Nee gaan naar de adressen van de kaarthouders toe, heb het zelf ook gehad met Utrecht thuisquote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Volgens mij op 1 adres, maar als Houniet me ff matst probeer ik het zo ff.
Heb vaak het idee dat Huntelaar als afleider in het strafschopgebied werkt en hierdoor ruimte creert voor Suarez. Suarez kan dat zijn actie maken en de verdedigers moeten kiezen voor Suarez of Huntelaar.quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Silenus het volgende:
Marco moet nog wel het eea leren wat dat betreft. Suarez op 9 bevalt me ook niet zo, hij kan toch beter aan de zijkanten staan en daar z'n mannetje uitspelen en Huntelaar assisteren. Met telkens drie van die pipo's in z'n nek schiet hij niet veel mee op, Huntelaar kan wat dat betreft beter positie kiezen (als hij de bal goed krijgt).
Dat zie ik ook erg graag maar ik vrees dat Urby straks gewoon op de positie blijft spelen waar hij nu ook speelt. Marco heeft altijd al een zwak voor hem gehad. Sulejmani speelt zoals hij gisteren al aangaf het liefst achter de spits dus dan lijkt er geen basisplek weggelegd te zijn voor Aissati. Keuzes, keuzes....quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef RayMania het volgende:
De ideale aanval is gewoon Sulejmani, Huntelaar én Suárez. Met daarachter een creatieve middenvelder; Aissati dus.
Geen toekomst op dit moment? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef RayMania het volgende:
De Jong, Sarpong, Rommedahl, Kennedy en Leonardo horen niet in de basis als iedereen speelfit is. Leonardo kan nog van waarde zijn met zijn snelheid, maar de rest heeft denk ik geen toekomst bij Ajax op dit moment.
Dat ze vooral op de bank of op de tribune moeten zitten. Ik denk dat de vaste bank straks voornamelijk uit Vonk, Leonardo, Sno, Gabri, Silva en Cvitanich zal bestaan. Hoe krijg je daar straks ooit Rommedahl, De Jong, Sarpong, Kennedy etc bij?quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen toekomst op dit moment? Wat bedoel je daarmee?
Ik denk ook dat als iedereen fit is dat Van Basten toch kiest voorquote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook erg graag maar ik vrees dat Urby straks gewoon op de positie blijft spelen waar hij nu ook speelt. Marco heeft altijd al een zwak voor hem gehad. Sulejmani speelt zoals hij gisteren al aangaf het liefst achter de spits dus dan lijkt er geen basisplek weggelegd te zijn voor Aissati. Keuzes, keuzes....
Geen toekomst 'op dit moment' is natuurlijk wel een beetje met elkaar in tegenspraak. Vind het ook jammer dat Siem tegenwoordig nauwelijks meer bij de selectie zit, voor hem zie ik nog zeker toekomst in Amsterdam. Rommedahl en Kennedy is breedteopvulling, daar wordt je geen kampioen mee.quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen toekomst op dit moment? Wat bedoel je daarmee?
quote:Extra kaarten Ajax - NAC
Amsterdam, 01 dec 2008
Voor de topper tussen Ajax en NAC, vrijdagavond 12 december, in de Amsterdam ArenA zijn extra kaarten beschikbaar.
Omdat NAC met minder supporters komt dan verwacht zijn er extra kaarten beschikbaar voor de wedstrijd Ajax - NAC. Deze zijn vanaf nu in de verkoop. Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf 19 euro.
En waar wil je Urby neerzetten? Je kan de meest constante speler van het moment moeilijk op de bank zetten.quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef RayMania het volgende:
De ideale aanval is gewoon Sulejmani, Huntelaar én Suárez. Met daarachter een creatieve middenvelder; Aissati dus. Wat ook kan is Sulejmani achter de spits en dan Cvitanich gebruiken links op de aanval (niet zijn plek, maar goed).
De Jong, Sarpong, Rommedahl, Kennedy en Leonardo horen niet in de basis als iedereen speelfit is. Leonardo kan nog van waarde zijn met zijn snelheid, maar de rest heeft denk ik geen toekomst bij Ajax op dit moment. Teveel spelers voor weinig posities.
Klopt. Ik denk dat als iedereen fit is Aissati geen basisplaats krijgt. Voorhoede zal er dan zo uitzien:quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En waar wil je Urby neerzetten? Je kan de meest constante speler van het moment moeilijk op de bank zetten.
quote:Gabri kan reserverol moeilijk verteren
Geschreven op maandag, 1 december om 15:37
Gabri heeft het momenteel niet makkelijk bij Ajax. De 29-jarige middenvelder moet al enkele wedstrijden genoegen nemen met een rol op het tweede plan en dat kan de Spanjaard naar moeilijk verkroppen. Ondanks deze tegenslag, vorig seizoen was de Catalaan nog een zekerheidje binnen het elftal van de Amsterdammers, wil de oud-speler van Barcelona geen onrust creëren. “Het is moeilijk, ik wil natuurlijk een hele wedstrijd spelen. Nu moet ik morgen meedoen met Jong Ajax, voor de tweede of derde keer dit seizoen”, baalt Gabri tegenover Sportweek. “In mijn eerste twee jaar is dat nooit gebeurd. Ik zit er ook niet echt op te wachten, nu neem ik de plek in van jonge jongens, dat kan toch nooit de bedoeling zijn”, vindt de drievoudig international.
Gabri zegt nog niet met trainer Marco van Basten te hebben gesproken over zijn huidige situatie “Waarom zou ik? We hebben elkaar niets te zeggen. Ik hoef ook geen uitleg voor mijn huidige positie, die wil ik namelijk ook niet als ik er wel in sta. Van Basten zal zijn redenen wel hebben om mij ernaast te zetten. Ik vind echter dat ik het na mijn blessure goed doe, ik ben in vorm, dat maakt het moeilijk.”
De reserve van Ajax heeft in de hoofdstad nog een contract tot medio 2011, maar aan een nieuw avontuur denkt Gabri allerminst. “Ik hoef niet weg bij Ajax, ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Zolang niemand zegt dat ik moet vertrekken, blijf ik. Ik heb per wedstrijd wel steeds minder hoop op een basisplaats”, aldus de Zuid-Europeaan.
Zo kut voor die jongen.quote:
het zijn er 5 op een rij geloof ik, echt een kuttijd idd...quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Volendam-uit om 12:30. Welke achterlijke josti verzint dat?
Ik begin ondertussen echt schijtziek van AL die 12:30-wedstrijden. Het worden er steeds meer. Tyf er nu eens mee op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |