Niks. Kijk, dat je die verjaardag vergeten bent is stom. Althans, voor haar. Ikzelf weet geen enkele verjaardag uit mijn hoofd behalve die van mij, mijn broertje en mijn wederhelft. Kan je nagaan hoeveel ik er vergeet per jaar. Maar; mensen weten dat. Dus mensen helpen mij herinneren. Zij blij, ik blij.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:33 schreef SHE het volgende:
Het zit me nog wel een beetje dwars hoor. Ik kan er mijn vinger niet op leggen waarom ze dat (weer) zegt.
Omdat ze weet dat ik vroeger echt heel dom deed?
Omdat ze weet dat het een zwakke plek is en ik er nog best eens onzeker over ben?
Of omdat ze echt vind dat ik geen goede vriendin ben?
Ik vind mezelf de tofste vriendin ever namelijk.
ALS ik bel, dan is dat oprecht.
ALS ik iets vraag ook.
Ik bak lekkere taartjes.
Ik geef al mijn kleding weg.
Ik geen steengoede make-up tips
Ik ben lollig.
Ik geef goede adviezen.
Nou, dan klopt het plaatje toch?
Mijn instinctieve reactie is om in de verdediging te schieten en fel van leer te trekken. Maar dat doe ik niet. Ik weet alleen niet wat ik dan wel moet doen.
Ja, ik was bitlord al aan het aanslingerenquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 14:30 schreef Greys het volgende:
Hij zal nu ook wel euh... online verkrijgbaar zijn... MB?![]()
True!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SHE haar gedachtes gaan soms net zo snel als het sperma van de kerstman, on prozac, in disneyland, getting laid
Ik ben bang dat mijn lijstjes strax uit spinazie, ei ,vis en soep gaan bestaanquote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef SHE het volgende:
[..]
True!
Gelukkig gaan spinazie en ei heerlijk samen.
Ik vind altijd veel op mininova.orgquote:Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik was bitlord al aan het aanslingeren
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik de achternicht van de overbuurvrouw van mijn oudtante vind altijd veel op mininova.org
quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 14:41 schreef Merel het volgende:
Ja ik ben dus naar de Mamma Mia meezingbioscoop geweest hè MB, had dat dan gezegd! An was er toevallig ook
Daar kwam ik ook terechtquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind altijd veel op mininova.org
Niet juist, enige wat ijzeropname remt zijn melkproducten en wijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat ei de opname van ijzer uit spinazie moeilijker maakt, weet jij of dat klopt SHE?
ook een fabel, hier is nog geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
IJzer uit dierlijke producten wordt sowieso beter opgenomen, maar ik had ooit iets gehoord dat het uit plantaardige dingen nog moeilijker is als je het combineert met bepaalde dingen. Vis was er volgens mij ook zo eentje, terwijl spinazie en vis ook al zo'n klassieke combinatie is.
Ah, dat valt dan weer mee.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef SHE het volgende:
[..]
ook een fabel, hier is nog geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.
Je kunt vis gewoon met nitraatrijke groenten eten, net als dat je spinazie gewoon weer mag opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |