quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon zoals het gaat.![]()
Waar hang jij tegenwoordig zoal uit?
Ja die is dus bijna 10 jaar oudquote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik zag gisternacht dat Dogma aanstaande vrijdagavond op Comedy Central wordt uitgezonden.
En noem je dat een ouwe film? Uit 1999 toch?
Ja hoorquote:
Hey MMquote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Hé BB...![]()
BB ken ik van de verhitte Joran/Nathalee-discussies begin dit jaar toen ik op Aruba zat.
Klein wereldje/forumpje is het dan...
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.quote:
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.quote:Op maandag 1 december 2008 22:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey MM
Het is daar in het subforumpie nog steeds hetzelfde hoorkortzichtig en niet voor enig ander opinie vatbaar
Die heb ik nog hier staan op mijn PCquote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Whehe ja ik vind het eigenlijk ook nooit out maar dan ga ik tellen en denk ik: "Wat, zo oud al?quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel oud. Maar alles uit de jaren negentig heb ik min of meer bewust meegemaakt en dan vind ik het niet heel oud.
Dat is HEEL oud. Some like it hot, dat is nou een leuke ouwe filmquote:Echt oud vind ik Gone with the Wind (1939).
Ach joh, we zijn allang weer vervangen door een Jobuster en consorte. Die gaan er ook lekker tegenin. En die Johan-sherlock helemaal van de kaart en nog steeds PM-men en klikken bij de crew als je in ZIJN topic met andere ideeen komt. Same 'ol, same 'ol dus ...quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt in die discussie, zeker na een enorme felle discussie met die Yank met z'n actie-comité die zich hier zo nodig moest laten gelden en via PM de meest belachelijke onzin uitkraamde.
Nope. Emiliana Torrini.quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nem, had jij Gabriella Cilmi in je sig staan?
Ja Cilmi is een grote verrassing.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Welke nummers? Want ze heeft ook wel troepquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
Torrini klinkt wel heel lief.
Ik dacht ook stellig dat Gabriella Cilmi een begin-dertiger was. Hoop echt veel van haar te horen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Ga ik die Emiliana googlen zie ik dat ze IJslandse is. Had ik toch echt niet verwacht met die naam.![]()
Net zoals dat ik schrok van de leeftijd van Gabrielle Cilmi (17, met een stem als van een overjarige Amy Winehouse).
Nee joh, het oude werk moet je hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Big Jumps. Dat eerste nummer op haar site.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:47 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga fillum kijken luitjes, slaap lekker voor straks![]()
Wow daar sta ik echt van te kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ha, kijk deze cd had ik ooit gekregen in de cd-winkel.
[ afbeelding ]
En daar staat dit nummer op: Goodbye
Nou, ik krijg heel veel live concertregistraties en die zijn gewoon ronduit bagger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ook niet als je zoekt zoals ik dat deed?
Ik slaap nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
ligt iedereen nog te maffen![]()
het is ook veel te vroeg, was graag nog even blijven liggen
vandaag vroeg aan het werk want er is levering dus dan is het altijd een chaos. Moet deze week 30 uur werkenmaar wel lekker veel centjes verdienen
Vraag van de dag:quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gemaakt:
beroepskeuzetest
ambitietest
mini IQ-test
![]()
Ik ga maar weer naar bed.
Ik wil ook terug in bedquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
vandaag vroeg aan het werk want er is levering dus dan is het altijd een chaos. Moet deze week 30 uur werkenmaar wel lekker veel centjes verdienen
Meuningquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Morgen nem en Yurikopje koffie?
Ben erachter gekomen dat cafeine helemaal niet werkt bij ADDersnu snap ik ook waarom ik liters cola kan drinken en daarna nog heerlijk kan slapen
![]()
Voordat ik dit wist had het nog wel het placebo effectquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meuning
Dat betekent dus ook dat je koffie alleen maar voor de smaak drinkt, niet om wakker te worden
Ik ga straks een verlaagd plafond aanbrengen, een nieuwe sponning voor een raam maken, sanitair installeren en dan 's avonds nog een paar uur werken aan mijn eigen ding.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voordat ik dit wist had het nog wel het placebo effecten ik doe gewoon nog steeds net alsof
met cola heb ik het echter nooit gehad, dat vond ik altijd wel raar. En anderen ook als ik weer een blikje pakte voor het slapen gaan
ik wil ook weer slapies doenhelaas komt het er de komende dagen niet van
wat staat er bij jou op de planning vandaag?
Dat wordt weer een productief dagjequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga straks een verlaagd plafond aanbrengen, een nieuwe sponning voor een raam maken, sanitair installeren en dan 's avonds nog een paar uur werken aan mijn eigen ding.
En wat emails versturen
Ik voel me nu net een bouwvakker zonder bouwvakvakantie
En dat slapen komt best goed hoor. Probeer je weekend in de ochtend vrij te houden.
Ik heb net (voor het eerstquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meuning
Dat betekent dus ook dat je koffie alleen maar voor de smaak drinkt, niet om wakker te worden
Aw, das niet fijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef iamredleader het volgende:
* komt het topic binnengehoest
mogguh![]()
Slecht geslapen, nog altijd goed verkouden
Dankquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:02 schreef MaJo het volgende:
Aw, das niet fijnmaak een lekkere mok thee met honing, goed boek erbij en kruip lekker weer onder de wol
ben stiekem wel een beetje jaloers
![]()
ik ben werken
Als je het zo opschrijft nodigt dat heel erg uit om te vragen waar het over ging... Dus: Waar ging het over? Zat er een ijsbeer in? Dat betekent namelijk bedrog, zoals de SC eerder al voor me had uitgezocht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik heb me toch een *PS typt allemaal onnette woorden en backspacet ze weer, oftewel, hij was heel erg* nachtmerrie gehad
Vandaag stond er een college op mijn rooster dat zou beginnen om 9:15... het is nog niet begonnen. Er komt een gastspreker en dan plannen ze de zaal redelijk ruim in om het definitieve tijdstip later bekend te maken, maar dat is nu niet gebeurd. Gelukkig was ik er niet echt om 9:15 maar kwam ik een tikje te laat (quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:51 schreef MaJo het volgende:
Morning![]()
en een hele riedel erachteraan. maar ik heb heul geen myspace account aangemaaktquote:Hi t -- Thanks for joining MySpace!
ja die moest van Jan komen en dat duurde even en ik zat er niet echt achteraanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Soempie het volgende:
Zo lang doen over een evaluatie.![]()
Oke, nu ga ik weer verder. Vanmorgen ging ik als een speer, maar sinds ik msn aan heb en af en toe op Fok! kijk gaat het weer wat minder.
ik heb 2 chocoladeletters gekregen van de lieve mevrouw bij wie ik mijn fiets mag parkerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik heb een pepernootvreetkick
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:56 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag van de dag:
en wat zijn de uitslagen?
Je moeder?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:03 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 2 chocoladeletters gekregen van de lieve mevrouw bij wie ik mijn fiets mag parkeren
Quatsch! De inhoud van mijn nachtmerrie is voor deze mededeling niet interessantquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |