Of "gewoon" eens de dagelijkse sleur doorbreken. Maar dat kan met je studie gewoon lastig.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik zou gewoon echt een behoorlijk harde klap moeten krijgen waardoor ik een ander persoon word.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
Nee, want ik had al tegen mezelf gezegd dat ik me vandaag niet druk meer ga maken. Komend weekend werk ik wel twee keer zo hard.
Ik weet wel dat dat laatste niet gaat gebeuren.
Zelfs dat zal niet helpen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Of "gewoon" eens de dagelijkse sleur doorbreken. Maar dat kan met je studie gewoon lastig.
Ik heb het over rigoreuze acties. Ik ken meer voorbeelden van mensen die enorm uitstelgedrag hadden. Allemaal het geval van enorm vastgroeien en je niet lekker voelen.quote:
Ticketmaster staat op rood. Moet je vanavond gewoon een aantal keren proberen. Morgen ook nog.quote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
'Ontdek' ik eindelijk eens leuke, nieuwe muziek. Is het concert allang uitverkocht.![]()
Hoorde net bij DWDD Milow. Wow, die stem.
Ach, dat is toch ook hardstikke vet of niet?quote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al eens een paar maanden in het buitenland geweest, hè. Nou helpt het misschien niet mee dat dat Afrika was.
Kijk, daar doen we het voorquote:Op maandag 1 december 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Met dank aan Nem voor de tip over Paal 17 waar we de producten van de Texelse bierbrouwerij hebben getest en ik dat beter kon waarderen dan ik dacht...
Dat en Schotland, Finland, Alaska, Japan, Mongolie, Egypte, Mexico Dat staat wel een beetje op mijn lijstje.quote:
Schuumkoppe, Tripel, Amber, Wit en Bock daar gedronken.quote:
Dan moet jij ZEKER eens de Tripel Karmeliet proberen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuumkoppe, Tripel, Amber, Wit en Bock daar gedronken.
Lekker fris en meestal wat zoeter dan het 'standaard' bier wat ik ken.
Verrassend...
* MadMaster noteert naam...quote:Op maandag 1 december 2008 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet jij ZEKER eens de Tripel Karmeliet proberen.
Bijzonder koud deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 1 december 2008 20:54 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Egypte ben ik ook vergeten.
Mongolië leek me ook leuk, per trein. Vorige week was ik in zo'n Ik wil weg-mood, dus even tickets en info gezocht. Maar dan moet je dit eens zien:
http://www.weersverwachting.info/index.php?pagina=mongolie
Ja ik vind het wel één van de mooiere glazen, zo niet het mooiste.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Vrolijk flesje en glas...
quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dan kan ik dus wél naar Mongolië!
[ afbeelding ]![]()
En hier Patagonië!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon zoals het gaat.![]()
Waar hang jij tegenwoordig zoal uit?
Ja die is dus bijna 10 jaar oudquote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik zag gisternacht dat Dogma aanstaande vrijdagavond op Comedy Central wordt uitgezonden.
En noem je dat een ouwe film? Uit 1999 toch?
Ja hoorquote:
Hey MMquote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Hé BB...![]()
BB ken ik van de verhitte Joran/Nathalee-discussies begin dit jaar toen ik op Aruba zat.
Klein wereldje/forumpje is het dan...
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.quote:
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.quote:Op maandag 1 december 2008 22:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey MM
Het is daar in het subforumpie nog steeds hetzelfde hoorkortzichtig en niet voor enig ander opinie vatbaar
Die heb ik nog hier staan op mijn PCquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Whehe ja ik vind het eigenlijk ook nooit out maar dan ga ik tellen en denk ik: "Wat, zo oud al?quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Dat is HEEL oud. Some like it hot, dat is nou een leuke ouwe filmquote:Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Ach joh, we zijn allang weer vervangen door een Jobuster en consorte. Die gaan er ook lekker tegenin. En die Johan-sherlock helemaal van de kaart en nog steeds PM-men en klikken bij de crew als je in ZIJN topic met andere ideeen komt. Same 'ol, same 'ol dus ...quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.
Nope. Emiliana Torrini.quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nem, had jij Gabriella Cilmi in je sig staan?
Ja Cilmi is een grote verrassing.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Welke nummers? Want ze heeft ook wel troepquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
Torrini klinkt wel heel lief.
Ik dacht ook stellig dat Gabriella Cilmi een begin-dertiger was. Hoop echt veel van haar te horen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Nee joh, het oude werk moet je hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Big Jumps. Dat eerste nummer op haar site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |