
pi_63709616
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jodokus

SHE was wijs in het vorige topic

En yaaaay Chico! We gaan goed-hoed Woei! Morgen weer!

Neen: gaat het met jou ook goed, ivm de te kopen jas? Zolang je paps alles eet gaat er bij jou iig niks naar binnen
Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehad

Boks voor jou en chico toch
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:03:58 #11
14746 k_i_m
pi_63709624
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
Kim!! Die foto met Jodokus!! Te cute!!
Ik werd wakker van snorharen die in mijn neus prikten .
In my life
Why do I smile
pi_63709647
Goedenavond dames!

Paste niet meer in het vorige topic, dus hier:

Moblo: wat goed dat je hulp aan je studieadviseur hebt gevraagd! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben!
Ik herken het trouwens heel erg, ik ben momenteel ook echt te minimaal met mijn studie bezig.. :S

K_I_M_: Ik kan het met 1 woord: Chocoladeletter fuck beetje jammer, de rest van de dag was namelijk erg gezond.. Nou ja, gelukkig heb ik ook een lesje gespind..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63709660
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
En nog maar even in de herhaling;

Ik hoor net van Jodokus dat het tijd is om naar bed te gaan. Nou denk je, waarom komt een kat vertellen dat het tijd is dat JIJ naar bed gaat? Nou, omdat hij ook graag op je kussen wil kwijlen, net zoals jij .

[ afbeelding ]
Ahhh, dat is echt zoo lief!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 22:06:00 #14
163650 Greys
pi_63709693
Jodokus de uitgekookte!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:06:09 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63709697
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef neen het volgende:

[..]

Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehad

Boks voor jou en chico toch
Boks, (D)ouwe

Goe bezig ook! Yeah.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63709763
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef cyclechick het volgende:
Goedenavond dames!

Paste niet meer in het vorige topic, dus hier:

Moblo: wat goed dat je hulp aan je studieadviseur hebt gevraagd! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben!
Ik herken het trouwens heel erg, ik ben momenteel ook echt te minimaal met mijn studie bezig.. :S

K_I_M_: Ik kan het met 1 woord: Chocoladeletter fuck beetje jammer, de rest van de dag was namelijk erg gezond.. Nou ja, gelukkig heb ik ook een lesje gespind..
en teveel met leuke dingen Spinnen

was vandaag mn spinbroekje vergeten, met als gevolg dat ik maar in mn gewone broek (was een linnen broek geen spijker ofzo) ben gaan spinnen. Had geen zin om af te haken

was wel weer lekker: was video-cycling! Dus een tour-rit rijden over de Alpe d'Huez onder andere Erg leuk uitzicht, bijdraaien als de stijgingspercentages stegen etc. En zelfs even zitten als je over smeltwater reed, want 'dan kon je vallen'

morgen denk ik weer, tenzij we af spreken voor project
Ja doei.
pi_63709873
Jodokus, wat een naam!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:16:58 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63710103
Jee dat doet mijn Dondertje niet eens, en zij is een extreem afhankelijk poesje. Zit altijd op mijn schoot en loopt altijd met me mee, waarheen ik ook ga.
pi_63710338
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en teveel met leuke dingen Spinnen

was vandaag mn spinbroekje vergeten, met als gevolg dat ik maar in mn gewone broek (was een linnen broek geen spijker ofzo) ben gaan spinnen. Had geen zin om af te haken

was wel weer lekker: was video-cycling! Dus een tour-rit rijden over de Alpe d'Huez onder andere Erg leuk uitzicht, bijdraaien als de stijgingspercentages stegen etc. En zelfs even zitten als je over smeltwater reed, want 'dan kon je vallen'

morgen denk ik weer, tenzij we af spreken voor project
Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeem ?

Enne spinnen doe ik allemaal in de avonduren he, ik kan gewoon van 9-5 studeren.scriptieen/nuttig zijn. Toch jammer dat ik zo'n teleurstelling ben voor mezelf
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:24:11 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63710410
Judokus is cute

en MoBlo kop op, komt vast allemaal goed en studiebegeleider heeft vast wel nuttige tips/ideeen.
wat idd erg helpt en volgens mij Tink ook net aangaf is proberen te relaxen en niet TE gestressed met je studie om te gaan... (en daarmee bedoel ik niet dat je helemaal geen vinger moet uitsteken...) maar probeer niet teveel en te gefixeert ermee bezig te zijn, dit werkt vaak alleen maar averechts.....

en ik zal maar geen lijstje van mijn weken neerzetten, want dat is soms zoooooo kut... (en ja ik heb het idd vaak errrrrg druk> door fulltime/ onregelmatig werken, studiebelasting (veeeeeel!), bijscholing en symposia en daarnaast mijn verplichtingen bij volleybal en de vereniging.)
vandaar dat ik probeer vooral niet teveel stress te veroorzaken, want dat vreet alleen maar energie. wanneer ik er minder gefixeert mee bezig ben, lijkt het allemaal een stuk makkelijker te gaan

en mijn lijstje van 2day:
o: brinta met appel
t: koekje
l: o % kwark en half bolletje en mandarijntje
t: andere helft bolletje
d: pizza

niet heel gezond dagje dus... beetje weinig overdag en slecht gevarieerd... note 2 myself komende dagen weer ff wat meer groente en fruit.
(hoewel ik nog wel een appel en mandarijn op heb vandaag)....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:24:40 #21
14746 k_i_m
pi_63710435
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Aventura het volgende:
Jee dat doet mijn Dondertje niet eens, en zij is een extreem afhankelijk poesje. Zit altijd op mijn schoot en loopt altijd met me mee, waarheen ik ook ga.
Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest in .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:26:55 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63710511
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest in .
Ach, ik wil ze ook niet in mijn bed. Ik vind op al lastig af en toe met al die haren. Helaas kunnen ze zelf de deur openen dus ik accepteer het maar
pi_63710549
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeem ?

Enne spinnen doe ik allemaal in de avonduren he, ik kan gewoon van 9-5 studeren.scriptieen/nuttig zijn. Toch jammer dat ik zo'n teleurstelling ben voor mezelf
gelukkig veel staande klim, dus het valt mee, vooralsnog niet echt comfortabel overigens, dat nu ook weer niet maar soit, beter dan NIET spinnen.

En er was gewoon muziek bij hoor

Heerlijke muziek zelfs, van Republica tot Summer Jam enzo lekkere ritmes
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:29:37 #24
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63710605
Lijstje:

O/L: Falafelburger met salade
T: Bakje magere kwark
D: Groenteburger, rosti rondo's en stoomgroentes
T: 4 vezelcrackers (2 met kaas, 2 met roomboter)

En nu heb ik weer honger .

Maar ik heb net wel weer een stuk Arabisch vertaald . Gaat steeds sneller!
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:36:44 #25
14746 k_i_m
pi_63710869
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')