Oh, vast wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:31 schreef Greys het volgende:
Nou dat gaat lekker DaD, zo voor de feestdagen!
Hopen dat ze allemaal snel weer opknappen!
Bah, dat is pas naar!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:39 schreef kwakveense het volgende:
mn moeder bleek bij een routine check up ineens flinke hartritmestoornissen te hebben...
nu in t traject met bloedverdunners, medicijnen voor t hart, en binnenkort zo'n sessie met stroomschokken om de boel regelmatiger te krijgen.
bah. dat komt zo casual ineens over de telefoon tussendoor. ik vind t maar eng en naar...
Perfecte film voor dit weer en met een beker warme sterrenmixthee.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben net March of the penguins gekeken en nu voel ik me helemaal fluffy..
Ja! leve goeie zussenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:58 schreef Greys het volgende:
Lang leve de zussies he DE! Bij jou dus ook al
Kwak, heel veel plezier.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef kwakveense het volgende:
dudettes, ik ga naar huis! heb t gehad hier. t is al fokking donker en er komt geen klap meer uit mn handjes. vanavond lekker christmas carols instuderen en als t even meezit nog effe de kroeg in. jeuj.
xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |