quote:Op maandag 1 december 2008 09:40 schreef MaJo het volgende:
Morningik stond op het punt om niet naar mijn werkgroep te gaan maar aangezien ik al 3x gemist heb en eigenlijk maar 2x mag missen toch maar onderweg
dus ben even trots op mezelf
red zie je donderdagavonden PS wellicht ook
krijg zo mijn spss opdracht terug en ik vrees het ergste![]()
zou wel shite zijn als ik hem niet gehaald heb. Moet ik er deze week weer aan zitten
Jee gezelligquote:
Je hebt ook geen gelukquote:Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was vrijdag er ook al MaJo, maar je zou er pas om 2 uur zijnBV en ik kwamen sintkadoos shoppen
Ik kom voor:quote:Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef MaJo het volgende:
Jee gezelligkom je voor een sinterklaascadeau of chanuka? Of gewoon voor mevrouw buik
quote:Op maandag 1 december 2008 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kom voor:
a) mevrouw met de dikke buik![]()
geef zowel mevrouw als buik een kusje van mij
b) sinterklaascadeautjes voor de familie
- vier je het met paps, mams en broers? Doe ze allemaal de groeten! Zou graag weer eens langsgaan met shabbes naar je oudersen zuipen met je broers
c) chanoekacadeautjes voor de familie
- gaan jullie het uitgebreid vieren? Wat zijn eigenlijk en gebruiken met chanuka? En wanneer valt het dit jaar?
d) voor jou!
- ga je een cadeautje voor me kopen?wat lief
![]()
Ik zal iedereen de groetjes doen! Binnenkort maar eens met z'n allen afspreken. Wat shabbes betreft: je kan altijd bellen en je weet: je bent van harte welkomquote:
laat even weten wanneer je weer bij je ouders bent met shabbes bij je ouders bent dan kijk ik of ik aan kan sluitenquote:Op maandag 1 december 2008 09:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal iedereen de groetjes doen! Binnenkort maar eens met z'n allen afspreken. Wat shabbes betreft: je kan altijd bellen en je weet: je bent van harte welkom![]()
Chanoeka vertel ik je uitgebreid een andere keer over, maar dit jaar begint het op zondagavond 21 december.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:05 schreef MaJo het volgende:
laat even weten wanneer je weer bij je ouders bent met shabbes bij je ouders bent dan kijk ik of ik aan kan sluiten
Tuurlijk niet, koop toch alleen bij jouquote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt ook geen gelukeven als tip: ik heb meestal 's ochtends college dus werk vaak pas na twee uur. Overigens ben ik er morgen en woensdag wel 's ochtends
nog iets gekocht trouwens?
Dilemma voor iamredleader: een andere goede vriendin werkt dus in de LeidsestraatseLush, dus moet iamredleader bij 2 zaken wat kopenquote:Op maandag 1 december 2008 10:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tuurlijk niet, koop toch alleen bij jouAnders kan ik véél beter naar Lush leidsestraat, maar da's niet half zo leuk
Klinkt als een goed plan: ik ga nu ontbijtenquote:Ik mag nog n uurtje spijbelen om rustig te kunnen douchen enzo
Want mn volgende les begint over 20 minuten.
En dat is precies wat ik nu ga doen!
quote:Op maandag 1 december 2008 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit op een nieuw stoeltje![]()
Oma-van-vriendje is verhuisd naar een kleinere woning dus er mocht gisteren geshopt worden in haar huistwee supermooie houten stoeltjes met rode bekleding meegenomen voor aan het bureau. Past precies
Ziek thuis, verkoudenquote:Op maandag 1 december 2008 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, zit jij nu aan je ontbijt?maar jij bent toch altijd supervroeg?
Of ben je ziek?
Goed ideequote:Op maandag 1 december 2008 10:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ziek thuis, verkoudenkeel zit dicht, kan niet door m'n neus ademen, plus verhoogde temperatuur, dus even wat paracetamol en thee en een dagje onder de dekens/achter de pc
Deze vrijdag kan ik niet, volgende week welquote:Op maandag 1 december 2008 10:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zal ik zeker doen, aanstaande vrijdag staat op de optie-lijst, volgende week ws ook. Moet nog even kijken/bellen
Haha goed zoquote:Op maandag 1 december 2008 10:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, koop toch alleen bij jouAnders kan ik véél beter naar Lush leidsestraat, maar da's niet half zo leuk
Ik mag nog n uurtje spijbelen om rustig te kunnen douchen enzo
Want mn volgende les begint over 20 minuten.
En dat is precies wat ik nu ga doen!
Ohquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders zijn net bij de crematie geweest van het pasgeboren kindje van de buren
He bah........ dat lijkt me zo vreselijkquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders zijn net bij de crematie geweest van het pasgeboren kindje van de buren
quote:
mij ookquote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bah........ dat lijkt me zo vreselijk
http://www.large-online.nl/quote:Op maandag 1 december 2008 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Etc, hoe heet die site ook weer waar je allerlei t-shirts enzo met grappige teksten kunt bestellen, en ook allerlei gothic-spul?
die's best oud hoorquote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, Large inderdaad![]()
Ik wist nog dat het iets met een L was, en dat ik de naam nergens op vond slaanDat klopt dus
* Etcetera krijgt rare visioenen van hoe wyccie achter de pc/laptop zit. ligt. hangt.quote:Op maandag 1 december 2008 16:28 schreef wyccie het volgende:
Hehe, vanuit mijn ooghoeken zag ik dat er iets raars was met dat woord.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik heb de hele dag nog geen ruk gedaan
DVDtje? Die kun je gewoon last-minute terug brengen hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
Mensen, als er staat dat je iets op dinsdag moet inleveren mag dat dan ook 's avonds laat nog?![]()
Ik denk het wel, maar misschien dat het not done is om er 's avonds pas mee te komen? Wat vinden jullie?
Alle tijd dus.....quote:Op maandag 1 december 2008 16:54 schreef Soempie het volgende:
ze moet het na het inleveren binnen 24 uur verbeteren.![]()
Dus dan heeft ze sowieso tot woensdagavond laat.
quote:
Je bent in je poepfase he?quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef wyccie het volgende:
Als je voelt dat je moet poepen maar uiteindelijk toch niet
Serieus, ik heb moeten lachen om dit topic.![]()
Vooral omdat ik het grootste gedeelte van die uitdrukkingen nog niet kende natuurlijk.
Mandarijnen FTWquote:Oh ja, ik heb echt hulp nodig, ik ben weer echt aan het uitstellen hoor. Had een vrije dag zodat ik alle stof van vorige week kon gaan inhalen, zo'n 7 hoofdstukken lezen. Wekker gezet zodat ik om 9 uur achter mijn bureau zat. Klim ik om 2 uur pas mijn bed uit, doe er een uur over om te ontbijten. En een paar mandarijnen verder (heb er dit weekend al meer dan een kilo opgepeuzeld) denk ik erover na om maar weer naar bed te gaan.
Is dat je nieuwste verslaving, cadeautjes vragen uit je eigen winkel?quote:Op maandag 1 december 2008 09:56 schreef MaJo het volgende:
- ga je een cadeautje voor me kopen?wat lief
![]()
Of "gewoon" eens de dagelijkse sleur doorbreken. Maar dat kan met je studie gewoon lastig.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik zou gewoon echt een behoorlijk harde klap moeten krijgen waardoor ik een ander persoon word.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
Nee, want ik had al tegen mezelf gezegd dat ik me vandaag niet druk meer ga maken. Komend weekend werk ik wel twee keer zo hard.
Ik weet wel dat dat laatste niet gaat gebeuren.
Zelfs dat zal niet helpen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Of "gewoon" eens de dagelijkse sleur doorbreken. Maar dat kan met je studie gewoon lastig.
Ik heb het over rigoreuze acties. Ik ken meer voorbeelden van mensen die enorm uitstelgedrag hadden. Allemaal het geval van enorm vastgroeien en je niet lekker voelen.quote:
Ticketmaster staat op rood. Moet je vanavond gewoon een aantal keren proberen. Morgen ook nog.quote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
'Ontdek' ik eindelijk eens leuke, nieuwe muziek. Is het concert allang uitverkocht.![]()
Hoorde net bij DWDD Milow. Wow, die stem.
Ach, dat is toch ook hardstikke vet of niet?quote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al eens een paar maanden in het buitenland geweest, hè. Nou helpt het misschien niet mee dat dat Afrika was.
Kijk, daar doen we het voorquote:Op maandag 1 december 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Met dank aan Nem voor de tip over Paal 17 waar we de producten van de Texelse bierbrouwerij hebben getest en ik dat beter kon waarderen dan ik dacht...
Dat en Schotland, Finland, Alaska, Japan, Mongolie, Egypte, Mexico Dat staat wel een beetje op mijn lijstje.quote:
Schuumkoppe, Tripel, Amber, Wit en Bock daar gedronken.quote:
Dan moet jij ZEKER eens de Tripel Karmeliet proberen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuumkoppe, Tripel, Amber, Wit en Bock daar gedronken.
Lekker fris en meestal wat zoeter dan het 'standaard' bier wat ik ken.
Verrassend...
* MadMaster noteert naam...quote:Op maandag 1 december 2008 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet jij ZEKER eens de Tripel Karmeliet proberen.
Bijzonder koud deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 1 december 2008 20:54 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Egypte ben ik ook vergeten.
Mongolië leek me ook leuk, per trein. Vorige week was ik in zo'n Ik wil weg-mood, dus even tickets en info gezocht. Maar dan moet je dit eens zien:
http://www.weersverwachting.info/index.php?pagina=mongolie
Ja ik vind het wel één van de mooiere glazen, zo niet het mooiste.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Vrolijk flesje en glas...
quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dan kan ik dus wél naar Mongolië!
[ afbeelding ]![]()
En hier Patagonië!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon zoals het gaat.![]()
Waar hang jij tegenwoordig zoal uit?
Ja die is dus bijna 10 jaar oudquote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik zag gisternacht dat Dogma aanstaande vrijdagavond op Comedy Central wordt uitgezonden.
En noem je dat een ouwe film? Uit 1999 toch?
Ja hoorquote:
Hey MMquote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Hé BB...![]()
BB ken ik van de verhitte Joran/Nathalee-discussies begin dit jaar toen ik op Aruba zat.
Klein wereldje/forumpje is het dan...
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.quote:
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.quote:Op maandag 1 december 2008 22:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey MM
Het is daar in het subforumpie nog steeds hetzelfde hoorkortzichtig en niet voor enig ander opinie vatbaar
Die heb ik nog hier staan op mijn PCquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Whehe ja ik vind het eigenlijk ook nooit out maar dan ga ik tellen en denk ik: "Wat, zo oud al?quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Dat is HEEL oud. Some like it hot, dat is nou een leuke ouwe filmquote:Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Ach joh, we zijn allang weer vervangen door een Jobuster en consorte. Die gaan er ook lekker tegenin. En die Johan-sherlock helemaal van de kaart en nog steeds PM-men en klikken bij de crew als je in ZIJN topic met andere ideeen komt. Same 'ol, same 'ol dus ...quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.
Nope. Emiliana Torrini.quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nem, had jij Gabriella Cilmi in je sig staan?
Ja Cilmi is een grote verrassing.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Welke nummers? Want ze heeft ook wel troepquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
Torrini klinkt wel heel lief.
Ik dacht ook stellig dat Gabriella Cilmi een begin-dertiger was. Hoop echt veel van haar te horen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Nee joh, het oude werk moet je hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Big Jumps. Dat eerste nummer op haar site.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:47 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga fillum kijken luitjes, slaap lekker voor straks![]()
Wow daar sta ik echt van te kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ha, kijk deze cd had ik ooit gekregen in de cd-winkel.
[ afbeelding ]
En daar staat dit nummer op: Goodbye
Nou, ik krijg heel veel live concertregistraties en die zijn gewoon ronduit bagger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ook niet als je zoekt zoals ik dat deed?
Ik slaap nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
ligt iedereen nog te maffen![]()
het is ook veel te vroeg, was graag nog even blijven liggen
vandaag vroeg aan het werk want er is levering dus dan is het altijd een chaos. Moet deze week 30 uur werkenmaar wel lekker veel centjes verdienen
Vraag van de dag:quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gemaakt:
beroepskeuzetest
ambitietest
mini IQ-test
![]()
Ik ga maar weer naar bed.
Ik wil ook terug in bedquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
vandaag vroeg aan het werk want er is levering dus dan is het altijd een chaos. Moet deze week 30 uur werkenmaar wel lekker veel centjes verdienen
Meuningquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Morgen nem en Yurikopje koffie?
Ben erachter gekomen dat cafeine helemaal niet werkt bij ADDersnu snap ik ook waarom ik liters cola kan drinken en daarna nog heerlijk kan slapen
![]()
Voordat ik dit wist had het nog wel het placebo effectquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meuning
Dat betekent dus ook dat je koffie alleen maar voor de smaak drinkt, niet om wakker te worden
Ik ga straks een verlaagd plafond aanbrengen, een nieuwe sponning voor een raam maken, sanitair installeren en dan 's avonds nog een paar uur werken aan mijn eigen ding.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voordat ik dit wist had het nog wel het placebo effecten ik doe gewoon nog steeds net alsof
met cola heb ik het echter nooit gehad, dat vond ik altijd wel raar. En anderen ook als ik weer een blikje pakte voor het slapen gaan
ik wil ook weer slapies doenhelaas komt het er de komende dagen niet van
wat staat er bij jou op de planning vandaag?
Dat wordt weer een productief dagjequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga straks een verlaagd plafond aanbrengen, een nieuwe sponning voor een raam maken, sanitair installeren en dan 's avonds nog een paar uur werken aan mijn eigen ding.
En wat emails versturen
Ik voel me nu net een bouwvakker zonder bouwvakvakantie
En dat slapen komt best goed hoor. Probeer je weekend in de ochtend vrij te houden.
Ik heb net (voor het eerstquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meuning
Dat betekent dus ook dat je koffie alleen maar voor de smaak drinkt, niet om wakker te worden
Aw, das niet fijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef iamredleader het volgende:
* komt het topic binnengehoest
mogguh![]()
Slecht geslapen, nog altijd goed verkouden
Dankquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:02 schreef MaJo het volgende:
Aw, das niet fijnmaak een lekkere mok thee met honing, goed boek erbij en kruip lekker weer onder de wol
ben stiekem wel een beetje jaloers
![]()
ik ben werken
Als je het zo opschrijft nodigt dat heel erg uit om te vragen waar het over ging... Dus: Waar ging het over? Zat er een ijsbeer in? Dat betekent namelijk bedrog, zoals de SC eerder al voor me had uitgezocht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik heb me toch een *PS typt allemaal onnette woorden en backspacet ze weer, oftewel, hij was heel erg* nachtmerrie gehad
Vandaag stond er een college op mijn rooster dat zou beginnen om 9:15... het is nog niet begonnen. Er komt een gastspreker en dan plannen ze de zaal redelijk ruim in om het definitieve tijdstip later bekend te maken, maar dat is nu niet gebeurd. Gelukkig was ik er niet echt om 9:15 maar kwam ik een tikje te laat (quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
en een hele riedel erachteraan. maar ik heb heul geen myspace account aangemaaktquote:Hi t -- Thanks for joining MySpace!
ja die moest van Jan komen en dat duurde even en ik zat er niet echt achteraanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Soempie het volgende:
Zo lang doen over een evaluatie.![]()
Oke, nu ga ik weer verder. Vanmorgen ging ik als een speer, maar sinds ik msn aan heb en af en toe op Fok! kijk gaat het weer wat minder.
ik heb 2 chocoladeletters gekregen van de lieve mevrouw bij wie ik mijn fiets mag parkerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik heb een pepernootvreetkick
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:56 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag van de dag:
en wat zijn de uitslagen?
Je moeder?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:03 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 2 chocoladeletters gekregen van de lieve mevrouw bij wie ik mijn fiets mag parkeren
Quatsch! De inhoud van mijn nachtmerrie is voor deze mededeling niet interessantquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
Als je het niet expliciet vraagt denk ik van niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef wyccie het volgende:
Dus je gaat ons ook écht niet vertellen wat je gedroomd hebt?
Je droomde waarschijnlijk dat je niet droomde...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef wyccie het volgende:
Ík vertel jullie graag wat ik droom. Helaas heb ik vannacht niet gedroomd, denk ik.
Misschien droomde ik over jou. Toch jammer dat ik het niet onthouden heb.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Je droomde waarschijnlijk dat je niet droomde...
Wtf flik je me nou?!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:00 schreef iamredleader het volgende:
een droom med MadMaster erin
neequote:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn Zwarte Piet-optreden a.s. vrijdag jammerlijk faalde.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien droomde ik over jou. Toch jammer dat ik het niet onthouden heb.
Gnagnagnaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn Zwarte Piet-optreden a.s. vrijdag jammerlijk faalde.
Ik ben je niet tegen gekomen in die droom, maar ik heb dan ook geen idee wie je bent.
Maar misschien was jij dat etterbakkie wel dat mij bewust liet struikelen...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:07 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik ben dom. Ik snap nu pas de tweede regel van je sig.
Je weet dat je niet meer meegaat in de zak naar Spanje als je je misdragen hebt en dat de roe (helaasquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gnagnagna![]()
Nee, dat was ik niet, ik was een lief kind. Bang voor zwarte piet.
ik woon nog thuisquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef wyccie het volgende:
Je hospita dus? Ik kreeg van de mijne altijd een heel erg mooi versierde letter.
Dat heb íets te vaak gehoord de afgelopen 2 maandenquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wordt weer een productief dagjemisschien wel je nieuwe roeping
Ja, dan lust je dat wel want dan smaakt het niet meer naar koffiequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net (voor het eerst) een eigen vanilla latte gemaakt
Normaal houd ik niet van koffie!
Dat was mijn insteek niet. Ik was gewoon een niewsgierig aagjequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
Foei! Iedereen droomt iedere nacht enkele keren. Alleen onthoudt je ze niet altijd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef wyccie het volgende:
Ík vertel jullie graag wat ik droom. Helaas heb ik vannacht niet gedroomd, denk ik.
Heb je nu dan achterhaald wat het was?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:50 schreef Soempie het volgende:
De stroom klapte er uit en vervolgens ben ik daar ruim anderhalf uur mee bezig geweest. Nu stress ik dus wel.![]()
Eerst even eten en dan als de wiedeweerga weer aan m'n paper.
Flauwe waargebeurde grap: we liepen over straat en er kwamen 2 giegelende, dronken bakvisjes langs op de fiets. Ik zei: kijk, 2 bakfietsenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flauwe grap: Ik wil een zin op mijn bil getattoeerd hebben, ik weet alleen nog geen goede context
Leukquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flauwe grap: Ik wil een zin op mijn bil getattoeerd hebben, ik weet alleen nog geen goede context
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:klaar met werken
ben echt kapot
heb besloten om college te skippen en naar mijn ouders te gaan om daar lekker te tukken en in bad te gaan
moet morgen ook weer werken en anders hou ik het niet vol
![]()
Kijk, dat zijn nog eens goede besluitenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:klaar met werken
ben echt kapot
heb besloten om college te skippen en naar mijn ouders te gaan om daar lekker te tukken en in bad te gaan
moet morgen ook weer werken en anders hou ik het niet vol
![]()
Daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar: wat doe jij nu met je eigen werk? Word je betaald voor het werk dat je in je huis verricht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb íets te vaak gehoord de afgelopen 2 maanden
Tot afgelopen weekend gewoon: niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar: wat doe jij nu met je eigen werk?
Ik niet neequote:Word je betaald voor het werk dat je in je huis verricht?
Whehehe en dan is het een belediging als je daar natuurlijk 3 weken over gaat doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef LadyBlack het volgende:9000 woorden
Als ik er 10.000 heb neemt mn vriend me mee uit eten![]()
Dat zou óók een nachtmerrie zijn geweestquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien droomde ik over jou. Toch jammer dat ik het niet onthouden heb.
Hihi nouja, gezien het drukke decemberschema hebben we afgesproken dat ik er tot 1 januari over mag doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe en dan is het een belediging als je daar natuurlijk 3 weken over gaat doen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De informatie die u over dit onderwerp heeft vernomen is helaas onjuist. Tot het moment dat uw posts een syntagmatische relatie kunnen vormen met de discussie die op dat moment gevoerd wordt, zie ik mij genoodzaakt uw posts te floccinoccinihilipilificeren.
Real Madrid, Realplayer of nog weer een andere?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en nu word ik definitief Real-fan
Fucksocks, iemand merkt terecht op dat er een spelfout in staatquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihi nouja, gezien het drukke decemberschema hebben we afgesproken dat ik er tot 1 januari over mag doen
Nouououououquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1100 woorden getikt. Moet lukken dus voor januari.![]()
![]()
Ik moet alleen de conclusie nog!
't was positief bedoeld.quote:
nicequote:
Even serieus; je merkt nu zelf toch ook dat je het doet, hè? Je hebt immers ge-edit. Dat van de nachtmerrie was misschien flauw, maar je doet het dus best vaak. Niet erg, hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb mijn rug gemarteld
Circus is over het algemeen niet erg goed voor de mensKrakkrakkrakkrak (4 wervels ) hoorde ik. Naah... dacht ik, doen we gewoon nog n keer
Au..
Mwoah, hier doet ook het verhaal er niet toe, maar ik was alweer bang voor de reacties. vandaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even serieus; je merkt nu zelf toch ook dat je het doet, hè? Je hebt immers ge-edit. Dat van de nachtmerrie was misschien flauw, maar je doet het dus best vaak. Niet erg, hoor.
Een verlanglijstje in FEE. Aanverwanten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:56 schreef Ripley het volgende:
Een Wii
Aanverwanten
Mooie thriller boeken/ True crime boeken
Daisy van Marc Jacobs
Cremepje van Philoshophy
Mascara van Lancome
Lush Spulletjes
Shampoo/conditioner van john frieda (frizz ease)
Coen brothers dvd's
Godfather dvd boxes
Penguin classics
I-pod achtigen
Mooie oorbellen
danquote:I-pod achtigen
Ah.....blijft vreemd, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef Soempie het volgende:
De spullen die bij een Wii horen dan toch?
Dat is ook al zoiets.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef Etcetera het volgende:
ik bedoel: het is een iPod. of niet. of bedoelt ze/hij een mp3 speler
Zou ze ook blij zijn met een kabouter?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef Soempie het volgende:
op het verlanglijstje van m'n nichtje stond alleen:
een elfje die me kan helpen met het schrijven van mijn thesis
Heb je een kabouter op het oog dan?quote:
hoezo dit jaar niet?quote:Ik hoef dit jaar geen lijstje te maken. Helaas.![]()
Misschien maak ik er eentje voor de lol. Die post ik dan hier. Met mijn adres erbij.
I kid you notquote:
Nee, sorry.quote:
Geen kerst omdat ik moet leren.quote:hoezo dit jaar niet?
nee d'r vriendquote:
Ook geen Sinterklaas.quote:
Maar jongens wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Etcetera het volgende:
nee d'r vriend
en hij had een k*tlijstje, dus hij krijgt gereedschap (stond er wel op, maar als ik dat zou krijgen zou ik niet echt happy zijn)
Ik zou in het gedicht zeggen dat je zus beter haar best moet doen op het koken dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
ah, briefje gevonden
ik zei toch dat het raar was
- een surinaamse voor het koken
ja, dat zal wel zo zijn, maar hij kan d'r niet eens mee werkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jongens wel.Sven heeft ook gereedschap op z'n lijstje staan.
we doen geen gedichtenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou in het gedicht zeggen dat je zus beter haar best moet doen op het koken dan.
Nee, Sinterklaas was dobbelen, zonder lootjes te trekken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:09 schreef Soempie het volgende:
Ook geen Sinterklaas.
En ga je niet thuis of met vrienden lekker eten samen met kerst?
Hoe is het daar? Behalve koud.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedenavond uit een koud Geneve
PS doet me denken aan mijn zus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef wyccie het volgende:
Je weet gewoon dat zo'n post reacties kan oproepen.
't Is niet gemeen bedoeld, hoor. Maar snap je nu een beetje waarom MM jou altijd zo plaagt?
Hier in het Westen draaien we de zaak om: verwant aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef Soempie het volgende:
Is gewoon een woord hoor.
aanverwant
Nauw aan elkaar gerelateerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |