quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
fixxedquote:Op maandag 24 november 2008 23:20 schreef jslavenburg het volgende:
Turken op Fok! #117 - Ne mutlu TURKUM diyene!
Ne o, götünmü tutustu degistirdin.quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie te lomp waren om te begrijpen dat het om Abdullah gul ging.
Wordt nog maar eens bevestigd.quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit trouwens een kut topic(reeks) geworden.
Oprotten met je abdullah gul. Je weet dondersgoed dat je met zo'n titel mensen zou provoceren en toch doe je het, en dat moet een moderator zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie te lomp waren om te begrijpen dat het om Abdullah gul ging.
Over natrappen gesproken.quote:Op maandag 24 november 2008 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk provoceer ik sjonnie, denk jij niet te provoceren met je vorige reactie van 'laten we maar aan triggy vragen wat we vanuit de koran moeten doen'. Tabii dat is niet hetzelfde als je het zelf niet doet hé ?
Alleen is Apo niet gericht op jou itt jouw aanval.
Leus? Waar heb jij het over koccum.quote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef zarGon het volgende:
Toch wel prachtig hoe men met een leus weer eens meteen primitief wordt.
oh die edit moest al wegquote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef saban het volgende:
[..]
Over natrappen gesproken.
Je zorgt er eerst voor dat ClioSporT een ban op zijn naam heeft staan wegens schelden wat je zelf ook doet, vervolgens ga je zijn reactie quoten?
'Ne Mutlu Türküm Diyene, Atam izindeyiz'. Alleen dan ietwat gewijzigd.quote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef saban het volgende:
[..]
Leus? Waar heb jij het over koccum.
Is allebei zeker ook hetzelfde, ja git bi.quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ne Mutlu Türküm Diyene, Atam izindeyiz'. Alleen dan ietwat gewijzigd.
Dit is een Turkentopic, geen koerden topic.quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ne Mutlu Türküm Diyene, Atam izindeyiz'. Alleen dan ietwat gewijzigd.
Inderdaad. Belachelijk is het.quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef saban het volgende:
ClioSporT wordt gebanned met de reden dat hij aan het schelden is, Triggershot doet hem precies na maar gaat vrolijk verder zonder een ban, beetje erg triest.
Het gaat er mij een beetje om het feit dat men opeens alles vergeet, blind wordt van woede en meteen gaat aanvallen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Is allebei zeker ook hetzelfde, ja git bi.
IK ga vrolijk verder?quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef saban het volgende:
ClioSporT wordt gebanned met de reden dat hij aan het schelden is, Triggershot doet hem precies na maar gaat vrolijk verder zonder een ban, beetje erg triest.
Ja waar is jou ban?quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
IK ga vrolijk verder?
Ik heb de tt veranderd en nog wordt er gescholden. [ afbeelding ]
Jouw collega die doet gezellig mee......quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er mij een beetje om het feit dat men opeens alles vergeet, blind wordt van woede en meteen gaat aanvallen.
Je kan ook te ver gaan en dat is duidelijk gebeurd.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er mij een beetje om het feit dat men opeens alles vergeet, blind wordt van woede en meteen gaat aanvallen.
Ik snap het. Maar de manier waarop er gereageerd werd, is ook best vermakelijk. Op de zielige manier.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef saban het volgende:
[..]
Dit is een Turkentopic, geen koerden topic.
Apo is een wereldwijd bekende terrorist.
Snap je dat dan niet klootviool?
Daarom krijgt een ClioSporT een ban, waarom TS niet?quote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar de manier waarop er gereageerd werd, is ook best vermakelijk. Op zielige manier.
Precies mijn punt. Alleen bedoelde ik heilig Abdullah Gul, serieus.quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa man.quote:Op maandag 24 november 2008 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Alleen bedoelde ik heilig Abdullah Gul, serieus.
En juist dan moet je ervoor zorgen dat je niet uitgelokt wordt en alles onder controle houden door koel en doordacht te reageren. Je kan erop losschelden, maar dat lost het probleem niet op.quote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan en dat is duidelijk gebeurd.
Nog steeds snap ik niet waarom ClioSporT wel gebanned wordt en Triggershot niet.quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En juist dan moet je ervoor zorgen dat je niet uitgelokt wordt en alles onder controle houden door koel en doordacht te reageren. Je kan erop losschelden, maar dat lost het probleem niet op.
Waarom moet er altijd geïncasseerd worden. Waarom word er nooit wat aan gedaanquote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En juist dan moet je ervoor zorgen dat je niet uitgelokt wordt en alles onder controle houden door koel en doordacht te reageren. Je kan erop losschelden, maar dat lost het probleem niet op.
En Atam izindeyiz kan niet provocerend zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef saban het volgende:
Triggershot opent een topic wat _heel erg_ provocerend is.
ClioSporT begint er op te schelden.
Triggershot doet precies hetzelfde terug.
ClioSporT krijgt een ban, Triggershot wijzigt zijn eigen berichten.
Ja, de admins kunnen dat wel terug lezen hoor.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En Atam izindeyiz kan niet provocerend zijn?
En clio bleef doorgaan na dat de TT was gewijzigd, laat dat even duidelijk zijn, nadat hij zijn zin kreeg.
quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |