ja had hem natuurlijk niet gelezen, ik lees vrij weinig topics buiten deze. heb daar geen tijd voorquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihija man je bent echt te grappig gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Doei draakjequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ronja uit laten en duik daarna mn bedje weer in!
tot de volgende keer hier!
Die moet ik ook nog aanschaffenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb zo'n geile versterker gezien he
300 euri.
Kan JAWEL..mijn TV (waar geen audio UIT op zit, alleen optical digital OUT) kan daar zelfs op..ik kan er mijn ps3 op aansluiten en 3083907524653 boxen ofzo![]()
wordt weer ff sparen
kut kerst en sinterklaas. wat een kut timing
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man je bent echt te grappig gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Een versterker van 300 euro...zal wel niet veel soeps zijn danquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb zo'n geile versterker gezien he
300 euri.
Kan JAWEL..mijn TV (waar geen audio UIT op zit, alleen optical digital OUT) kan daar zelfs op..ik kan er mijn ps3 op aansluiten en 3083907524653 boxen ofzo![]()
wordt weer ff sparen
kut kerst en sinterklaas. wat een kut timing
Ik had dus 't zelfdequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Maringo het volgende:
Kan er niet een dikke rode lijn aan het einde van de pagina komen als die vol is, zit al ff te F5en op een volle pagina
aaah, dat wordt minder op fok !quote:
ik heb hem al een weekquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Komt vandaag niet de nieuwe lara croft uit?
Neej ik moet weg met nog velen andere dus dat is niet zo funny Madquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aaah, dat wordt minder op fok !
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Maringo het volgende:
Kan er niet een dikke rode lijn aan het einde van de pagina komen als die vol is, zit al ff te F5en op een volle pagina
volgens mij kon je die al downloaden maar lijkt me geen ruk aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Komt vandaag niet de nieuwe lara croft uit?
geeft niets hoor, dat overkomt ons allemaal. D:quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Maringo het volgende:
Das minderquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik moet weg met nog velen andere dus dat is niet zo funny Mad
jawel, ik kende die gast toevalligquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Een versterker van 300 euro...zal wel niet veel soeps zijn dan
Open maar alvast een topic in R&Pquote:
In epileptisch knipperend zwart/witquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
DID YOU NOTICE THAT THIS PAGE IS FULL??!!!!
ik vindt hem supervet, beetje oldskool zoals tr1quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij kon je die al downloaden maar lijkt me geen ruk aan
Serieus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja of KLB? ik haal ze nog wel es door elkaar....quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Open maar alvast een topic in R&P
sorry, weet ik veel. speel teveel spellen op dit moment. lolquote:
Dude... you are so gayquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij kon je die al downloaden maar lijkt me geen ruk aan
Per 1 januariquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das minderper wanneer moet je weg dan?
Neej want ik heb nog geen vast contract, dus dat hoeft niet. Contract wordt gewoon niet verlengd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is balen
Maar volgens mij moeten ze je een nieuwe baan aanbieden of geld meegeven of niet?
Ik weet dat wij nog een administratief medewerkster nodig hebben btw
das echt kut WTF , we gaan wel staken voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, weet ik veel. speel teveel spellen op dit moment. lol
Sorry, ik wist niet dat jij weg moestquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Shit dat is balen meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want ik heb nog geen vast contract, dus dat hoeft niet. Contract wordt gewoon niet verlengd.
SErieus ja daar maak ik geen geintjes over
oh right...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel, ik kende die gast toevallig
en hij heeft me helemaal uitgelegt enzo
Als er wat te staken valt doe jij wel mee hequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
das echt kut WTF , we gaan wel staken voor jou![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Per 1 januariik baal er vreselijk van
Ze kunnen er niks aan doen, ik snap het aan de ene kant wel en er vallen overal ontslagen.
Maar het is zo'n gedoeweer wat anders vinden, weer wennen etc.
Nu moet je het goed maken jonge...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat jij weg moest![]()
sorry
dit is em http://www.trustedreviews(...)-1509-AV-Receiver/p1quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Een versterker van 300 euro...zal wel niet veel soeps zijn dan
ik vond tr nooit zo leukquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt hem supervet, beetje oldskool zoals tr1
dat behoorlijk kut debbiequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want ik heb nog geen vast contract, dus dat hoeft niet. Contract wordt gewoon niet verlengd.
SErieus ja daar maak ik geen geintjes over
dat is bij elkaar zo'n 1000 euroquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu moet je het goed maken jonge...
Je nieuwe tv en ps3 aan haar geven is het minste wat je kan doen
kijk dat bedoel ik. nee ik vindt dat soort spellen echt geweldig. zelfde als Prince of persia spellen. ook geweldig gewoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond tr nooit zo leukkameraad van me wel die had alles origineel
ik vind jou stiekem wel grappig maar dat zeg ik nooitquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als er wat te staken valt doe jij wel mee he
Inderdaad, shit zeg Debsquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
...
Mooi klote zeg...
Zit je daar lekker op je plek waar je ook nog eens kan GRTDOJW'en, krijg je zoiets
Echt, wat een topdag vandaag, volgens mij gaat werkelijk álles fout bij iedereen
Ben benieuwd hoeveel vertraging Sgele straks heeft door die wind.
ja prince of persia vind ik wel leukquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik. nee ik vindt dat soort spellen echt geweldig. zelfde als Prince of persia spellen. ook geweldig gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |