dat valt nog vies tegenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zit op elke fatsoenlijke versterker
[..]
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.
Topic name: Het leven van een allochtoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
MENSEN met Ervaring help mij
Ik wil graag een topic open over mijn fobo maar die moet wel onopvallend zijn en het moet reclame achtig zijn voor de komende FOK Awards maar dat mag ook niet (al te veel ) opvallen ? en zo min mogelijk kans dat de admin (cerror) hem kan sluiten ?
hoe kan ik dit het beste doen![]()
Lol hoelang is de vertraging al?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen... wacht ik nog steeds om het vliegtuig in te kunnen
Ik zou een half uur geleden opstijgen zeg maarquote:
Ok. Ik zal het iets duidelijker brengen:quote:
Openbaar vervoerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou een half uur geleden opstijgen zeg maar
ja nogal, maar ik praat tegen een muurquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
Moos..ben jij online?
Wordt een daggie extra daaro chillenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen... wacht ik nog steeds om het vliegtuig in te kunnen
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ja nogal, maar ik praat tegen een muur
Mja ik zit hier ook online met een messenger, en m'n collega's daar zeiden alquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wordt een daggie extra daaro chillen!
Valt vliegen onder OV ja?quote:
Ja, sneeuw, rond uur of 12 ook alquote:
Dat kan mijn vertraging verklarenquote:
Wachten is voor homo'squote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja gaat niet goed hier wacht ff.
Wat doe je nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wachten is voor homo's [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |