Eens. Je merkt ook dat Suarez nu is ingesteld op een doorlopende spits die voor het doel staat. Nu hij dat zelf moet zijn is er niemand op de plek waar hij het verwacht.quote:Op zondag 30 november 2008 15:27 schreef Trancelocator het volgende:
Het was vandaag wel echt duidelijk dat we KJH missen. Een kopsterke 'target man' voorin, die ook de verdediging bezighoudt.
Inderdaad. En aan de tussenstand in Rotterdam te zien sta je aan het eind van de middag nog gewoon op de tweede plek ook...quote:Op zondag 30 november 2008 15:34 schreef superjood het volgende:
Jongens het gat is maar 3 punten niets aan de hand
Op dit moment is die dip nog ver weg. Hopelijk komt die niet te laat voor ons.quote:Op zondag 30 november 2008 15:35 schreef Cheiron het volgende:
Verder; 3 punten. Komop jongens, AZ krijgt ook heus nog wel een dip hoor.
De competitie is nog lang en het is inderdaad nog lang niet gespeeld.quote:Op zondag 30 november 2008 15:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Echt een tegenvaller dit. Toch is er nog niks verloren voor de titel. Al heeft AZ wel een voordeel dat ze niet Europees spelen. Daarnaast speelt AZ echt heel goed en winnen ze redelijk makkelijk ook moeilijke wedstrijden. Ik denk dat Ajax na de winterstop alleen maar sterker word en het dan ook tussen AZ en Ajax zal gaan.
Die tackle van Vermaelen!quote:Op zondag 30 november 2008 15:38 schreef peaceman het volgende:
Niet dat het puntverlies lag aan Van Sichem, maar wat floot ie zwak zeg. 9 gele kaarten
Als ie in het begin wat sneller geel getrokken had, was het qua gele kaarten/overtredingen niet zo uit de hand gelopen.
AZ heeft de dip al gehad.quote:Op zondag 30 november 2008 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eens. Je merkt ook dat Suarez nu is ingesteld op een doorlopende spits die voor het doel staat. Nu hij dat zelf moet zijn is er niemand op de plek waar hij het verwacht.
Verder; 3 punten. Komop jongens, AZ krijgt ook heus nog wel een dip hoor.
U heeft een glazen bol?quote:
Haha, wat een frustratie!quote:Op zondag 30 november 2008 15:54 schreef RayMania het volgende:.
Ik word er gewoon zo kwaad van. Verliezen van Volendam, winnen van PSV, verliezen van AZ, winnen van HSV, gelijk tegen Utrecht. Waarom die wisselvalligheid? En het ergste is nog wel dat PSV én Feyenoord (ja, is nog een concurrent) én NAC Breda punten verspelen. Je had gewoon op drie clubs kunnen uitlopen en nu heb je gewoon zelf een slecht weekend door de winst van AZ.
Het was slecht vandaag, maar aan de ene kant begrijp ik het ook wel. Donderdag 23:00 speel je nog in Hamburg, krap drie dagen later moet je alweer om 12:30 spelen. Het zat er niet in, tempo was te laag, maar gelukkig speelde Lindgren uit-ste-kend. Blanco cheque voor die gast, wat een held.
Utrecht was laf, kwam echt voor één punt naar Amsterdam. Al vanaf het eerste fluitsignaal tijdrekken, schoppen en absoluut geen aanvallende intenties. De enige kans gaat erin. Dat ze maar keihard mogen degraderen, kutclub.
Mwa, ik vond het één van de mindere dagen van de laatste tijd. Komt natuurlijk ook door de achterstand (al tijden niet gehad in de Arena), maar dan moeten we juist sfeer maken. Dat gebeurde amper tot niet.quote:Op zondag 30 november 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sfeer vond ik er heel aardig in zitten. Bij vlagen het jelelelelle Ajax Amsterdam was echt keihard
Vind je het gek? M'n club heeft niet gewonnen. Raar hè.quote:
Nou ja, gewoon, gewoon... Het is wel Volendam uit hè.quote:Op zondag 30 november 2008 15:50 schreef denthemen het volgende:
Volgende week gewoon winnen, dit kan een keer tussendoor.
Je moet Oleguer ook gvd niet als back gebruiken, als mandekker vind ik hem zeker heel degelijk hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer. We hadden hier absoluut geen punten hoeven te verspelen. Natuurlijk zat de wedstrijd van donderdag nog in de benen bij de jongens, maar het is zo ontzettend zonde dit. Drie punten is natuurlijk nog makkelijk te doen. Sfeer vond ik er heel aardig in zitten. Bij vlagen het jelelelelle Ajax Amsterdam was echt keihard
Oleguer is echt een waardeloze speler trouwens. Silva maar eens op de back proberen en vd Wiel in het centrum.
Dat zijn gaskamergeluiden. Ach ja..quote:Op zondag 30 november 2008 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, ik vond het één van de mindere dagen van de laatste tijd. Komt natuurlijk ook door de achterstand (al tijden niet gehad in de Arena), maar dan moeten we juist sfeer maken. Dat gebeurde amper tot niet.
Wat bedoelden die Utrechters nou met dat "ssssssss". Sloeg dat op de stilte of op gas?
Lindgren uitstekend?quote:Op zondag 30 november 2008 15:54 schreef RayMania het volgende:
Het was slecht vandaag, maar aan de ene kant begrijp ik het ook wel. Donderdag 23:00 speel je nog in Hamburg, krap drie dagen later moet je alweer om 12:30 spelen. Het zat er niet in, tempo was te laag, maar gelukkig speelde Lindgren uit-ste-kend. Blanco cheque voor die gast, wat een held.
Wat deed 'ie allemaal goed dan?quote:Op zondag 30 november 2008 16:05 schreef denthemen het volgende:
Voortaan Leo in de basis!!
Hehe die bandieris lagen bij mij ook, zag er wel vet uit, goede actie en respectquote:Op zondag 30 november 2008 16:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Actie was super. Jammer dat de hoed niet helemaal goed ging.
Ja, jullie mochten ook een keer mee doen. Ik zag ze daar al een half uur voor de wedstrijd met die bandieri's staan hahaquote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe die bandieris lagen bij mij ook, zag er wel vet uit, goede actie en respect
Ehhe, in het begin twee keer hard 'Waar komen joden toch vandaan'. klonk goed thuisquote:Op zondag 30 november 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer. We hadden hier absoluut geen punten hoeven te verspelen. Natuurlijk zat de wedstrijd van donderdag nog in de benen bij de jongens, maar het is zo ontzettend zonde dit. Drie punten is natuurlijk nog makkelijk te doen. Sfeer vond ik er heel aardig in zitten. Bij vlagen het jelelelelle Ajax Amsterdam was echt keihard
Oleguer is echt een waardeloze speler trouwens. Silva maar eens op de back proberen en vd Wiel in het centrum.
Vergeleken met Kennedy is hij dat wel.quote:Op zondag 30 november 2008 16:25 schreef Dvm86 het volgende:
Leonardo is een leuke invaller maar zeker geen basisspeler ook niet na zijn 0-1 tegen HSV.
Dat was erg mooi.quote:Op zondag 30 november 2008 16:24 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ehhe, in het begin twee keer hard 'Waar komen joden toch vandaan'. klonk goed thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |