http://www.large-online.nl/quote:Op maandag 1 december 2008 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Etc, hoe heet die site ook weer waar je allerlei t-shirts enzo met grappige teksten kunt bestellen, en ook allerlei gothic-spul?
die's best oud hoorquote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, Large inderdaad![]()
Ik wist nog dat het iets met een L was, en dat ik de naam nergens op vond slaanDat klopt dus
* Etcetera krijgt rare visioenen van hoe wyccie achter de pc/laptop zit. ligt. hangt.quote:Op maandag 1 december 2008 16:28 schreef wyccie het volgende:
Hehe, vanuit mijn ooghoeken zag ik dat er iets raars was met dat woord.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik heb de hele dag nog geen ruk gedaan
DVDtje? Die kun je gewoon last-minute terug brengen hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
Mensen, als er staat dat je iets op dinsdag moet inleveren mag dat dan ook 's avonds laat nog?![]()
Ik denk het wel, maar misschien dat het not done is om er 's avonds pas mee te komen? Wat vinden jullie?
Alle tijd dus.....quote:Op maandag 1 december 2008 16:54 schreef Soempie het volgende:
ze moet het na het inleveren binnen 24 uur verbeteren.![]()
Dus dan heeft ze sowieso tot woensdagavond laat.
quote:
Je bent in je poepfase he?quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef wyccie het volgende:
Als je voelt dat je moet poepen maar uiteindelijk toch niet
Serieus, ik heb moeten lachen om dit topic.![]()
Vooral omdat ik het grootste gedeelte van die uitdrukkingen nog niet kende natuurlijk.
Mandarijnen FTWquote:Oh ja, ik heb echt hulp nodig, ik ben weer echt aan het uitstellen hoor. Had een vrije dag zodat ik alle stof van vorige week kon gaan inhalen, zo'n 7 hoofdstukken lezen. Wekker gezet zodat ik om 9 uur achter mijn bureau zat. Klim ik om 2 uur pas mijn bed uit, doe er een uur over om te ontbijten. En een paar mandarijnen verder (heb er dit weekend al meer dan een kilo opgepeuzeld) denk ik erover na om maar weer naar bed te gaan.
Is dat je nieuwste verslaving, cadeautjes vragen uit je eigen winkel?quote:Op maandag 1 december 2008 09:56 schreef MaJo het volgende:
- ga je een cadeautje voor me kopen?wat lief
![]()
Of "gewoon" eens de dagelijkse sleur doorbreken. Maar dat kan met je studie gewoon lastig.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik zou gewoon echt een behoorlijk harde klap moeten krijgen waardoor ik een ander persoon word.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
Nee, want ik had al tegen mezelf gezegd dat ik me vandaag niet druk meer ga maken. Komend weekend werk ik wel twee keer zo hard.
Ik weet wel dat dat laatste niet gaat gebeuren.
Zelfs dat zal niet helpen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Of "gewoon" eens de dagelijkse sleur doorbreken. Maar dat kan met je studie gewoon lastig.
Ik heb het over rigoreuze acties. Ik ken meer voorbeelden van mensen die enorm uitstelgedrag hadden. Allemaal het geval van enorm vastgroeien en je niet lekker voelen.quote:
Ticketmaster staat op rood. Moet je vanavond gewoon een aantal keren proberen. Morgen ook nog.quote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
'Ontdek' ik eindelijk eens leuke, nieuwe muziek. Is het concert allang uitverkocht.![]()
Hoorde net bij DWDD Milow. Wow, die stem.
Ach, dat is toch ook hardstikke vet of niet?quote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al eens een paar maanden in het buitenland geweest, hè. Nou helpt het misschien niet mee dat dat Afrika was.
Kijk, daar doen we het voorquote:Op maandag 1 december 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Met dank aan Nem voor de tip over Paal 17 waar we de producten van de Texelse bierbrouwerij hebben getest en ik dat beter kon waarderen dan ik dacht...
Dat en Schotland, Finland, Alaska, Japan, Mongolie, Egypte, Mexico Dat staat wel een beetje op mijn lijstje.quote:
Schuumkoppe, Tripel, Amber, Wit en Bock daar gedronken.quote:
Dan moet jij ZEKER eens de Tripel Karmeliet proberen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuumkoppe, Tripel, Amber, Wit en Bock daar gedronken.
Lekker fris en meestal wat zoeter dan het 'standaard' bier wat ik ken.
Verrassend...
* MadMaster noteert naam...quote:Op maandag 1 december 2008 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet jij ZEKER eens de Tripel Karmeliet proberen.
Bijzonder koud deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 1 december 2008 20:54 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Egypte ben ik ook vergeten.
Mongolië leek me ook leuk, per trein. Vorige week was ik in zo'n Ik wil weg-mood, dus even tickets en info gezocht. Maar dan moet je dit eens zien:
http://www.weersverwachting.info/index.php?pagina=mongolie
Ja ik vind het wel één van de mooiere glazen, zo niet het mooiste.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Vrolijk flesje en glas...
quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dan kan ik dus wél naar Mongolië!
[ afbeelding ]![]()
En hier Patagonië!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |