Haat-liefde relatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind jou stiekem wel grappig maar dat zeg ik nooit
omdat ik je haat mongool![]()
Ah k, instapmodelletje Denon. Die zijn best ok iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit is em http://www.trustedreviews(...)-1509-AV-Receiver/p1
maar dat is net zoiets als tombraider hoor, beetje klimmen en acrobatische toeren uithalenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja prince of persia vind ik wel leuk![]()
die nieuwe is heeel anders , maar dat lijkt me wel weer leuk
Dat is niks wat ze maandelijks mislooptquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is bij elkaar zo'n 1000 euro
zeg uitgespeeld met je collega ?quote:
zoiets, een dag kunnen we door een deur schaap en andere keer weer nietquote:
ja je hebt groot gelijk. zekerheid voor alles!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ga gelijk ff zoeken naar iets...kan ik alvast wat sollicitaties doen. Dan maar alles z.s.m. voor elkaar maken.
Je motivatie op 't werk zal wel tot het nulpunt gedaald zijn nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ga gelijk ff zoeken naar iets...kan ik alvast wat sollicitaties doen. Dan maar alles z.s.m. voor elkaar maken.
maar op deze zit Optical digital Audio IN wat ik nodig heb, plus HDMI wat ik ook wel chill vindquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah k, instapmodelletje Denon. Die zijn best ok idd![]()
Wist niet dat die zo cheap waren btw
Wij hebben hier zo'n oude AVR3802 staan...maar dies ook nog steeds toppie
Ik zou wel zo'n set van Classé willen hebben of Parasound
Succesquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dat is net zoiets als tombraider hoor, beetje klimmen en acrobatische toeren uithalen
Kan ze netzogoed gaan fokkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je motivatie op 't werk zal wel tot het nulpunt gedaald zijn nu?
Succes!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Hoiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[Dick Voormekaar]iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeejahooooooooooorrrrrrrrrrrrr, daar istie weeeeehr[/Dick Voormekaar]
Hmm ja goed, ik verveel me ook weer eens... dus
succes meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Speciaal voor mad ff me sneaker gezocht ben te lui om ze in me fobo te knallendie eerste en de derde zijn echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Speciaal voor mad ff me sneaker gezocht ben te lui om ze in me fobo te knallenhaha, kerel nike's 4 lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijp*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik denk dat je het best wel leuk zal vinden. je kan ook de demo proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
\klopt deel 1 van rd was wel ok maar daarna niet meer zo , ik weet niet ik vind prince of persia wel vet en rd minder. misschien moet ik het nog eens fatsoenlijk bespelen
Als je dat doet, zonder toestemming, maak je het alleen maar erger de laatste maand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
Ja inderdaad heb nu helemaal geen zin meer om te werken. Zat er eerst over te denken om naar huis te gaan
neuh als je kan downloaden waarom demo gewoon baaammm het de hele game gewoon kapot bespelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je het best wel leuk zal vinden. je kan ook de demo proberen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je dat doet, zonder toestemming, maak je het alleen maar erger de laatste maand.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, kerel nike's 4 life
lijp
Dat zit op elke fatsoenlijke versterkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar op deze zit Optical digital Audio IN wat ik nodig heb
Tja, wil je per se je HDMI door je versterker laten lopen? Als je die rechtstreeks op je TV aansluit heb je minder signaalverlies. Echter als ik me niet vergis, stuurt HDMI 1.3a ook TrueHD audio door, dus dan heb je die toslink eigenlijk ook niet nodigquote:plus HDMI wat ik ook wel chill vind
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh als je kan downloaden waarom demo gewoon baaammm het de hele game gewoon kapot bespelen
ok sorry ik schoot ff door , ik bedoel natuurlijk kopenhaha, nou je kent de uitdrukking gierige nederlanders toch wel ?> dus ik download alles... erm koop bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
klopt hdmi stuurt ook audio door. dat werkt zelfs bij mn videokaart in mn pcquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zit op elke fatsoenlijke versterker
[..]
Tja, wil je per se je HDMI door je versterker laten lopen? Als je die rechtstreeks op je TV aansluit heb je minder signaalverlies. Echter als ik me niet vergis, stuurt HDMI 1.3a ook TrueHD audio door, dus dan heb je die toslink eigenlijk ook niet nodig
Kunnen ze niet helpen met het zoeken naar een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.
ja die ken ik inderdaad al te goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou je kent de uitdrukking gierige nederlanders toch wel ?> dus ik download alles... erm koop bedoel ik
quote:
Haha.. lauw.. beter maak je keer picquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yo
Ik liep vanochtend weer langs je poster
jou baaaaas is viieeeeeeesquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:59 schreef Moozzie het volgende:
*telefoon gaat*
* Moozzie kijkt wie het is
*fuck het is me baas*
* Moozzie denkt "ik heb nog heul niks gedaan"
*neemt de telefoon op*
Baas: Ja ja ik heb um
Moozzie:
Moozzie: Ohw lara croft
Baas: Ja
Moozzie: *pffiew*
Baas: Jij vind die toch ook cool?
Moozzie: Duh!!!!
Baas: Oke zal eens kijken
Zorgen dat de users mee kunnen doen aan je topic, dingen maken/toevoegen etc etcquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
MENSEN met Ervaring help mij
Ik wil graag een topic open over mijn fobo maar die moet wel onopvallend zijn en het moet reclame achtig zijn voor de komende FOK Awards maar dat mag ook niet (al te veel ) opvallen ? en zo min mogelijk kans dat de admin (cerror) hem kan sluiten ?
hoe kan ik dit het beste doen![]()
dat valt nog vies tegenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zit op elke fatsoenlijke versterker
[..]
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat ik achterlijk ben? Dat doe ik nooit zonder overleg en daarbij komt dat mijn chef met de personeelsdama heel netjes en aardig voor me zijn geweest net.
Topic name: Het leven van een allochtoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
MENSEN met Ervaring help mij
Ik wil graag een topic open over mijn fobo maar die moet wel onopvallend zijn en het moet reclame achtig zijn voor de komende FOK Awards maar dat mag ook niet (al te veel ) opvallen ? en zo min mogelijk kans dat de admin (cerror) hem kan sluiten ?
hoe kan ik dit het beste doen![]()
Lol hoelang is de vertraging al?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen... wacht ik nog steeds om het vliegtuig in te kunnen
Ik zou een half uur geleden opstijgen zeg maarquote:
Ok. Ik zal het iets duidelijker brengen:quote:
Openbaar vervoerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou een half uur geleden opstijgen zeg maar
ja nogal, maar ik praat tegen een muurquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
Moos..ben jij online?
Wordt een daggie extra daaro chillenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen... wacht ik nog steeds om het vliegtuig in te kunnen
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ja nogal, maar ik praat tegen een muur
Mja ik zit hier ook online met een messenger, en m'n collega's daar zeiden alquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wordt een daggie extra daaro chillen!
Valt vliegen onder OV ja?quote:
Ja, sneeuw, rond uur of 12 ook alquote:
Dat kan mijn vertraging verklarenquote:
Wachten is voor homo'squote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja gaat niet goed hier wacht ff.
Wat doe je nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wachten is voor homo's [ afbeelding ]
hokeejquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
hoi
ps: film avond gaat morgen niet door, ben nog steeds zo ziek als een hond
Als ik straks vanuit schiphol met de trein naar Breda ook vertraging heb, dan vermoord ik iemandquote:
Haha gezelliquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik zit hier ook online met een messenger, en m'n collega's daar zeiden al
"als ik je op moet halen laat maar weten, gaan we vanavond stappen"
Godverquote:
Ben je ook..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
ik werken moeten en gila straks gaan ze denken dat ik moslim ben
kies runxquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik straks vanuit schiphol met de trein naar Breda ook vertraging heb, dan vermoord ik iemand
2 wekenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hoe lang ben je daar nu geweest Sgele ?
Geeft niet hoorquote:
BUSTED!!quote:Ramtin is namelijk zoon van een bekeerde moslim, ds. Hossein Soodmand, die in 1990 is terechtgesteld. Officieel wegens ‘spioneren voor Amerika’, maar het is een publiek geheim dat hij werd opgehangen omdat hij een ex-moslim was, die vrijmoedig voor zijn christelijke geloof uitkwam.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
BUSTED!!
Bron: http://www.manna-vandaag.nl/?post=4225
omgquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
BUSTED!!
Bron: http://www.manna-vandaag.nl/?post=4225
me hopes the same, anders sprak me net aan op msnquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geeft niet hoorals je maar weer snel beter bent
Gadverdamme dus dat is die stankquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
Sgele, schiphol heeft last van de wind. Vandaar vertragingen
Wel, je bent er bij heb AIVD al gebelt enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
omgwtf dat ben ik niet en ik ben geen moslim
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel, je bent er bij ik heb AIDS enzo
Tja tja...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Logician het volgende:
[..]
me hopes the same, anders sprak me net aan op msn
kerel dat snel door hebbenquote:
Skillz, I has emquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel dat snel door hebben
sinterklaas is er al jongen..je bent een week te laatquote:
ik ben eigenlijk zijn opdracht geverquote:
Internet detectivequote:
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Crazy-p het volgende:
2 minuten buiten en ik vertoonde enige gelijkenis met een sneeuwvlokje
ik bind het wel vast aan een touw, zodat het jullie kant niet op komtquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houden
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sinterklaas is er al jongen..je bent een week te laat
Misschien is't climate control, wat dan ten onrechte als airco wordt bestempeltquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Het sneeuwt hier en er zijn gewoon lui bezig op het dak om de airco te fixen
De logica ontgaat mij een beetje hier
op de daken blijft het mooi liggen.. op de grond niet echt.. jammer genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houden
ja strak plan! nog geen vlok gevallen hier. en die wind zakt nog steeds niet afquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik bind het wel vast aan een touw, zodat het jullie kant niet op komt
maar maar dan kan ik niet meer fokkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel, je bent er bij heb AIVD al gebelt enzo
Vast wel in gevangenis heb je internetquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
maar maar dan kan ik niet meer fokken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Dames en heren, en dan nu het GRTDOJW weer bericht gepresenteerd door Gekke M
Vooral in de kutprovincies swaffelt het stevig. Aan zee staat een harde tot stormachtige rukwind. Verder komen er zware windluchten tot ongeveer 90 km/uur voor. Dieper mensinwaarts staat nu beduidend minder wind. Met de noordwestenwind wordt geleidelijk aan warmere vocht aangevoerd. Op het moment is het wisselend geil en vallen er geregeld slijmbuien. Onweer is mogelijk en lokaal ook al hagel en zaadlozing (en de kans daarop neemt alleen maar toe). De temperatuur schommelt tussen de 5 en 8 graden. Komende nacht en ook zaterdag overdag houdt de geiligheid aan. Voornamelijk zullen het dan buien met hagel en/of zaadlozingen zijn en kan het dus (tijdelijk) glad worden. Onweer blijft mogelijk. 's Nachts ligt het kwik meest nog boven het vriespunt en 's middags wordt het hooguit 4 graden. De wind blijft in de noordwesthoek en verandert nauwelijks van kracht.
Fijne dag
dat klinkt niet verkeerd crazy-mquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Vooral in de kutprovincies swaffelt het stevig. Aan zee staat een harde tot stormachtige rukwind. Verder komen er zware windluchten tot ongeveer 90 km/uur voor. Dieper mensinwaarts staat nu beduidend minder wind. Met de noordwestenwind wordt geleidelijk aan warmere vocht aangevoerd. Op het moment is het wisselend geil en vallen er geregeld slijmbuien. Onweer is mogelijk en lokaal ook al hagel en zaadlozing (en de kans daarop neemt alleen maar toe). De temperatuur schommelt tussen de 5 en 8 graden. Komende nacht en ook zaterdag overdag houdt de geiligheid aan. Voornamelijk zullen het dan buien met hagel en/of zaadlozingen zijn en kan het dus (tijdelijk) glad worden. Onweer blijft mogelijk. 's Nachts ligt het kwik meest nog boven het vriespunt en 's middags wordt het hooguit 4 graden. De wind blijft in de noordwesthoek en verandert nauwelijks van kracht.
Fijne dag
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Het sneeuwt hier en er zijn gewoon lui bezig op het dak om de airco te fixen
De logica ontgaat mij een beetje hier
hahahahhahaha te geniaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fijne dag
ja echtquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vast wel in gevangenis heb je internet
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fijne dag
hahahahah, goed bezig!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fijne dag
jij moet je een s vaker gaan vervelen kunnen wij lachenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
Tjah, verveling, dan krijg je die dingen
dude dat is zoooo nepquote:
wat zei die dan dat vroeger meer sneeuwdequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Die kerel die die airco moet fixen,
kerel zit nu hier.
Kerel is mie een oude hypocriet. Niet normaal.
kerel is echt zo'n type.
Vroeger was het allemaal zo en zo
wat een wous
heeej.. nopequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
loooooooooooggggiiiiihoooi
![]()
alles goed ?
Goed verhaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Die kerel die die airco moet fixen,
kerel zit nu hier.
Kerel is mie een oude hypocriet. Niet normaal.
kerel is echt zo'n type.
Vroeger was het allemaal zo en zo
wat een wous
Dat is echt hoor!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
dude dat is zoooo nepdat kan helemaal niet
over hoe het vroeger op scholen ging enzo..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zei die dan dat vroeger meer sneeuwde
Vroeger hadden we geen drempels, vroeger hadden we kuilenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Ach, van die kneuzen die beginnen over vroeger toen je poep nog met een lange oe schreef
ja precies...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Ach, van die kneuzen die beginnen over vroeger toen je poep nog met een lange oe schreef
jou geloof ik wel ok , wel vet dat het kan is mij nog nooit overkomenquote:
vroeger was ik hier nog welkomquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger hadden we geen drempels, vroeger hadden we kuilen
hahahah moest je tegen hem zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
over hoe het vroeger op scholen ging enzo..
en dat het nu allemaal anders was. Ik denk, hoe weet jij dat dan? Jij zit nu toch niet meer op school
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vroeger was ik hier nog welkom
haha, neequote:
dat hebben ze nog steeds in Afghanistanquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger hadden we geen drempels, vroeger hadden we kuilen
ja das wel kut ja , had ik twee weken gleden blijkt hip te zijn iedereen heeft hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Logician het volgende:
[..]
lig al sinds maandag gevloerd door de griep hierosux big time
*gaat naast Logi zitten*quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Logician het volgende:
[..]
lig al sinds maandag gevloerd door de griep hierosux big time
als ik je supervisor was zou ik het nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
*gaat naast Logi zitten*
* Crazy-p ik moet echt een beetje opletten hier vandaag.. lol.. al 2 keer mn supervisor achter me staan terwijl ik hier net een bericht open om te posten
ach ja..
*nog maar een blikje redbull pak*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
ik haat de silver layoutquote:
nee dat is een neger in een supermen aussiequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dit is superman
[ afbeelding ]
lmao.. neej dank je.. dan heb ik hem hier nog langer staan zeker.. haha.. noway!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:48 schreef Logician het volgende:
thx runx![]()
cp: doe hendrik de groetjes
euh , welke plaatjes bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:48 schreef Crazy-p het volgende:
zeg die plaatjes kunnen toch echt niet op werk hoor..
*schrikt zich wezenloos*
al jou plaatjes van de laatste 5 postsquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
euh , welke plaatjes bedoel je ?
sjonge , al die moeite voor nietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
al jou plaatjes van de laatste 5 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |