quote:Op maandag 1 december 2008 23:47 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga fillum kijken luitjes, slaap lekker voor straks![]()
Wow daar sta ik echt van te kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ha, kijk deze cd had ik ooit gekregen in de cd-winkel.
[ afbeelding ]
En daar staat dit nummer op: Goodbye
Nou, ik krijg heel veel live concertregistraties en die zijn gewoon ronduit bagger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ook niet als je zoekt zoals ik dat deed?
Ik slaap nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
ligt iedereen nog te maffen![]()
het is ook veel te vroeg, was graag nog even blijven liggen
vandaag vroeg aan het werk want er is levering dus dan is het altijd een chaos. Moet deze week 30 uur werkenmaar wel lekker veel centjes verdienen
Vraag van de dag:quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gemaakt:
beroepskeuzetest
ambitietest
mini IQ-test
![]()
Ik ga maar weer naar bed.
Ik wil ook terug in bedquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
ligt iedereen nog te maffen![]()
het is ook veel te vroeg, was graag nog even blijven liggen
vandaag vroeg aan het werk want er is levering dus dan is het altijd een chaos. Moet deze week 30 uur werkenmaar wel lekker veel centjes verdienen
Meuningquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Morgen nem en Yurikopje koffie?
Ben erachter gekomen dat cafeine helemaal niet werkt bij ADDersnu snap ik ook waarom ik liters cola kan drinken en daarna nog heerlijk kan slapen
![]()
Voordat ik dit wist had het nog wel het placebo effectquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meuning
Dat betekent dus ook dat je koffie alleen maar voor de smaak drinkt, niet om wakker te worden
Ik ga straks een verlaagd plafond aanbrengen, een nieuwe sponning voor een raam maken, sanitair installeren en dan 's avonds nog een paar uur werken aan mijn eigen ding.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voordat ik dit wist had het nog wel het placebo effecten ik doe gewoon nog steeds net alsof
met cola heb ik het echter nooit gehad, dat vond ik altijd wel raar. En anderen ook als ik weer een blikje pakte voor het slapen gaan
ik wil ook weer slapies doenhelaas komt het er de komende dagen niet van
wat staat er bij jou op de planning vandaag?
Dat wordt weer een productief dagjequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga straks een verlaagd plafond aanbrengen, een nieuwe sponning voor een raam maken, sanitair installeren en dan 's avonds nog een paar uur werken aan mijn eigen ding.
En wat emails versturen
Ik voel me nu net een bouwvakker zonder bouwvakvakantie
En dat slapen komt best goed hoor. Probeer je weekend in de ochtend vrij te houden.
Ik heb net (voor het eerstquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meuning
Dat betekent dus ook dat je koffie alleen maar voor de smaak drinkt, niet om wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |