Haat-liefde relatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind jou stiekem wel grappig maar dat zeg ik nooit
omdat ik je haat mongool![]()
Ah k, instapmodelletje Denon. Die zijn best ok iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit is em http://www.trustedreviews(...)-1509-AV-Receiver/p1
maar dat is net zoiets als tombraider hoor, beetje klimmen en acrobatische toeren uithalenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja prince of persia vind ik wel leuk![]()
die nieuwe is heeel anders , maar dat lijkt me wel weer leuk
Dat is niks wat ze maandelijks mislooptquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is bij elkaar zo'n 1000 euro
zeg uitgespeeld met je collega ?quote:
zoiets, een dag kunnen we door een deur schaap en andere keer weer nietquote:
ja je hebt groot gelijk. zekerheid voor alles!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ga gelijk ff zoeken naar iets...kan ik alvast wat sollicitaties doen. Dan maar alles z.s.m. voor elkaar maken.
Je motivatie op 't werk zal wel tot het nulpunt gedaald zijn nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ga gelijk ff zoeken naar iets...kan ik alvast wat sollicitaties doen. Dan maar alles z.s.m. voor elkaar maken.
maar op deze zit Optical digital Audio IN wat ik nodig heb, plus HDMI wat ik ook wel chill vindquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah k, instapmodelletje Denon. Die zijn best ok idd![]()
Wist niet dat die zo cheap waren btw
Wij hebben hier zo'n oude AVR3802 staan...maar dies ook nog steeds toppie
Ik zou wel zo'n set van Classé willen hebben of Parasound
Succesquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dat is net zoiets als tombraider hoor, beetje klimmen en acrobatische toeren uithalen
Kan ze netzogoed gaan fokkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je motivatie op 't werk zal wel tot het nulpunt gedaald zijn nu?
Succes!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Hoiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[Dick Voormekaar]iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeejahooooooooooorrrrrrrrrrrrr, daar istie weeeeehr[/Dick Voormekaar]
Hmm ja goed, ik verveel me ook weer eens... dus
succes meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Speciaal voor mad ff me sneaker gezocht ben te lui om ze in me fobo te knallendie eerste en de derde zijn echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Speciaal voor mad ff me sneaker gezocht ben te lui om ze in me fobo te knallenhaha, kerel nike's 4 lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijp*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik denk dat je het best wel leuk zal vinden. je kan ook de demo proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelen
Als je dat doet, zonder toestemming, maak je het alleen maar erger de laatste maand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
Ja inderdaad heb nu helemaal geen zin meer om te werken. Zat er eerst over te denken om naar huis te gaan
neuh als je kan downloaden waarom demo gewoon baaammm het de hele game gewoon kapot bespelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je het best wel leuk zal vinden. je kan ook de demo proberen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je dat doet, zonder toestemming, maak je het alleen maar erger de laatste maand.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, kerel nike's 4 life
lijp
Dat zit op elke fatsoenlijke versterkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar op deze zit Optical digital Audio IN wat ik nodig heb
Tja, wil je per se je HDMI door je versterker laten lopen? Als je die rechtstreeks op je TV aansluit heb je minder signaalverlies. Echter als ik me niet vergis, stuurt HDMI 1.3a ook TrueHD audio door, dus dan heb je die toslink eigenlijk ook niet nodigquote:plus HDMI wat ik ook wel chill vind
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh als je kan downloaden waarom demo gewoon baaammm het de hele game gewoon kapot bespelen
ok sorry ik schoot ff door , ik bedoel natuurlijk kopenhaha, nou je kent de uitdrukking gierige nederlanders toch wel ?> dus ik download alles... erm koop bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
klopt hdmi stuurt ook audio door. dat werkt zelfs bij mn videokaart in mn pcquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zit op elke fatsoenlijke versterker
[..]
Tja, wil je per se je HDMI door je versterker laten lopen? Als je die rechtstreeks op je TV aansluit heb je minder signaalverlies. Echter als ik me niet vergis, stuurt HDMI 1.3a ook TrueHD audio door, dus dan heb je die toslink eigenlijk ook niet nodig
Kunnen ze niet helpen met het zoeken naar een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.
ja die ken ik inderdaad al te goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou je kent de uitdrukking gierige nederlanders toch wel ?> dus ik download alles... erm koop bedoel ik
quote:
Haha.. lauw.. beter maak je keer picquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yo
Ik liep vanochtend weer langs je poster
jou baaaaas is viieeeeeeesquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:59 schreef Moozzie het volgende:
*telefoon gaat*
* Moozzie kijkt wie het is
*fuck het is me baas*
* Moozzie denkt "ik heb nog heul niks gedaan"
*neemt de telefoon op*
Baas: Ja ja ik heb um
Moozzie:
Moozzie: Ohw lara croft
Baas: Ja
Moozzie: *pffiew*
Baas: Jij vind die toch ook cool?
Moozzie: Duh!!!!
Baas: Oke zal eens kijken
Zorgen dat de users mee kunnen doen aan je topic, dingen maken/toevoegen etc etcquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
MENSEN met Ervaring help mij
Ik wil graag een topic open over mijn fobo maar die moet wel onopvallend zijn en het moet reclame achtig zijn voor de komende FOK Awards maar dat mag ook niet (al te veel ) opvallen ? en zo min mogelijk kans dat de admin (cerror) hem kan sluiten ?
hoe kan ik dit het beste doen![]()
dat valt nog vies tegenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zit op elke fatsoenlijke versterker
[..]
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.
Topic name: Het leven van een allochtoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
MENSEN met Ervaring help mij
Ik wil graag een topic open over mijn fobo maar die moet wel onopvallend zijn en het moet reclame achtig zijn voor de komende FOK Awards maar dat mag ook niet (al te veel ) opvallen ? en zo min mogelijk kans dat de admin (cerror) hem kan sluiten ?
hoe kan ik dit het beste doen![]()
Lol hoelang is de vertraging al?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen... wacht ik nog steeds om het vliegtuig in te kunnen
Ik zou een half uur geleden opstijgen zeg maarquote:
Ok. Ik zal het iets duidelijker brengen:quote:
Openbaar vervoerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou een half uur geleden opstijgen zeg maar
ja nogal, maar ik praat tegen een muurquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
Moos..ben jij online?
Wordt een daggie extra daaro chillenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen... wacht ik nog steeds om het vliegtuig in te kunnen
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ja nogal, maar ik praat tegen een muur
Mja ik zit hier ook online met een messenger, en m'n collega's daar zeiden alquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wordt een daggie extra daaro chillen!
Valt vliegen onder OV ja?quote:
Ja, sneeuw, rond uur of 12 ook alquote:
Dat kan mijn vertraging verklarenquote:
Wachten is voor homo'squote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja gaat niet goed hier wacht ff.
Wat doe je nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wachten is voor homo's [ afbeelding ]
hokeejquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
hoi
ps: film avond gaat morgen niet door, ben nog steeds zo ziek als een hond
Als ik straks vanuit schiphol met de trein naar Breda ook vertraging heb, dan vermoord ik iemandquote:
Haha gezelliquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik zit hier ook online met een messenger, en m'n collega's daar zeiden al
"als ik je op moet halen laat maar weten, gaan we vanavond stappen"
Godverquote:
Ben je ook..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
ik werken moeten en gila straks gaan ze denken dat ik moslim ben
kies runxquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik straks vanuit schiphol met de trein naar Breda ook vertraging heb, dan vermoord ik iemand
2 wekenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hoe lang ben je daar nu geweest Sgele ?
Geeft niet hoorquote:
BUSTED!!quote:Ramtin is namelijk zoon van een bekeerde moslim, ds. Hossein Soodmand, die in 1990 is terechtgesteld. Officieel wegens ‘spioneren voor Amerika’, maar het is een publiek geheim dat hij werd opgehangen omdat hij een ex-moslim was, die vrijmoedig voor zijn christelijke geloof uitkwam.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
BUSTED!!
Bron: http://www.manna-vandaag.nl/?post=4225
omgquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
BUSTED!!
Bron: http://www.manna-vandaag.nl/?post=4225
me hopes the same, anders sprak me net aan op msnquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geeft niet hoorals je maar weer snel beter bent
Gadverdamme dus dat is die stankquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
Sgele, schiphol heeft last van de wind. Vandaar vertragingen
Wel, je bent er bij heb AIVD al gebelt enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
omgwtf dat ben ik niet en ik ben geen moslim
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel, je bent er bij ik heb AIDS enzo
Tja tja...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Logician het volgende:
[..]
me hopes the same, anders sprak me net aan op msn
kerel dat snel door hebbenquote:
Skillz, I has emquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel dat snel door hebben
sinterklaas is er al jongen..je bent een week te laatquote:
ik ben eigenlijk zijn opdracht geverquote:
Internet detectivequote:
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Crazy-p het volgende:
2 minuten buiten en ik vertoonde enige gelijkenis met een sneeuwvlokje
ik bind het wel vast aan een touw, zodat het jullie kant niet op komtquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houden
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sinterklaas is er al jongen..je bent een week te laat
Misschien is't climate control, wat dan ten onrechte als airco wordt bestempeltquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Het sneeuwt hier en er zijn gewoon lui bezig op het dak om de airco te fixen
De logica ontgaat mij een beetje hier
op de daken blijft het mooi liggen.. op de grond niet echt.. jammer genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houden
ja strak plan! nog geen vlok gevallen hier. en die wind zakt nog steeds niet afquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik bind het wel vast aan een touw, zodat het jullie kant niet op komt
maar maar dan kan ik niet meer fokkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel, je bent er bij heb AIVD al gebelt enzo
Vast wel in gevangenis heb je internetquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
maar maar dan kan ik niet meer fokken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Dames en heren, en dan nu het GRTDOJW weer bericht gepresenteerd door Gekke M
Vooral in de kutprovincies swaffelt het stevig. Aan zee staat een harde tot stormachtige rukwind. Verder komen er zware windluchten tot ongeveer 90 km/uur voor. Dieper mensinwaarts staat nu beduidend minder wind. Met de noordwestenwind wordt geleidelijk aan warmere vocht aangevoerd. Op het moment is het wisselend geil en vallen er geregeld slijmbuien. Onweer is mogelijk en lokaal ook al hagel en zaadlozing (en de kans daarop neemt alleen maar toe). De temperatuur schommelt tussen de 5 en 8 graden. Komende nacht en ook zaterdag overdag houdt de geiligheid aan. Voornamelijk zullen het dan buien met hagel en/of zaadlozingen zijn en kan het dus (tijdelijk) glad worden. Onweer blijft mogelijk. 's Nachts ligt het kwik meest nog boven het vriespunt en 's middags wordt het hooguit 4 graden. De wind blijft in de noordwesthoek en verandert nauwelijks van kracht.
Fijne dag
dat klinkt niet verkeerd crazy-mquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Vooral in de kutprovincies swaffelt het stevig. Aan zee staat een harde tot stormachtige rukwind. Verder komen er zware windluchten tot ongeveer 90 km/uur voor. Dieper mensinwaarts staat nu beduidend minder wind. Met de noordwestenwind wordt geleidelijk aan warmere vocht aangevoerd. Op het moment is het wisselend geil en vallen er geregeld slijmbuien. Onweer is mogelijk en lokaal ook al hagel en zaadlozing (en de kans daarop neemt alleen maar toe). De temperatuur schommelt tussen de 5 en 8 graden. Komende nacht en ook zaterdag overdag houdt de geiligheid aan. Voornamelijk zullen het dan buien met hagel en/of zaadlozingen zijn en kan het dus (tijdelijk) glad worden. Onweer blijft mogelijk. 's Nachts ligt het kwik meest nog boven het vriespunt en 's middags wordt het hooguit 4 graden. De wind blijft in de noordwesthoek en verandert nauwelijks van kracht.
Fijne dag
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Het sneeuwt hier en er zijn gewoon lui bezig op het dak om de airco te fixen
De logica ontgaat mij een beetje hier
hahahahhahaha te geniaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fijne dag
ja echtquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vast wel in gevangenis heb je internet
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fijne dag
hahahahah, goed bezig!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fijne dag
jij moet je een s vaker gaan vervelen kunnen wij lachenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
Tjah, verveling, dan krijg je die dingen
dude dat is zoooo nepquote:
wat zei die dan dat vroeger meer sneeuwdequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Die kerel die die airco moet fixen,
kerel zit nu hier.
Kerel is mie een oude hypocriet. Niet normaal.
kerel is echt zo'n type.
Vroeger was het allemaal zo en zo
wat een wous
heeej.. nopequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
loooooooooooggggiiiiihoooi
![]()
alles goed ?
Goed verhaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Die kerel die die airco moet fixen,
kerel zit nu hier.
Kerel is mie een oude hypocriet. Niet normaal.
kerel is echt zo'n type.
Vroeger was het allemaal zo en zo
wat een wous
Dat is echt hoor!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
dude dat is zoooo nepdat kan helemaal niet
over hoe het vroeger op scholen ging enzo..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zei die dan dat vroeger meer sneeuwde
Vroeger hadden we geen drempels, vroeger hadden we kuilenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Ach, van die kneuzen die beginnen over vroeger toen je poep nog met een lange oe schreef
ja precies...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Ach, van die kneuzen die beginnen over vroeger toen je poep nog met een lange oe schreef
jou geloof ik wel ok , wel vet dat het kan is mij nog nooit overkomenquote:
vroeger was ik hier nog welkomquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger hadden we geen drempels, vroeger hadden we kuilen
hahahah moest je tegen hem zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
over hoe het vroeger op scholen ging enzo..
en dat het nu allemaal anders was. Ik denk, hoe weet jij dat dan? Jij zit nu toch niet meer op school
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vroeger was ik hier nog welkom
haha, neequote:
dat hebben ze nog steeds in Afghanistanquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger hadden we geen drempels, vroeger hadden we kuilen
ja das wel kut ja , had ik twee weken gleden blijkt hip te zijn iedereen heeft hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Logician het volgende:
[..]
lig al sinds maandag gevloerd door de griep hierosux big time
*gaat naast Logi zitten*quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Logician het volgende:
[..]
lig al sinds maandag gevloerd door de griep hierosux big time
als ik je supervisor was zou ik het nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
*gaat naast Logi zitten*
* Crazy-p ik moet echt een beetje opletten hier vandaag.. lol.. al 2 keer mn supervisor achter me staan terwijl ik hier net een bericht open om te posten
ach ja..
*nog maar een blikje redbull pak*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
ik haat de silver layoutquote:
nee dat is een neger in een supermen aussiequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dit is superman
[ afbeelding ]
lmao.. neej dank je.. dan heb ik hem hier nog langer staan zeker.. haha.. noway!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:48 schreef Logician het volgende:
thx runx![]()
cp: doe hendrik de groetjes
euh , welke plaatjes bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:48 schreef Crazy-p het volgende:
zeg die plaatjes kunnen toch echt niet op werk hoor..
*schrikt zich wezenloos*
al jou plaatjes van de laatste 5 postsquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
euh , welke plaatjes bedoel je ?
sjonge , al die moeite voor nietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
al jou plaatjes van de laatste 5 posts
Wat noem je me fout danquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:57 schreef Crazy-p het volgende:
mensen.. zo dik.. is gewoon fout.. sorry..
*nachtmerries*
sorry maar iedereen heeft dus ik dacht zou wel hip zijnquote:
ja ik kan nog wel ergere plaatsen natuurlijk, maar die zijn écht niet geschikt voor op het werkquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:57 schreef Crazy-p het volgende:
mensen.. zo dik.. is gewoon fout.. sorry..
*nachtmerries*
ps: ik vond nog een foto van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:00 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: ik vond nog een foto van jezien zien zien waar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je mij zitten gluren
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
nouuuuw niemand heeft gekekenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
dit is ook ziek
deel 1 http://www.yourdailymedia(...)fice_Worker_Loses_It
deel 2 http://www.yourdailymedia(...)Worker_Loses_It_(II)
wat zou er moeten knakken dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Crazy-p het volgende:
vraagje he..
als je je handen op je schouders legt.. en je hebt je armen zeg maar soort van verticaal.. voorzover dat mogelijk is.. en als je dan je armen naar beneden druk.. klopt het dat het dan knakt.. en voelt alsof het in en uit de kom schiet?
lol.. serieus..
niet dat het zeer doet ofzo..
alhoewel.. gewoon een zeurende pijn in mn schouders.. maar die heb ik de hele dag al..
iedereen gaat nu testen zeker..
of ben ik alleen zo maf..
je schouders..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zou er moeten knakken dan?
ik heb wel getest
dat kan ik best wel begrijpenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef debbie_19 het volgende:ik wil naar huis
Denk dat ik zo toch maar ff naar huis ga.
ik al welquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik sta nog steeds niet in je lijstje
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan ik best wel begrijpen, maar ik hoop voor je dat je een veel betere baan vind
je wil niet weten hoe ik aangekeken werd toen ik dat zojuist probeerdequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Crazy-p het volgende:
vraagje he..
als je je handen op je schouders legt.. en je hebt je armen zeg maar soort van verticaal.. voorzover dat mogelijk is.. en als je dan je armen naar beneden druk.. klopt het dat het dan knakt.. en voelt alsof het in en uit de kom schiet?
lol.. serieus..
alhoewel.. gewoon een zeurende pijn in mn schouders.. maar die heb ik de hele dag al..
heheh ik sta er in vet manquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik sta nog steeds niet in je lijstje
Zo krijg ik ze niet gekraakt iig, en ik kan zowat elk gewricht in mijn lichaam kraken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Crazy-p het volgende:
vraagje he..
lol.. serieus..
ja toggquote:
ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo krijg ik ze niet gekraakt iig, en ik kan zowat elk gewricht in mijn lichaam kraken.Zelfs mijn ellebogen
Dat heb ik met botjes in mijn voet zelf. Als je dan rond loopt thuis constant *knak* *knak* *knak* bij elke stapquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook
meestal knakt mijn rechter enkel vanzelf al bij het lopen
is zo gezond..sport
hahahquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook
is zo gezond..sport
ik kan soms mijn borstkas kraken ik weet niet hoe maar soms gebeurt het echt vaagquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook
is zo gezond..sport
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik met botjes in mijn voet zelf. Als je dan rond loopt thuis constant *knak* *knak* *knak* bij elke stap
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe ik aangekeken werd toen ik dat zojuist probeerde
echt een geval vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan soms mijn borstkas kraken ik weet niet hoe maar soms gebeurt het echt vaag
waarom kijk jij op mijn fobo zonder een berichtje achter te latenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik met botjes in mijn voet zelf. Als je dan rond loopt thuis constant *knak* *knak* *knak* bij elke stap
zal wel iets voor allochtonen zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt een geval van
[ afbeelding ]
dus zo meteen meer crazy M nieuws ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
verveling ...
Ik heb gewrichten die ik continue kan kraken, mn polsen, pinken, enkels en rechter heup. Daarnaast ook vaak zat mn borstbeen, doet pijn als ik die niet doe en ook als het knakt, maar toch ook wel een relieve.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo krijg ik ze niet gekraakt iig, en ik kan zowat elk gewricht in mijn lichaam kraken.Zelfs mijn ellebogen
ik dacht dat jij niet meer zo veel kon posten op je nieuwe stage plekquote:
Whahahquote:
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet meer zo veel kon posten op je nieuwe stage plek
klopt , maar ik zit wel in een redelijk belangrijke project ,nu moeten we wachten op berichten uit Londen vandaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vrijdag zeker dan doet niemand meer wat!
Haha lekker hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Crazy-p het volgende:
maar ik heb nog 1 blikje redbull onder mn buro liggen![]()
![]()
help Logi
Maar het is bijna weekend kan je dus slackenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt , maar ik zit wel in een redelijk belangrijke project ,nu moeten we wachten op berichten uit Londen vandaar
die is ook goed jaquote:
uhuquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar het is bijna weekend kan je dus slacken
ik had er eentje gepost alleen niemand keek er naquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
die is ook goed ja
Ik weet er nog wel eentje, maar ik kan hm niet vinden
Op zich niks mis met klemzuipen. Heb daar eigenlijk wel zin in vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
het gaat waarschijnlijk zo kut worden dat ik me klem zuip
e-thug failquote:
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
uhuik moet eens wat rustig aan doen in de weekends
strak ook een verjaardag , het gaat waarschijnlijk zo kut worden dat ik me klem zuip
sowwyquote:
naja gratis dat is zijn verjaardag cadeau en dan drinken wij het opquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemen
Ik morgen party die wordt wel vet!
ene kant jammer, andere kant heb je geluk hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik kan bijna geen afbeeldingen zijn
ja die is ook al vies.. getverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sowwy![]()
is het vervolg van deze
[ afbeelding ]
hoe komen mensen echt bij het idee om zon foto te nemen zeg
maar waar wij naartoe moeten, die gast gaat echt geen bier in slaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemen
Ik morgen party die wordt wel vet!
Ook echt die achtergrond.. een visquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sowwy![]()
is het vervolg van deze
[ afbeelding ]
hoe komen mensen echt bij het idee om zon foto te nemen zeg
idd wel nemen maar niks gevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar waar wij naartoe moeten, die gast gaat echt geen bier in slaan
veel te krenterig
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Crazy-p het volgende:
@logi volgens mij moet ik vanavond de redbull aanvullen met rode wodka..
zal het niet meer doen, je moet tenslotte straks ook nog etenquote:
lame.. wat heb je voor kado voor em?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar waar wij naartoe moeten, die gast gaat echt geen bier in slaan
veel te krenterig
eten is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal het niet meer doen, je moet tenslotte straks ook nog eten
Een AH-tas vol met lege flessenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lame.. wat heb je voor kado voor em?
fles drank je die zelf opdrinkt?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een AH-tas vol met lege flessenZONDER statiegeld
dat zijn we dus wel...maar dan gaan wij met zijn 4-en wel een normaal gesprek beginnen en laten we jorinde en gijs wel over computers praten enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
idd wel nemen maar niks geven
ik hoop serieus dat wij niet de enige zijn :")
euh ?!? ben je aan het vasten ?quote:
yupquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lame.. wat heb je voor kado voor em?
fles drank je die zelf opdrinkt?
ik kon het hier nog ruiken johquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef Logician het volgende:
cp: vodka? grapjas![]()
ik ga ff douchen ik stink
Jorinde.. een meisjes nurdquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zijn we dus wel...maar dan gaan wij met zijn 4-en wel een normaal gesprek beginnen en laten we jorinde en gijs wel over computers praten enzo
net zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
yupwe nemen zelf de bier echt mee is zijn cadeau alleen wij drinken het op
het zijn echt van die verjaardagen waar je eigenlijk niet wilt gaan maar waar het wel moet anders heb je weer van die roddels in de wereld etc
whaha, briljant idee, dat ga ik flikken bij de eerstvolgende verjaardag hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een AH-tas vol met lege flessenZONDER statiegeld
ja echt daar wou ik het ook over hebben geen computer talk , en ook niet over zijn wapen collectie anders ben ik wegquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zijn we dus wel...maar dan gaan wij met zijn 4-en wel een normaal gesprek beginnen en laten we jorinde en gijs wel over computers praten enzo
Die mensen zijn irritant, die ken ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
yupwe nemen zelf de bier echt mee is zijn cadeau alleen wij drinken het op
het zijn echt van die verjaardagen waar je eigenlijk niet wilt gaan maar waar het wel moet anders heb je weer van die roddels in de wereld etc
hoe ga je weg dan? jij kan toch niet alleen op de fiets, en waarschijnlijk klim jij weer ergens achterop met je luie allochtonen reetquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt daar wou ik het ook over hebben geen computer talk , en ook niet over zijn wapen collectie anders ben ik wegen wow
toen was ik er nietquote:
nee toen was alleen joris er geweest, en toen gingen ze op school in de pauze apart zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
toen was ik er nietof bedoel je bij die zaal wat ik gehuurd had
ik ga proberen mijn ma ze fiets mee te krijgen alleen ben wle bang dat het glad is en dat ik het niet ziequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe ga je weg dan? jij kan toch niet alleen op de fiets, en waarschijnlijk klim jij weer ergens achterop met je luie allochtonen reet
Ja wel ga mee praten over wow is tering grappigquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt daar wou ik het ook over hebben geen computer talk , en ook niet over zijn wapen collectie anders ben ik wegen wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |