quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
fixxedquote:Op maandag 24 november 2008 23:20 schreef jslavenburg het volgende:
Turken op Fok! #117 - Ne mutlu TURKUM diyene!
Ne o, götünmü tutustu degistirdin.quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie te lomp waren om te begrijpen dat het om Abdullah gul ging.
Wordt nog maar eens bevestigd.quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit trouwens een kut topic(reeks) geworden.
Oprotten met je abdullah gul. Je weet dondersgoed dat je met zo'n titel mensen zou provoceren en toch doe je het, en dat moet een moderator zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie te lomp waren om te begrijpen dat het om Abdullah gul ging.
Over natrappen gesproken.quote:Op maandag 24 november 2008 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk provoceer ik sjonnie, denk jij niet te provoceren met je vorige reactie van 'laten we maar aan triggy vragen wat we vanuit de koran moeten doen'. Tabii dat is niet hetzelfde als je het zelf niet doet hé ?
Alleen is Apo niet gericht op jou itt jouw aanval.
Leus? Waar heb jij het over koccum.quote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef zarGon het volgende:
Toch wel prachtig hoe men met een leus weer eens meteen primitief wordt.
oh die edit moest al wegquote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef saban het volgende:
[..]
Over natrappen gesproken.
Je zorgt er eerst voor dat ClioSporT een ban op zijn naam heeft staan wegens schelden wat je zelf ook doet, vervolgens ga je zijn reactie quoten?
'Ne Mutlu Türküm Diyene, Atam izindeyiz'. Alleen dan ietwat gewijzigd.quote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef saban het volgende:
[..]
Leus? Waar heb jij het over koccum.
Is allebei zeker ook hetzelfde, ja git bi.quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ne Mutlu Türküm Diyene, Atam izindeyiz'. Alleen dan ietwat gewijzigd.
Dit is een Turkentopic, geen koerden topic.quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ne Mutlu Türküm Diyene, Atam izindeyiz'. Alleen dan ietwat gewijzigd.
Inderdaad. Belachelijk is het.quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef saban het volgende:
ClioSporT wordt gebanned met de reden dat hij aan het schelden is, Triggershot doet hem precies na maar gaat vrolijk verder zonder een ban, beetje erg triest.
Het gaat er mij een beetje om het feit dat men opeens alles vergeet, blind wordt van woede en meteen gaat aanvallen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Is allebei zeker ook hetzelfde, ja git bi.
IK ga vrolijk verder?quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef saban het volgende:
ClioSporT wordt gebanned met de reden dat hij aan het schelden is, Triggershot doet hem precies na maar gaat vrolijk verder zonder een ban, beetje erg triest.
Ja waar is jou ban?quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
IK ga vrolijk verder?
Ik heb de tt veranderd en nog wordt er gescholden. [ afbeelding ]
Jouw collega die doet gezellig mee......quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er mij een beetje om het feit dat men opeens alles vergeet, blind wordt van woede en meteen gaat aanvallen.
Je kan ook te ver gaan en dat is duidelijk gebeurd.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er mij een beetje om het feit dat men opeens alles vergeet, blind wordt van woede en meteen gaat aanvallen.
Ik snap het. Maar de manier waarop er gereageerd werd, is ook best vermakelijk. Op de zielige manier.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef saban het volgende:
[..]
Dit is een Turkentopic, geen koerden topic.
Apo is een wereldwijd bekende terrorist.
Snap je dat dan niet klootviool?
Daarom krijgt een ClioSporT een ban, waarom TS niet?quote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar de manier waarop er gereageerd werd, is ook best vermakelijk. Op zielige manier.
Precies mijn punt. Alleen bedoelde ik heilig Abdullah Gul, serieus.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa man.quote:Op maandag 24 november 2008 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Alleen bedoelde ik heilig Abdullah Gul, serieus.
En juist dan moet je ervoor zorgen dat je niet uitgelokt wordt en alles onder controle houden door koel en doordacht te reageren. Je kan erop losschelden, maar dat lost het probleem niet op.quote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan en dat is duidelijk gebeurd.
Nog steeds snap ik niet waarom ClioSporT wel gebanned wordt en Triggershot niet.quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En juist dan moet je ervoor zorgen dat je niet uitgelokt wordt en alles onder controle houden door koel en doordacht te reageren. Je kan erop losschelden, maar dat lost het probleem niet op.
Waarom moet er altijd geïncasseerd worden. Waarom word er nooit wat aan gedaanquote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En juist dan moet je ervoor zorgen dat je niet uitgelokt wordt en alles onder controle houden door koel en doordacht te reageren. Je kan erop losschelden, maar dat lost het probleem niet op.
En Atam izindeyiz kan niet provocerend zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef saban het volgende:
Triggershot opent een topic wat _heel erg_ provocerend is.
ClioSporT begint er op te schelden.
Triggershot doet precies hetzelfde terug.
ClioSporT krijgt een ban, Triggershot wijzigt zijn eigen berichten.
Ja, de admins kunnen dat wel terug lezen hoor.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En Atam izindeyiz kan niet provocerend zijn?
En clio bleef doorgaan na dat de TT was gewijzigd, laat dat even duidelijk zijn, nadat hij zijn zin kreeg.
quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 24 november 2008 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, de admins kunnen dat wel terug lezen hoor.
Maarre, heb je je eigen scheldpartijen gelezen?
Hoe kan Ataturk provocerend zijn? Hij is de _de stichter_ van het hedendaagse Turkije. Dit is het Turken topic, remember?quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En Atam izindeyiz kan niet provocerend zijn?
En clio bleef doorgaan na dat de TT was gewijzigd, laat dat even duidelijk zijn, nadat hij zijn zin kreeg.
Dit is trouwens een goed voorbeeld van drogredenatie.quote:Op maandag 24 november 2008 23:52 schreef saban het volgende:
[..]
Hoe kan Ataturk provocerend zijn? Hij is de _de stichter_ van het hedendaagse Turkije. Dit is het Turken topic, remember?
Als je daar niet mee kan leven doe je toch afstand van je Turkse nationaliteit?
Dit is dan ook niet het topic waar zulke dingen besproken worden. Raadpleeg de feedbacktopic van GC eens.quote:Op maandag 24 november 2008 23:46 schreef saban het volgende:
[..]
Nog steeds snap ik niet waarom ClioSporT wel gebanned wordt en Triggershot niet.
Waarom dat?quote:Op maandag 24 november 2008 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is trouwens een goed voorbeeld van drogredenatie.
Klaarblijkelijk heeft het toch geen zin.quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het topic waar zulke dingen besproken worden. Raadpleeg de feedbacktopic van GC eens.
Check het banmeldtopic nog eens?quote:Op maandag 24 november 2008 23:49 schreef saban het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
ClioSporT is aan het schelden --> ban
Jij bent aan het schelden --> niks aan de hand
Ban mij dan ook, maar ook inclusief jezelf.
Triggershot is geband voor 48 uur.quote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heeft het toch geen zin.
Forum admin heeft al lang en breed een PM.quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het topic waar zulke dingen besproken worden. Raadpleeg de feedbacktopic van GC eens.
Machtsmisbruik?quote:Op maandag 24 november 2008 23:57 schreef saban het volgende:
[..]
Forum admin heeft al lang en breed een PM.
Voorbeeld van machtsmisbruik.
Hoe dan?quote:Op maandag 24 november 2008 23:59 schreef saban het volgende:
[..]
Misbruik van positie. Whatever hoe je het wilt noemen.
Nee, ik was ook geband nadat ik een browserverneukende Rickroll had geplaatst.quote:Op maandag 24 november 2008 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dit trouwens voor het eerst dat er een moderator gebanned wordt?
Een gebruiker (laten) bannen.quote:
Oke, zij maken ook wel eens foutjes. Het is juist nu.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:00 schreef saban het volgende:
[..]
Van eind december is het _ineens_ 48 uur gemaakt.....
Ja lekker schelden weer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:00 schreef saban het volgende:
[..]
Een gebruiker (laten) bannen.
Ulan sende harbi salaksin, sanki anlamiyosun.
Elke gebruiker kan hier een andere gebruiker laten bannen. Dat heeft niets met zijn kleur te maken verder. Zolang de (F)A's op de hoogte worden gesteld door een gebruiker kunnen zij ingrijpen, waarbij het niet uitmaakt of het door een moderator is gemeldt of door een user.quote:
Ik vraag alleen om verduidelijking, omdat het inderdaad niet duidelijk was.quote:Ulan sende harbi salaksin, sanki anlamiyosun.
Oh en nog iets;quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Motten we dan bij jullie zijn of bij FB van GC waar andere mods komen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:55 schreef BrandX het volgende:hoi lieverds,
De afgelopen dagen is de nodige consternatie ontstaan in deze normaal zo heerlijk soepel lopende reeks. Omdat ons Turks spreken en schrijven (en dus kunnen lezen) net zo denderend is als ons Cyrillisch (dramatisch dus), en dit topic modden dus eigenlijk nagenoeg ondoenlijk is, hebben Triggy en zarGon aangeboden dit topic mee te modden namens ons GC mods.
Heel jammer dat het zo loopt, ik hoop van harte dat jullie het ter harte kunnen nemen en (weer) normaal mee kunnen posten in dit topic. Iedereen is hier voor zijn of haar lol, dus hou elkaar ook in elkaars waarde. Ook wanneer standpunten en (religieuse) ideeen niet volledig overeen komen. Dat voorkomt onnodige scheldpartijen en dergelijk. Een gezonde discussie mag natuurlijk altijd, maar denk even twee seconden na voordat je op de 'invoeren' knop drukt. Daarmee hou je dit topic niet alleen voor jezelf leuk, maar ook voor alle andere posters in dit topic.
Met andere woorden: persoonlijke vetes, over welk onderwerp dan ook, vechten jullie maar gezellig uit buiten FOK!.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
BX
Joh dat meen je niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elke gebruiker kan hier een andere gebruiker laten bannen. Dat heeft niets met zijn kleur te maken verder. Zolang de (F)A's op de hoogte worden gesteld door een gebruiker kunnen zij ingrijpen, waarbij het niet uitmaakt of het door een moderator is gemeldt of door een user.
[..]
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef G.Fawkes het volgende:
nbr kinders. Wordt weer lekker ruzie gemaaktJullie hebben een mod geband gekregen
Okay, let me get this straight...quote:
Maar ik geef zG hier wel gelijk in. Rustig blijven nergens voor nodig om je uit de tent te laten lokkenquote:
Hehe, pas maar op.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar ik geef zG hier wel gelijk in. Rustig blijven nergens voor nodig om je uit de tent te laten lokken
TS heeft de ban aan zichzelf te danken.....quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar ik geef zG hier wel gelijk in. Rustig blijven nergens voor nodig om je uit de tent te laten lokken
Waarom laat ts zich ook uit de tent lokken dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als turk moet je enige provocatie toch wel gewend zijn, imo. Neyse de mocro komt wel weer terugquote:
In de afgelopen 116 topics is het veel vaker voorgekomen dat er werd gescholden. Nu het direct gericht was op blauw is er meteen een ban gevallen. Opvallend, niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, let me get this straight...
Jij zegt dat Triggershot misbruikt maakt van zijn positie, ik leg je uit dat dat niet zo is, je geeft mij gelijk.
Ja?
De last van WFL op je schouders is voor de komende 48 uur twee keer zo groot geworden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Insallah. Ik ga mijn best doen. Vatanim ve milletim icinquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De last van WFL op je schouders is voor de komende 48 uur twee keer zo groot geworden.
Kun je het aan denk je?
Ja en ClioSporT ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef saban het volgende:
[..]
TS heeft de ban aan zichzelf te danken.....
Amin. Haydi gazan mübarek ola!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Insallah. Ik ga mijn best doen. Vatanim ve milletim icin
Centric iyi para veriyormu?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Insallah. Ik ga mijn best doen. Vatanim ve milletim icin
Wtf?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:14 schreef saban het volgende:
[..]
Centric iyi para veriyormu?
Is ariyorum
Amin Amin.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amin. Haydi gazan mübarek ola!![]()
Het wordt nu gelezen door mods die wel verstaan wat er gepost wordt en is er een FA bijgeroepen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:10 schreef saban het volgende:
[..]
In de afgelopen 116 topics is het veel vaker voorgekomen dat er werd gescholden. Nu het direct gericht was op blauw is er meteen een ban gevallen. Opvallend, niet?
Soruma cevap versenequote:Op dinsdag 25 november 2008 00:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wtf?Hoe weet je dat ik daar werk?
Zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wtf?Hoe weet je dat ik daar werk?
Het verdient goed genoeg. En je hebt zekerheid bij Centric.quote:
Bana biseyler ayarliyabilirmisin?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het verdient goed genoeg. En je hebt zekerheid bij Centric.
Ik ben niet bekend met wat marktcomform is op dit moment
anasini satiyim (in algemeen niet naar jouw gerichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |