quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Jij bent een neukfout en daar klaag ik toch ook niet om ?quote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef dylann het volgende:
typfout in TT. had moeten zijn Ne mutlu insanim diyene
wie?quote:Op zondag 16 november 2008 15:25 schreef Gkhn het volgende:
Dan heb je zo'n serieuze en diepgaande onderschrift, verneuk je het met foute engels.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:55 schreef BrandX het volgende:
hoi lieverds,
De afgelopen dagen is de nodige consternatie ontstaan in deze normaal zo heerlijk soepel lopende reeks. Omdat ons Turks spreken en schrijven (en dus kunnen lezen) net zo denderend is als ons Cyrillisch (dramatisch dus), en dit topic modden dus eigenlijk nagenoeg ondoenlijk is, hebben Triggy en zarGon aangeboden dit topic mee te modden namens ons GC mods.
Heel jammer dat het zo loopt, ik hoop van harte dat jullie het ter harte kunnen nemen en (weer) normaal mee kunnen posten in dit topic. Iedereen is hier voor zijn of haar lol, dus hou elkaar ook in elkaars waarde. Ook wanneer standpunten en (religieuse) ideeen niet volledig overeen komen. Dat voorkomt onnodige scheldpartijen en dergelijk. Een gezonde discussie mag natuurlijk altijd, maar denk even twee seconden na voordat je op de 'invoeren' knop drukt. Daarmee hou je dit topic niet alleen voor jezelf leuk, maar ook voor alle andere posters in dit topic.
Met andere woorden: persoonlijke vetes, over welk onderwerp dan ook, vechten jullie maar gezellig uit buiten FOK!.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
BX
quote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef dylann het volgende:
Arkadaslar ik heb een nieuw filmpje gemaakt..
http://www.acapela-group.com/Greetings/Winter-1-bb33b429e41ed
die kende ik nog nietquote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog maar eens geplaats omdat ie zo vet is.![]()
die heb je van mijquote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef yvonne het volgende:
Gezellig hier, dylann ligt in de prullenbak
[..]
die kende ik nog niet
en ik vind deze stukken gaver:
Dat was zafer jah !quote:Op zondag 16 november 2008 16:47 schreef yvonne het volgende:
Heul niet, wie bomabrdeert nou wie met linkjes van muziek die jij nieteens kende?!
Idd, ik kreeg ineens een Yvonne die turks aan het zingen wasquote:
Ik stuurde wel meer dan diequote:
Je kan zo de politiek inquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef yvonne het volgende:
Gezellig hier, dylann ligt in de prullenbak
Jahaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 november 2008 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was zafer jah !
Heb je de film nog gecheckt?
Stuur voortaan linkjes met songtekstenquote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, ik kreeg ineens een Yvonne die turks aan het zingen was
oeh, je brengt me op ideeen!quote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan zo de politiek in.
.
[..]
Werd eens tijd.
Moet die stomme Trig me eerder waarschuwenquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan zo de politiek in.
.
[..]
Werd eens tijd.
Mwoahquote:
Deze is btw meest recente versie wat is uitgebrachtquote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stuur voortaan linkjes met songteksten
Goed voor m'n uitspraak
Ik kwam niet langs al die mehter clips doorquote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet die stomme Trig me eerder waarschuwen
Zijn schuld
Had ik allang gevondenquote:Op zondag 16 november 2008 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze is btw meest recente versie wat is uitgebracht
Nee joh, baskasi olma kendin ol boyle cok daha guzelsin, jwt.
Weinig denk ikquote:Op zondag 16 november 2008 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zijn er nog die je niet hebt gezien dan?
Ho ho hoquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot doet al die links maar weg
Goed, perfectquote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef zarGon het volgende:
Je zingt in het Turks, Yv.? Vraag mij echt af hoe dat klinkt..
quote:
quote:0:04 t/m 3:29 / 9:39 - Ceddin deden, neslin baban (''Uw voorouders, uw grootvaders'')
3:30 t/m 5:33 / 9:39 - Mehter marşı (''Mehtermars'')
5:34 t/m 7:35 / 9:39 - Hücum marşı (''Aanvalsmars'')
quote:0:01 t/m 1:02 / 4:54 - Üsküdara gideriken (''De weg naar Üsküdar'')
1:03 t/m 2:20 / 4:54 - Rondo Alla Turca - Mozart
2:21 t/m 4:43 / 4:54 - Ode to Joy - Beethoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |