Haat-liefde relatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind jou stiekem wel grappig maar dat zeg ik nooit
omdat ik je haat mongool![]()
Ah k, instapmodelletje Denon. Die zijn best ok iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit is em http://www.trustedreviews(...)-1509-AV-Receiver/p1
maar dat is net zoiets als tombraider hoor, beetje klimmen en acrobatische toeren uithalenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja prince of persia vind ik wel leuk![]()
die nieuwe is heeel anders , maar dat lijkt me wel weer leuk
Dat is niks wat ze maandelijks mislooptquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is bij elkaar zo'n 1000 euro
zeg uitgespeeld met je collega ?quote:
zoiets, een dag kunnen we door een deur schaap en andere keer weer nietquote:
ja je hebt groot gelijk. zekerheid voor alles!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ga gelijk ff zoeken naar iets...kan ik alvast wat sollicitaties doen. Dan maar alles z.s.m. voor elkaar maken.
Je motivatie op 't werk zal wel tot het nulpunt gedaald zijn nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ga gelijk ff zoeken naar iets...kan ik alvast wat sollicitaties doen. Dan maar alles z.s.m. voor elkaar maken.
maar op deze zit Optical digital Audio IN wat ik nodig heb, plus HDMI wat ik ook wel chill vindquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah k, instapmodelletje Denon. Die zijn best ok idd![]()
Wist niet dat die zo cheap waren btw
Wij hebben hier zo'n oude AVR3802 staan...maar dies ook nog steeds toppie
Ik zou wel zo'n set van Classé willen hebben of Parasound
Succesquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dat is net zoiets als tombraider hoor, beetje klimmen en acrobatische toeren uithalen
Kan ze netzogoed gaan fokkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je motivatie op 't werk zal wel tot het nulpunt gedaald zijn nu?
Succes!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Hoiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[Dick Voormekaar]iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeejahooooooooooorrrrrrrrrrrrr, daar istie weeeeehr[/Dick Voormekaar]
Hmm ja goed, ik verveel me ook weer eens... dus
succes meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Speciaal voor mad ff me sneaker gezocht ben te lui om ze in me fobo te knallendie eerste en de derde zijn echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Speciaal voor mad ff me sneaker gezocht ben te lui om ze in me fobo te knallenhaha, kerel nike's 4 lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijp*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik denk dat je het best wel leuk zal vinden. je kan ook de demo proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelen
Als je dat doet, zonder toestemming, maak je het alleen maar erger de laatste maand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
Ja inderdaad heb nu helemaal geen zin meer om te werken. Zat er eerst over te denken om naar huis te gaan
neuh als je kan downloaden waarom demo gewoon baaammm het de hele game gewoon kapot bespelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je het best wel leuk zal vinden. je kan ook de demo proberen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je dat doet, zonder toestemming, maak je het alleen maar erger de laatste maand.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, kerel nike's 4 life
lijp
Dat zit op elke fatsoenlijke versterkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar op deze zit Optical digital Audio IN wat ik nodig heb
Tja, wil je per se je HDMI door je versterker laten lopen? Als je die rechtstreeks op je TV aansluit heb je minder signaalverlies. Echter als ik me niet vergis, stuurt HDMI 1.3a ook TrueHD audio door, dus dan heb je die toslink eigenlijk ook niet nodigquote:plus HDMI wat ik ook wel chill vind
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh als je kan downloaden waarom demo gewoon baaammm het de hele game gewoon kapot bespelen
ok sorry ik schoot ff door , ik bedoel natuurlijk kopenhaha, nou je kent de uitdrukking gierige nederlanders toch wel ?> dus ik download alles... erm koop bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
klopt hdmi stuurt ook audio door. dat werkt zelfs bij mn videokaart in mn pcquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zit op elke fatsoenlijke versterker
[..]
Tja, wil je per se je HDMI door je versterker laten lopen? Als je die rechtstreeks op je TV aansluit heb je minder signaalverlies. Echter als ik me niet vergis, stuurt HDMI 1.3a ook TrueHD audio door, dus dan heb je die toslink eigenlijk ook niet nodig
Kunnen ze niet helpen met het zoeken naar een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.
ja die ken ik inderdaad al te goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou je kent de uitdrukking gierige nederlanders toch wel ?> dus ik download alles... erm koop bedoel ik
quote:
Haha.. lauw.. beter maak je keer picquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yo
Ik liep vanochtend weer langs je poster
jou baaaaas is viieeeeeeesquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:59 schreef Moozzie het volgende:
*telefoon gaat*
* Moozzie kijkt wie het is
*fuck het is me baas*
* Moozzie denkt "ik heb nog heul niks gedaan"
*neemt de telefoon op*
Baas: Ja ja ik heb um
Moozzie:
Moozzie: Ohw lara croft
Baas: Ja
Moozzie: *pffiew*
Baas: Jij vind die toch ook cool?
Moozzie: Duh!!!!
Baas: Oke zal eens kijken
Zorgen dat de users mee kunnen doen aan je topic, dingen maken/toevoegen etc etcquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
MENSEN met Ervaring help mij
Ik wil graag een topic open over mijn fobo maar die moet wel onopvallend zijn en het moet reclame achtig zijn voor de komende FOK Awards maar dat mag ook niet (al te veel ) opvallen ? en zo min mogelijk kans dat de admin (cerror) hem kan sluiten ?
hoe kan ik dit het beste doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |