abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2008 @ 16:56:46 #76
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63646669
Ik vond dat het Utreg publiek er meer achter stond dan jullie hoor. Athans, zo klonk het op TV.

Ik zeg overigens niet dat ajax geen kansen kreeg, alleen dat ze over het algemeen tot de 16 kwamen en dat het daar op hield. We hielden het goed op slot achterin, soms met geluk, soms met brains. Maar geluk dwing je af, en dat deden we tot de 60e minuut zeker. Ik vond het tot die tijd niet echt onzeker overkomen. Pas nadat ajax na de 1-1 aanzette was het regelmatig geklungel.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63646693
Ach ze stonden gewoon te slapen bij dat doelpunt, ze kunnen wel al het gevaar uit de corners van HSV halen maar niet van Utrecht !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 30 november 2008 @ 16:58:17 #78
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63646702
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mwa Vorm was al gewaarschuwt in de 1e helft, dat het bij de volgende keer treuzelen geel zou zijn dus dat was gewoon terecht.

Nesu had trouwens donkerrood moeten hebben hoorde ik van mensen
Vorm gewaarschuwd? Dat is me dan ontgaan.

Nesu zat idd tegen rood aan, vandaar de wissel
pi_63646705
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:54 schreef thaduck het volgende:
Zowel bij ajax als bij ons vielen nutteloze en onnodige gele kaarten. Om als voorbeeld die van Vorm te noemen. Vorm had nog geen seconde zitten treuzelen. Ik zal niet ontkennen dat hij op dat moment het wel wilde gaan doen. Maar dan ga je toch niet gelijk geel geven??
Nog geen seconde zitten treuzelen? utrecht heeft de hele wedstrijd tijdgerekt. Kom op man. Die van Vorm was absoluut wel terecht. Hij had alleen in de 40e minuut die gele al moeten krijgen.
  zondag 30 november 2008 @ 16:59:31 #80
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63646721
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen. Heb het wel eens 100 keer erger gezien
  zondag 30 november 2008 @ 16:59:32 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63646723
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

De wedstrijd van donderdag zat nog in de benen.
Sja, daar ben je een top(b)club voor hoor. Als je nou vandaag tegen een ontketend Utrecht komt te staan ok, maar zo geweldig waren ze niet.

Moet wel de mafkees van een scheids nog even noemen ja, die vent liet eerst alles toe, ging daarna met kaarten strooien en na rust doet ie weer precies hetzelfde. Eerst mag alles, daarna overal geel. Wat een faalhaas. Zo laat je een wedstrijd veel harder worden dan nodig.

Maar Ajax heeft het weer zelf laten liggen, als je soms hele middelmatige spelers goals ziet maken dan is het idioot dat Ajax dit soort 100% kansen laat liggen.

Nou ja, het is zaak een team te smeden nu, met de fitte spelers, nu geen excuus meer over wisseldende opstellingen. En maar hopen op misstapjes van AZ. Anders gaat de schaal na 4 jaar PSV weer niet naar Amsterdam, en dat kan en mag niet met zoveel investeringen en kwaliteit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63646731
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:56 schreef thaduck het volgende:
Ik vond dat het Utreg publiek er meer achter stond dan jullie hoor. Athans, zo klonk het op TV.

Ik zeg overigens niet dat ajax geen kansen kreeg, alleen dat ze over het algemeen tot de 16 kwamen en dat het daar op hield. We hielden het goed op slot achterin, soms met geluk, soms met brains. Maar geluk dwing je af, en dat deden we tot de 60e minuut zeker. Ik vond het tot die tijd niet echt onzeker overkomen. Pas nadat ajax na de 1-1 aanzette was het regelmatig geklungel.
Precies zo klonk het op TV...

Ik zat op Vak 113 en VAK410 kwam constant boven elk geluid van Utrecht uit.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63646732
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nog geen seconde zitten treuzelen? utrecht heeft de hele wedstrijd tijdgerekt. Kom op man. Die van Vorm was absoluut wel terecht. Hij had alleen in de 40e minuut die gele al moeten krijgen.
Hij begon op 0-0 al.

De ballenjongens liepen ook te prutsen trouwens vandaag.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63646744
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:58 schreef thaduck het volgende:

[..]

Vorm gewaarschuwd? Dat is me dan ontgaan.

Nesu zat idd tegen rood aan, vandaar de wissel
Ach, er is je wel meer ontgaan. Kan jij ook niets aan doen.
pi_63646760
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies zo klonk het op TV...

Ik zat op Vak 113 en VAK410 kwam constant boven elk geluid van Utrecht uit.
Het is dat ik ze zag zitten, anders had ik niet eens gemerkt dat er Utrecht-fans in de ArenA waren.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63646763
Suárez had ook één actie waar het egoïsme weer vanaf droop. Hij kon makkelijk breed leggen op volgens mij Gabri, maar hij maakt nog effe een actie erna .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63646767
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:59 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hij begon op 0-0 al.

De ballenjongens liepen ook te prutsen trouwens vandaag.
Inderdaad zeg, constant 2/3 ballen op het veld
pi_63646772
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:59 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen. Heb het wel eens 100 keer erger gezien
Wat een argument, jezus. Zo kun je alles wel recht lullen natuurlijk, pfff.
pi_63646788
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Het is dat ik ze zag zitten, anders had ik niet eens gemerkt dat er Utrecht-fans in de ArenA waren.
Echte supporters man. Gratis kaartje en dan met 600 man komen, respect!
pi_63646796
Oveirgens, wat mij betreft voorlopig Leo in de basis in plaats van Kennedy. Als iedereen weer heel en fit is mag hij weer als invaller. Kennedy had vandaag 1 goede actie en verder alleen maar balverlies. Leo straalt veel meer dreiging uit.

Toch jammer dat je van dit Utrecht verliest, want fuck, wat waren ze zwak. Keller was realistisch: "we hebben bijna niet gevoetbald"
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63646812
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Mooiste was nog dat heul Utrecht de hele wedstrijd tijd loopt te rekken en als de blessuretijd erop zit en de scheids affluit, beginnen ze allemaal te janken over een counter omdat de bal toevallig uit hun eigen zestien rolt.
  zondag 30 november 2008 @ 17:05:51 #92
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63646838
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt, maar zo worden de schwalbes van dat zielige wijf van jullie voorin ook constant recht geluld

Maar dat maakt niet uit, ik kom niet om te trollen dus laten we het over de wedstrijd hebben. Wat mensen wel/niet gezien hebben is niet zo boeiend.

Conclusie mijn kant: terechte 1-1. ajax moet zich gaan herpakken want op deze manier voetballen gaat ze weinig punten en zeker geen kampioenschap opleveren.
pi_63646852
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:03 schreef Cheiron het volgende:
Oveirgens, wat mij betreft voorlopig Leo in de basis in plaats van Kennedy. Als iedereen weer heel en fit is mag hij weer als invaller. Kennedy had vandaag 1 goede actie en verder alleen maar balverlies. Leo straalt veel meer dreiging uit.

Toch jammer dat je van dit Utrecht verliest, want fuck, wat waren ze zwak. Keller was realistisch: "we hebben bijna niet gevoetbald"
Ajax heeft niet verloren.
  zondag 30 november 2008 @ 17:06:29 #94
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63646859
Het begint wel een beetje bizar te worden met Ajax. Verliezen van Volendam, vervolgens winnen van PSV. Uit winnen van HSV, een paar dagen later thuis gelijkspelen tegen Utrecht.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63646888
Ik ben nu al bang voor Volendam.
pi_63646927
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:05 schreef thaduck het volgende:

[..]Conclusie mijn kant: terechte 1-1. ajax moet zich gaan herpakken want op deze manier voetballen gaat ze weinig punten en zeker geen kampioenschap opleveren.
Waarom, omdat die bal nu een keertje niet binnenvalt? Denk dat er meer doelpogingen zijn geweest dan bijvoorbeeld tegen PSV, maar dan scoor je wel vier keer. Dat is het grootste probleem. Het hele seizoen al. Ajax heeft teveel kansen nodig om een goal te maken.

Anders gezegd: op het juiste moment scoren is ook een kwaliteit. Liever drie keer met 2-0 winnen, dan 4-1 en nu 1-1. Trouwens ook al jaren een probleem.
pi_63646929
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mooiste was nog dat heul Utrecht de hele wedstrijd tijd loopt te rekken en als de blessuretijd erop zit en de scheids affluit, beginnen ze allemaal te janken over een counter omdat de bal toevallig uit hun eigen zestien rolt.
Dat was vrij triest, maargoed dat hadden wij 2 jaar terug ook bij Roda dacht ik?
  zondag 30 november 2008 @ 17:11:22 #98
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63646952
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Het begint wel een beetje bizar te worden met Ajax. Verliezen van Volendam, vervolgens winnen van PSV. Uit winnen van HSV, een paar dagen later thuis gelijkspelen tegen Utrecht.
Nu je het zegt inderdaad. Raar

Jawel, je keek.
pi_63646958
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat was vrij triest, maargoed dat hadden wij 2 jaar terug ook bij Roda dacht ik?
Op zich is het protesteren niet triest, maar nu wel gezien de omstandigheden. Toen was Ajax toch niet aan het tijdrekken ofzo?
pi_63647007
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:11 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op zich is het protesteren niet triest, maar nu wel gezien de omstandigheden. Toen was Ajax toch niet aan het tijdrekken ofzo?
Mja ik vind het protesteren nergens op slaan, als je logisch nadenkt dan is het gewoon tijd en die bal is nog op hun helft.

Bij die laatste corner wilde ie al bijna affluiten, maar toen dacht ie dat ie nog ff de held van de ArenA zou worden als ie erin plofte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')