Eens. Je merkt ook dat Suarez nu is ingesteld op een doorlopende spits die voor het doel staat. Nu hij dat zelf moet zijn is er niemand op de plek waar hij het verwacht.quote:Op zondag 30 november 2008 15:27 schreef Trancelocator het volgende:
Het was vandaag wel echt duidelijk dat we KJH missen. Een kopsterke 'target man' voorin, die ook de verdediging bezighoudt.
Inderdaad. En aan de tussenstand in Rotterdam te zien sta je aan het eind van de middag nog gewoon op de tweede plek ook...quote:Op zondag 30 november 2008 15:34 schreef superjood het volgende:
Jongens het gat is maar 3 punten niets aan de hand
Op dit moment is die dip nog ver weg. Hopelijk komt die niet te laat voor ons.quote:Op zondag 30 november 2008 15:35 schreef Cheiron het volgende:
Verder; 3 punten. Komop jongens, AZ krijgt ook heus nog wel een dip hoor.
De competitie is nog lang en het is inderdaad nog lang niet gespeeld.quote:Op zondag 30 november 2008 15:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Echt een tegenvaller dit. Toch is er nog niks verloren voor de titel. Al heeft AZ wel een voordeel dat ze niet Europees spelen. Daarnaast speelt AZ echt heel goed en winnen ze redelijk makkelijk ook moeilijke wedstrijden. Ik denk dat Ajax na de winterstop alleen maar sterker word en het dan ook tussen AZ en Ajax zal gaan.
Die tackle van Vermaelen!quote:Op zondag 30 november 2008 15:38 schreef peaceman het volgende:
Niet dat het puntverlies lag aan Van Sichem, maar wat floot ie zwak zeg. 9 gele kaarten
Als ie in het begin wat sneller geel getrokken had, was het qua gele kaarten/overtredingen niet zo uit de hand gelopen.
AZ heeft de dip al gehad.quote:Op zondag 30 november 2008 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eens. Je merkt ook dat Suarez nu is ingesteld op een doorlopende spits die voor het doel staat. Nu hij dat zelf moet zijn is er niemand op de plek waar hij het verwacht.
U heeft een glazen bol?quote:
Haha, wat een frustratie!quote:Op zondag 30 november 2008 15:54 schreef RayMania het volgende:.
Ik word er gewoon zo kwaad van. Verliezen van Volendam, winnen van PSV, verliezen van AZ, winnen van HSV, gelijk tegen Utrecht. Waarom die wisselvalligheid? En het ergste is nog wel dat PSV én Feyenoord (ja, is nog een concurrent) én NAC Breda punten verspelen. Je had gewoon op drie clubs kunnen uitlopen en nu heb je gewoon zelf een slecht weekend door de winst van AZ.
Het was slecht vandaag, maar aan de ene kant begrijp ik het ook wel. Donderdag 23:00 speel je nog in Hamburg, krap drie dagen later moet je alweer om 12:30 spelen. Het zat er niet in, tempo was te laag, maar gelukkig speelde Lindgren uit-ste-kend. Blanco cheque voor die gast, wat een held.
Utrecht was laf, kwam echt voor één punt naar Amsterdam. Al vanaf het eerste fluitsignaal tijdrekken, schoppen en absoluut geen aanvallende intenties. De enige kans gaat erin. Dat ze maar keihard mogen degraderen, kutclub.
Mwa, ik vond het één van de mindere dagen van de laatste tijd. Komt natuurlijk ook door de achterstand (al tijden niet gehad in de Arena), maar dan moeten we juist sfeer maken. Dat gebeurde amper tot niet.quote:Op zondag 30 november 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sfeer vond ik er heel aardig in zitten. Bij vlagen het jelelelelle Ajax Amsterdam was echt keihard
Vind je het gek? M'n club heeft niet gewonnen. Raar hè.quote:
Nou ja, gewoon, gewoon... Het is wel Volendam uit hè.quote:Op zondag 30 november 2008 15:50 schreef denthemen het volgende:
Volgende week gewoon winnen, dit kan een keer tussendoor.
Je moet Oleguer ook gvd niet als back gebruiken, als mandekker vind ik hem zeker heel degelijk hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer. We hadden hier absoluut geen punten hoeven te verspelen. Natuurlijk zat de wedstrijd van donderdag nog in de benen bij de jongens, maar het is zo ontzettend zonde dit. Drie punten is natuurlijk nog makkelijk te doen. Sfeer vond ik er heel aardig in zitten. Bij vlagen het jelelelelle Ajax Amsterdam was echt keihard
Oleguer is echt een waardeloze speler trouwens. Silva maar eens op de back proberen en vd Wiel in het centrum.
Dat zijn gaskamergeluiden. Ach ja..quote:Op zondag 30 november 2008 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, ik vond het één van de mindere dagen van de laatste tijd. Komt natuurlijk ook door de achterstand (al tijden niet gehad in de Arena), maar dan moeten we juist sfeer maken. Dat gebeurde amper tot niet.
Wat bedoelden die Utrechters nou met dat "ssssssss". Sloeg dat op de stilte of op gas?
Lindgren uitstekend?quote:Op zondag 30 november 2008 15:54 schreef RayMania het volgende:
Het was slecht vandaag, maar aan de ene kant begrijp ik het ook wel. Donderdag 23:00 speel je nog in Hamburg, krap drie dagen later moet je alweer om 12:30 spelen. Het zat er niet in, tempo was te laag, maar gelukkig speelde Lindgren uit-ste-kend. Blanco cheque voor die gast, wat een held.
Wat deed 'ie allemaal goed dan?quote:Op zondag 30 november 2008 16:05 schreef denthemen het volgende:
Voortaan Leo in de basis!!
Hehe die bandieris lagen bij mij ook, zag er wel vet uit, goede actie en respectquote:Op zondag 30 november 2008 16:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Actie was super. Jammer dat de hoed niet helemaal goed ging.
Ja, jullie mochten ook een keer mee doen. Ik zag ze daar al een half uur voor de wedstrijd met die bandieri's staan hahaquote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe die bandieris lagen bij mij ook, zag er wel vet uit, goede actie en respect
Ehhe, in het begin twee keer hard 'Waar komen joden toch vandaan'. klonk goed thuisquote:Op zondag 30 november 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer. We hadden hier absoluut geen punten hoeven te verspelen. Natuurlijk zat de wedstrijd van donderdag nog in de benen bij de jongens, maar het is zo ontzettend zonde dit. Drie punten is natuurlijk nog makkelijk te doen. Sfeer vond ik er heel aardig in zitten. Bij vlagen het jelelelelle Ajax Amsterdam was echt keihard
Oleguer is echt een waardeloze speler trouwens. Silva maar eens op de back proberen en vd Wiel in het centrum.
Vergeleken met Kennedy is hij dat wel.quote:Op zondag 30 november 2008 16:25 schreef Dvm86 het volgende:
Leonardo is een leuke invaller maar zeker geen basisspeler ook niet na zijn 0-1 tegen HSV.
Dat was erg mooi.quote:Op zondag 30 november 2008 16:24 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ehhe, in het begin twee keer hard 'Waar komen joden toch vandaan'. klonk goed thuis
Die goal was een aaneenschakeling van fouten. Het begon met Enoh die twee keer blind de bal inleverde waardoor de bal plots achter de verdediging van Ajax terechtkwam. En dan kan Van der Wiel die bal best nog over de zijlijn schieten en gaat Vermeer in de fout. Godver!quote:Op zondag 30 november 2008 15:46 schreef Jasza het volgende:
Je had gewoon simpel moeten winnen hier hoor, genoeg kansen en Utrecht heeft eigenlijk maar 1 kans gehad(kopbal ver over).
Dat vd Wiel als een mongool een corner weggeeft daar slaat ook nergens op, lekker gecoacht vanaf achter van Vermeer die daarna zelf debiel uitkomt.
Erg matig dat we niet gewonnen hebben van dit utrecht.
Niet mee eens. Liever gewoon Oleguer centraal en Van der Wiel rechtsback. Gabri in plaats van Enoh. Spits (Bodul bijvoorbeeld) op de bank in plaats van Sno. Verder lekker laten staan.quote:Op zondag 30 november 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oleguer moet je gewoon niet teveel laten inschuiven, maar dat weet de tegenstander tegenwoordig ook welquote:Op zondag 30 november 2008 16:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet mee eens. Liever gewoon Oleguer centraal en Van der Wiel rechtsback. Gabri in plaats van Enoh. Spits (Bodul bijvoorbeeld) op de bank in plaats van Sno. Verder lekker laten staan.
Inderdaad. Ze laten onze Catalaanse vriend dus de hele tijd vrij zodat hij mag opbouwen. Maar de beste man kan nog geen pass over vijf meter geven, laat staan een goede opening creëeren.quote:Op zondag 30 november 2008 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oleguer moet je gewoon niet teveel laten inschuiven, maar dat weet de tegenstander tegenwoordig ook wel
Dus ze wachten tot hij de fouten maakt.
Een Belg, toch?quote:Op zondag 30 november 2008 16:47 schreef _Mike_ het volgende:
Wie was de scheidsrechter eigenlijk, wat een broodmongool inderdaad.
Wordt er eindelijk eens een beetje strijd geleverd (van beide kanten) in wat in potentie een leuke pot is, gaat meneer met kaarten strooien waardoor hele de wedstrijd eigenlijk niet op gang komt. Zeker de helft van de kaarten sloeg nergens op.quote:Op zondag 30 november 2008 16:50 schreef RayMania het volgende:
Inconsequent als de pest. Vanavond maar goed die gele kaart van Vermaelen terugkijken, want volgens mij was daar niks aan het handje.
Geen kansen?quote:Op zondag 30 november 2008 16:45 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het wel in verhouding. De eerste 60 minuten hebben we weinig weggegeven achterin. ajax mocht tot de 16 komen en daar hield het een beetje op. Daartegenover hebben we zelf ook weinig gecreëerd, kansje of 3 waarvan er 1 mooi ingekopt werd. De 1-1 kwam redelijk uit de lucht vallen, ajax was het allemaal beetje kwijt leek het. Na de 1-1 ging ajax beter spelen en werd het bijna een klucht.
Al met al redelijke uitslag. Met overigens een belabberde scheidsrechter, maar dat is geen nieuws in Nederland.
Mwa Vorm was al gewaarschuwt in de 1e helft, dat het bij de volgende keer treuzelen geel zou zijn dus dat was gewoon terecht.quote:Op zondag 30 november 2008 16:54 schreef thaduck het volgende:
Zowel bij ajax als bij ons vielen nutteloze en onnodige gele kaarten. Om als voorbeeld die van Vorm te noemen. Vorm had nog geen seconde zitten treuzelen. Ik zal niet ontkennen dat hij op dat moment het wel wilde gaan doen. Maar dan ga je toch niet gelijk geel geven?? En zo was de kaart van Vermaelen geen kaart, evenals die van Schut dat niet was. Eerste 20 minuten geen enkel kaart, en wel dikke overtredingen. Daarna voor elke ruft.
Belabberd. Daar zou eens iets aan gedaan moeten worden. Maar ja, zolang jaap huilenberg er zit zal dat echt niet gebeuren. Die is alleen maar goed in het uitrangeren van fatsoenlijke scheidsrechters.
De wedstrijd van donderdag zat nog in de benen.quote:Op zondag 30 november 2008 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ajax was gewoon te moe leek het wel, ze wilden wel, maar het ging niet, overal een stapje te laat etc.
Vorm gewaarschuwd? Dat is me dan ontgaan.quote:Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa Vorm was al gewaarschuwt in de 1e helft, dat het bij de volgende keer treuzelen geel zou zijn dus dat was gewoon terecht.
Nesu had trouwens donkerrood moeten hebben hoorde ik van mensen
Nog geen seconde zitten treuzelen? utrecht heeft de hele wedstrijd tijdgerekt. Kom op man. Die van Vorm was absoluut wel terecht. Hij had alleen in de 40e minuut die gele al moeten krijgen.quote:Op zondag 30 november 2008 16:54 schreef thaduck het volgende:
Zowel bij ajax als bij ons vielen nutteloze en onnodige gele kaarten. Om als voorbeeld die van Vorm te noemen. Vorm had nog geen seconde zitten treuzelen. Ik zal niet ontkennen dat hij op dat moment het wel wilde gaan doen. Maar dan ga je toch niet gelijk geel geven??
Sja, daar ben je een top(b)club voor hoor. Als je nou vandaag tegen een ontketend Utrecht komt te staan ok, maar zo geweldig waren ze niet.quote:Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
De wedstrijd van donderdag zat nog in de benen.
Precies zo klonk het op TV...quote:Op zondag 30 november 2008 16:56 schreef thaduck het volgende:
Ik vond dat het Utreg publiek er meer achter stond dan jullie hoor. Athans, zo klonk het op TV.
Ik zeg overigens niet dat ajax geen kansen kreeg, alleen dat ze over het algemeen tot de 16 kwamen en dat het daar op hield. We hielden het goed op slot achterin, soms met geluk, soms met brains. Maar geluk dwing je af, en dat deden we tot de 60e minuut zeker. Ik vond het tot die tijd niet echt onzeker overkomen. Pas nadat ajax na de 1-1 aanzette was het regelmatig geklungel.
Hij begon op 0-0 al.quote:Op zondag 30 november 2008 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog geen seconde zitten treuzelen? utrecht heeft de hele wedstrijd tijdgerekt. Kom op man. Die van Vorm was absoluut wel terecht. Hij had alleen in de 40e minuut die gele al moeten krijgen.
Ach, er is je wel meer ontgaan. Kan jij ook niets aan doen.quote:Op zondag 30 november 2008 16:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Vorm gewaarschuwd? Dat is me dan ontgaan.
Nesu zat idd tegen rood aan, vandaar de wissel
Het is dat ik ze zag zitten, anders had ik niet eens gemerkt dat er Utrecht-fans in de ArenA waren.quote:Op zondag 30 november 2008 16:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies zo klonk het op TV...
Ik zat op Vak 113 en VAK410 kwam constant boven elk geluid van Utrecht uit.
Inderdaad zeg, constant 2/3 ballen op het veldquote:Op zondag 30 november 2008 16:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij begon op 0-0 al.
De ballenjongens liepen ook te prutsen trouwens vandaag.
Wat een argument, jezus. Zo kun je alles wel recht lullen natuurlijk, pfff.quote:Op zondag 30 november 2008 16:59 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen. Heb het wel eens 100 keer erger gezien
Echte supporters man. Gratis kaartje en dan met 600 man komen, respect!quote:Op zondag 30 november 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is dat ik ze zag zitten, anders had ik niet eens gemerkt dat er Utrecht-fans in de ArenA waren.
Mooiste was nog dat heul Utrecht de hele wedstrijd tijd loopt te rekken en als de blessuretijd erop zit en de scheids affluit, beginnen ze allemaal te janken over een counter omdat de bal toevallig uit hun eigen zestien rolt.quote:Op zondag 30 november 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een argument, jezus. Zo kun je alles wel recht lullen natuurlijk, pfff.
Klopt, maar zo worden de schwalbes van dat zielige wijf van jullie voorin ook constant recht geluldquote:Op zondag 30 november 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een argument, jezus. Zo kun je alles wel recht lullen natuurlijk, pfff.
Ajax heeft niet verloren.quote:Op zondag 30 november 2008 17:03 schreef Cheiron het volgende:
Oveirgens, wat mij betreft voorlopig Leo in de basis in plaats van Kennedy. Als iedereen weer heel en fit is mag hij weer als invaller. Kennedy had vandaag 1 goede actie en verder alleen maar balverlies. Leo straalt veel meer dreiging uit.
Toch jammer dat je van dit Utrecht verliest, want fuck, wat waren ze zwak. Keller was realistisch: "we hebben bijna niet gevoetbald"
Waarom, omdat die bal nu een keertje niet binnenvalt? Denk dat er meer doelpogingen zijn geweest dan bijvoorbeeld tegen PSV, maar dan scoor je wel vier keer. Dat is het grootste probleem. Het hele seizoen al. Ajax heeft teveel kansen nodig om een goal te maken.quote:Op zondag 30 november 2008 17:05 schreef thaduck het volgende:
[..]Conclusie mijn kant: terechte 1-1. ajax moet zich gaan herpakken want op deze manier voetballen gaat ze weinig punten en zeker geen kampioenschap opleveren.
Dat was vrij triest, maargoed dat hadden wij 2 jaar terug ook bij Roda dacht ik?quote:Op zondag 30 november 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste was nog dat heul Utrecht de hele wedstrijd tijd loopt te rekken en als de blessuretijd erop zit en de scheids affluit, beginnen ze allemaal te janken over een counter omdat de bal toevallig uit hun eigen zestien rolt.
Nu je het zegt inderdaad. Raarquote:Op zondag 30 november 2008 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Het begint wel een beetje bizar te worden met Ajax. Verliezen van Volendam, vervolgens winnen van PSV. Uit winnen van HSV, een paar dagen later thuis gelijkspelen tegen Utrecht.
Op zich is het protesteren niet triest, maar nu wel gezien de omstandigheden. Toen was Ajax toch niet aan het tijdrekken ofzo?quote:Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was vrij triest, maargoed dat hadden wij 2 jaar terug ook bij Roda dacht ik?
Mja ik vind het protesteren nergens op slaan, als je logisch nadenkt dan is het gewoon tijd en die bal is nog op hun helft.quote:Op zondag 30 november 2008 17:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op zich is het protesteren niet triest, maar nu wel gezien de omstandigheden. Toen was Ajax toch niet aan het tijdrekken ofzo?
En daar tussenin nog een nederlaag bij AZquote:Op zondag 30 november 2008 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Het begint wel een beetje bizar te worden met Ajax. Verliezen van Volendam, vervolgens winnen van PSV. Uit winnen van HSV, een paar dagen later thuis gelijkspelen tegen Utrecht.
Dat ook nog, maar zo'n wedstrijd 'mag' je in principe verliezen, daar is niks geks aan. Wat dus wel gek is, is dat afwisselen van overwinningen tegen grote ploegen met puntverlies/bekeruitschakeling tegen kleine.quote:Op zondag 30 november 2008 17:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En daar tussenin nog een nederlaag bij AZ
Heel die fucking UEFA Cup wordt door niemand als een excuus aangevoerd. Ook niet door Van Basten. Hou er dan ook over op.quote:Op zondag 30 november 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, je verliest natuurlijk wel 2 punten.
Al met al een slecht weekend, en voor de competitie een slechte week. 1 punt uit 2 is niet goed genoeg voor een ploeg die kampioen wil worden. Leuk excuus, UEFA-cup, maar daar ben je Ajax voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
Oh, er wordt een schaal uitgereikt na dertien speelrondes?quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Dat beeld van sommige ajax supporters is wel grappig. Net of ze een top club zijn
Sorry, maar de enige topclub op dit moment is AZ. Het spijt me.
Jij begrijpt de betekenis van topclub niet?quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Dat beeld van sommige ajax supporters is wel grappig. Net of ze een top club zijn
AZ is in goede vorm maar geen topclub. Ajax is een topclub in wisselvallige vorm. Een weekje eerste staan maakt je geen topclub. Ik begrijp wat je bedoelt, AZ is het te kloppen team op het moment. Maar dan moet je geen rare termen door elkaar gaan gooien.quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Arme jongen, wat zit je dwars?quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Hahaquote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je er helemaal naast zatquote:
Ajax zal altijd een topclub blijven. Ook wanneer we op de 15de stek staan meet iedereen zich zelfs nog aan Ons. 'Oew we zijn uitgelopen op Ajax, we staan voor op jullie' krijg je dan.quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef thaduck het volgende:
Lief, een kinderhand is gauw gevuld hequote:
Laat maar gaan, die jongen begrijpt wel meer niet.quote:Op zondag 30 november 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij begrijpt de betekenis van topclub niet?
Zeker op de F-Side?quote:
quote:Vertonghen te gast bij Studio Voetbal
zondag 30 november, door AFCAOSDORP22, Amsterdam, 16:09u, NOS
Vanavond is Jan Vertonghen, middenvelder bij Ajax en Belgisch international te gast. De uitzending is te zien op Nederland 1 om 22:30.
Andere gasten aan tafel zijn Hugo Borst en Jan Mulder, ook schuift Dick Jol aan voor de maandelijkse scheidsrechtersanalyse.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef Roycoooooo het volgende:
zat er totaal niet in dat we de 3 punten zouden winnen!
Studio Ajaxquote:
Inderdaad. De één na de ander, maar er kwam bar weinig uit. Suarez had 't niet vandaag en dan heeft Ajax moeite met het vinden van openingen. Verder vond ik Urby en Vertonghen aardig spelen.quote:Op zondag 30 november 2008 17:34 schreef MaxC het volgende:
Wel verontrustend dat we de laatste 10 minuten ongeveer 7 corners kregen en niet 1 gevaarlijk werd
Welke wedstrijd heb jij gezien dan?quote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef Roycoooooo het volgende:
K heb me kapot geërgerd aan t voetbal vandaag, zat er totaal niet in dat we de 3 punten zouden winnen! T was niet best! Natuurlijk kan zo'n wedstrijd er tussen zitten maar toch baal ik dr van, we hadden vandaag goede zaken kunnen doen maar helaas......
!
Mwa eigelijk wel logisch. We hebben momenteel geen Huntelaar (lees: kopsterke speler). Huntelaar was daar best aardig in, en ik herinner me nog een paar wedstrijden waarin de corners van Urby telkens dreigend waren en er zelfs een stel goals door vielen.quote:Op zondag 30 november 2008 17:34 schreef MaxC het volgende:
Wel verontrustend dat we de laatste 10 minuten ongeveer 7 corners kregen en niet 1 gevaarlijk werd
Nee dat niet.quote:Op zondag 30 november 2008 17:58 schreef Houniet het volgende:
Ohja, en ik zag Jaakke nog lopen.
Vergeten dat wij (AZ) de dip al gehad hebben? En dan te bedenken dat zeer belangrijke spelers als Dembele en Pelle dr nog bij gaan komen.quote:Op zondag 30 november 2008 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar Groningen heeft bij lange na niet zo veel klasse als AZ. Ze zijn goed maar op aanvallend gebied gaat het allemaal niet heel soepelquote:Op zondag 30 november 2008 16:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar weer mis gaan; dat zie je aan Groningen.
Is Pelle ineens belangrijk geworden dan, Wall?quote:Op zondag 30 november 2008 18:45 schreef wallofdolls het volgende:
Vergeten dat wij (AZ) de dip al gehad hebben? En dan te bedenken dat zeer belangrijke spelers als Dembele en Pelle dr nog bij gaan komen.
Iemand iets gezien?quote:‘Er gebeurde wat, en dat deed heel even pijn,’ aldus Keller na afloop over de vermeende elleboogstoot van Ajax-aanvaller Luis Suárez. ‘Er gebeuren wel meer dingen in de wedstrijd. De ene keer ziet men dat wel, de andere keer niet. Dat kan gebeuren.’
Thaduck heeft dat zelfs niet gezienquote:
Ben blij dat ik negen van de tien keer al niet eens meer kijk op zondag.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef Jasza het volgende:
Waar is die overtreding van Nesu?
Die zit er weer is niet in, wat een grap is de NOS dit jaar zeg.
de NOS is echt een parodie op zichzelf geworden. Je hebt gelijk dat er veel overtredingen zijn weggelaten, veel van Utrecht, maar ook een aantal flinke van Ajaxzijde.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef Jasza het volgende:
Die zit er weer is niet in, wat een grap is de NOS dit jaar zeg.
Ik bedoel ook gewoon in het algemeen, niet alleen omdat er 1 van Utrecht niet inzit.quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
de NOS is echt een parodie op zichzelf geworden. Je hebt gelijk dat er veel overtredingen zijn weggelaten, veel van Utrecht, maar ook een aantal flinke van Ajaxzijde.
Suarez lieten ze dan wel eventjes zien.
Oh hehe maargoed dan nog laten ze er vaak vieze overtredingen wel uit. Ben niet helemaal goed wakker vandaag vandaar.quote:Op zondag 30 november 2008 19:16 schreef N.i.c.k het volgende:
overtreding van Nesu zat er gewoon wel in hoor.
Goede samenvatting, als je dit vergelijkt met het commentaar van Leo Driesen dan is dat echt lachwekkend. Dat kun je geen journalistiek meer noemen.
Leo had het in zijn live commentaar ook over een schot van bouzabon in de 11e minuutdie kan ik me dan weer niet voor de geest halen.
Vermeer en zijn verdediging gaan niet vrijuit daar...want waarom liep er geen enkele verdediger mee met Keller???quote:Op zondag 30 november 2008 19:07 schreef _Mike_ het volgende:
Die gele kaart voor Vermaelen was echt zo onterecht..
Vermeer gaat ook niet vrij uit bij dat doelpunt...
Oleguer dekte helemaal verkeerd bij die corner.quote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vermeer en zijn verdediging gaan niet vrijuit daar...want waarom liep er geen enkele verdediger mee met Keller???
Lijkt me nietquote:Op zondag 30 november 2008 18:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]Heb ik zeker een andere wedstrijd zitten kijken
Jij hebt een samenvatting gezien?quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Had jij dat gevoel wel dat we zouden winnen? Ik totaal niet! Eerste helft was erg matig, weinig drang naar voren, veel balverlies met weinig goede combinaties. Tweede helft was redelijk maar ook niet meer dan dat!
Nopes, gehele wedstrijd! Samenvatting zag er nog wel aardig uit!quote:
Goede analyse. Eerste helft was echt slecht. Tweede helft was het beter maar echt veel uitgespeelde kansen heeft Ajax niet gehad. Kansen die er waren kwamen vooral uit de counter als er ruimte lag achter de verdediging van Utrecht. Zodra ze inzakten kwam Ajax er niet door omdat Ajax in een veel te laag tempo speelde. Winst was wel verdiend geweest op basis van het aantal kansen omdat Utrecht echt helemaal geen aanvallende intentie had.quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Had jij dat gevoel wel dat we zouden winnen? Ik totaal niet! Eerste helft was erg matig, weinig drang naar voren, veel balverlies met weinig goede combinaties. Tweede helft was redelijk maar ook niet meer dan dat!
Haha, ik kon jammer genoeg niet verstaan wat hij zeiquote:Op zondag 30 november 2008 20:39 schreef Silenus het volgende:
Het leukste was wel dat Floris Thoolen een 'Hans Westerhofje' had. Die sufferd had gewoon een minuut zijn microfoon open staan, hehe. Maar goed dat 'ie niet iets zei als 'Die klote Enoh kan er ook geen flikker van!!!'
Er zat iets over ballenjongens bij iig.quote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Haha, ik kon jammer genoeg niet verstaan wat hij zei
Beter maakte hij ze helemaal af. Kon het ook niet verstaan, maar die gasten bakten er niks van vandaag.quote:Op zondag 30 november 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er zat iets over ballenjongens bij iig.
Geef maar, mijn avatar is sooo outdatedquote:Op zondag 30 november 2008 21:07 schreef Houniet het volgende:
Ik stel mijn Micky UI beschikbaar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik zelf met de zonnebril krijg je er niet bij.
Heb je dat gifje nog in groter formaat?quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geef maar, mijn avatar is sooo outdated
Komt er aan.quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geef maar, mijn avatar is sooo outdated
Pfff, even zoeken maar denk het niet.quote:Op zondag 30 november 2008 21:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je dat gifje nog in groter formaat?
Ben JIJ Sam Sparroquote:Op zondag 30 november 2008 21:07 schreef Houniet het volgende:
Ik stel mijn Micky UI beschikbaar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik zelf met de zonnebril krijg je er niet bij.
Komt er een achterquote:
Dat kan helemaal niet. Want ik weet zeker dat Sam Sparro nog geen woord Nederlands kan verstaan.quote:
Dankuquote:
Ik ook. In Hamburg, op de Reeperbahn!!quote:
Haha die gast lijkt er echt tering veel op niet normaalquote:Op zondag 30 november 2008 21:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ook. In Hamburg, op de Reeperbahn!!
Inderdaad, snapte ook niet waarom die opnieuw een basisplaats had. Wisselvalligheid is gewoon het grote probleem, meer niet. En eigenlijk is het nog een redelijk weekend, we zijn toch een plaats gestegen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef Devz het volgende:
Dat sommige mensen Kennedy nog aardig vonden spelen ook
Ik zag hem serieus in Hamburg lopen. Hij dacht wel door te mogen lopen, maar ME stuurde hem terug. Heb hem nog gevraagd naar zijn dochter. Toch wel apart dat hij Ajax ook in Duitsland volgt, zou hij fan geworden zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha die gast lijkt er echt tering veel op niet normaal
Haha ok, ik dacht dat je zo'n gast bedoelde die ik wel vaker zie in het uitvak, die lijkt echt teveel op hem.quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zag hem serieus in Hamburg lopen. Hij dacht wel door te mogen lopen, maar ME stuurde hem terug. Heb hem nog gevraagd naar zijn dochter. Toch wel apart dat hij Ajax ook in Duitsland volgt, zou hij fan geworden zijn?
Is toch best tof.quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zag hem serieus in Hamburg lopen. Hij dacht wel door te mogen lopen, maar ME stuurde hem terug. Heb hem nog gevraagd naar zijn dochter. Toch wel apart dat hij Ajax ook in Duitsland volgt, zou hij fan geworden zijn?
Ik zie het al helemaal voor me: Jaakke in z'n blote bast op 410 met zo'n bankovervallers maskerquote:
Jawel hoor, maar ben er bewust niet over begonnen. Ik kan het gejammer uit amsterdam namelijk al horen als ik dat doe. Was voor de zoveelste keer rood. Schwalbes en vuile overtredingen, het is net Ibrahimovicquote:Op zondag 30 november 2008 19:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Thaduck heeft dat zelfs niet gezien
Haha, hij gaf hem wel dus @ Studio voetbal![]()
Niet?quote:Op zondag 30 november 2008 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Jij moet je mond houden want je was niet eens in het stadion
Ik ga er niet vanuit als je dit in een eerdere post zet.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 16:56 schreef thaduck het volgende:
Ik vond dat het Utreg publiek er meer achter stond dan jullie hoor. Athans, zo klonk het op TV.
En de volgende keer komt het Utrechtpubliek weer fijn met een mannetje of 80. Of dan is het natuurlijk ineens weer een 'boycot'.quote:Op zondag 30 november 2008 23:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hier hebben ze een grote bek, maar in het stadion zijn ze muisstil.
Hehe. Goed bezig.quote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit als je dit in een eerdere post zet.
[..]
Dat hadden ze vorige week ook al op internet staan.quote:Op maandag 1 december 2008 00:10 schreef Houniet het volgende:
Morgen komt er dus in de Sportweek te staan dat Gabri ontevreden is.
Daar staan wel weer verhalen in die worden aangekondigd als drama terwijl dat in de praktijk reuze meevalt.quote:Op maandag 1 december 2008 00:10 schreef Houniet het volgende:
En terecht, Gabri is veel constanter dan Lindgren en Enoh bij elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 00:10 schreef Houniet het volgende:
quote:Ajax-supporters negeren massaal rookverbod
Bijna 50.000 toeschouwers op de tribune en meer dan de helft rookt een sigaretje tijdens de wedstrijd. Tegenwoordig mag er in de ArenA niet meer gerookt worden, maar de supporters van Ajax negeren massaal het rookverbod. Zelf als het dak openstaat mag er niet gerookt worden.
Stewards van de Amsterdammers moeten de bezoekers erop wijzen dat er in de ArenA niet gerookt mag worden. 'Een onmogelijke taak en als je er wat van zegt lachen ze je midden in je gezicht uit', aldus een steward.
Het is onduidelijk welke straf de rokende supporters boven het hoofd hangt, aangezien het rookverbod niet door Den Haag maar door de ArenA is ingesteld. Ajax en de directie van de Arena wilden niet reageren.
Prutsers toch ook he.quote:
Beter dan een uitvak slopen en vervolgens je club voor meer dan 10.000 euro de tering laten krijgenquote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
En de volgende keer komt het Utrechtpubliek weer fijn met een mannetje of 80. Of dan is het natuurlijk ineens weer een 'boycot'.
Wow 10.000 euro voor een club als Ajaxquote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef thaduck het volgende:
[..]
Beter dan een uitvak slopen en vervolgens je club voor meer dan 10.000 euro de tering laten krijgen
quote:Afgelopen week zag ik een interview met Marco van Basten op Ajax.tv. Het doel van het gesprek was om helder te krijgen hoe Marco met teleurstellingen om gaat.
Marco van Basten en ondergetekende zijn van hetzelfde bouwjaar; ik heb hem dus vanaf vak R in de Meer zien komen als speler. Ik heb hem in Milaan gevolgd via de televisie en heb hem via hetzelfde medium daar afscheid zien nemen van de actieve voetbalsport. Toen hij zijn afscheidsereronde door het San Siro liep, had ik kippenvel over mijn hele lichaam.
De voetbalsport nam afscheid van een bescheiden fenomeen, een rasartiest met een oogstrelende techniek.
Altijd ben ik Marco van Basten blijven volgen in alles wat hij deed. Hugo Borst heeft voor het programma Hard Gras een prachtige documentaire van hem gemaakt, die bij mij in het dvd kastje ligt.
Toen Marco van Basten gepresenteerd werd bij Ajax als de nieuwe coach, kwam bij mij dat gevoel weer terug van de terugkeer van Johan Cruijff in 1982 bij Ajax. Met een weergaloze boogbal liet hij Edward Metgod aan de grond genageld staan; de Meer ontplofte en de verloren zoon Johan Cruijff was weer thuis.
Met Marco van Basten hebben we weer een verloren zoon terug in de ArenA.
Maar ik vraag me al jaren af waarom Marco van Basten mij nog steeds zo aanspreekt! Als actief voetballer was Marco een genot om naar te kijken en was hij mijn idool.
Rinus Michels was mijn favoriet als trainer; de man had uitstraling en was een autoriteit. Rinus Michels was een man die beslissingen durfde te nemen zonder naar de status van de persoon te kijken. Maar Rinus Michels was vooral gewoon mens en liet zich niet vangen door de media en allerlei andere mensen die op zijn succes jaloers waren.
Marco van Basten heeft als voetballer de wereld aan zijn voeten gehad, maar ik heb hem nooit kunnen betrappen op vedette neigingen of andere buitensporige zaken. Marco is en blijft gewoon mens met al zijn beperkingen, dilemma’s en onzekerheden.
In het interview op Ajax.tv gaf Marco van Basten aan dat hij ook maar gewoon een mens was en gevoelig was voor teleurstellingen. Bij de sport hoort nu eenmaal winnen en verliezen en er zijn ergere zaken in de wereld.
Echter, “als verantwoordelijke doet het je wel pijn wat anderen daar over zeggen”, zegt Marco. Maar Marco houdt vast aan zijn plan en volgt zijn eigen pad. Mijn vraag is dus beantwoord; de mens van Basten spreekt me aan.
Hoe anders zijn sommige journalisten, tv-presentatoren en columnisten. Ze denken de aandacht op zichzelf te moeten vestigen middels prietpraat en laster jegens anderen.
Het is vrij gemakkelijk, als je geen verantwoordelijkheid draagt om verantwoordelijken tot de orde te roepen.
Het grootste voorbeeld is natuurlijk wel Johan Derksen. Deze mediageile hoofdredacteur verschijn te pas en te onpas op mijn televisiescherm.
Zijn tijdschrift Voetbal International lijkt tegenwoordig meer op een roddelblad dan op het kwaliteitsblad wat het pretendeert te zijn.
Afgelopen week hebben we in ons kleine kringetje van Ajax-sites kunnen lezen, wat het met mensen doet als een columnist zich boven de werkelijkheid stelt. Peter van de Rijt stelde in zijn zoveelste open brief aan Uri Coronel vast, dat het bij Ajax veel te rustig was. Dit kan volgens Peter niet, dus ging hij in allerlei hoeken zoeken of er iets te vinden was. Sinterklaas was hem goed gezind en liet zwarte pieten Keje en Theo de zogenaamde “hork”, Danny Blind in zijn schoen gooien.
Ernst Jan Wilhelmis, columnist van Ajaxlife.nl werd het te gortig en reageerde hier weer op met zijn open brief aan Peter van de Rijt. Deze column zorgde ook weer voor een hoop commotie en uiteraard kwam het onderwerp weer uit op vrije meningsuiting.
Twee weken geleden hoorde ik op een bijeenkomst een uitspraak die mij aansprak, “een goede manager heeft een plan, een slechte manager heeft een excuus”.
Met Marco van Basten heeft Ajax een manager in huis met een plan. Het plan is om Ajax in de komende vier jaar terug te brengen naar de top.
De spelregels in het plan zijn respect, vertrouwen en eerlijkheid.
Vrije meningsuiting is een gemeen goed, maar je moet er wel een plan mee hebben en je aan de spelregels houden, anders rest alleen het excuus.
Tot volgende week
Remko van der Ploeg
Tuurlijk, lul het gedrag maar goedquote:Op maandag 1 december 2008 00:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wow 10.000 euro voor een club als Ajax
Hoe kun je nu zeggen dat je met Suarez en Sulejmani voorin creativiteit mist?quote:Op maandag 1 december 2008 00:02 schreef Schanulleke het volgende:
We missen creativiteit
Perez terughalen!quote:Op maandag 1 december 2008 01:01 schreef venomsnake het volgende:
maar wat Ajax het meest mist is een fantsoelijke nr 10
Waarom kan je niet gewoon oprotten zoals je de rest van het seizoen al doet? Altijd na Ajax - Utrecht/Utrecht - Ajax kom je hier zaniken of iets zoeken om over te zanikenquote:Op maandag 1 december 2008 00:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tuurlijk, lul het gedrag maar goed
Of Pranjic van heerenveen halen, die kan daar ook prima spelen.quote:
Aissatiquote:Op maandag 1 december 2008 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of Pranjic van heerenveen halen, die kan daar ook prima spelen.
Ik zou me ook afvragen wat ik hier moest als het Heerenveen - Roda JC zou zijnquote:Op maandag 1 december 2008 01:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon oprotten zoals je de rest van het seizoen al doet? Altijd na Ajax - Utrecht/Utrecht - Ajax kom je hier zaniken of iets zoeken om over te zaniken![]()
Ik moet nog zien of hij het gaat redden..quote:
Tja, sowieso eerst een kans geven.quote:Op maandag 1 december 2008 01:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of hij het gaat redden..![]()
Maar in potentie wel een goede speler natuurlijk.
Pranjic is meer een linkshalf / linksbuiten (zoals Emanuelson). Sneijder terughalen.quote:Op maandag 1 december 2008 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zet dat maar uit je hoofd, die wordt aardig gewaardeerd in Madrid.quote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef toma het volgende:
[..]
Pranjic is meer een linkshalf / linksbuiten (zoals Emanuelson). Sneijder terughalen.
Hij begon er al mee in de eerste helft !quote:Op zondag 30 november 2008 16:54 schreef thaduck het volgende:
Zowel bij ajax als bij ons vielen nutteloze en onnodige gele kaarten. Om als voorbeeld die van Vorm te noemen. Vorm had nog geen seconde zitten treuzelen.
Ach die scheids was voor beide partijen te slecht voor woorden.quote:Op maandag 1 december 2008 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Vuig voetbal trouwens wat die Utrechters op de mat legden
En die scheids![]()
![]()
In zijn vorm van nu toch maar liever niet.quote:Volgens de Engelse krant The Sunday Sun kiest Newcastle er voor zich in de winterstop te versterken met jeugdige voetballers. Urby Emanuelson en Dirk Marcellis staan op de nominatie voor een transfer naar St. James' Park.
Was maar een geintje. Die Gourcuff doet het trouwens heel aardig in Frankrijk. Jammer dat hij afgelopen zomer niet naar Amsterdam is gekomen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zet dat maar uit je hoofd, die wordt aardig gewaardeerd in Madrid.
quote:'Real richt vizier weer op Huntelaar'
Klaas-Jan Huntelaar is de man die Real Madrid in de winterstop uit de problemen moet halen. Sportief directeur Predrag Mijatovic laat in Marca weten dat de Nederlander de oplossing moet zijn.
De Spanjaarden zijn op zoek naar een nieuwe aanvaller, nadat Ruud van Nistelrooy enkele weken geleden zwaar geblesseerd raakte. Hernán Crespo stond ook op het lijstje, maar hij weigerde om noodverband te zijn. De Argentijn wilde een contract voor anderhalf jaar, maar dat zag Real Madrid niet zitten.
Het enige nadeel dat Huntelaar zou hebben is zijn prijs. De goaltjesdief heeft in Amsterdam nog een doorlopend contract, waardoor Ajax relatief hoog kan inzetten.
En wie moet er dan in de spits?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 10:34 schreef navigator het volgende:
Heeft iemand een duidelijk plaatje van die roze schoenen? Ze lijken gewoon rood?
Allebei belachelijk kleuren trouwens, kicksen behoren zwart te zijn. Met witten accenten. Meer niet.
We missen hem zeker maar dat komt ook doordat er nu geen centrumspits is. Ik denk dat Cvitanich hem aardig kan vervangen, hij zal misschien niet dezelfde kwaliteiten hebben maar dan kan Marco komende zomer van die 30 miljoen een leuk talentje halen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En wie moet er dan in de spits?
Het is niet normaal hoe erg we hem nu missen, echt ongelovelijk
Ik heb wel vertrouwen in Cvitanich, als hij gewoon de kans krijgt.quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En wie moet er dan in de spits?
Het is niet normaal hoe erg we hem nu missen, echt ongelovelijk
Zie Pranjic elke week spelen, maar die sneeuwt onder bij Ajax. Je ziet het al in wedstrijden tegen de wat sterkere clubs (Europees vooral), dat hij dan toch echt tekortkomt.quote:Op maandag 1 december 2008 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hadden wij ook al gelezen, in dit topicquote:Op maandag 1 december 2008 11:26 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net dat Emanuelson in de belangstelling staat van Newcastle, misschien tijd om zijn contract eens te gaan openbreken. Volgens mij heeft hij nu een contract t/m 2011.
Dat komt ook omdat we nu helemaal geen centrumspits hebben daardoor valt de blessure van Huntelaar extra op. Vergeet niet dat over een aantal jaar ook Castillion er ook aan komt!quote:Op maandag 1 december 2008 11:10 schreef Wooldoor het volgende:
Aan de andere kant heb je natuurlijk wel Cvitanich en Bodul die in de spits kunnen en ook Suarez alhoewel ik hem op de vleugels een heel stuk beter vind. Mocht je dan 30 miljoen voor Huntelaar kunnen krijgen kan je daar een goede verdediger voor erbij kopen en van Wolfswinkel voor de toekomst. Je team raakt daarmee wel meer in balans.
Maar je ziet het nu wel hoe goed en belangrijk Huntelaar gewoon is voor Ajax.
Nike verzint weer wat en opeens is roze "in". Als iemand 4 jaar geleden roze schoenen hadden genomen zou ik er nog om kunnen lachen. Enige die nu lacht is de meneer van Nike zelfquote:Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Nog duidelijker: Roze schoentjes!
Danko Lazovic speelde er ook al op.
Wat is dat toch met die van wolfswinkel die speelt 2 wedstrijden goed en gelijk is het een talent?quote:en van Wolfswinkel voor de toekomst.
v. Wolfswinkel is wel een heel stuk jonger dan Dszudszak en hij speelt op een hele andere positie. v. Wolfswinkel was topscoorder in de voorbereiding en die jongen laat regelmatig zien over veel talent te beschikken. Met de juiste keuzes kan hij ver komen denk ik.quote:Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die van wolfswinkel die speelt 2 wedstrijden goed en gelijk is het een talent?
Precies hetzelfde als met doedelzak, hij speelde z'n eerste 3 wedstrijden goed toen kwam naar boven dat ajax hem gescout had nu is ie waardeloos en hoor je opeens niemand er meer over terwijl we hem toen gelijk moesten kopen etc
Laat huntelaar maar lekker blijven en bodul voor de toekomst!
Jij denkt dat iemand dat doetquote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef w00h00 het volgende:
Van wie mag even het nummer van (S)CC gebruiken om kaarten voor ADO thuis te halen?
pm me ff, kom er 1 tekort namelijk.
Volgens mij kun jij dan de volgende keer ook gewoon op iemand anders z'n nummer kaarten bestellen. Ik zou dat een mede-Fokker niet toevertrouwen. Maar misschien zijn hier mensen die beter van vertrouwen zijn dan dat ik ben.quote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ervaring leert van wel, zie ook geen probleem verder?
Dat was helemaal nog niet in me opgekomen, moet je nagaanquote:Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dan de volgende keer ook gewoon op iemand anders z'n nummer kaarten bestellen. Ik zou dat een mede-Fokker niet toevertrouwen. Maar misschien zijn hier mensen die beter van vertrouwen zijn dan dat ik ben.
Kaarten worden naar je huisadres opgestuurd of je moet met je kaart langs de ArenA. Als iemand anders je barcode gebruikt gaat het toch eerst via jezelf. Dus kan niet zomaar misbruik van gemaakt worden.quote:Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dan de volgende keer ook gewoon op iemand anders z'n nummer kaarten bestellen. Ik zou dat een mede-Fokker niet toevertrouwen. Maar misschien zijn hier mensen die beter van vertrouwen zijn dan dat ik ben.
Inderaad. Je mag me nummer wel hebben maar de kaart komt toch door mijn gleuf heen. [de brievenbus dan]quote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kaarten worden naar je huisadres opgestuurd of je moet met je kaart langs de ArenA. Als iemand anders je barcode gebruikt gaat het toch eerst via jezelf. Dus kan niet zomaar misbruik van gemaakt worden.
Of kon het nou ook nog door alleen een printje te maken na het bestellen?
Maar je kunt toch ook meerdere barcodes invoeren. Komen ze dan op 1 adres aan of komen de kaarten dan op verschillende adressen aan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kaarten worden naar je huisadres opgestuurd of je moet met je kaart langs de ArenA. Als iemand anders je barcode gebruikt gaat het toch eerst via jezelf. Dus kan niet zomaar misbruik van gemaakt worden.
Of kon het nou ook nog door alleen een printje te maken na het bestellen?
Volgens mij op 1 adres, maar als Houniet me ff matst probeer ik het zo ff.quote:Op maandag 1 december 2008 13:12 schreef toma het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook meerdere barcodes invoeren. Komen ze dan op 1 adres aan of komen de kaarten dan op verschillende adressen aan?
Ik zie 'm nog graag komen desondanks hij dit seizoen een stuk minder speelt. Zeker een verdediger met potentie.quote:Franco Teixeira Douglas, kortweg Douglas (foto), is mogelijk bezig aan zijn laatste weken bij FC Twente. Bayer Leverkusen, Hamburger SV en Schalke 04 willen de Braziliaan in januari overnemen van de Tukkers. De afkoopsom van de twintigjarige verdediger is niet hoog: anderhalf miljoen euro. Schalke-trainer Fred Rutten, wiens positie ter discussie staat, werkte eerder met Douglas in Enschede samen. (Bild)
Kan echt niet wachten! Hij op 10, met klaas, suarez en sulejamiquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maakt ie dus zijn rentree bij Jong Ajax. Ben benieuwd.
Dat was ook mijn droomaanval, maar voorlopig krijgt Urby toch de voorkeur boven Sulejmani.quote:Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kan echt niet wachten! Hij op 10, met klaas, suarez en sulejami
Nee gaan naar de adressen van de kaarthouders toe, heb het zelf ook gehad met Utrecht thuisquote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Volgens mij op 1 adres, maar als Houniet me ff matst probeer ik het zo ff.
Heb vaak het idee dat Huntelaar als afleider in het strafschopgebied werkt en hierdoor ruimte creert voor Suarez. Suarez kan dat zijn actie maken en de verdedigers moeten kiezen voor Suarez of Huntelaar.quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Silenus het volgende:
Marco moet nog wel het eea leren wat dat betreft. Suarez op 9 bevalt me ook niet zo, hij kan toch beter aan de zijkanten staan en daar z'n mannetje uitspelen en Huntelaar assisteren. Met telkens drie van die pipo's in z'n nek schiet hij niet veel mee op, Huntelaar kan wat dat betreft beter positie kiezen (als hij de bal goed krijgt).
Dat zie ik ook erg graag maar ik vrees dat Urby straks gewoon op de positie blijft spelen waar hij nu ook speelt. Marco heeft altijd al een zwak voor hem gehad. Sulejmani speelt zoals hij gisteren al aangaf het liefst achter de spits dus dan lijkt er geen basisplek weggelegd te zijn voor Aissati. Keuzes, keuzes....quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef RayMania het volgende:
De ideale aanval is gewoon Sulejmani, Huntelaar én Suárez. Met daarachter een creatieve middenvelder; Aissati dus.
Geen toekomst op dit moment? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef RayMania het volgende:
De Jong, Sarpong, Rommedahl, Kennedy en Leonardo horen niet in de basis als iedereen speelfit is. Leonardo kan nog van waarde zijn met zijn snelheid, maar de rest heeft denk ik geen toekomst bij Ajax op dit moment.
Dat ze vooral op de bank of op de tribune moeten zitten. Ik denk dat de vaste bank straks voornamelijk uit Vonk, Leonardo, Sno, Gabri, Silva en Cvitanich zal bestaan. Hoe krijg je daar straks ooit Rommedahl, De Jong, Sarpong, Kennedy etc bij?quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen toekomst op dit moment? Wat bedoel je daarmee?
Ik denk ook dat als iedereen fit is dat Van Basten toch kiest voorquote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook erg graag maar ik vrees dat Urby straks gewoon op de positie blijft spelen waar hij nu ook speelt. Marco heeft altijd al een zwak voor hem gehad. Sulejmani speelt zoals hij gisteren al aangaf het liefst achter de spits dus dan lijkt er geen basisplek weggelegd te zijn voor Aissati. Keuzes, keuzes....
Geen toekomst 'op dit moment' is natuurlijk wel een beetje met elkaar in tegenspraak. Vind het ook jammer dat Siem tegenwoordig nauwelijks meer bij de selectie zit, voor hem zie ik nog zeker toekomst in Amsterdam. Rommedahl en Kennedy is breedteopvulling, daar wordt je geen kampioen mee.quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen toekomst op dit moment? Wat bedoel je daarmee?
quote:Extra kaarten Ajax - NAC
Amsterdam, 01 dec 2008
Voor de topper tussen Ajax en NAC, vrijdagavond 12 december, in de Amsterdam ArenA zijn extra kaarten beschikbaar.
Omdat NAC met minder supporters komt dan verwacht zijn er extra kaarten beschikbaar voor de wedstrijd Ajax - NAC. Deze zijn vanaf nu in de verkoop. Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf 19 euro.
En waar wil je Urby neerzetten? Je kan de meest constante speler van het moment moeilijk op de bank zetten.quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef RayMania het volgende:
De ideale aanval is gewoon Sulejmani, Huntelaar én Suárez. Met daarachter een creatieve middenvelder; Aissati dus. Wat ook kan is Sulejmani achter de spits en dan Cvitanich gebruiken links op de aanval (niet zijn plek, maar goed).
De Jong, Sarpong, Rommedahl, Kennedy en Leonardo horen niet in de basis als iedereen speelfit is. Leonardo kan nog van waarde zijn met zijn snelheid, maar de rest heeft denk ik geen toekomst bij Ajax op dit moment. Teveel spelers voor weinig posities.
Klopt. Ik denk dat als iedereen fit is Aissati geen basisplaats krijgt. Voorhoede zal er dan zo uitzien:quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En waar wil je Urby neerzetten? Je kan de meest constante speler van het moment moeilijk op de bank zetten.
quote:Gabri kan reserverol moeilijk verteren
Geschreven op maandag, 1 december om 15:37
Gabri heeft het momenteel niet makkelijk bij Ajax. De 29-jarige middenvelder moet al enkele wedstrijden genoegen nemen met een rol op het tweede plan en dat kan de Spanjaard naar moeilijk verkroppen. Ondanks deze tegenslag, vorig seizoen was de Catalaan nog een zekerheidje binnen het elftal van de Amsterdammers, wil de oud-speler van Barcelona geen onrust creëren. “Het is moeilijk, ik wil natuurlijk een hele wedstrijd spelen. Nu moet ik morgen meedoen met Jong Ajax, voor de tweede of derde keer dit seizoen”, baalt Gabri tegenover Sportweek. “In mijn eerste twee jaar is dat nooit gebeurd. Ik zit er ook niet echt op te wachten, nu neem ik de plek in van jonge jongens, dat kan toch nooit de bedoeling zijn”, vindt de drievoudig international.
Gabri zegt nog niet met trainer Marco van Basten te hebben gesproken over zijn huidige situatie “Waarom zou ik? We hebben elkaar niets te zeggen. Ik hoef ook geen uitleg voor mijn huidige positie, die wil ik namelijk ook niet als ik er wel in sta. Van Basten zal zijn redenen wel hebben om mij ernaast te zetten. Ik vind echter dat ik het na mijn blessure goed doe, ik ben in vorm, dat maakt het moeilijk.”
De reserve van Ajax heeft in de hoofdstad nog een contract tot medio 2011, maar aan een nieuw avontuur denkt Gabri allerminst. “Ik hoef niet weg bij Ajax, ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Zolang niemand zegt dat ik moet vertrekken, blijf ik. Ik heb per wedstrijd wel steeds minder hoop op een basisplaats”, aldus de Zuid-Europeaan.
Zo kut voor die jongen.quote:
het zijn er 5 op een rij geloof ik, echt een kuttijd idd...quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Volendam-uit om 12:30. Welke achterlijke josti verzint dat?
Ik begin ondertussen echt schijtziek van AL die 12:30-wedstrijden. Het worden er steeds meer. Tyf er nu eens mee op!
quote:
12.30u:quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn er 5 op een rij geloof ik, echt een kuttijd idd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |