quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Jij bent een neukfout en daar klaag ik toch ook niet om ?quote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef dylann het volgende:
typfout in TT. had moeten zijn Ne mutlu insanim diyene
wie?quote:Op zondag 16 november 2008 15:25 schreef Gkhn het volgende:
Dan heb je zo'n serieuze en diepgaande onderschrift, verneuk je het met foute engels.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:55 schreef BrandX het volgende:
hoi lieverds,
De afgelopen dagen is de nodige consternatie ontstaan in deze normaal zo heerlijk soepel lopende reeks. Omdat ons Turks spreken en schrijven (en dus kunnen lezen) net zo denderend is als ons Cyrillisch (dramatisch dus), en dit topic modden dus eigenlijk nagenoeg ondoenlijk is, hebben Triggy en zarGon aangeboden dit topic mee te modden namens ons GC mods.
Heel jammer dat het zo loopt, ik hoop van harte dat jullie het ter harte kunnen nemen en (weer) normaal mee kunnen posten in dit topic. Iedereen is hier voor zijn of haar lol, dus hou elkaar ook in elkaars waarde. Ook wanneer standpunten en (religieuse) ideeen niet volledig overeen komen. Dat voorkomt onnodige scheldpartijen en dergelijk. Een gezonde discussie mag natuurlijk altijd, maar denk even twee seconden na voordat je op de 'invoeren' knop drukt. Daarmee hou je dit topic niet alleen voor jezelf leuk, maar ook voor alle andere posters in dit topic.
Met andere woorden: persoonlijke vetes, over welk onderwerp dan ook, vechten jullie maar gezellig uit buiten FOK!.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
BX
quote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef dylann het volgende:
Arkadaslar ik heb een nieuw filmpje gemaakt..
http://www.acapela-group.com/Greetings/Winter-1-bb33b429e41ed
die kende ik nog nietquote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog maar eens geplaats omdat ie zo vet is.![]()
die heb je van mijquote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef yvonne het volgende:
Gezellig hier, dylann ligt in de prullenbak
[..]
die kende ik nog niet
en ik vind deze stukken gaver:
Dat was zafer jah !quote:Op zondag 16 november 2008 16:47 schreef yvonne het volgende:
Heul niet, wie bomabrdeert nou wie met linkjes van muziek die jij nieteens kende?!
Idd, ik kreeg ineens een Yvonne die turks aan het zingen wasquote:
Ik stuurde wel meer dan diequote:
Je kan zo de politiek inquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef yvonne het volgende:
Gezellig hier, dylann ligt in de prullenbak
Jahaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 november 2008 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was zafer jah !
Heb je de film nog gecheckt?
Stuur voortaan linkjes met songtekstenquote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, ik kreeg ineens een Yvonne die turks aan het zingen was
oeh, je brengt me op ideeen!quote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan zo de politiek in.
.
[..]
Werd eens tijd.
Moet die stomme Trig me eerder waarschuwenquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan zo de politiek in.
.
[..]
Werd eens tijd.
Mwoahquote:
Deze is btw meest recente versie wat is uitgebrachtquote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stuur voortaan linkjes met songteksten
Goed voor m'n uitspraak
Ik kwam niet langs al die mehter clips doorquote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet die stomme Trig me eerder waarschuwen
Zijn schuld
Had ik allang gevondenquote:Op zondag 16 november 2008 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze is btw meest recente versie wat is uitgebracht
Nee joh, baskasi olma kendin ol boyle cok daha guzelsin, jwt.
Weinig denk ikquote:Op zondag 16 november 2008 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zijn er nog die je niet hebt gezien dan?
Ho ho hoquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot doet al die links maar weg
Goed, perfectquote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef zarGon het volgende:
Je zingt in het Turks, Yv.? Vraag mij echt af hoe dat klinkt..
quote:
quote:0:04 t/m 3:29 / 9:39 - Ceddin deden, neslin baban (''Uw voorouders, uw grootvaders'')
3:30 t/m 5:33 / 9:39 - Mehter marşı (''Mehtermars'')
5:34 t/m 7:35 / 9:39 - Hücum marşı (''Aanvalsmars'')
quote:0:01 t/m 1:02 / 4:54 - Üsküdara gideriken (''De weg naar Üsküdar'')
1:03 t/m 2:20 / 4:54 - Rondo Alla Turca - Mozart
2:21 t/m 4:43 / 4:54 - Ode to Joy - Beethoven
quote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Ansswa-The King-het vervolg
Vanochtend een mede Turk opgepakt
Tieft op, niks van jouquote:
Tis maar dat ik over 10 min naar de les moet anders had ik het wel bewezen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tieft op, niks van jou
En nee, heb ik al mailadressen gehad, nou, nou?
quote:1914 yılında askeri müze bünyesinde yeniden kurulmuştur. Bu dönemde Mehter musikisini icra eden icracılara ek olarak, bir tuğ takımı ile yeniçeri ortalarını sembolik olarak temsil eden tarihi birlikte mehtere ilave olmuştur. Böylece askeri müzede faaliyete geçirilen mehtere tarihi bir hüviyet kazandırılmıştır. 1.Dünya savaşı, Kurtuluş savaşı ve Cumhuriyetin ilk yıllarında askeri müzede varlığını sürdüren mehter:
Thanks,quote:Op zondag 16 november 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
zG, mocht je gaan jailbreaken, dan kan ik je helpen. Heb meer lui op FOK! geholpen.
Oh graag, is het relevant voor 1914-1918?quote:
Dit team/kliek/brigade (Takım) gevestigd met de naam Mehterhane-i Hakanî heeft tijdens de 1914-1918 Eerste Wereldoorlog op sommige frontlinies en tijdens Bevrijdingsoorlog (Kurtuluş) in de Kuva-yı Milliye beweging/movement een belangrijke actieve rol op zich genomen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef yvonne het volgende:
En dit, prettyplease
"Mehterhane-i Hakanî adı ile kurulan bu Takım 1914–1918 Birinci Dünya savaşındaki bazı cephelerde ve Kurtuluş savaşındaki Kuva-yı Milliye hareketlerinde etkin rol üstlenmiştir.
Is in 1914 in het structuur/organisatie van het militaire museum opnieuw gebouwd/gevestigd. In deze periode is als toevoeging/uitbreiding aan performers die de Mehter muziek performen/uitvoeren, een brigade team/kliek/band en de middelste/middelmaat* janitsaren dat wordt gesymboliseerd in deze historische eenhied/unit, toegevoegd aan de Mehter. De Mehter die actief werd/in dienst is getreden in het militaire museum heeft op die manier een historische identiteit gekregen/gewonnen. [De laatste zin is incompleet, kan een opsomming zijn] De mehter, die zijn aanwezigheid in/tijdens de Eerste wereldoorlog, de Bevrijdingsoorlog en de eerste jaren van het Republiek voortzet in het militaire museum...quote:1914 yılında askeri müze bünyesinde yeniden kurulmuştur. Bu dönemde Mehter musikisini icra eden icracılara ek olarak, bir tuğ takımı ile yeniçeri ortalarını sembolik olarak temsil eden tarihi birlikte mehtere ilave olmuştur. Böylece askeri müzede faaliyete geçirilen mehtere tarihi bir hüviyet kazandırılmıştır. 1.Dünya savaşı, Kurtuluş savaşı ve Cumhuriyetin ilk yıllarında askeri müzede varlığını sürdüren mehter:
Samen staan we sterker.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof dat ter discussie staat.
Het gaat niet om het eindresultaat, maar om de weg naar dat resultaat.quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh Plzz, in the end there can be only one.
Nee natuurlijk, falen voor je je doel hebt bereikt onderweg, daar gaat het niet omquote:Op maandag 17 november 2008 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om het eindresultaat, maar om de weg naar dat resultaat.
Nou?! Wat moet het dan zijn?!quote:
Is in 1914 in het structuur/organisatie van het militaire museum opnieuw gebouwd/gevestigd. In deze periode is als toevoeging/uitbreiding aan performers die de Mehter muziek performen/uitvoeren, een brigade team/kliek/band en de middelste/middelmaat* janitsaren dat wordt gesymboliseerd in deze historische eenhied/unit, toegevoegd aan de Mehter. De Mehter die actief werd/in dienst is getreden in het militaire museum heeft op die manier een historische identiteit gekregen/gewonnen. [De laatste zin is incompleet, kan een opsomming zijn] De mehter, die zijn aanwezigheid in/tijdens de Eerste wereldoorlog, de Bevrijdingsoorlog en de eerste jaren van het Republiek voortzet in het militaire museum...quote:
Nou, okay, het moet dan maar. Kom maar op met je rug.quote:Op maandag 17 november 2008 22:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Allemachtig, krijgen die twee nooit genoeg van elkaar inzepen???
Oto yikamaya goturmek lazim.quote:Op maandag 17 november 2008 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, okay, het moet dan maar. Kom maar op met je rug.
Ehm.. ik weet niet goed hoe ik dit tactvol moet brengen...quote:Op maandag 17 november 2008 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, okay, het moet dan maar. Kom maar op met je rug.
Zei Esra Akin?quote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet niet goed hoe ik dit tactvol moet brengen...
Maar laat ik het dan maar bij mezelf houden; ik zag zo een foto langskomen en ik ben nogal visueel ingesteld, dus doe maar niet....
Tact is voor mietjes. En tsja, niet meer jaloers zijn op ons.quote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet niet goed hoe ik dit tactvol moet brengen...
Maar laat ik het dan maar bij mezelf houden; ik zag zo een foto langskomen en ik ben nogal visueel ingesteld, dus doe maar niet....
Wie?quote:
Figures.quote:
Zeg je dat altijd tegen jezelf om geen foto's te plaatsen, verkeerde hoek, slechte belichting?quote:Maar die foto, vast slechte belichting, verkeerde hoek e.d. Ik weet zeker dat ie heeeeel knap is
Zie je.. das pas tactquote:Op maandag 17 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wie?
Maar die foto, vast slechte belichting, verkeerde hoek e.d. Ik weet zeker dat ie heeeeel knap is
Weet je wat het is? Ik hecht geen waarde aan een oordeel van mensen over foto's die zelf geen foto's posten.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Anders had jij wel geschiedenis herschreven
Je bent een goeie jongen, vastquote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik hecht geen waarde aan een oordeel van mensen over foto's die zelf geen foto's posten.
1915 Australische soldaten aan kust van Gallipoli.quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef yvonne het volgende:
Ik ga gewoon vrolijk verder
Trig, we worden beroemd!
http://knucklesmeister.sp(...)C06DCA5BAA!244.entry Bij de derde foto, wat staat er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |