quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon zoals het gaat.![]()
Waar hang jij tegenwoordig zoal uit?
Ja die is dus bijna 10 jaar oudquote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik zag gisternacht dat Dogma aanstaande vrijdagavond op Comedy Central wordt uitgezonden.
En noem je dat een ouwe film? Uit 1999 toch?
Ja hoorquote:
Hey MMquote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Hé BB...![]()
BB ken ik van de verhitte Joran/Nathalee-discussies begin dit jaar toen ik op Aruba zat.
Klein wereldje/forumpje is het dan...
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.quote:
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.quote:Op maandag 1 december 2008 22:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey MM
Het is daar in het subforumpie nog steeds hetzelfde hoorkortzichtig en niet voor enig ander opinie vatbaar
Die heb ik nog hier staan op mijn PCquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Whehe ja ik vind het eigenlijk ook nooit out maar dan ga ik tellen en denk ik: "Wat, zo oud al?quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Dat is HEEL oud. Some like it hot, dat is nou een leuke ouwe filmquote:Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Ach joh, we zijn allang weer vervangen door een Jobuster en consorte. Die gaan er ook lekker tegenin. En die Johan-sherlock helemaal van de kaart en nog steeds PM-men en klikken bij de crew als je in ZIJN topic met andere ideeen komt. Same 'ol, same 'ol dus ...quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.
Nope. Emiliana Torrini.quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nem, had jij Gabriella Cilmi in je sig staan?
Ja Cilmi is een grote verrassing.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Welke nummers? Want ze heeft ook wel troepquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
Torrini klinkt wel heel lief.
Ik dacht ook stellig dat Gabriella Cilmi een begin-dertiger was. Hoop echt veel van haar te horen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Nee joh, het oude werk moet je hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Big Jumps. Dat eerste nummer op haar site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |