abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 16:33:49 #226
163650 Greys
pi_63758786
Syrena!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63758869
Oja, Sinterklaas is morgen al! Ik moet vanavond nog mijn eigen cadeau gaan kopen. Vriendje's oma kan niet meer gaan winkelen, dus geeft ze ons tegenwoordig geld om zelf iets te kopen, maar dan moeten we het wel dicht laten en inpakken voor op pakjesavond.
Ik heb er wel weer zin in...
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 4 december 2008 @ 16:39:41 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63758958
Gisteren was 1 vd hoogleraren verkleed als Sinterklaas voor de kindjes van de docenten Awesome!

Merry weekend Syrena!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 4 december 2008 @ 16:41:07 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63758999
Nog bedankt voor alle tips, chicks.
Ik heb netjes mail terug gestuurd en sorry gezegd. Daarmee moet het maar goedkomen

Ook meteen de pizza en nuggets voor HE besteld voor vanavond. Ik plof straks lekker op de bank met een bak soja yoghurt en doe *niets* meer.
behalve dan de was opruimen, de katjes kammen en de verfspulllen voor morgen klaarzetten. Ok, en de badkamer soppen. En wat strijkwerk.

*zucht*
  donderdag 4 december 2008 @ 16:56:58 #230
236335 neen
schone schijn
pi_63759363
Een verjaardag vergeten... dat kan toch gebeuren. Ik houd er wel van als mensen mijn verjaardag vergeten... heb liever dat mensen spontaan langskomen dan omdat het toevallig de dag is waarop ik ook geboren ben.

Tevens hoi, ik ben door de klotesneeuw gefietst en ga nu een warme chlilbroek aandoen.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 4 december 2008 @ 17:01:15 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63759455
Moet ik de sneeuw in elkaar slaan voor je ??
pi_63759474
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:15 schreef SHE het volgende:

Ik zoek op de een of andere manier mensen op die wellicht zelf egocentrisch zijn en stiekem willen profiteren van het gegeven dat het vroeger weleens anders was gesteld met mijn sociale wenselijkheden.
Dit is namelijk niet de eerste keer dat ik een klaagzang krijg waar je eng van wordt.

Bovendien vind ik dat ze iets met haar onvrede moet doen, ipv erover te zaniken. Misschien dat die boodschap haar eigenlijk dwars zit.
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat vrienden zo met elkaar omgaan. Al die verwijten! Anders koop je een verlaat verjaardagscadeautje voor d'r, bijvoorbeeld een T-shirt met daarop:

How much fun are you to live with?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63759524
Sorry, ik had niet bijgelezen.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:05:13 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63759536
M'n vriendje belde me wakker, en dat is een fijne manier om wakker te worden!

Soms voel ik me z'n persoonlijke secretaresse. 'What time is class tomorrow?" 'Oh, good that you remind me of making this seminar assignment, I completly forgot..'..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 4 december 2008 @ 17:06:18 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63759562
Wij hebben altijd ruzie over Phil.

Phil is mijn held en ik quote hem heel vaak. Daar wordt zij vreselijk kriegel van, want ze vindt hem een idioot.
Ik probeer het gewoon nog even zo, maar eigenlijk vind ik het zoveel gedoe!.
Al die regels, voorwaarden, do's & dont's. Misschien is het ook wel beter als ze pissig blijft, dan hoef ik het ook niet uit te maken

Ik heb jullie toch al, vriendinnetjes ZAT!.
pi_63759623
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat vrienden zo met elkaar omgaan. Al die verwijten! Anders koop je een verlaat verjaardagscadeautje voor d'r, bijvoorbeeld een T-shirt met daarop:

How much fun are you to live with?

[ afbeelding ]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63759712
Oh wacht, ik heb nog wel iets zinnigs te zeggen.

Mensen hebben de neiging om hun behoeftes uit te drukken in de vorm van verwijten. Ik doe dat zelf ook met m'n vriendje. Ik denk: "Ik voel me niet zo fijn en heb behoefte aan een luisterend oor en een knuffel." Maar ik zeg: "Je luistert ook nooit naar me! Ik voel me vreselijk slecht en je hebt het niet eens door! Alweer niet!"

Jij betrekt haar verwijt heel erg op jezelf. Doe ik het soms niet goed? Kom ik onecht over? Gaat dit om zaken die ik in het verleden heb gedaan? Waarschijnlijk is het in realiteit een veel simpelere zaak. Ze heeft behoefte aan je aandacht en laat je dit op deze wijze weten. Als jij nu in de verdediging gaat, dan zal zij waarschijnlijk nog een schepje er bovenop doen en nog iets meer de aanval ingaan.

De beste strategie is om haar behoefte te erkennen. Het spijt je dat je haar verjaardag vergeten bent, en je komt gauw langs met een zak vol cadeautjes en een luisterend oor. Hoogstwaarschijnlijk gaat dit vooral om haar. En jij bent een goede vriendin, dus je kunt haar die aandacht best geven.

Dit idee kreeg ik toen je je relatie met haar vergeleek met een liefdesrelatie. Ineens werd het volstrekt herkenbaar.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:18:01 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63759798
Oh, dat komt wel overeen met mijn eerste idee. Ik dacht dat ze gewoon knorrig was omdat ik zo weinig van me liet horen en ik de vorige keer klaarstond met bruut advies, zonder mijn lollige zelf te zijn.

Gelukkig heb ik nog niet boos gedaan, maar alleen sorry gezegd!.
Ik weet dat ik moeilijk zit te doen, maar vriendschappen zijn zo'n grote bron van onzekerheid voor me. Ik geniet pas sinds enkele jaren van de mogelijkheid ertoe en ik ben nog wat onwennig ofzo. Naja, gewoon nog niet zeker genoeg. En dat is natuurlijk nergens voor nodig, maar het sluipt er snel in.

Anyway, ik ga morgen voor het verven maar een lief presentje voor haar kopen. Dat is natuurlijk veel toffer dan wachten tot ze boos op me wordt, zodat ik weer kan zeggen ' ZIE JE WEL!! '

donderdag 4 december 2008 @ 17:20:07 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63759864

Sinds ik deze zag kan ik Dr Phil nie echt meer serieus nemen als ik hem zie

Oh! Ik wil trouwens misschien een leuk kookboek vragen voor kerst (moet lijstje maken ) Dacht zelf aan Jamie Oliver en Nigella Llawson (what's the hype about people!) maar welke is leuker? En welke is enigszins healthy-proof? Als ik foto's van Miss Llawson zie denk ik dat ze heuuul lekker kan koken, maar niet echt healthy
  donderdag 4 december 2008 @ 17:21:49 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63759890
Jamie kookt het gezondst.
pi_63759909
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh! Ik wil trouwens misschien een leuk kookboek vragen voor kerst (moet lijstje maken ) Dacht zelf aan Jamie Oliver en Nigella Llawson (what's the hype about people!) maar welke is leuker? En welke is enigszins healthy-proof? Als ik foto's van Miss Llawson zie denk ik dat ze heuuul lekker kan koken, maar niet echt healthy
Gordon Ramsay! Fastfood of Gordon Ramsay maakt het makkelijk.

Ik grijp elke gelegenheid aan om een van mijn helden aan te prijzen.
pi_63759947
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:18 schreef SHE het volgende:

[quote]Anyway, ik ga morgen voor het verven maar een lief presentje voor haar kopen. Dat is natuurlijk veel toffer dan wachten tot ze boos op me wordt, zodat ik weer kan zeggen ' ZIE JE WEL!! '

Every relationship needs a hero.
pi_63759958
Ik vind Gordon wel een beetje nasty hoor Claudia

Ik heb net de sixth sense gekeken. Nu met voorkennis en alles klopt
  donderdag 4 december 2008 @ 17:27:21 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63760007
Aah sinds ik Hell's Kitchen zag vind ik Gordon Ramsay niet zo leuk Ik hou nie zo van schreeuwerds (al zit daar vast genoeg achter, maar ik vond hem gewoon gemeen in die serie ).

Misschien ga ik wel voor een Jamie dan!
  donderdag 4 december 2008 @ 17:27:33 #245
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63760012
Sixth Sense is de enige film ooit waar ik halverwege de bioscoop ben uitgelopen, zo slecht vond ik 'm.
En dat gezicht van dat rotkind met zijn ' I see dead people ' , wekte enorm veel agressie op.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:29:30 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63760047
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aah sinds ik Hell's Kitchen zag vind ik Gordon Ramsay niet zo leuk Ik hou nie zo van schreeuwerds (al zit daar vast genoeg achter, maar ik vond hem gewoon gemeen in die serie ).

Misschien ga ik wel voor een Jamie dan!
Gordon kookt wel beter. Ik ben niet kapot van de combinaties die Jamie verzint.
Nigella kookt rijk, en veel te suikerrijk en vet.
Gordon verzint hele gewaagde combinaties en is wel zo'n beetje heer en meester.

Keuzes
pi_63760114
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je moet ook naar Kitchen Nightmares kijken (de Britse reeks, niet de Amerikaanse spin-off). Daarin zie je dat hij professioneel, intelligent, doortastend en betrokken is. Zijn eigen personeel is ook aan hem verknocht, en dat blijkt uit hun loyaliteit. Dat laatste hoor je nooit.

Ik vind het ook leuk dat hij zoveel energie uitstraalt. Ik kan erg slecht tegen slome mensen. Nigella vind ik bijvoorbeeld veel te log.

Jamie is ook aangenaam om naar te kijken, maar de twee kookboeken die ik van hem heb vind ik te ambitieus. Er zitten niet zoveel voor mij bruikbare gerechten in. (Zijn risotto's in Jamie's Italië zijn wel weer geweldig!)
pi_63760115
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Sixth Sense is de enige film ooit waar ik halverwege de bioscoop ben uitgelopen, zo slecht vond ik 'm.
En dat gezicht van dat rotkind met zijn ' I see dead people ' , wekte enorm veel agressie op.
Dat kind had fysiek van mij kunnen zijn, hij lijkt op me!!
  donderdag 4 december 2008 @ 17:36:52 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63760226
Hmm het gaat sowieso in principe om de recepten, en ik hoef er geen cd met zn geblèr bij te luisteren tijdens het koken !

Claudia: ik denk ook wel dat het bij Hell's Kitchen bij de show hoorde dat ie zo deed, al vind ik mensen met pit leuker als ze wat liever doen

Conleche: NEE! Hayley Joel Osment (toch?) lijkt NIET op jou! Wat een irritant hoofd heeft dat joch Zo'n mekker-koppie alsof ie nooit blij is met iets Zo'n kind dat een ijsje krijgt van zn mams en dan zegt "Ik wil niet een ijsje"
  donderdag 4 december 2008 @ 17:37:11 #250
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63760237
ik rachel allen en donna hay, maar das een stuk minder healthy...

http://www.rachelallen.co.uk/

en deze: http://www.donnahay.com.au/books/27-modern-classics-2/
das mijn taartenhemel....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')